xastur schreef:dat denk ik ook maar we zien wel lora en diazepam is nodig voor angstaanvallen rest min of meer overbodig maarja ben altijd al verslaafd gevoelig geweest die zijn grenzen niet kent. begin door veel voorraden heen te raken wordt woensdag meer dizapam en lora bestellen en eerlijkzijnn dat ik nog andere bijpak om diazepam te licht begint te worden
xastur schreef:xastur schreef:dat denk ik ook maar we zien wel lora en diazepam is nodig voor angstaanvallen rest min of meer overbodig maarja ben altijd al verslaafd gevoelig geweest die zijn grenzen niet kent. begin door veel voorraden heen te raken wordt woensdag meer dizapam en lora bestellen en eerlijkzijnn dat ik nog andere bijpak om diazepam te licht begint te worden
net weer nieuwe voorraaď rc benzo gekocht naast ggz medicatie lora en diazepam dus dja.
aaa vroeger speed en xtc verslaafd. alles wel eens gedaan ghb en basecoke durf ik niet.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:xastur schreef:xastur schreef:dat denk ik ook maar we zien wel lora en diazepam is nodig voor angstaanvallen rest min of meer overbodig maarja ben altijd al verslaafd gevoelig geweest die zijn grenzen niet kent. begin door veel voorraden heen te raken wordt woensdag meer dizapam en lora bestellen en eerlijkzijnn dat ik nog andere bijpak om diazepam te licht begint te worden
net weer nieuwe voorraaď rc benzo gekocht naast ggz medicatie lora en diazepam dus dja.
aaa vroeger speed en xtc verslaafd. alles wel eens gedaan ghb en basecoke durf ik niet.
Denk je zelf dat je al verslaafd bent? Benzoverslavingen zijn geen pretje kan ik je vertellen
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Zelf verslaafd aan benzo's en het is toch wel algemeen bekend dat een verslaving aan benzo's best kut is.
Amvitamientje schreef:Zelf verslaafd aan benzo's en het is toch wel algemeen bekend dat een verslaving aan benzo's best kut is.
xastur schreef:oke daarom waarschuwde je mij al met mijn misbruik om.je weet wat het is.
wat is trouwens de ergste verslaving?
ik denk heroine 2 benzo 3 ghb 4 coca 5 speed 6 alcohol
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Kip schreef:Ik voel een lichte alcoholverslaving op komen
Accountz0r schreef:Sigaretten.
Vinnie schreef:Amvitamientje schreef:Zelf verslaafd aan benzo's en het is toch wel algemeen bekend dat een verslaving aan benzo's best kut is.
Was vast zwaar die 3 maanden verslaafd
Amvitamientje schreef:Lees het nu pas, maar maak er maar 7 jaar van kut.
OT: GHB, nu 14 dagen clean dmv baclofen.
Jcutter schreef:Ik ben verslaafd aan eten. Vooral aan zelfgebakken pannenkoeken met schenkstroop
xastur schreef:speed xtc coke beetje en ik denk dat benzo ook op de loer gaat liggen
618157 schreef:Nicotine
verneukeratief schreef:618157 schreef:Nicotine
Vind ik gezien je voornaam niks vreemds aan.
618157 schreef:verneukeratief schreef:618157 schreef:Nicotine
Vind ik gezien je voornaam niks vreemds aan.
Oke oke ik heet Tinus jeez.... nu blij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten