Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mn verhaaltje

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor shiva7 » vr maart 23, 2012 7:40 pm

Hoi Eriksson,

Ik kwam per toeval je verhaaltje tegen en het sprak mij enorm aan dat je (haast) dezelfde diagnose als mij hebt. Bij mij is het alleen ADD ipv ADHD. Als ik zo vluchtig de berichten teruglees heb je een moeilijke tijd achter de rug. Hoe gaat het nu met je? :wave:
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg.

Prettig gestoord, zoals het hoort.

I.v.m. met mijn afwezigheid, ben ik er niet. De reden is dat ik weg ben.
Avatar gebruiker
shiva7
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: vr maart 23, 2012 5:01 pm
Woonplaats: Brabant

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Eriksson » ma dec 31, 2012 3:56 pm

1 jaar en 9 maand clean. Wat gaat de tijd snel seg. bijna niet te geloven dat ik al zo lang clean ben. Het feit dat ik me weer naar een drugsforum begeef is wel een slecht teken :oops: ik ben sterk aan het overwegen om terug te gebruiken.

Vermits ik al een 6-tal maand depressief ben kan ik moeilijk zeggen dat het goed met me gaat; dat is dan ook de reden dat ik terug wil ga gebruiken; mijn leven, mn toekomst lijkt helemaal verloren vanwege de depressie dus is het moeilijk om een reden te vinden waarom ik niet terug zou gebruiken. Het blijft echter wel een dubbeltje op zn kant want ik besef dat ik al HEEL lang clean ben en zelfs al gebruik ik maar één keertje dan nog begint de teller vanaf 0. Moeilijke keuze.
Avatar gebruiker
Eriksson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:09 am

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Ivo » ma dec 31, 2012 4:07 pm

Niet doen, het is het echt niet waard. Voor je het weet, zit je weer in dat zelfde ritme en als je dan nog kan stoppen gaat de depressie dubbel zo hard terugkeren.

Sport je nog steeds, eet je gezond? Sporten helpt echt om je serotoninepeil terug omhoog te krijgen en de depressie weg te krijgen, gezond eten ook.

Ik weet natuurlijk niet waarom je depressief bent, maar misschien helpt het om terug (of verder) naar (avond)school te gaan? Iets om naartoe te werken is altijd leuk en een diploma helpt ook om een beter oog op de toekomst te krijgen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor endorr » ma dec 31, 2012 4:13 pm

Ik heb 2 jaar lang verkeerd met een suicidaal persoon , ze sneed ook in haar armen.
En voor een geliefde dit te zien is zeer moeilijk , ik hoop toch dat je ermee kan stoppen.
Het is geen pretje als je arm plots paars ziet van het te vaak snijden.

En als je later een kind krijgt , dat op de leeftijd van 5 jaar vraagt wat er met je arm is gebeurd , hoe ga je dat in godsnaam uitleggen?
Ik wil niet grof overkomen , maar denk daar effe over na.
Je kan gerust andere dingen vinden.
Dan zal ik eerder verstaan dat je met je vuisten tegen de muur slaat , lijkt me veel beter dan je lichaam voorgoed kapot maken , al zijn het je kneukels maar , maar je hele arm is gewoonweg idioot.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor NiandraLades » ma dec 31, 2012 4:31 pm

Een jaar en 9 maanden clean, respect!! Ik doe het je niet na. Ik hoop dat je het volhoudt en niet toegeeft aan je cravings. Je kunt het, het is je vaker gelukt.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Eriksson » ma dec 31, 2012 5:19 pm

Ivo schreef:Niet doen, het is het echt niet waard. Voor je het weet, zit je weer in dat zelfde ritme en als je dan nog kan stoppen gaat de depressie dubbel zo hard terugkeren.

Sport je nog steeds, eet je gezond? Sporten helpt echt om je serotoninepeil terug omhoog te krijgen en de depressie weg te krijgen, gezond eten ook.

Ik weet natuurlijk niet waarom je depressief bent, maar misschien helpt het om terug (of verder) naar (avond)school te gaan? Iets om naartoe te werken is altijd leuk en een diploma helpt ook om een beter oog op de toekomst te krijgen.

Ik sport nog, maar niet zoals het moet. Heel weinig motivatie. Ik heb bovendien examens komende weken en deze zullen wederom bepalend zijn of ik terug zal gebruiken. Door de depressie heb ik het hele jaar bijna niet kunnen studeren en nu nog gaat het studeren heel moeilijk. Ik zou maar eens terug moeten gaan lopen, maar die depressie maakt dat heel moeilijk.

Ik ben depressief omdat ik een bipolaire stoornis heb. Helaas is er dus helemaal gaan onderliggende reden. Ik word nu eenmaal gewoon depressief om de zoveel tijd. Dit is vorig jaar pas vastgesteld en een depressie gooit je hele leven om. Je kan er niets tegen doen en het is mijn toekomst aan het verbrodden. Als ik niet slaag in mijn examens heeft het een aantal verreikende gevolgen die zeer negatief zijn. Dit is de voornaamste reden dat ik terug wil gaan gebruiken. Het zal dan allemaal niet veel meer uithalen of ik gebruik of niet. Ik zal gefaald hebben met wat ik wil bereiken. Ik ben gestopt met drugs omdat ik me een toekomst wou opbouwen d.m.v. goed diploma en werk. Als dit niet lukt, dan heeft het niet veel zin toch ? Maar ik ga er zeker nog over nadenken en het nog wat laten bezinken komende weken en gewoon mijn best proberen doen om door mijn examens te geraken.

endorr schreef:Ik heb 2 jaar lang verkeerd met een suicidaal persoon , ze sneed ook in haar armen.
En voor een geliefde dit te zien is zeer moeilijk , ik hoop toch dat je ermee kan stoppen.
Het is geen pretje als je arm plots paars ziet van het te vaak snijden.

En als je later een kind krijgt , dat op de leeftijd van 5 jaar vraagt wat er met je arm is gebeurd , hoe ga je dat in godsnaam uitleggen?
Ik wil niet grof overkomen , maar denk daar effe over na.
Je kan gerust andere dingen vinden.
Dan zal ik eerder verstaan dat je met je vuisten tegen de muur slaat , lijkt me veel beter dan je lichaam voorgoed kapot maken , al zijn het je kneukels maar , maar je hele arm is gewoonweg idioot.


Hey, ik snap je reactie wel maar ik kan je geruststellen dat ik niet meer in mijn armen snijdt. Ik krijg medicatie voorgeschreven die gelukkig een heleboel symptomen van mijn bipolariteit en borderline kenmerken praktisch volledig heeft verholpen. Bovendien volg ik al meer als een jaar psychotherapie en dit heeft me ook veel geholpen;

Heel eigenaardig maar ik kan zeggen dat ik mentaal heel gezond ben t.o.v. hoe ik vroeger was. Enkel die depressie en wat suicidale gevoelens zijn aanwezig, maar voor de rest gaat het OK :mrgreen:

NiandraLades schreef:Een jaar en 9 maanden clean, respect!! Ik doe het je niet na. Ik hoop dat je het volhoudt en niet toegeeft aan je cravings. Je kunt het, het is je vaker gelukt.

Bedankt; en ik hoop het :)
Avatar gebruiker
Eriksson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:09 am

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Ivo » ma dec 31, 2012 5:25 pm

Eriksson schreef:Heel eigenaardig maar ik kan zeggen dat ik mentaal heel gezond ben t.o.v. hoe ik vroeger was. Enkel die depressie en wat suicidale gevoelens zijn aanwezig, maar voor de rest gaat het OK :mrgreen:

Dat is goed om te horen, op die suicidale gevoelens na natuurlijk :P

Het allemaal een paar weken laten bezinken is zeker een goed idee. Als je nu terug gaat gebruiken, verkleint de kans weer dat je gaat slagen... Als je nu gebruikt omdat je toch niet gaat slagen, ga je zeker niet slagen. Dan kan je achteraf wel "zie je wel" zeggen en nog meer gebruiken, maar zo werkt het niet.
Ik herken de gedachtengang iets te goed en heb zo zelf ook een paar dingen verneukt. Later ga je inzien dat je nog een kans had en dat je het gewoon moedwillig verpest hebt.

Doe je best voor je examens en evalueer alles daarna nog eens. Als je terug zin krijgt om te gebruiken, kom het dan zeker weer zeggen. Er zal altijd wel iemand online zijn om je gedachten te veranderen :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Stefaan » di jan 01, 2013 2:25 pm

Veel sterkte toegewenst, en laat de dope links liggen!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Knert » ma jan 07, 2013 4:00 am

Aller eerst wil ik je feliciteren met hoe ver je al bent gekomen, TOP!

Ik hoop dat op het moment dat ik nu typ jij nog altijd clean bent en dit ook door blijft zetten. Stiekem heb ik daar wel vertrouwen in, want je hebt je al een heel eind er doorheen gevochten, zelfs met tegenslagen wist je nog van de drugs af te blijven. Wat een karakter!

Hoe is het nu met je? Hoe voel jij je? laat ons wat weten :)

Kom op zet door! Je kan het!
Laatst bijgewerkt door Knert op ma jan 07, 2013 4:02 am, in totaal 1 keer bewerkt.
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Eriksson » ma jan 07, 2013 4:43 am

Bedankt. Helaas gaat het echt niet goed. Ik wordt met de dag meer depressief. Terwijl ik nu nog clean ben, betwijfel ik of het nog lang zal duren. Het lijkt de enigste oplossing. Maar anderzijds zou ik het zo enorm jammer vinden omdat ik inderdaad zo ver gekomen ben. Nooit gedacht dat ik terug drugs zou gebruiken. Maar ik had ook nooit gedacht dat mijn leven er zo slecht uit zou kunnen zien.

Het voordeel is dat ik totaal geen contacten meer heb in het drugswereldje. En omdat ik, als ik terug zou gebruiken, het zeker verborgen wil houden ik dus niemand kan contacteren. Het nadeel is dat er zoveel research chemical vendors online zitten :roll:

De knoop lijkt momenteel doorgehakt te zijn: ik zal terug gebruiken.
Het zeggen dat ik terug ga gebruiken voelt al heel tegenstrijdig aan. Ik voel conflict, maar als je in zo'n hopeloze situatie zit is er mss wel geen andere oplossing. En terwijl ik in het verleden een drugs misbruiker was; heb ik voor ogen om het nu gecontroleerd te doen. Geen idee of dat zou lukken, maar dat is wel het plan. En wie weet staat het me niet aan en stop ik direct wel weer.
Avatar gebruiker
Eriksson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:09 am

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Dennenboom » ma jan 07, 2013 1:13 pm

Niet doen! Komop! Zoek afleiding, ga gamen, kijk films, loop jezelf kapot en kom dan voldaan thuis... En voordat de gedachten "ik heb daar geen zin in" opkomen, moest je al vertrokken zijn!

Succes man! (En blijf hier gerust je gal spuwen, als dat jou helpt. We luisteren... :wink: )
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Stefaan » ma jan 07, 2013 1:28 pm

Eriksson schreef:De knoop lijkt momenteel doorgehakt te zijn: ik zal terug gebruiken.
Het zeggen dat ik terug ga gebruiken voelt al heel tegenstrijdig aan. Ik voel conflict, maar als je in zo'n hopeloze situatie zit is er mss wel geen andere oplossing. En terwijl ik in het verleden een drugs misbruiker was; heb ik voor ogen om het nu gecontroleerd te doen. Geen idee of dat zou lukken, maar dat is wel het plan. En wie weet staat het me niet aan en stop ik direct wel weer.


Drugsmisbruik is geen oplossing .. Uiteindelijk sta je weer precies op hetzelfde punt als waar je was toen je per se wilde stoppen. Dat ga je weggooien door te gebruiken. Doe het NIET! Plan iets leuks voor jezelf, ga sporten, geen idee wat er allemaal mogelijk is. Maar je moet je goed realiseren dat als je weer wat gebruikt dat je dan je eigen harde werk van niet gebruiken in 1 klap kapot maakt.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Knert » ma jan 07, 2013 2:30 pm

Als je nu weer begint ook al is het maar "tijdelijk" dan moet je toch weer opnieuw beginnen heb je toch weer een terugval.

Ik wil je niet aanvallen maar helpen, maar denk zo je moet er nu voor gaan nu heb je het al zo lang vol gehouden! kom op!
Het enige wat je nu aan het doen bent is naar excuses zoeken om toch te gebruiken. Nogmaals ik wil je niet aanvallen maar helpen!

Je hebt de wilskracht om door te zetten dat heb je nu al dikwijls laten zien. Laat het er nu dus ook niet bij hangen en blijf volhouden!

Ik wens je het beste!
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor san am » ma jan 07, 2013 5:01 pm

Gewoon niet doen. Gecontroleerd gebruiken zit er sowieso niet in voor je vrees ik. Aangezien je zei dat een junk altijd een junk zal blijven is de keuze die je nu hebt. Een kansloze junk die zijn problemen tevergeefs poogt te vergeten met drugs tegenover een super sterke junk die trots op zichzelf kan zijn omdat hij bijna !! 2 jaar !! clean is. De depressie is tijdelijk, de terugval hoogstwaarschijnlijk fataal. Kom op pik, ga voor de 2 jaar ! We hebben er vertrouwen in. Ga wellicht zoeken naar andere sporten die je leuk lijken, misschien dat dat je motivatie doet terugkomen. Heel veel succes !
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Einstein » ma jan 07, 2013 7:34 pm

Dat er geen andere oplossing is dan drugs gebruiken is je reinste onzin. Ga met een psycholoog o.i.d. praten, daar kom je tenminste ergens mee. Drugsgebruik heeft natuurlijk niks met problemen oplossen te maken en brengt je uiteindelijk alleen maar dieper in de shit - 'gecontroleerd gebruik', het klinkt mooi, maar dat gaat niet werken.
Kom op man, je bent al bijna 2 jaar clean, dat getuigt al van heel veel geestkracht. Blijf doorzetten.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Eriksson » ma jan 07, 2013 8:27 pm

Thanks for the support :rock:

Maar euh ik ga reeds naar een psycholoog en dat helpt niet veel. Zoals eerder aangehaald heb ik geen echte issues, ik ben gewoon depressief: Geen motivatie om iets te doen, geen toekomst, geen leven, geen heden. Dat is een instelling die komt door de depressie en waar mijn inziens weinig tegen te doen is; gaan lopen of sporten kan helpen, maar mijn kracht is enorm zwak. Ik heb helemaal geen karakter atm.

Maar ik begin meer en meer te twijfelen over mijn beslissing om te gaan gebruiken, das al positief. :grin:
Ik laat nog wel weten of ik uiteindelijk hervallen zal zijn of niet :child:
Avatar gebruiker
Eriksson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:09 am

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Stefaan » ma jan 07, 2013 8:37 pm

Eriksson schreef:Maar ik begin meer en meer te twijfelen over mijn beslissing om te gaan gebruiken, das al positief. :grin:
Ik laat nog wel weten of ik uiteindelijk hervallen zal zijn of niet :child:


Het antwoord weet je toch al? NEE :rock: Praat eens met je psycholoog over je toekomstplannen. Stel een 5-jaren plan (of korter) op. Je geeft zelf al aan waar het mis gaat, je mist sturing in je leven. Niet heel raar na drugsmisbruik. Je psycholoog kan je hierbij wel helpen, maar wees er duidelijk over! Praat niet alleen over problemen, maar vooral over oplossingen. Uiteindelijk is een psycholoog, of wie dan ook, alleen maar iemand die je ondersteunt. Je zal het zelf moeten doen, maar een flinke schop onder je hol is soms wel nodig.

Het zal zeker niet makkelijk zijn voor je, dat geloof ik direct. Wees vooral realistisch en eerlijk (tegen jezelf, je psycholoog, tegen ons..). Niemand hier zal boos op je zijn als je een terugval hebt, maar zal het vooral jammer vinden. En ik weet wel zeker dat als er mensen zijn die drugsgebruik begrijpen, het de mensen op dit forum zijn :snort: . Maak jezelf ook geen illusies dat recreatief gebruik nu een optie is. Met de reden waarvoor je wil gaan gebruiken (je beter voelen), heb je al bijna een garantie dat je het gaat misbruiken. Met bijbehorende schuldgevoelens en verdere afglijding nadien!

Nogmaals, veel succes en keep us updated! :kleuter:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Ivo » ma jan 07, 2013 9:14 pm

Als je nu opnieuw gaat gebruiken en erna stop je weer, ga je in een nog diepere depressie wegzakken... Het lijkt misschien een oplossing, maar als je dan later wilt stoppen gaat het 10 keer zo moeilijk zijn als nu.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Afca_Remy » di jan 15, 2013 2:46 am

Eigenlijk is het heel simpel:

Wil je doorgaan, zorgen dat het stopt em een mooi leven tegemoet gaan? Dan zal je moeten doorploeteren op deze manier! Ooit komt er eem dag dat het beter gaat en je achterom kijkt en denkt, gelukkig ben ik doorgegaan!

Wil je je nu even lekker voelen en alles vergeten: ga je weer gebruiken en kom je weer in verval! Maar die berg (zie het even zo) die je nu al beklommen hebt zal je dan dubbel zo erg weer tegenop moeten klimmen om vervolgens op het zelfde Klote punt te komen waar je nu staat.!!

Gap ik zeg het je! Dat is heel zonde.. En als je geen motivatie hebt om te sporten dan ook niet om deze weg nog eens af te leggen!! Oftewel je gaat gewoon niet gebruiken! Je geest zegt het je lichaam zegt het.. Er zit alleen nog een heel klein duiveltje wat af en toe wat roept en je probeert te verleiden maar dat lukt hem niet.. Want kijk en stel je eens voor hoe lang je dan weer bezig bent. Voor hetzelfde geldt lacht het geluk je volgende week toe !!

Ik heb op internet eens een verhaaltje gelezen die ik hieronder ga schrijven wat perfect aansluit op jou verhaal. Enjoy!

Er was eens een boer die zijn ezel zocht, maar kon het arme dier niet vinden. Na lang zoeken kwam de boer tot zijn verschrikking erachter dat de ezel in een diepe droogstaande water put was gevallen. De boer probeerde met man en macht de ezel eruit te halen maar niets hielp.. Zelfs de buren konden het arme beest niet bevrijden! Met pijn in het hart besloot de boer dat hij de ezel niet kon laten verhongeren en besloot de put dicht te gaan gooien met zand. De ezel jammerde terwijl de boer samen met de buren zand in de out gooide.. De ezel ging steeds harder huilen en wist dat hij levend begraven ging worden.. Na eem tijdje hoorde ze de ezel niet meer en keken in de put.. Wat bleek, de ezel was met zijn hoeven het zand aan het aanstampen! De boer en de buren wisten meteen wat de bedoeling was en begonnen als een malle meer zand in die put te gooien! Na 24 uur lang scheppen was de put dusdanig opgevuld zodat de ezel bevrijd kon worden en weer herenigd was met de boer!!

Moraal van het verhaal.. Blijven doorgaan ook het zit het tegen! Uiteindelijk kom je er sterker uit!

Succes kerel!! 8-)
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Stefaan » za jan 19, 2013 11:33 pm

Ik lees in een ander topic dat je etizolam in huis hebt. Hopelijk hou je jezelf goed in de gaten! Verpest je werk niet :)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Ivo » za jan 19, 2013 11:42 pm

Jammer, maar je keuze is gemaakt blijkbaar... Hoe waren je examens nog?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Afca_Remy » zo jan 20, 2013 1:36 am

Inderdaad erg zonde!!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Eriksson » zo jan 20, 2013 9:46 am

Het is inderdaad zonde, maar ik zie het niet als het einde van de wereld.
Mijn stemming is laatste week sterk verbeterd en ik lijk alles meer onder controle te hebben.
Ik heb ook geen uppers momenteel in huis en dat is ook hetgeen dat ik ga proberen te vermijden. Psychedelica zijn veel moeilijker om te misbruiken. Ik begin ook meer dingen in te zien en het zou kunnen dat ik niet zo ver in de tijd er al mee beslis om mee te kappen. Momenteel ga ik gewoon terug door een periode van experimenteren. Ik onthoud me van coke, speed, XTC, GHB en wil nu ff gewoon enkele RC's proberen. Mss dat ik er na een korte tijd wel genoeg van heb.

Ik weet dat het teleurstellend is en had zelfs moeite om dat hier te komen vertellen.
Ik ben nog bezig met mn examens en heb al enkele dagen liggen trippen (gisteren 4-aco dMT, 2 dagen dervoor 2c-d en methoxetame gisteren ook 2-fma). 2 examens zijn goed gegaan en nog slechts ééntje te gaan en dat zal ook wel lukken.

Positieve is dat methoxetamine en 2-fma me helemaal niet aanstaan en echt teleurstellend waren.
Maar zoals ik zei, ik zit nu ff in een periode van experimenteren en dan zal ik alles wel onder controle krijgen. Ik besef me ten volste dat ik niet terug die junkie toer opwil zoals voorheen.
Avatar gebruiker
Eriksson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:09 am

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Ivo » zo jan 20, 2013 11:30 am

Heel goed dat je zo ver mogelijk van uppers weg blijft in ieder geval. Ook goed om te horen dat je examens goed gegaan zijn :) Als alles wat gaat zoals het zou moeten, zal het makkelijker zijn om je gebruik onder controle te houden.

Succes in ieder geval en ik hoop dat het lukt om het bij experimenteren te houden. Niemand kent je hier dus je kan hier niemand teleurstellen. Je moet het voor jezelf doen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Trippie » zo jan 20, 2013 7:31 pm

Houdt er rekening mee dat er ook gewoon sterk verslavende uppers zijn onder de RCs. Deze zijn zeker niet ontschuldiger dan coke en xtc en kun je dus ook best vermijden.
Pas ook zeker op voor (RC-)opiaten/opioiden

Maar ook met psychedelica mag je niet bingen! De kans op misbruik is lager maar bij mensen die sowieso bingegedrag vertonen is dat niet abnormaal. Ik weet uit ervaring van mezelf en vrienden dat dit een redelijke (tijdelijke) klap kan toedienen aan je mentale gezondheid.

Weet dat gezien je verleden de kans om te hervallen voor altijd hoog zal blijven, je kan je geen fouten permitteren.

Wees sterk, blijf sterk. Druggebruik is echt maar een miniem aspect van het moois dat het leven te bieden heeft.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor ghbnightmare » di jan 22, 2013 6:27 am

Eriksson schreef:Thanks for the support :rock:

Maar euh ik ga reeds naar een psycholoog en dat helpt niet veel. Zoals eerder aangehaald heb ik geen echte issues, ik ben gewoon depressief: Geen motivatie om iets te doen, geen toekomst, geen leven, geen heden. Dat is een instelling die komt door de depressie en waar mijn inziens weinig tegen te doen is; gaan lopen of sporten kan helpen, maar mijn kracht is enorm zwak. Ik heb helemaal geen karakter atm.

Maar ik begin meer en meer te twijfelen over mijn beslissing om te gaan gebruiken, das al positief. :grin:
Ik laat nog wel weten of ik uiteindelijk hervallen zal zijn of niet :child:

HOOOI....
sorry dat ik er zo tussen in kom gevlogen maar ik was weer eens op een nacht naar plafond staren op het forum bij depressie aant zoeken.. zijn van die nachten dat ik kan instorten en dan doet het wel goed als je leest dat er nog mensen zijn, sorry dat ik zo cru ben, maar wat zichzelf ook door het leven laten slepen en liefs zo weinig wat rond je gebeurd wil meekrijgen.... althans zo een ramp ben ik. voelde me gewoon ff aangesproken en dacht zet het er ff op. ken je hele verhaal nog niet maar je bent ook ex verslaafd en nu recreatief zoiets. ik ook zoiets en dan ook met de hele berg antipsychotica en neuroleptica. bij mij hebben ze borderline vastgesteld en zware stemmingswisselingen erbovenop... iemand anders zou zegge daar is niks meer goed aan !! haat die medicatie, zonder ben ik dan wel depri tot op de grond maar met abilify en risperdal word ik zooooo afgevlakt, nog geen zin meer om met mensen te praten of gewoon es iets te doen!! dus ben nog aan het wikken en wegen wat ik ermee moet.. :conf:
jij gaat naar een psycholoog helpt dat
ik kan heel goed mondig vertellen wat er scheelt waar de fouten liggen en wat ik zou moeten doen voor dat zogezegde gelukkig leven te krjgen maar dat kan ik tien keer uren vertellen ik word er mentaal niet beter van SORRY dat ik zo doordram ben nog al een druk met pieken en daaaaalen,
dus voor af te sluiten... vraag mij af of die issues mentally wel kunnen verdwijnen met een pilletje of een babbel,,,
ben op drie jaar tijd al ieder jaar een keer in opname geweest en dat ging goed. beter zus en zo blij dat ik even clean was maar dat blijft niet,,,, en het word ook nooit net niet goed genoeg en dan ga je stilaan terug mee in die cirkel....
hehehehehe andrea meisje beetje positief... maar toch ja, zo ervaar ik het.

reactie altijd welkom
groetjes en ja kop op zeker.. :woeh:
ghbnightmare
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: do jul 14, 2011 4:11 am

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Eriksson » ma maart 11, 2013 11:54 pm

Misschien nog eventjes een update.

Ik had dus besloten om terug te gebruiken. Grotendeels door sterke impuls heb ik ook heel veel geld uitgegeven aan superveel RC's.

Ik heb eerst enkele dagen etizolam gebruikt en 2c-D. Dan kwam de 4-FA en methylone toe. Deze laatste 2 heb ik 2 dagen achter elkaar gebruikt en ..................................;;
Dat heeft met zuur opgebroken. Terecht gekomen in een enorme diepe depressie waarbij ik niets anders deed dan heel de dag huilen etc..

Psychiater heeft me nieuwe medicatie moeten voorschrijven (SRNI) en heel gedoe.
Nou heb ik me lesje wel geleerd. Ik kan dus helemaal NIET meer aan uppers komen. Na enkele weken heb ik toch mijn 2c-E gebruikt. Dit heb ik echter maar één keer gedaan en ondertussen ook niet meer. Weinig zin in, gedeeltelijk door de depressie waar ik nog steeds in zit.
Wie weet gebruik ik het wel helemaal niet meer. Wel zonde van al dat geld natuurlijk. Daarom ben ik ook maar gestopt met roken om dat geld te compenseren :D

Nouja dus terug clean :) no more drugs for me. Stupid disease :mad:
Avatar gebruiker
Eriksson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:09 am

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Ivo » ma maart 11, 2013 11:59 pm

Jammer dat het zo moest :( Goed wel dat je nu inziet dat het niet meer kan.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Afca_Remy » di maart 12, 2013 2:16 am

Ivo schreef:Jammer dat het zo moest :( Goed wel dat je nu inziet dat het niet meer kan.


Precies! Heel zonde!
Want je was zo goed op weg.. En nu begin je weer onderaan.. :sad:
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Mn verhaaltje

Berichtdoor Ivo » di maart 12, 2013 9:46 am

Afca_Remy schreef:En nu begin je weer onderaan.. :sad:

Als hij nu inziet dat het echt niet meer kan, begint hij niet opnieuw onderaan. Sommige mensen hebben gewoon een (harde) schop onder hun kont nodig :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner