Gman007 schreef:Doe jij niet aan slapen, sunrise?
Zijn nickname zou er op kunnen duiden dat hij regelmatig 8 etmalen lang wakker blijft.
Gman007 schreef:Doe jij niet aan slapen, sunrise?
Gman007 schreef:Sunrise, dinsdagochtend zal ik eens kijken of 4-fa echt werkt voor tentamens haha. Ik pak je als t niet zo is.
Dreuge schreef:mn gebruik is recreatief, maar het probleem is dat ik elke dag wil recreëren
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Gman007 schreef:Aanstaande dinsdagochtend!
misslinda schreef:mijn drugs gebruik was altijd recreatief en alleen op festivals, maar afgelopen week sinds me leven een beetje op ze kop staat word het beetje te veel vind ik zelf
Poseidon schreef:misslinda schreef:mijn drugs gebruik was altijd recreatief en alleen op festivals, maar afgelopen week sinds me leven een beetje op ze kop staat word het beetje te veel vind ik zelf
Las dat je worstelt met een verloren liefde. Dat kan een risky situatie zijn. Oppassen dat je de dope niet als vluchtmethode gaat gebruiken. Dat is vaak de kat op het spek binden.
Poseidon schreef:Ben vreemd genoeg de voordelen van snuiven, zuipen, paffen, chinezen en pillz slikken compleet vergeten.
Davinci schreef:Poseidon schreef:Ben vreemd genoeg de voordelen van snuiven, zuipen, paffen, chinezen en pillz slikken compleet vergeten.
Zijn er dan voordelen aan snuiven, zuipen, paffen, chinezen, slikken en spuiten
herejezus schreef:ik wil je wel wat liefde geven hoor, linda
Gman007 schreef:Mijn gebruik is op dit moment niet alleen recreatief. Ook functioneel. Maar dat betekent niet dat ik er niet van geniet.
Poseidon schreef:Het is maar goed dat ik niet in staat ben om te werken als ik high ben.
Gman007 schreef:Poseidon schreef:Het is maar goed dat ik niet in staat ben om te werken als ik high ben.
Dan neem je verkeerde dope
herejezus schreef:Mijn drugsgebruik is zo recreatief als de tieten van mijn moeder.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
tomsn0r schreef:Gozn0 sim heeft die brief n0g steeds niet gehad liegbeest
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten