Aebi schreef:Discipline en het gebrek daaraan is je grootste valkuil.
Disciprin!
Aebi schreef:Discipline en het gebrek daaraan is je grootste valkuil.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Eurus schreef:Wat is een tiny fissa?
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Eurus schreef:Wat is een tiny fissa?
oooohhhhh newb !
JongGeleerd schreef:Ted Bundy schreef:Eurus schreef:Wat is een tiny fissa?
oooohhhhh newb !
Heb al op 2 plekken gesolliciteerd, omdat ik echt even een baan nodig heb voor de structuur, maar dat mag vooralsnog niet baten. 1 van die 2 banen moet ik sowieso onderhandelen over reiskosten als ik al iets hoor, want dat blijkt heel wat verder dan ik in m'n hoofd had.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Bump! @Perry , hoe staat het er nu allemaal mee. Op 1 dag na een jaar na je laatste post in dit topic. Nog altijd aan de pauze?
Perry schreef:Antwoord geven op een retorische vraag? Kom op zeg, ik wist dat je niet een helder licht was, maar dit...
Exceptional schreef:Perry schreef:Antwoord geven op een retorische vraag? Kom op zeg, ik wist dat je niet een helder licht was, maar dit...
Je kunt er, wederom, inderdaad ook voor kiezen om je te laten kennen. Ik vind mijn oplossing beter.
Perry schreef:Exceptional schreef:Perry schreef:Antwoord geven op een retorische vraag? Kom op zeg, ik wist dat je niet een helder licht was, maar dit...
Je kunt er, wederom, inderdaad ook voor kiezen om je te laten kennen. Ik vind mijn oplossing beter.
? Jouw oplossing is zo dom zijn niet in te zien dat er geen echte vraag gesteld wordt, maar er enkel een poging wordt gedaan om me pissig te maken? Vervolgens zou ik dan antwoord geven op iets wat al een paar posts terug besproken wordt. De vraag getuigd dus zelfs van desinteresse in het daadwerkelijke antwoord, danwel mijn huidige welzijn etc.
Eigenlijk is het dus gewoon een kanker zielige poging zichzelf succesvoller te doen lijken (oid) dmv een ander omlaag te halen.
Dat jij hier dan vervolgens direct bovenop springt en probeert er van mee te snoepen getuigd mijns inziens even zo goed van een zwak, misselijkmakend en triest karakter dat bedolven ligt onder het zelfmedelijden. In jouw geval ontbreekt het 'm dan echter ook nog eens aan enige creativiteit.
Kthxbai
Perry schreef:Ha. Ha.
Ik blijf het wel een interessante manier van omgaan met je eigen falen vinden. Zodra er jou iets tegenzit zoek je iets op waar een ander niet dat wat hij/zij zich voornam na heeft kunnen komen en ga je daar je frustratie op los laten in de hoop dat diegene hapt.
Hoe heb je jezelf deze keer teleurgesteld? En wat maakt dat je je eigen tekortkomingen kunt accepteren zolang je die van een ander uitvergroot? (Al zijn het oude koeien)
Perry schreef:Goed hoor, met jou?
Perry schreef:Goed hoor, met jou?
arnie87 schreef: hoe raken mensen verslaafd aan speed, als ik het pak ben ik meteen 2-3 dagen wakker..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten