Gele Banaan schreef:nee en de jouwe ook niet gore kutjunk
bonghit schreef:Gele Banaan schreef:nee en de jouwe ook niet gore kutjunk
He Gele: ik doe er wat mee als ik merk dat het fout gaat,
heb jij de ballen daar wel voor?
Trippie schreef:bonghit schreef:Gele Banaan schreef:nee en de jouwe ook niet gore kutjunk
Mooi gezegd man, en je hoeft er je echt niet voor te schamen dat je wat meer smoort als je in het gips zit hoor dat is niet meer dan normaal vind ik...
doq schreef:Tuurlijk wel, wanneer hij uit het gips komt gaat ie het vast enigszins missen, zo werkt dat. Je moet niet blowen uit verveling (want ik denk dat dat het is), want dan ga je vervelen aan blowen koppelen en voordat je het weet verveel je je altijd. En drugsgebruik is natuurlijk nooit normaal
bonghit schreef:Komen jullie dit dillema ook wel eens tegen,
en hoe gaan jullie met deze teken (alarmbellen) om?
En zien jullie je gebruik nog als recreatief gebruik?
of moet je jezelf ook wel eens terugroepen??
davy jones schreef:bonghit schreef:Komen jullie dit dillema ook wel eens tegen,
en hoe gaan jullie met deze teken (alarmbellen) om?
En zien jullie je gebruik nog als recreatief gebruik?
of moet je jezelf ook wel eens terugroepen??
Verveling, wat is dat ?
Gewoon elke keer andere drugs gebruiken als je zin in een roes hebt. Dan blijft het vanzelf recreatief.
ipv wiet gewoon eens speed nemen en de volgende keer benzo of alcohol of lsd of dmt. Keus genoeg.
Dopey schreef:Ik zuip mezelf de kanker in. En sinds een week of 2 doe ik ook niet meer moeilijk over andere dope.
Dopey schreef:Ik zuip mezelf de kanker in. En sinds een week of 2 doe ik ook niet meer moeilijk over andere dope.
bonghit schreef:Gele Banaan schreef:nee en de jouwe ook niet gore kutjunk
Gele Banaan schreef:bonghit schreef:Gele Banaan schreef:nee en de jouwe ook niet gore kutjunk
Onder de gordel bonghit. Ik had al verteld dat ik ging afkicken..
bonghit schreef:Excussses gele,dat was mijn bedoeling niet..
Gele Banaan schreef:bonghit schreef:Excussses gele,dat was mijn bedoeling niet..
Iets in mij zegt dat je dit niet meent bong..
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
Dopey schreef:Nee
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gman007 schreef:Sunrise, dinsdagochtend zal ik eens kijken of 4-fa echt werkt voor tentamens haha. Ik pak je als t niet zo is.
Gman007 schreef:Aanstaande dinsdagochtend!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten