FlashKip schreef:naja heb wel veel gedronken natuurlijk. vroeger altijd super naar me zin gehad met alleen alcohol.
nu dus niet meer..
FlashKip schreef:ben eigenlijk pas een paar maanden aan de harddrugs. en dan met name xtc. rook wel regelmatig een wietje maar dat mis ik niet tijdens het uitgaan. En de afgelopen maand elk weekend, oftewel elke avond dat het kan...
Pedofiets schreef:Je vindt MDMA leuk, als je dit nog langer leuk wilt vinden zal ik maar eens wat langere pauzes ertussen laten. Naast dat dit niet bepaald gezond is zo vaak en snel depressieve klachten kunt krijgen. Verneuk je ook nog eens je receptoren, tenminste, mensen die zo vaak nemen kunnen raken vaak die magie kwijt.
Stel je gedrag bij voordat het te laat is.
FlashKip schreef:omdat het gewoon helemaal geweldig is:) iedereen een knuffel geven, muziek luisteren, wat clubs in en uit of gewoon lekker op de bank
FlashKip schreef:hoebedoel je? dat ik de xtc niet meer voel? of me uberhaupt nooit meer goed voel?:!
FlashKip schreef:hoebedoel je? dat ik de xtc niet meer voel? of me uberhaupt nooit meer goed voel?:!
snuifduif schreef:Stap over naar speed. Geeft ook een prima gevoel, vooral in combinatie met alcohol en je kan het veel vaker doen.
FlashKip schreef:ook niet met een pauze van 6 maanden ofzo?
Wil het misschien vanavond gaan gebruiken rond een uur of 10/11 en moet om 04:00 in de ochtend weer fris eruit zien omdat ik dan met familie op de markt ga staan.
FlashKip schreef:weer zo'n mooi voorbeeld:
Lag net even in bed omdat ik gister de nacht doorgehaald heb (zonder drugs en zonder alcohol ) en nu dus ****** moe ben. Kan ik niet slapen door de keiharde muziek van een volgens mij best groot huisfeest achter mij. Het EERSTE wat ik denk is; ik drop een snoepje en ga er ook heen. omdat ik zonder xtc de ballen niet heb om er zomaar ongenodigd naar binnen te lopen. Twijfel nog steeds... wat zou jij doen?
snuifduif schreef:Stap over naar speed. Geeft ook een prima gevoel, vooral in combinatie met alcohol en je kan het veel vaker doen.
Tisjeboy schreef:en het effect niet te vergelijken is met dat van xtc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten