djeemen schreef:Wil je bevestiging dat je toch goed bezig bent?Als je je er nauwelijks mee bezig bent, waarom verleng je de pauze dan niet naar een jaar. Grootste deel van het herstel van je hersenpan vind plaats in 3-6 maanden, las ik ooit eens in een studie.
Frog schreef:djeemen schreef:Wil je bevestiging dat je toch goed bezig bent?Als je je er nauwelijks mee bezig bent, waarom verleng je de pauze dan niet naar een jaar. Grootste deel van het herstel van je hersenpan vind plaats in 3-6 maanden, las ik ooit eens in een studie.
ik heb ooit is gelezen in een studie dat jij de dubbel van clitorale tumor bent
User1337 schreef:Is full moon een dubbel van de TS?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Frog schreef:djeemen schreef:Wil je bevestiging dat je toch goed bezig bent?Als je je er nauwelijks mee bezig bent, waarom verleng je de pauze dan niet naar een jaar. Grootste deel van het herstel van je hersenpan vind plaats in 3-6 maanden, las ik ooit eens in een studie.
ik heb ooit is gelezen in een studie dat jij de dubbel van clitorale tumor bent
NeeUser1337 schreef:Is full moon een dubbel van de TS?
Nee
djeemen schreef:Wil je bevestiging dat je toch goed bezig bent?Als je je er nauwelijks mee bezig bent, waarom verleng je de pauze dan niet naar een jaar. Grootste deel van het herstel van je hersenpan vind plaats in 3-6 maanden, las ik ooit eens in een studie.
MoonLiquid schreef:Rudolph schreef:Is het een kutfeest dan als je geen drugs op hebt?
JongGeleerd schreef:-Alcohol mag. Hier ben ik ook niet een held mee, qua omgang, maar ik vertrouw mezelf erop niet volledig naar de fles te grijpen als vervanging.
voldie schreef:MoonLiquid schreef:Rudolph schreef:Is het een kutfeest dan als je geen drugs op hebt?
ik heb er echt een hekel aan als mensen deze retorische vraag stellen![]()
tuurlijk is een feest nuchter minder leuk of zelfs saai, als het nuchter even leuk was of leuker zouden we er geen drugs erbij gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
User1337 schreef:Kanker junk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast