Welkom op het forum MagistraleBereider.
Je hebt een aardig verleden achter de rug zeg. Vertel eens iets meer over je persoon, hoe oud je bent enzo.
Ik ben zelf 2 keer bij psyq onder behandeling (geweest). Het is voor mijn adhd maar er zit ook wel een stukje verslaving bij eigenlijk, het staat ook niet bepaald los van elkaar.
Eerste keer heb ik ook ritalin gehad, dat werkte in het begin heel goed maar later werd ik er alleen maar gespannen en chaggerijnig van. Gevolg -> overspannen.
Een jaartje aan de seroxat gezeten, is nu bijna afgebouwd en inmiddels een paar maandjes met de dex bezig.
Dexamphetamine werkt voor mij ook perfect, zonder de dex is het een moeizaam leven, met dex is er niet veel aan de hand.
Grappig dat jij dit ook zo ervaart/hebt ervaren. Niet iedereen gelooft het als ik aangeef dat de ritalin mede oorzaker was van mijn overspannenheid (wat ook angst/paniek meebracht).
Bij Psyq wordt ik wel goed geholpen vind ik. Er wordt echt naar me geluisterd en als ik voorkeur heb voor bepaald medicijn (dex retard/sulfas) en de hoeveelheid dan wordt dat ook aangepast naar mijn voorkeur.
Mooi voor je dat je met die baclofen, dex en bepaalde awareness je leven weer op de rit heb gekregen.
Ik heb precies hetdezelfde (alleen zonder de baclofendus) leuk om te lezen
Voor mij was het ook veel alcohol en wel eerst coke maar later speed. Dagelijks speed, drank en benzo, soms maanden achter elkaar.
Speed heb ik afgezworen, maar heb ik door de dex ook niet meer nodig. Drank en benzo enorm verminderd, soms blijf ik zelfs doordeweeks compleet nuchter en dat is ook mijn doel.
Alleen in het weekend gebruikt ik en dan eigenlijk ook alleen maar 's avonds en alleen maar downers.
Gr. Endymion