Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

uitgaan saai zonder drugs

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Triptune » ma mei 09, 2011 4:35 am

Ik ben van mening dat je, wanneer je je niet meer kan amuseren zonder drugs op feestjes, het te ver gaat. Drugs zou iets moeten zijn om het leuker te maken, niet gewoon 'leuk'. Daarom ga ik dus af en toe gewoon eens nuchter een feestje doen, en wanneer ik me niet amuseer schuif ik drugs een maandje/twee maandjes aan de kant, tot ik de fun van nuchter zijn weer in zie.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor muz1k » ma mei 09, 2011 4:36 am

Ben het volledig met je eens maar om het in de praktijk te doen is voor mij altijd wel pittig.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Triptune » ma mei 09, 2011 4:41 am

muz1k schreef:Ben het volledig met je eens maar om het in de praktijk te doen is voor mij altijd wel pittig.

Doorzetten hé ;p
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Flameon » ma mei 09, 2011 1:07 pm

triptune schreef:Ik ben van mening dat je, wanneer je je niet meer kan amuseren zonder drugs op feestjes, het te ver gaat. Drugs zou iets moeten zijn om het leuker te maken, niet gewoon 'leuk'. Daarom ga ik dus af en toe gewoon eens nuchter een feestje doen, en wanneer ik me niet amuseer schuif ik drugs een maandje/twee maandjes aan de kant, tot ik de fun van nuchter zijn weer in zie.


Dit !!!

Altijd maar drugs gebruiken zorgt ook voor een gewenning, dan ga je dus altijd wat gebruiken als je op stap gaat. En das niet goed. Drugs moet er zijn voor "erbij" zo af en toe
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Exceptional » di mei 10, 2011 8:06 am

triptune schreef:Ik ben van mening dat je, wanneer je je niet meer kan amuseren zonder drugs op feestjes, het te ver gaat. Drugs zou iets moeten zijn om het leuker te maken, niet gewoon 'leuk'. Daarom ga ik dus af en toe gewoon eens nuchter een feestje doen, en wanneer ik me niet amuseer schuif ik drugs een maandje/twee maandjes aan de kant, tot ik de fun van nuchter zijn weer in zie.

Stel jezelf dan eens de vraag of je die feestjes überhaupt wel leuk vindt.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor DrippTone » di mei 10, 2011 1:17 pm

Exceptional Insight schreef:Stel jezelf dan eens de vraag of je die feestjes überhaupt wel leuk vindt.


Precies, en anders ga je niet naar de juiste feestjes. Of misschien zijn er wel helemaal geen feestjes waar je nuchter van kan genieten. Waarom zou je dan eigenlijk nog er heen gaan. Ik bedoel, ga dan een keertje drugs gebruiken bij een activiteit waar je nuchter ook van kan genieten. Denk dat de ervaring dan een stuk fijner zal zijn.

Ik ga vaak genoeg nuchter uit, en kom er vaak achter dat de sfeer ergens maar zelden goed is. Daarom ga ik ook niet meer elk weekend en ben ik heel selectief in waar ik heen ga. De mensen met wie je gaat maken ook een groot verschil. Sommige mensen die ik ken die wel eens mee uit gaan daar kan ik gewoon geen lol mee hebben als ik nuchter ben. Dus die mensen probeer ik ook zo min mogelijk te zien wanneer ik nuchter ben.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Flameon » wo mei 11, 2011 6:55 pm

Nuchter is een feest idd vaak minder leuk, maar je moet er wel naar toe kunnen gaan vind ik. Niet perse drugs moeten gebruiken.
Ik vind het zelf bv ook afschuwelijk om bob te zijn, puur en alleen omdat ik het leuker vind met een drankje. Neemt niet weg dat ik ook regelmatig de bob ben
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor stein » wo mei 11, 2011 6:57 pm

Nuchter een feest in gaan... je hebt nu eenmaal feesten waar het gebruik van drugs juist een feest kan verpesten. Ik heb een aantal vrienden waarbij alcohol al totaal not-done is. En toch kan je daar prima plezier hebben. Andere feesten... ja, die worden toch echt alleen leuk als je onder invloed van het een of ander zit.
Avatar gebruiker
stein
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: di maart 22, 2011 11:20 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Vinz » zo mei 15, 2011 3:44 pm

Uitgaan, going out, out gaan, ja.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Ketalar » zo mei 22, 2011 10:01 pm

Oei.. ik realiseer me dat ik nog nooit in m'n leven uitgegaan ben zonder drugs te gebruiken en ik ga vanm'n 14 uit, behalve 1x en toen heb ik me uit pure verveling uiteindelijk ladderzat gezopen. Fuck. :oops:
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Einstein » zo mei 22, 2011 10:06 pm

Ik ben vannacht weer eens uitgegaan zonder drugs, op cafeïne na (voelde ik niet veel van) en peuken (om mijn verslaving te onderhouden, het drugeffect stelt niets voor). Best geweldig eigenlijk :rock2:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Dakkie » wo mei 25, 2011 7:20 pm

triptune schreef:Ik ben van mening dat je, wanneer je je niet meer kan amuseren zonder drugs op feestjes, het te ver gaat. Drugs zou iets moeten zijn om het leuker te maken, niet gewoon 'leuk'. Daarom ga ik dus af en toe gewoon eens nuchter een feestje doen

Helemaal mee eens! Ik ga regelmatig zonder drugs uit (soms wel 2 tot 3 alcoholische versnaperingen, maar dat zelfs vaak niet). En dan heb ik het nog hartstikke leuk, gelukkig!
Ik merk wel dat ik iets kritischer ben als ik nuchter ben waar ik me onder invloed niet aan stoor: te druk, slechte dj, te warm, etc.
Dakkie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 1:29 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor 25tolife » do mei 26, 2011 4:56 am

Was het vroeger wel tot ik er genoeg van had kort tussen al de tienduizenden mensen te lopen altijd op de feesten toen(mysteryland,shockers,sensation,decibel, masters of hardcore etc.) tegenwoordig "slechts" wat wiet en alcohol. Wel zo leuk het nu zo te ervaren vind ik 8-)
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor megatrippie » do mei 26, 2011 10:05 am

Er zijn natuurlijk wel feestjes te bedenken waar je gewoon niet onder invloed wil rondlopen. De meeste feestjes waar ik heen ga zijn niet van dat soort feestjes. Niet dat ik me daar niet vermaak als ik nuchter ben maar ik vermaak me beter als ik onder invloed ben.
Al met als is het dus geen must maar wel zo prettig als het kan.
Ook is het wel een beetje een sport voor mij om feestjes of activiteiten te bedenken welke wel eens heel erg leuk zouden kunnen zijn onder invloed.
Nu is het bij mij zo dat ik niet zo vaak in staat zal zijn als de meeste anderen hier om naar feesten te gaan en ben dus heel zorgvuldig met het selecteren van de feestjes waar ik wel een mogelijkheid zie om te verschijnen.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Bloxnix » do mei 26, 2011 10:24 pm

1x uitgegaan zonder alcohol, en ik verveelde me nogal :p
Alhoewel, na een tijdje kom ik zo in de sfeer van de fuif dat ik gewoon geen verschil voelde met dronken zijn, maar toch liever met veel bier enzo :p
Bloxnix
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 5:03 am
Woonplaats: België

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor FRESH » vr mei 27, 2011 8:56 am

Ligt eraan waar ik heenga, maar drugs in een club of in- outdoor feest vind ik toch wel geniaal hoor. Niet dat het 100% nodig is, maar het geeft zeker een hele speciale toevoeging aan mijn feestje :-)
FRESH
Offline
 

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Epiloguel » vr jun 03, 2011 2:50 pm

Ik ga eigenlijk niet uit in de traditionele zin van het woord. Een beetje met mensen in een kroeg hangen en zuipen en onzin in elkaars oor schreeuwen, nee. It's only goa for me :D En ja, die sfeer smeekt wel gewoon om MDMA moet ik zeggen, wat het allemaal nog magischer maakt. Af en toe een dubstepparty waarbij ik misschien een klein beetje blow en 1 of 2 biertjes maar dat is het wel.
Done: Caffeine, Alcohol, Nicotine, Hasj, Weed, Speed, MDMA, Ketamine, Cocaine, LSD, Lachgas, Truffels, Paddo's, 2-cb


LSD. Everything. One. Connected.
Epiloguel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 87
Geregistreerd: zo mei 29, 2011 10:06 pm
Woonplaats: Breda

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Karhu » vr jun 03, 2011 3:06 pm

Vaak wel met drank. Helemaal nuchter komt maar weinig voor, maar ga het vanavond weer proberen :D!

Tenzij iemand mij iets gaat verkopen natuurlijk :P. (Op dat feest... niet hier)
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor gemini » vr jun 03, 2011 3:09 pm

NorthernLightBE schreef:Oei.. ik realiseer me dat ik nog nooit in m'n leven uitgegaan ben zonder drugs te gebruiken en ik ga vanm'n 14 uit, behalve 1x en toen heb ik me uit pure verveling uiteindelijk ladderzat gezopen. Fuck. :oops:


Dan gaan er een hoop dingen mis bij jou.

Ikzelf heb er geen problemen mee. Drugs gebruik ik al jaren niet meer. Ik drink wel graag en veel, maar er zijn zat avonden dat ik me prima vermaak zonder alcohol. Ik heb het niet nodig om een leuke avond te hebben.
Groetjes van Erwin en Dennis van der Doei.

FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten? :conf:


FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.


Tomzeur schreef:Inderdaad 8-) dikke zonnebrilhoordf 8-)
Avatar gebruiker
gemini
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 664
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:28 am

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Koekert » ma aug 01, 2011 4:33 am

Als je gewend bent drugs te gebruiken tijdens het uitgaan. En je gaat dan een keer uit zonder drugs te gebruiken is het best saai idd. Je mist iets omdat het voor jou de gewoonte is om te gebruiken. Maar mijn ervaring is dat bij wekelijks gebruik de lol er na een paar maanden wel redelijk vanaf is. En dan moet je nuchter uitgaan weer leren waarderen. En als je dan weer eens iets gebruikt is het eigenlijk een stuk leuker omdat het dan speciaal is ipv een gewoonte.
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Jelly » ma aug 01, 2011 9:49 am

Alcohol is eigenlijk wel standaard... Als ik straalnuchter op de dansvloer sta snap ik het niet zo. Het voelt dan allemaal zo ongemakkelijk. Teveel nadenken over hoe je danst en wat je met je handen doet. Meisjes benaderen gaat zo te weloverwogen. Een paar biertjes verder is het allemaal al chill. Een paar zijn genoeg. Ook merk ik dat ik sinds ik wat gebruik ik makkelijker in een bepaalde state of mind kom. Ik ben laatst op een paar biertjes uren lang los gegaan in een of andere tent, het was net alsof ik wat op had. Herkende het gevoel van hard gaan.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor FRESH » ma aug 01, 2011 2:35 pm

Als ik het zo lees ben je eigenlijk nog helemaal niet toe aan drugs. Maar dat hadden er een aantal van ons al gezien ;-)

Doe rustig aan man...tuurlijk is het allemaal leuk en geweldig, maar leer je grenzen kennen en ga er niet teveel in op kerel. For real...take it easy en dan blijft het leuk! :rock:
FRESH
Offline
 

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Ketalar » za aug 13, 2011 3:31 pm

Maar hoe kun je in godsnaam volhouden tot 10 uur 's ochtends te feesten zonder drugs :conf:
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Koekert » za aug 13, 2011 4:09 pm

NorthernLightBE schreef:Maar hoe kun je in godsnaam volhouden tot 10 uur 's ochtends te feesten zonder drugs :conf:

Je moet gewoon af en toe even gaan zitten ofzo. Tenminste zo deed ik dat op feesten toen ik nog helemaal niks gebruikte lang geleden :p.
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor SuperSpace » zo aug 14, 2011 2:02 pm

NorthernLightBE schreef:Maar hoe kun je in godsnaam volhouden tot 10 uur 's ochtends te feesten zonder drugs :conf:

op de dans vloer slapen?
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Tomaat » zo aug 14, 2011 2:08 pm

Bijna nooit nuchter gefeest, meestal stronken... Ik zie er geen probleem in, beter dan elke week mdma dacht ik zo...
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Poseidon » zo aug 14, 2011 5:23 pm

Kan niet anders meer. Als ik wat achter de kiezen/neusvleugels heb kom ik nergens meer binnen. Daar wordt je niet vrolijk van, portiers die steeds de deur voor je dichtgooien en vergrendelen. :(

Moet zeggen dat ik het ben gaan waarderen, broodjenuchter op stap gaan. Word alleen al die limonade, sapjes & cola snel zat. Jammer dat er 's nachts geen melk geschonken wordt.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » wo okt 19, 2011 6:34 am

inderdaad het hangt er vanaf met wie ik weg ga. Ik kan prima zonder drugs het naar mn zin maken en hebben maar er zijn wel momenten als ik anderen onder invloed zie dat ik ook wil. Maar meestal doe ik dan gewoon alsof ik ook wat op heb haha. Daar word ik opzich ook al vrolijk van :love:




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor dreamkit » ma nov 14, 2011 1:35 am

LuchtiNgtoetje schreef:inderdaad het hangt er vanaf met wie ik weg ga. Ik kan prima zonder drugs het naar mn zin maken en hebben maar er zijn wel momenten als ik anderen onder invloed zie dat ik ook wil. Maar meestal doe ik dan gewoon alsof ik ook wat op heb haha. Daar word ik opzich ook al vrolijk van :love:


Hele goeie tip! :kleuter:
dreamkit
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: di apr 26, 2011 10:27 pm

Re: uitgaan saai zonder drugs

Berichtdoor Lµs. D » vr nov 18, 2011 5:42 pm

Ik vind uitgaan saai zonder drugs, maar ik vind 't ook niet erg om wat keta mee te nemen naar elk feestje.
Lµs. D
Offline
 

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner