Fool schreef:Niet alcohol of wiet als substitutie gaan gebruiken, 'omdat het mag'.
marcooo4 schreef:Fool schreef:Niet alcohol of wiet als substitutie gaan gebruiken, 'omdat het mag'.
Ik blow ook niet eens zo heel veel, maar dat is gewoon een uitzondering vind ik, ik vind het namelijk wel leuk om met mijn vrienden samen te blowen, en aangezien wiet vergeleken met al de hard drugs niet zo slecht voor je is.
Fool schreef:Niet alcohol of wiet als substitutie gaan gebruiken, 'omdat het mag'.
Gele Banaan schreef:niet naar jg luisteren
Gele Banaan schreef:niet naar jg luisteren
Abysmal schreef:Je zegt 1x per 2 maanden een pilletje, ik zou er altijd 3 maanden tussen houden (genoeg topics hier die onderbouwen waarom). Let erop dat naarmate je meer gebruikt, je grenzen snel zullen vervagen. Zo herriner ik me dat ik ooit zei dat ik nooit coke zou gebruiken
marcooo4 schreef:Abysmal schreef:Je zegt 1x per 2 maanden een pilletje, ik zou er altijd 3 maanden tussen houden (genoeg topics hier die onderbouwen waarom). Let erop dat naarmate je meer gebruikt, je grenzen snel zullen vervagen. Zo herriner ik me dat ik ooit zei dat ik nooit coke zou gebruiken
Ik herriner me dat ik zei dat ik nooit drugs zou gebruiken, ik snapte ook niet waarom mensen uberhaupt drugs gebruiken, tot dat ik het zelf probeerde
Bedankt voor alle reacties iedereen!
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:marcooo4 schreef:Abysmal schreef:Je zegt 1x per 2 maanden een pilletje, ik zou er altijd 3 maanden tussen houden (genoeg topics hier die onderbouwen waarom). Let erop dat naarmate je meer gebruikt, je grenzen snel zullen vervagen. Zo herriner ik me dat ik ooit zei dat ik nooit coke zou gebruiken
Ik herriner me dat ik zei dat ik nooit drugs zou gebruiken, ik snapte ook niet waarom mensen uberhaupt drugs gebruiken, tot dat ik het zelf probeerde
Bedankt voor alle reacties iedereen!
Ik vond mijn eerste paar keer wiet ronduit kut, maar vanaf m'n 1e keer xtc ging het allemaal snel.
marcooo4 schreef:
Hebben jullie nog goede ideeën/tips die ik hieraan kan toevoegen?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
marcooo4 schreef:ik ben nu 16, maar ik ben als de doods dat ik ergens verslaafd aan wordt.
I
Ano schreef:ook al nagedacht over wat je gaat doen wanneer je toch een regel overtreed?
Fool schreef:Ook als je volgend jaar thuis/op school een beetje neemt om te leren/een tentamen te kunnen halen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten