Beste forumlezers,
Ik zal een kleine intro geven, ik ben 20 jaar en blow bijna dagelijks, rook een pakje per dag, en dronk elke dag 5/6/7/8 biertjes. Daarnaast zet ik veel geld op pokerstars en duw de rest van me geld in de gokkast of koop er drinke/eten van omdat ik stoned ben, wat ik ben omdat ik me verveelde.
Al een tijdje loop ik elke dag zodra ik geblowd heb met een kutgevoel, voel me schuldig, tegenover mezelf en mijn ouders (die denken dat ik het vrijwel nooit meer doe, omdat ze geen verschil meer merken).
Roken weet ik dat ik daar voorlopig nog niet mee kan stoppen.
Blowen wil ik graag mee stoppen
gokken wil ik extreem graag mee stoppen
overig gebruik (hard) was recreatief maar ben ik al een aantal maanden mee gekapt (ik ga ook niet echt meer uit, omdat ik er niet zoveel meer aan vond zonder drugs)
alcohol drink ik vrijwel nooit meer, zo af en toe een pilsje bij het eten of als ik een potje ga poole
Ik heb geweldige ouders, maar als ik zo door blijf gaan is het wachten op problemen, mede doordat ik goed verdien, maar geen rooie cent overhoudt en eigenlijk nooit iets echt ga doen, blowen eten poolen gokken en weer naar huis. weer 100euro lichter en een kutgevoel
Ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem, vooral het blow probleem.
Morgen begin ik weer met werken, heb een kleine vakantie gehad en vanaf nu ga ik stoppen met alles behalve roken.
dit forum gebruik ik als mijn 'dagboek', graag hoor ik dan ook eerlijke reacties, en hoor ik tips om mijn tijd te vullen (zoals bijv doordeweeks savonds, na het werk.. ) sporten is iets waar ik vanaf morgen ook weer mee ga beginnen.
op naar de 1 maand clean, bankrekening nog niet leeg, en een betere tijdverdeling!
Please give me some love