JongGeleerd schreef:Ik heb zin om weer te gebruiken. Niet full time zoals 't ging, maar af en toe... Ik mis af en toe eens iets doen en heb al van verschillende kanten gehoord dat ik er echt super fit uitzie vergeleken met eerder. Ik heb eigenlijk geen motivatie meer om gestopt te blijven...
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Druks schreef:JongGeleerd schreef:Ik heb zin om weer te gebruiken. Niet full time zoals 't ging, maar af en toe... Ik mis af en toe eens iets doen en heb al van verschillende kanten gehoord dat ik er echt super fit uitzie vergeleken met eerder. Ik heb eigenlijk geen motivatie meer om gestopt te blijven...
Je bent amper een maand clean gebleven. En niet eens clean clean want je hebt tussendoor gewoon psychedelica gebruikt.
Best als je weer stopt met stoppen maar realiseer je goed hoe kort deze "pauze" was en hoe moeilijk je het blijkbaar vindt om er van af te blijven.
JongGeleerd schreef:Ach, het zij zo. Het verbaast me aan de ene kant dat t nu voor t eerst niet lukt, zo'n pauze, maar aan de andere kant had ik ook veel meer kans gehad als ik iets had om te doen en niets in huis. Maar ik woon niet meer thuis thuis, waar mn vrienden iedere dag in de vakantie iets plannen...
bonghit schreef:Druks schreef:JongGeleerd schreef:Ik heb zin om weer te gebruiken. Niet full time zoals 't ging, maar af en toe... Ik mis af en toe eens iets doen en heb al van verschillende kanten gehoord dat ik er echt super fit uitzie vergeleken met eerder. Ik heb eigenlijk geen motivatie meer om gestopt te blijven...
Je bent amper een maand clean gebleven. En niet eens clean clean want je hebt tussendoor gewoon psychedelica gebruikt.
Best als je weer stopt met stoppen maar realiseer je goed hoe kort deze "pauze" was en hoe moeilijk je het blijkbaar vindt om er van af te blijven.
Als je het hier op het forum zo groots aankondigt
Dan weet je dat je best moet doen,
Anders is het niet echt geloofwaardig meer en zullen mensen je erop aanspreken.
Zeggen dat je een pauze neemt,maar rustig pep wat ligt te drogen opsnuiven
Dit topic past nu beter onder onzin
JongGeleerd schreef:Ik laat me de vakantie wel even opnemen in n kliniek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten