Flameon schreef:Hoe ben je afgekickt Thomas, met behulp van of alleen?
BrownTree1 schreef:Not sure of het interessant is om op een drugsforum te vermelden, maar ben 4 - 4,5 jaar gokverslaafd geweest. Nu iets meer dan 5 maanden gokvrij, maar ben wel extreem verslavingsgevoelig. Een jaartje geleden toen ik uit een verslavingskliniek kwam voor het gokken voor het eerst xtc gedaan en gelijk een week of 14 elk weekend er aan gezeten. Vorig weekend voor het eerst pep gedaan en daar heb ik ook wel erg veel trek in eigenlijk, nu al na 1 keer. Al ben ik van plan het met pep erg rustig aan te doen, eens in de maand/2 maanden en heb ook veel mensen leren kennen waar ik mijn verhaal kwijt kan.
Tijdens mijn gokperiode een dagelijkse blower geweest, maar hier heb ik eigenlijk sinds mijn bezoek aan de kliniek geen problemen meer mee gehad. Blow nog wel in het weekend, wanneer ik xtc gebruik of ergens aan het drinken ben. Mis het verder in het dagelijks leven niet, heb het niet meer nodig om het leven te ontvluchten, zeg maar. Ook het mdma gebruik gaat nu prima, zo eens in de 7-8 weken, nog steeds iets meer dan word aangeraden, maar vind het toch iets te leuk
triptune schreef:Vroeger aan speed, nu alleen nog aan sigaretten, gelukkig.
Flameon schreef:triptune schreef:Vroeger aan speed, nu alleen nog aan sigaretten, gelukkig.
Gezien je leeftijd moet jij vroeg aan de pep zijn begonnen?
sjonnie schreef:Uuhmm ff denken..
-Alcohol
-Wiet
-Benzo's
-Antidepressiva
-Ecstasy
-LSD
-Cocaïne
-Amfetamine
whooowh... I'm screwed
Intoxication schreef:Hoe kun je nu verslaafd zijn een rook die je inhaleert aan 4,5€ voor 19 van die stokken om je vervolgens niet eens beter dan ervoor te voelen, wie kan mij dit uitlegge aub?
thepablo schreef:H2o
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten