Niet omdat ik het wou, maar omdat het moest ben ik gestopt met blowen. Na een paar jaar voor meer dan 300 euro in de maand weg te hebben geblowd, kan ik er al een tijd niet meer tegen. Mijn hartslag gaat naar een tempo die zelfs bij een verkeerde harddrugs combo niet te halen is. Heb zelfs een hartslag meter gekocht omdat ik niet geloofde dat dit kon, maar die meter vertelde mij dat dit wel degelijk de waarheid was. Hoe dit komt weet ik zelf ook niet, maar ben er wel blij mee. Dit was dus ook de reden dat ik moest stoppen terwijl ik het eigenlijk niet wou. Maar ben er zo wel achter gekomen dat het best hardnekkig kan zijn. Hierbij wil ik wel even zeggen dat ik blowen niet verafschuw, het heeft mijn zeker zwaar creatief gemaakt namelijk, dit is ook iets wat ik absoluut niet heb willen missen. Heb altijd al vanaf het begin gezegd dat bij blowen altijd een moment komt dat het niks meer aan is. Bij mij heeft zich dat op deze manier moeten uiten.
Verder drink ik ook geen alcohol meer door de weeks. Mijn alcohol consumptie lag op het zelfde level als bij jou. In plaats van te drinken ben ik ook weer gaan sporten & onderneem ik meer activiteiten met vrienden die ik eerder nooit deed. Verder ben ik ook maar gelijk gestopt met roken want ik wil nergens meer aan verslaafd zijn namelijk. En ik moet zeggen dat het me wel veel kracht heeft gegeven omdat ik nu bepaal wat gebeurd, en niet de middelen die ik gebruikte.
Verder ga ik af en toe nog steeds naar feestjes toe, gebruik ik daar wel eens wat teveel harddrugs.. Maar als jijzelf alle touwtjes in handen hebt is daar niks mis mee.
wens je sterkte:)