muz1k schreef:Ben het volledig met je eens maar om het in de praktijk te doen is voor mij altijd wel pittig.
triptune schreef:Ik ben van mening dat je, wanneer je je niet meer kan amuseren zonder drugs op feestjes, het te ver gaat. Drugs zou iets moeten zijn om het leuker te maken, niet gewoon 'leuk'. Daarom ga ik dus af en toe gewoon eens nuchter een feestje doen, en wanneer ik me niet amuseer schuif ik drugs een maandje/twee maandjes aan de kant, tot ik de fun van nuchter zijn weer in zie.
triptune schreef:Ik ben van mening dat je, wanneer je je niet meer kan amuseren zonder drugs op feestjes, het te ver gaat. Drugs zou iets moeten zijn om het leuker te maken, niet gewoon 'leuk'. Daarom ga ik dus af en toe gewoon eens nuchter een feestje doen, en wanneer ik me niet amuseer schuif ik drugs een maandje/twee maandjes aan de kant, tot ik de fun van nuchter zijn weer in zie.
Exceptional Insight schreef:Stel jezelf dan eens de vraag of je die feestjes überhaupt wel leuk vindt.
triptune schreef:Ik ben van mening dat je, wanneer je je niet meer kan amuseren zonder drugs op feestjes, het te ver gaat. Drugs zou iets moeten zijn om het leuker te maken, niet gewoon 'leuk'. Daarom ga ik dus af en toe gewoon eens nuchter een feestje doen
NorthernLightBE schreef:Oei.. ik realiseer me dat ik nog nooit in m'n leven uitgegaan ben zonder drugs te gebruiken en ik ga vanm'n 14 uit, behalve 1x en toen heb ik me uit pure verveling uiteindelijk ladderzat gezopen. Fuck.
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
NorthernLightBE schreef:Maar hoe kun je in godsnaam volhouden tot 10 uur 's ochtends te feesten zonder drugs
NorthernLightBE schreef:Maar hoe kun je in godsnaam volhouden tot 10 uur 's ochtends te feesten zonder drugs
LuchtiNgtoetje schreef:inderdaad het hangt er vanaf met wie ik weg ga. Ik kan prima zonder drugs het naar mn zin maken en hebben maar er zijn wel momenten als ik anderen onder invloed zie dat ik ook wil. Maar meestal doe ik dan gewoon alsof ik ook wat op heb haha. Daar word ik opzich ook al vrolijk van
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten