Druks schreef:En hoe ga je verslaving in een ander daglicht plaatsen?
Poseidon schreef:Een tijdschrift voor verslaafden. Te gek plan. Zie het al helemaal voor me in de winkel met afrekenen bij de kassa.
Poseidon schreef:Een tijdschrift voor verslaafden. Te gek plan. Zie het al helemaal voor me in de winkel met afrekenen bij de kassa.
Druks schreef:En hoe ga je verslaving in een ander daglicht plaatsen?
student schreef:- Dingen die je gedaan heb, die je normaal nooit gedaan zou hebben;
- Hoe erg je veranderd bent door deze verslaving.
student schreef:Druks schreef:En hoe ga je verslaving in een ander daglicht plaatsen?
Door middel van het verhaal achter de verslaving naar voren te laten komen en te laten zien dat het eigenlijk iedereen kan overkomen. Ook het steriotype 'junk' willen we veranderen.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Full Moon schreef:Echte speed-spuitende junks zitten hier niet.
Misschien anderen zoals heroïnegebruikers maar volgens mij interesseert dit ze geen bal. (lezen doet pijn)
Ze weten alles over drugs, totdat je eens met info boven komt die je hier gelezen hebt... Word behoorlijk licht overgegaan.
Ik denk dat de intelligentie van elke user hier, te hoog is om echt 'junk' te zijn.
Wel zal men mensen hebben die zich zorgen maken, waarbij ze zich nijvoorbeeld de vraag stellen: 'maar wat over tien jaar?'
Zijn hier gebruikers die zonder hun sos of pep niet kunnen functioneren? Zo ja, is dit hun werkpunt. Goed dat ze komen. (en dus geen junks)
Een junk weet alles, maar is onverstaanbaar. Hij zegt vaak dat hij wijs is door zijn leeftijd. DE LEEFTIJD! En neen, ze helpen je niet! Deze harde wereld is voor de sterken.
In ieder geval moet ik als zwakke niet onder een brug slapen, maar sssst, die link kan hij niet leggen.
Hier zitten geen echte junks, of kan/wil iemand misschien het tegendeel bewijzen?
Ben benieuwd omdat ik nog nooit een junk iets heb zien lezen.
Ik zou durven stellen dat jou aanwezigheid hier, jou buiten de categorie 'junk' doet vallen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten