Aebi schreef:Fret schreef:vragen jullie jezelf ook wel eens af of de naam Flameon uitgesproken wordt als flame-on, als in die dude van fantastic four.
of is het meer flameon als een vage evolutie van eevee?
Ja.
Dreuge schreef:Aebi schreef:Fret schreef:vragen jullie jezelf ook wel eens af of de naam Flameon uitgesproken wordt als flame-on, als in die dude van fantastic four.
of is het meer flameon als een vage evolutie van eevee?
Ja.
pijnlijk als je zo laat merken wat een noob je bent
Petrovic schreef:De mensen die verslaafd raken, komt dat omdat ze verslavingsgevoelig zijn? Of komt dat door de context?
Ik dat de context misschien nog wel een grotere factor speelt dan persoonsfactoren.
Petrovic schreef:De mensen die verslaafd raken, komt dat omdat ze verslavingsgevoelig zijn? Of komt dat door de context?
Ik dat de context misschien nog wel een grotere factor speelt dan persoonsfactoren.
das falko schreef:volgens mij is verslavingsgevoeligheid een foutief begrip, het omschrijft het karakter van een verslaving niet correct.
Jb_ schreef:Over het algemeen ben ik niet heel verslavingsgevoelig. Heb veel verschillende drugs geprobeerd waar ik achteraf niet het gevoel bij had meer en meer te willen. Maar toen probeerde ik GHBIk denk dat iedereen wel een zwakte voor een bepaalde drugs heeft, de vraag is alleen of je hem al bent tegengekomen.
knolselderij schreef:Jb_ schreef:Over het algemeen ben ik niet heel verslavingsgevoelig. Heb veel verschillende drugs geprobeerd waar ik achteraf niet het gevoel bij had meer en meer te willen. Maar toen probeerde ik GHBIk denk dat iedereen wel een zwakte voor een bepaalde drugs heeft, de vraag is alleen of je hem al bent tegengekomen.
ben blij dat mijn absolute nummer 1 pep is... dat spul is lichamelijk zo heftig dat ik het heel makkelijk in de hand hou omdat er zon flinke negatieve effecten zijn.
over het algemeen ben ik redelijk verslavingsgevoelig in die zin dat ik veel dingen niet met mate kan doen op een avond. aan de andere kant kan ik soms dag doorslaan maar dan is de dag erna de zin ook absoluut over
xastur schreef:Ik ben verslaving gevoelig. Ja denk het wel. Merk nu ook weer dat ik blijf bijpakken met oxycodone. Van de dokter een doosje gekregen en deze gaat naar mijn inzien veel te snel op.
Ben ook best wel snel beinvloedbaar misschien hebben deze 2 veel met elkaar te maken.
manoes schreef:xastur schreef:Ik ben verslaving gevoelig. Ja denk het wel. Merk nu ook weer dat ik blijf bijpakken met oxycodone. Van de dokter een doosje gekregen en deze gaat naar mijn inzien veel te snel op.
Ben ook best wel snel beinvloedbaar misschien hebben deze 2 veel met elkaar te maken.
hier hetzelfde waarvoor krijg je die oxycodone als ik vragen mag?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast