Vanadesse schreef: Vind het wel raar dat hij zelf toegeeft dat er meiden bij hem geslapen hebben. Dat kan natuurlijk absoluut niet door de beugel. Of er nou wat is gebeurd of niet, dat doe je gewoon niet. Alleen al uit bescherming voor jezelf.
Chris Pontius schreef:/care
Ik ken hem niet en zal toch nooit het hele verhaal te horen krijgen.
Zolang je er niet bij was kun je speculeren wat je wil, maar je schiet er geen drol mee op.
Cropp schreef:Chris Pontius schreef:/care
Ik ken hem niet en zal toch nooit het hele verhaal te horen krijgen.
Zolang je er niet bij was kun je speculeren wat je wil, maar je schiet er geen drol mee op.
Dit is wel dé zwakke plek van iedere hulpverlener, kijk onder andere maar naar trippers reactie.
Zo`n persoon hoef je maar te beschuldigen en de rapen zijn gaar, wat er ook waar mag zijn, bij praktisch iedere willekeurige zedenbeschuldiging word het ''slachtoffer'' eerder geloofd als de ''dader'', terwijl het uit principe woord tegen woord zou moeten zijn.
Bovendien werkt hij met onhandelbare kutpubers en die kunnen best irrationeel reageren en lompe dingen schreeuwen als ze niet hun zin krijgen, wat ze uiteraard niet zo snel zullen krijgen iemand met die rol.
Frog schreef:Die ene gast die ook in de eerste Afkicken an BNN zat (weet ik de naam zo niet van) die werk nu ook voor hem.
herejezus schreef:Ach, aan de andere kant als hij het echt gedaan heeft: wat maakt het uit? Hij krijgt regelmatig te maken met labiele, ondankbare kut mensen, en hij heeft veel mensen geholpen. Wat maakt het uit dat hij een paar van die labiele kutten heeft verkracht om hun de bek te snoeren en zijn opgelopen agressie kwijt te raken in hun kut. Een paar mensen die het bokje moesten zijn, maar veel mensen die af zijn van verslavingen enzo...(srry, ik heb griep xD)
knolselderij schreef:herejezus schreef:Ach, aan de andere kant als hij het echt gedaan heeft: wat maakt het uit? Hij krijgt regelmatig te maken met labiele, ondankbare kut mensen, en hij heeft veel mensen geholpen. Wat maakt het uit dat hij een paar van die labiele kutten heeft verkracht om hun de bek te snoeren en zijn opgelopen agressie kwijt te raken in hun kut. Een paar mensen die het bokje moesten zijn, maar veel mensen die af zijn van verslavingen enzo...(srry, ik heb griep xD)
familie van jcutter?
herejezus schreef:Ach, aan de andere kant als hij het echt gedaan heeft: wat maakt het uit? Hij krijgt regelmatig te maken met labiele, ondankbare kut mensen, en hij heeft veel mensen geholpen. Wat maakt het uit dat hij een paar van die labiele kutten heeft verkracht om hun de bek te snoeren en zijn opgelopen agressie kwijt te raken in hun kut. Een paar mensen die het bokje moesten zijn, maar veel mensen die af zijn van verslavingen enzo...(srry, ik heb griep xD)
Erebus schreef:herejezus schreef:Ach, aan de andere kant als hij het echt gedaan heeft: wat maakt het uit? Hij krijgt regelmatig te maken met labiele, ondankbare kut mensen, en hij heeft veel mensen geholpen. Wat maakt het uit dat hij een paar van die labiele kutten heeft verkracht om hun de bek te snoeren en zijn opgelopen agressie kwijt te raken in hun kut. Een paar mensen die het bokje moesten zijn, maar veel mensen die af zijn van verslavingen enzo...(srry, ik heb griep xD)
+1
Flameon schreef:Erebus schreef:herejezus schreef:Ach, aan de andere kant als hij het echt gedaan heeft: wat maakt het uit? Hij krijgt regelmatig te maken met labiele, ondankbare kut mensen, en hij heeft veel mensen geholpen. Wat maakt het uit dat hij een paar van die labiele kutten heeft verkracht om hun de bek te snoeren en zijn opgelopen agressie kwijt te raken in hun kut. Een paar mensen die het bokje moesten zijn, maar veel mensen die af zijn van verslavingen enzo...(srry, ik heb griep xD)
+1
Zeer maf antwoord. Als hij zoiets echt heeft gedaan heeft hij misbruik gemaakt van mensen die minder sterk in de maatschappij staan dan de gemiddelde mens, en dat mag hem dan zwaar aan gerekend worden.
Maar vooralsnog ben ik er voorzichtig om hier uitspraken over te doen. Ik weet ook dat clienten de hulpverlener graag in een slecht daglicht zetten
Flameon schreef:Of het waar is of niet, die man zijn toekomst is (prive en zakelijk) verknald ja. Helaas.
Je weet het als je begint in de hulpverlening in de verslavingszorg/met dit soort type clienten
Drientje schreef:Flameon schreef:Of het waar is of niet, die man zijn toekomst is (prive en zakelijk) verknald ja. Helaas.
Je weet het als je begint in de hulpverlening in de verslavingszorg/met dit soort type clienten
Hoezo weet je het? Wordt je gewaarschuwd bij je opleiding of je sollicitatie?
Flameon schreef:Of het waar is of niet, die man zijn toekomst is (prive en zakelijk) verknald ja. Helaas.
Drientje schreef:Flameon schreef:Of het waar is of niet, die man zijn toekomst is (prive en zakelijk) verknald ja. Helaas.
Hoezo weet je het? Wordt je gewaarschuwd bij je opleiding of je sollicitatie?
Drientje schreef:Kijk, dat is een heldere uitleg.
Wat bezielt mensen toch om de mensen die hen willen helpen zo te pakken?
Drientje schreef:Kijk, dat is een heldere uitleg.
Exceptional Insight schreef:Drientje schreef:Kijk, dat is een heldere uitleg.
Hey, je was er nog steeds niet bij hè.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten