Toasts schreef:Heb 2.5 jaar gebruikt waarvan 2 dagelijks (gram/dag). Ik had het nodig om mij door de dag te slepen. Ik ging nooit uit zonder minimum 1 gram op zak, anders kan ik me toch niet amuseren dacht ik toen.
Na 2.5 jaar besloot ik dat het te slopend was en dat ik ervan af moest. Toen heb ik mezelf verplicht om véééél na te denken over alle negatieve kanten die speed meebrengt. Ik werd er namelijk buiten energieker en geconcentreerder ook opgefokt, onrustig en (vooral in combinatie met wiet) af en toe paranoide van.
Met succes!
Als ik nu speed gebruik komen meteen al deze negatieve kanten op de voorgrond. Ik erger me dan blauw aan de 'strakke' kop waar ik de komende ~8 uren mee opgescheept zal zitten. En ik wens vurig om gewoon lekker relaxed (stoned ) te zijn. Ook spookt constant de 'afkick' waar ik nadien mee opgescheept zal zitten constant door m'n hoofd.
Weet niet of dit een beetje herkenbaar is. Maar ik heb mezelf kunnen overtuigen dat het rommel is. De moment zelf ben je misschien wel energieker en heb je in alles lol, maar hou dan in gedachten dat de dag erna je totaal geen energie meer hebt en in niets meer lol.
Terug gaan gebruiken als je al in een pepdip zit (zoals ik vroeger ook deed) zorgt alleen maar voor een vééél langere depressieve 'afkickperiode'. Bij mij duurde die iets langer dan een maand.. (Voelde me toen héél erg down, depressief, constant moe, ...)
PS: als je blowt: Best niet blowen tijdens je 'ontwenningsperiode', ik werd daar alleen maar down en depri van.
Flameon schreef:Niet denken aan de drugs, dan wordt de craving meer
Chris Pontius schreef:Flameon schreef:Niet denken aan de drugs, dan wordt de craving meer
Huh?
Drientje schreef:Chris Pontius schreef:Flameon schreef:Niet denken aan de drugs, dan wordt de craving meer
Huh?
Denk niet aan roze olifantjes!
FryskHynder schreef:
Bij stoppen met roken.
wietsmoker schreef:Bij alcoholverslaving: Vroeger naar bed en overdag niet drinken. Na een tijdje proberen heeft dit voor mij goed gewerkt.
Vanadesse schreef:wietsmoker schreef:Bij alcoholverslaving: Vroeger naar bed en overdag niet drinken. Na een tijdje proberen heeft dit voor mij goed gewerkt.
Als verslaving zo makkelijk zou zijn...
FRESH schreef:Vanadesse schreef:wietsmoker schreef:Bij alcoholverslaving: Vroeger naar bed en overdag niet drinken. Na een tijdje proberen heeft dit voor mij goed gewerkt.
Dan zou je zo beginnen?
Vanadesse schreef:wietsmoker schreef:Bij alcoholverslaving: Vroeger naar bed en overdag niet drinken. Na een tijdje proberen heeft dit voor mij goed gewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten