No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Niet doen, het is het echt niet waard. Voor je het weet, zit je weer in dat zelfde ritme en als je dan nog kan stoppen gaat de depressie dubbel zo hard terugkeren.
Sport je nog steeds, eet je gezond? Sporten helpt echt om je serotoninepeil terug omhoog te krijgen en de depressie weg te krijgen, gezond eten ook.
Ik weet natuurlijk niet waarom je depressief bent, maar misschien helpt het om terug (of verder) naar (avond)school te gaan? Iets om naartoe te werken is altijd leuk en een diploma helpt ook om een beter oog op de toekomst te krijgen.
endorr schreef:Ik heb 2 jaar lang verkeerd met een suicidaal persoon , ze sneed ook in haar armen.
En voor een geliefde dit te zien is zeer moeilijk , ik hoop toch dat je ermee kan stoppen.
Het is geen pretje als je arm plots paars ziet van het te vaak snijden.
En als je later een kind krijgt , dat op de leeftijd van 5 jaar vraagt wat er met je arm is gebeurd , hoe ga je dat in godsnaam uitleggen?
Ik wil niet grof overkomen , maar denk daar effe over na.
Je kan gerust andere dingen vinden.
Dan zal ik eerder verstaan dat je met je vuisten tegen de muur slaat , lijkt me veel beter dan je lichaam voorgoed kapot maken , al zijn het je kneukels maar , maar je hele arm is gewoonweg idioot.
NiandraLades schreef:Een jaar en 9 maanden clean, respect!! Ik doe het je niet na. Ik hoop dat je het volhoudt en niet toegeeft aan je cravings. Je kunt het, het is je vaker gelukt.
Eriksson schreef:Heel eigenaardig maar ik kan zeggen dat ik mentaal heel gezond ben t.o.v. hoe ik vroeger was. Enkel die depressie en wat suicidale gevoelens zijn aanwezig, maar voor de rest gaat het OK
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Eriksson schreef:De knoop lijkt momenteel doorgehakt te zijn: ik zal terug gebruiken.
Het zeggen dat ik terug ga gebruiken voelt al heel tegenstrijdig aan. Ik voel conflict, maar als je in zo'n hopeloze situatie zit is er mss wel geen andere oplossing. En terwijl ik in het verleden een drugs misbruiker was; heb ik voor ogen om het nu gecontroleerd te doen. Geen idee of dat zou lukken, maar dat is wel het plan. En wie weet staat het me niet aan en stop ik direct wel weer.
Eriksson schreef:Maar ik begin meer en meer te twijfelen over mijn beslissing om te gaan gebruiken, das al positief.
Ik laat nog wel weten of ik uiteindelijk hervallen zal zijn of niet
Eriksson schreef:Thanks for the support
Maar euh ik ga reeds naar een psycholoog en dat helpt niet veel. Zoals eerder aangehaald heb ik geen echte issues, ik ben gewoon depressief: Geen motivatie om iets te doen, geen toekomst, geen leven, geen heden. Dat is een instelling die komt door de depressie en waar mijn inziens weinig tegen te doen is; gaan lopen of sporten kan helpen, maar mijn kracht is enorm zwak. Ik heb helemaal geen karakter atm.
Maar ik begin meer en meer te twijfelen over mijn beslissing om te gaan gebruiken, das al positief.
Ik laat nog wel weten of ik uiteindelijk hervallen zal zijn of niet
Ivo schreef:Jammer dat het zo moest Goed wel dat je nu inziet dat het niet meer kan.
Afca_Remy schreef:En nu begin je weer onderaan..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten