Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Ohja, voor de mensen die op Tiny keihard tegen me waren en de waarheid in m'n gezicht drukten:
BEDANKT! en sorry voor hoe ik als arrogante zak over kwam.
Rudolph schreef:JongGeleerd schreef:Ohja, voor de mensen die op Tiny keihard tegen me waren en de waarheid in m'n gezicht drukten:
Fijn dat het blijkbaar toch aangekomen is vóórdat het te laat is. Het was niet prettig, maar blijkbaar toch effectief. Succes d'r mee en vergeet niet dat ik zonder schaamte je neus keihard in de feiten zal drukken als het nodig is
JongGeleerd schreef:Wat wel belangrijk is, is dat ik iets vind waarmee ik me 's avonds drugsloos vermaak.
JongGeleerd schreef:Rudolph schreef:JongGeleerd schreef:Ohja, voor de mensen die op Tiny keihard tegen me waren en de waarheid in m'n gezicht drukten:
Fijn dat het blijkbaar toch aangekomen is vóórdat het te laat is. Het was niet prettig, maar blijkbaar toch effectief. Succes d'r mee en vergeet niet dat ik zonder schaamte je neus keihard in de feiten zal drukken als het nodig is
Heb zelf ook wel geprobeerd mensen een spiegel voor te houden waar ik dacht dat 't nodig was, maar wacht met zoiets tot iemand nuchter is. Zolang de persoon onder invloed is, is vrijwel niets belangrijker. Zo ervaar ik het iig.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Maar ga je nou weer van studie switchen? Wat maakt dat je denkt dat weer een switch je wel datgene gaat brengen wat je zoekt?
FRESH schreef:JongGeleerd schreef:Wat wel belangrijk is, is dat ik iets vind waarmee ik me 's avonds drugsloos vermaak.
Al eens aan een vriendinnetje gedacht?
Druks schreef:De hoeveelste keer is het nu dat dit je overkomt? Wanneer ga je het patroon eens doorbreken?
Een fucking 2 uur durende interventie was er voor nodig. Volgens mij gaat het je gewoon om de aandacht.
JongGeleerd schreef:Druks schreef:De hoeveelste keer is het nu dat dit je overkomt? Wanneer ga je het patroon eens doorbreken?
Een fucking 2 uur durende interventie was er voor nodig. Volgens mij gaat het je gewoon om de aandacht.
Ik heb geen problemen met het patroon en er is nog nooit iets echt mis mee gegaan. Ik zeg wel vaker dat ik gewoon van mn leven wil genieten enz, maar ook dat staat nu even buiten kijf. Het zijn bewuste keuzes. Ik houd van (extreem) gebruik, maar wil niet dat t mn leven overneemt en dus daarom steeds pauzes.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Druks schreef:De hoeveelste keer is het nu dat dit je overkomt? Wanneer ga je het patroon eens doorbreken?
Ik heb geen problemen met het patroon en er is nog nooit iets echt mis mee gegaan. Ik zeg wel vaker dat ik gewoon van mn leven wil genieten enz, maar ook dat staat nu even buiten kijf. Het zijn bewuste keuzes. Ik houd van (extreem) gebruik, maar wil niet dat t mn leven overneemt en dus daarom steeds pauzes.
Prinses Preksie schreef:kk miet
Bonke schreef:Prinses Preksie schreef:kk miet
Niet doen.
Prinses Preksie schreef:Bonke schreef:Prinses Preksie schreef:kk miet
Niet doen.
Moet ie niet zo veel janken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten