snuifduif schreef:Nee, ik totaal niet. Soms ben ik een week of 2 flink bezig maar als ik een bepaalde drug veel gebruik krijg ik er na een tijdje echt wel genoeg van en houd ik er vanzelf weer mee op.
SpeedY schreef:oftewel alles moet dan op.
Multitude schreef:Geen idee of ik echt verslavingsgevoelig ben, maar ik ben er wel best huiverig voor. Stoppen met roken is al een paar keer mislukt, gewoon omdat de drang om te stoppen wegviel. Speed en ketamine zijn dan mijn echte zwakke plekken, vooral ketamine. Als ik dat in huis heb kan ik er bijna niet vanaf blijven, gewoon heerlijk alleen wegzweven. Speed begon met alleen af en toe op feestjes, maar als ik het heb ga ik bijna niet op stap zonder, en als iemand het ineens aanbied kan ik ook bijna geen nee zeggen. Heb het ook een enkele keer op mn werk gebruikt, of als egoboost na tegenslagen, maar dat moet ik echt niet meer doen.
Oh, en ik ben zwaar verslaafd aan Festini perenijsjes.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Radical schreef:Op een schaal van 1 tot 10.
Waarbij 10 heel verslaving gevoelig is.
Scoor ik mezelf op een 2 of 3.
Klimtox schreef:Radical schreef:Op een schaal van 1 tot 10.
Misschien als je voor het eerst drugs probeert je er anders over denkt
Radical schreef:Klimtox schreef:Radical schreef:Op een schaal van 1 tot 10.
Weer zo'n inhoudsloze post die nergens op slaat, meneer de psychose en pep verslaafde.
Poseidon schreef:Jij hebt ook een indrukw3kkend3 avatar Vinz.
Cadniumgeel. Vroeger, toen ik nog een charmante jonge kerel was, verfde Heineken de bierkratten daarmee. Als de trein dan Zoeterwoude Rijndijk passeerde, zag je de alcoholisten kwijlend naar de gigantische torens bierkratj3s staren.
Vinz schreef:Radical schreef:Klimtox schreef:[quote="Radical"]Op een schaal van 1 tot 10.
Weer zo'n inhoudsloze post die nergens op slaat, meneer de psychose en pep verslaafde.
Vinz schreef:Leuk verhaal hoor, maar een beetje off-topic.
Ik geef mezelf op een schaal van 10 een 2 voor verslavingsgevoeligheid
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Ik ben in staat een sterke mindset aan te nemen en van drugs af te blijven, maar ik neig snel naar verslaving als ik te touwtjes iets laat vieren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten