DaFunkstarr schreef:Nog steeds aan wiet. Denk niet dat daar voorlopig verandering in gaat komen.
Darkangel30 schreef:ben sinds woensdag weer thuis 3,5maand in een afkickkliniek gezeten voor mijn speed en cocaine verslaving ..... mijn enige verslaving wat ik nu nog heb is nicotine
Darkangel30 schreef:ben sinds woensdag weer thuis 3,5maand in een afkickkliniek gezeten voor mijn speed en cocaine verslaving ..... mijn enige verslaving wat ik nu nog heb is nicotine
edblok2 schreef:Darkangel30 schreef:ben sinds woensdag weer thuis 3,5maand in een afkickkliniek gezeten voor mijn speed en cocaine verslaving ..... mijn enige verslaving wat ik nu nog heb is nicotine
en meteen weer naar het drugsforum....heeft wel zin gehad zeker die 3,5 maand
Jack Daniels schreef:alcohol, ik had al een poosje een vermoeden dat een feest zonder alcohol gwn een no-go voor mij was, maar nu heb ik lever beschadiging en moet ik stoppen met drinken wat ongelofelijk moeilijk is.. en wat niet helemaal lekker lukt
Anton schreef:Jack Daniels schreef:alcohol, ik had al een poosje een vermoeden dat een feest zonder alcohol gwn een no-go voor mij was, maar nu heb ik lever beschadiging en moet ik stoppen met drinken wat ongelofelijk moeilijk is.. en wat niet helemaal lekker lukt
Is dat gekomen door de alcohol?
En een feestje met uitgaan zonder alcohol is voor mij ook een no-go.... maar dat komt omdat ik er dan als een stijve hark bij sta... dat ga ik dus niet doen
Special K schreef:(understatement of the year )
Azgaza schreef: Zo is het toch veel leuker, nu is hasj ook weer drugs ipv net zoiets als water.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten