Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ben jij verslavingsgevoelig?

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor pillenvreter » do maart 01, 2012 9:50 pm

ja, ben vrij gevoelig.

als ik in een andere omgeving had gezeten waar het ''geaccepteerd'' werd en ieder weekend naar feesten gegaan werd, zou ik zo meedoen. en gewoon ieder weekend lekker drugs pakken.
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Doc » vr maart 02, 2012 10:51 am

pillenvreter schreef:ja, ben vrij gevoelig.

als ik in een andere omgeving had gezeten waar het ''geaccepteerd'' werd en ieder weekend naar feesten gegaan werd, zou ik zo meedoen. en gewoon ieder weekend lekker drugs pakken.


dat is in mijn groep zo, vandaar dat ik vrijwel ieder weekend (al is het weinig) aan de drugs zit.

Ben je van plan niks te doen, en dan zegt 1 iemand: "Ik heb een heel slecht idee!!"

en dan denkt iedereen fuck it wij doen mee 8-)

als er eenmaal 1 iemand aan gaat is het hek van de dam...
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor herejezus » vr maart 02, 2012 11:01 am

Geen idee of ik echt verslavingsgevoelig ben. Ik ben weleens vast komen te zitten in een nare cirkel. Telkens voelde ik schaamte, zelfhaat, en dit ten gevolge van herinneringen die naar boven kwamen. Echt vreselijk. In de psychologie noemen ze dit: "SPIN". Een term dat staat voor: Schaamte, Pessimisme en negativisme, Isolatie, Nul productieve creatieve uitlaatkleppen....Als het zover is, kan ik eigenlijk alleen nog maar high in bed liggen, terwijl ik ontzettend veel vreet en drank drink. Maar ja, dan word ik op een gegeven moment moddervet, zie ik hoe ik genegeerd wordt door het andere geslacht, en begin ik mij te schamen voor wie ik ben geworden. Ook omdat ik vaak behoefte heb aan persoonlijke ontwikkeling, graai ik ergens uit het diepe heel veel motivatie. Dan begin ik te sporten, diëten, lezen, etc. Totdat ik weer in trek ben bij de vrouwtjes en gelukkig met mijzelf kan zijn, omdat ik mij energiek en helder voel. Maar mijn geheugen is dan ook weer helemaal terug, en mijn vaardigheden op sociaal gebied zijn niet altijd even oké. Dus als ik weer in slecht weer beland, kan ik weer last krijgen van zelfhaat en schaamte. Waardoor de kans groot is dat ik weer in mijn valkuil trap. En dit alleen, doordat ik weer bewuster ben geworden van mezelf, en het effect dat ik heb op anderen.
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor pillenvreter » di maart 06, 2012 10:37 pm

Doc schreef:
pillenvreter schreef:ja, ben vrij gevoelig.

als ik in een andere omgeving had gezeten waar het ''geaccepteerd'' werd en ieder weekend naar feesten gegaan werd, zou ik zo meedoen. en gewoon ieder weekend lekker drugs pakken.


dat is in mijn groep zo, vandaar dat ik vrijwel ieder weekend (al is het weinig) aan de drugs zit.

Ben je van plan niks te doen, en dan zegt 1 iemand: "Ik heb een heel slecht idee!!"

en dan denkt iedereen fuck it wij doen mee 8-)

als er eenmaal 1 iemand aan gaat is het hek van de dam...



precies :) hier in het dorp heb je wel andere ''groepen'' die dus wel ieder weekend gebruiken, 1tje hoeft het seintje maar te geven, en de rest die doet wel mee :)
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor bonghit » wo maart 07, 2012 12:18 am

Ja,moet mezelf best wel eens ff terugfluiten,
als het om wiet/hasj gaat
Heb wel weken gehad dat ik voor 50 euro wiet oprookte,
dat is voor mij dus geen optie.

Dus: verslavingsgevoelig: Ja
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor gregosmile » vr apr 20, 2012 3:20 am

volgens mij is ieder mens wel een beetje verslavingsgevoelig :conf:
born with nothing and die with everything!!!
~WAPPIE-KONING~
Avatar gebruiker
gregosmile
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 209
Geregistreerd: do apr 21, 2011 4:33 am
Woonplaats: mooiste stad op aarde!

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor wimpyw » di jun 05, 2012 11:36 pm

japs,
ben extreem verslavingsgevoelig.
maar ik besef t wel als ik ergens verslaafd aan raak.
probleem is ook dat ik mezelf er niet toe kan zetten om dingen te doen, of juist niet...
wimpyw
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo mei 23, 2012 9:49 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Borsl » di jul 03, 2012 9:31 pm

of ik fysiek snel verslaafd ben weet ik niet. Bij sigaretten niet snel maar inmiddels ben ik daar ook wel verslaafd aan... :)

Ik ben een beginende gebruiker en heb mn ten zeerste voorgenomen om het alleen bij snoepjes te laten en bijv. nooit coke of heroine te doen. (ik hoor uit mn omgeving hoe verslavend coke is en dan het ook niet eens leuk is.)

Ik heb altijd een vast groepje vrienden waarmee ik een pillen feesje hou en dat zijn opzich wel verantwoordelijke mensen. Tot het zeurdrige af moet ik steeds aanhoren dat ik alleen pillen om de paar maanden moet gebruiken en niet vaker. (dat doe ik dus ook maar niet).
Avatar gebruiker
Borsl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: di jul 03, 2012 8:40 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor snuifduif » di jul 03, 2012 10:02 pm

gregosmile schreef:volgens mij is ieder mens wel een beetje verslavingsgevoelig :conf:

Nee, ik totaal niet. Soms ben ik een week of 2 flink bezig maar als ik een bepaalde drug veel gebruik krijg ik er na een tijdje echt wel genoeg van en houd ik er vanzelf weer mee op.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Saikedellik » di jul 03, 2012 10:15 pm

Laatste tijd weer goed gemerkt dat ik wel verslavingsgevoelig ben... Gelukkig ben ik me er bewust van en is het zo binnen de perken te houden...

Vooral mn ontdekking van GHB en speed was even een paar weekenden wel érg leuk... Nu beide op zijn maar even geen nieuwe halen/regelen. Daarnaast vind ik mxe nog steeds erg lekker om gewoon 's avonds even te pakken.. Ben een van de weinigen op het forum denk ik hiermee, maar mxe moet ik best wel mee uitkijken af en toe. Laatst ook weer 4-5 dagen 's avonds mxe gebruikt.. Het leuke is er wel van af dan maar blijf het toch pakken voor het lekkere roesje.

Wiet heb ik een tijdlang dagelijks gerookt, hier ben ik gelukkig ook weer van af... Doe het nu alleen sommige weekenden, of leuke feestjes/chille momenten enzo...

Daarnaast lijken sigaretten een eeuwige vloek die op mij rust, ik kom er maar niet van af. Over een paar weken weer een stoppoging doen, vanwege de woonomstandigheden dan (bij mn ouders) moet dat ook wel weer gaan lukken. Alleen dit keer moet ik het ook na 1 maand of na 2 maanden volhouden, en niet weer met "één peukje kan wel" beginnen.

KK ik voel me best een junk zo :P
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Dreuge » di jul 03, 2012 10:22 pm

lulletje nu heb ik ook zin in mxe
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor snuifduif » di jul 03, 2012 10:23 pm

Dreuge schreef:lulletje nu heb ik ook zin in mxe




Raad eens wat er net mijn neus is in gegaan
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Dreuge » di jul 03, 2012 10:25 pm

ok je hebt me over gehaald
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor spotje » di jul 03, 2012 11:09 pm

Elke drug kan voor mij wel verslavend werken. Maar de drug die ik het veiligst en mogelijk verstandigst vind om te blijven gebruiken (herhaald: voor mij) is acohol.
Wetend dat alcohol extra vernietigend werkt op de gezondheid, houd me tegen om niet teveel van te gebruiken als 17 jarige. Verder is wiet wel chillend als ik er zin in heb, daarvan gebruik ik 1 keer per twee weken regelmatig.
Have you ever, build to destroy
Just to may feel the pain from the toy.
Avatar gebruiker
spotje
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: wo jun 27, 2012 11:23 pm
Woonplaats: Boom land

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor krakophyst » vr jul 13, 2012 12:44 am

Jazeker, ik ben best wel heel erg verslavingsgevoelig. Rook nu bijna een jaar
dagelijks wiet, ben een aantal keer een weekje gestopt voor tentamens enzo,
maar daarna ging ik altijd weer fijn verder.

Als ik een nieuwe drug ontdek komt het ook best vaak voor dat ik deze helemaal
kapotgebruik totdat ik er een flinke tolerantie voor heb en dan laat ik het spul
weer een tijd met rust.

Ik kan verder ook flink verdrinken in het kijken van series en geld uitgeven
aan random shit die ik niet echt nodig heb, omdat het gewoon zo leuk is om
pakketjes uit te pakken :roll2:
En ohja, nagelbijten is ook een bitch.
4:20 is twee keer per dag!
Avatar gebruiker
krakophyst
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo apr 22, 2012 12:47 am
Woonplaats: Sittard / Utrecht

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Dreuge » vr jul 13, 2012 9:24 am

krakophyst schreef:Jazeker, ik ben best wel heel erg verslavingsgevoelig. Rook nu bijna een jaar
dagelijks wiet, ben een aantal keer een weekje gestopt voor tentamens enzo,
maar daarna ging ik altijd weer fijn verder.

Als ik een nieuwe drug ontdek komt het ook best vaak voor dat ik deze helemaal
kapotgebruik totdat ik er een flinke tolerantie voor heb en dan laat ik het spul
weer een tijd met rust.

Ik kan verder ook flink verdrinken in het kijken van series en geld uitgeven
aan random shit die ik niet echt nodig heb, omdat het gewoon zo leuk is om
pakketjes uit te pakken :roll2:
En ohja, nagelbijten is ook een bitch.



:rock:

op die pakketjes na ben ik hetzelfde, brohim
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Saikedellik » vr jul 13, 2012 10:20 am

krakophyst schreef:Jazeker, ik ben best wel heel erg verslavingsgevoelig. Rook nu bijna een jaar
dagelijks wiet, ben een aantal keer een weekje gestopt voor tentamens enzo,
maar daarna ging ik altijd weer fijn verder.

Als ik een nieuwe drug ontdek komt het ook best vaak voor dat ik deze helemaal
kapotgebruik totdat ik er een flinke tolerantie voor heb en dan laat ik het spul
weer een tijd met rust.

Ik kan verder ook flink verdrinken in het kijken van series en geld uitgeven
aan random shit die ik niet echt nodig heb, omdat het gewoon zo leuk is om
pakketjes uit te pakken :roll2:
En ohja, nagelbijten is ook een bitch.


Haha nare verslaving is dat he, onzinnige dingen kopen/bestellen! Zo zit ik hier nog met een zaklamp van 160euro, omdat het wel cool zou zijn om weer eens 's nachts door het bos te wandelen met drugs op. Iets van 4x gebruikt en verder ligt ie maar in de kast... Ik hou ook van impulsieve aankopen, jammer dat ze vaak zoveel geld kosten!

edit: Oh en bedenk me net dat ik ook ooit pokerverslaafd was... Van mn 18e tot mn 20e was ik vaak wel 4-5 uur per dag bezig met online poker. Gelukkig was dit een hobby die me geld opleverde ipv geld kostte, maar heb er wel 1 studie door verneukt.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Dislexsik » vr jul 13, 2012 11:02 am

Saikedellik schreef:Daarnaast vind ik mxe nog steeds erg lekker om gewoon 's avonds even te pakken.. Ben een van de weinigen op het forum denk ik hiermee, maar mxe moet ik best wel mee uitkijken af en toe. Laatst ook weer 4-5 dagen 's avonds mxe gebruikt.. Het leuke is er wel van af dan maar blijf het toch pakken voor het lekkere roesje.

Ik heb sinds ik mxe ontdekt heb ook hard overdreven in men gebruik. Ik heb bijna dagelijks gebruikt en kga er is een maand mee stoppen ookal ondervind ik er geen last van, maar kvind wel dat men gedachten er toch wat meer verward door geraken als ik nuchter ben.
Blowen doe ik dagelijks en kzou hier ook is poging moeten ondernemen om tenminste tijdens midweek drastig te verminderen.



Sent from outer space...
Avatar gebruiker
Dislexsik
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 190
Geregistreerd: zo maart 25, 2012 7:23 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Afca_Remy » za jul 21, 2012 3:57 pm

Wanneer ben je verslaafd?
Ik merk wel dat als ik een feest of festival pak zonder Mdma of XTC ik het minder leuk vind en sneller last van pijntjes krijg die ik normaal niet voel :roll2: En dat ik als de mogelijkheid er is dan wel geneigd ben om te pakken..

Maar aan de andere kant viel de laatste keer zo tegen (1 XTC pil) dat ik geen zin had om bij te pakken terwijl die mogelijkheid er wel was, dus dan kan ik er ook wel weer vanaf blijven zeg maar! Dus zeg het maar, ben je dan verslaafd of niet.. :conf:
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Poseidon » ma jul 23, 2012 9:55 pm

Afca_Remy schreef:Maar aan de andere kant viel de laatste keer zo tegen (1 XTC pil) dat ik geen zin had om bij te pakken terwijl die mogelijkheid er wel was, dus dan kan ik er ook wel weer vanaf blijven zeg maar! Dus zeg het maar, ben je dan verslaafd of niet.. :conf:
Heb zo'n vermoeden dat jij het moeilijker vindt om een wedstrijd van onze grote club uit mokum te missen dan je party~pil :rock: Klinkt meer als een gewoonte die er in geslopen is. MDMA schijnt ook nauwelijks verslavend te zijn. Er heeft hier een potje pillen een jaar in de kast gestaan. Heb er bijna niks van genomen. Weggeven aan mensen die hier kwamen after~partyen. XTC is sowieso geen drug om systematisch/veelvuldig te gebruiken. Dan werkt het voor geen meter meer en sloop je je brein finaal. Helaas liggen hier ook wel eens substanties die het voor elkaar krijgen om binnen te dringen voordat de koffie 's ochtends klaar is. En dan door gaan tot je op de bodem van de valse wensput bent...Zolang je maar niet elke dag toegeeft aan de drang om high te worden valt het allemaal nog wel mee. ;-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Afca_Remy » ma jul 23, 2012 10:03 pm

Poseidon schreef:
Afca_Remy schreef:Maar aan de andere kant viel de laatste keer zo tegen (1 XTC pil) dat ik geen zin had om bij te pakken terwijl die mogelijkheid er wel was, dus dan kan ik er ook wel weer vanaf blijven zeg maar! Dus zeg het maar, ben je dan verslaafd of niet.. :conf:
Heb zo'n vermoeden dat jij het moeilijker vindt om een wedstrijd van onze grote club uit mokum te missen dan je party~pil :rock: Klinkt meer als een gewoonte die er in geslopen is. MDMA schijnt ook nauwelijks verslavend te zijn. Er heeft hier een potje pillen een jaar in de kast gestaan. Heb er bijna niks van genomen. Weggeven aan mensen die hier kwamen after~partyen. XTC is sowieso geen drug om systematisch/veelvuldig te gebruiken. Dan werkt het voor geen meter meer en sloop je je brein finaal. Helaas liggen hier ook wel eens substanties die het voor elkaar krijgen om binnen te dringen voordat de koffie 's ochtends klaar is. En dan door gaan tot je op de bodem van de valse wensput bent...Zolang je maar niet elke dag toegeeft aan de drang om high te worden valt het allemaal nog wel mee. ;-)



Hahah ja daar heb je gelijk in, wat betreft ajax ;)
Maar heb zelf ook thuis dingen liggen maar totaal geen behoefte om te pakken idd!
Is alleen een gewoonte geworden op de feestjes.. nja decibel dit jaar wordt me laatste en dan ff een tijd lang niets meer
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor gregosmile » ma jul 23, 2012 11:59 pm

yea i am big time!
:beer: :stoned: :snort:
born with nothing and die with everything!!!
~WAPPIE-KONING~
Avatar gebruiker
gregosmile
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 209
Geregistreerd: do apr 21, 2011 4:33 am
Woonplaats: mooiste stad op aarde!

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor gregosmile » di jul 24, 2012 12:00 am

gregosmile schreef:yea i am big time!
:beer: :stoned: :snort:

junk-life!
born with nothing and die with everything!!!
~WAPPIE-KONING~
Avatar gebruiker
gregosmile
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 209
Geregistreerd: do apr 21, 2011 4:33 am
Woonplaats: mooiste stad op aarde!

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor DamnFine69 » di jul 24, 2012 12:38 am

Ik ben niet echt verslavingsgevoelig. Wel is het zo dat
ik iets te doen moet hebben om er vanaf te blijven. Nu
heb ik vakantie en als ik dan de hele dag niks gepland
heb staan gaat er weleens wat meer g doorheen als normaal.
Voor de rest alleen moeite met blowen, ik ben er niet aan
verslaafd maar als ik het tegenkom is nee zeggen toch moeilijk.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Tweakz » zo jul 21, 2013 4:39 pm

Ben aardig verslavingsgevoelig, het is elke keer weer een gevecht om niet of niet teveel te gebruiken van substantie x,y,z.
Tweakz
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: zo jun 16, 2013 12:00 am
Woonplaats: Matrix

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Lina » wo aug 07, 2013 12:14 am

Lastige vraag, denk dat ik daarvoor meer ervaring zou moeten hebben. Heb vaak genoeg op feestjes dingen aangeboden gekregen (zowel van vrienden als onbekenden) en kan hier zonder enige spijt gewoon nee op antwoorden. Ik moet zeggen dat ik me nuchter waarschijnlijk nog het meest kan vermaken.

Nou heb ik met alcohol wel vaker een tweestrijd. Dan beloof ik mezelf plechtig het bij max 3 drankjes te houden, maar als vervolgens iemand dan wat aanbied worden het er fix meer. Gelukkig drink ik met name thuis op de bank
Lina
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di aug 06, 2013 2:33 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Klimtox » do aug 08, 2013 7:57 pm

Ja, eerder al in de afgrond gevallen. Tegenwoordig balanceer ik continu op het randje :#: Het is dat lang niet iedereen om me heen zich er in kan vinden dat ik nog eens wordt tegengehouden.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Enya » vr aug 09, 2013 7:56 pm

Ikzelf ben zeker wel verlavingsgevoelig. Zeker als ik geen doelen heb in mijn leven. Het liefst ben ik elke dag onder invloed. Nuchter krijg ik last van allerlei vervelende dingen.
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Radagast » vr aug 09, 2013 8:10 pm

Ik denk het niet. Heb fardes sigaretten gerookt, ontelbare bakken bier gedronken, redelijk wat cannabis gerookt maar voel niet de minste druk om die dingen constant te doen. Mocht er geen tolerantie bestaan op psychedelica zou het er voor mij misschien anders gaan uitzien.
Avatar gebruiker
Radagast
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 192
Geregistreerd: za dec 22, 2012 1:52 pm

Re: Ben jij verslavingsgevoelig?

Berichtdoor Kockar » vr aug 09, 2013 8:14 pm

adhd dus big time voor alles van sigaretten,sex,gokken tot drugs
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron