No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
spuky10 schreef:wat bedoel je hiermee? verhalen en waarheid?
spuky10 schreef:zijn maar weinig mensen die in een kliniek hebben gezeten blijkbaar. jammer
Oom Klaas schreef:Mistral, was wel oke maar wel veel verslaafden daar.
Oom Klaas schreef:Mistral, was wel oke maar wel veel verslaafden daar.
Carlitos schreef:Oom Klaas schreef:Mistral, was wel oke maar wel veel verslaafden daar.
Den haag oid parnassia is dat toch ?
Je kun in ieder geval drugs naar binnen krijgen ik had toen geen intentie om te stoppen.
Flameon schreef:Je was dus niet gemotiveerd tot opname, gezien je pillen meesmokkelt?
Carlitos schreef:ik had toen geen intentie om te stoppen.
Flameon schreef:Als je de intentie niet had om te stoppen, waarom liet je je dan uberhaupt opnemen Carlitos?
Gele Banaan schreef:Hoe controleer jij die junks in de kliniek Flameon? Je geloof zelf toch niet dat ze in de kliniek wel clean zijn he.
Carlitos schreef:Oom Klaas schreef:Mistral, was wel oke maar wel veel verslaafden daar.
Den haag oid parnassia is dat toch ?
Je kun in ieder geval drugs naar binnen krijgen ik had toen geen intentie om te stoppen.
wietsmoker schreef:Ik ben wel weer aan het blowen gegaan na al dit gedoe.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten