GeHaktBalmolentje schreef:Slaapmedicatie, en overdag 1mg lorazepam,
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
zornax schreef:Alles wel bij de weekenden kunnen houden, soms wel eens teveel weekenden.
Nu alleen nicotine...
Gisterochtend nog 1 op toen pakje weggegooid. (Was er opeens helemaal klaar mee) Blijft toch een bitch om mee te stoppen kom ik nu achter. Tips?
Amvitamientje schreef:bonghit schreef:Verslaafd wil ik het niet noemen
Niemand die verslaafd is noemt het liever niet zo
Druks schreef:Ted Bundy schreef::roll: drank..
Cocaïne niet?
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
fredrik schreef:wiet, spiet en zware van Nelle atm, mxe al meer dan een jaar niet.
Jmths schreef:
Ik hou het tegenwoordig bewust bij enkel stimulanten omdat ik weet dat als ik deze misbruik ik er op den duur niet meer de energie voor kan op brengen om ze te blijven gebruiken.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Poseidon schreef:Zou mooi zijn Jmths.
Kan zelf na 12 jaar vrij bruut cocaïne gebruik niet zeggen dat dat spul de nickname Witte Sloper waar maakt.
Als je een sterk gestel en goede conditie bezit, zou ik niet mijn troeven zetten op de aanname dat je op een gegeven moment geen energie meer voor hebt om te stunten met uppers.
Anyway, je lijkt me wijs genoeg om zelf in te schatten wanneer je met die substanties niet meer goed kan functioneren en wat je dan te doen staat.
Ik richt deze woorden tot jou maar evenzeer tot mezelf.
Poseidon schreef:is het mogelijk om Baco-verslaafd te zijn.
Dat je elke dag minimaal 1 baco moet drinken terwijl de rest van het alcoholistische spectrum je geen jota interesseert?
Druks schreef:Die blikjes BaCo zijn niet te zuipen, man.
Ted Bundy schreef:
Echt kaaaanker lekker. Niet vanaf te blijven. Vroeger hadden ze ook nog de ah basic hiervan, super chemisch maar zo lekker.
missPanda schreef:Ted Bundy schreef:
Echt kaaaanker lekker. Niet vanaf te blijven. Vroeger hadden ze ook nog de ah basic hiervan, super chemisch maar zo lekker.
Ik kan wel merken dat jouw coke op is
Jcutter schreef:Vinnie schreef:Ben nou bezig met een verslaving voor bier te ontwikkelen, heb de afgelopen 3 weken elke dag wel gepilst en ben voorlopig niet van plan daarmee te stoppen
Goedzo, roei jezelf maar uit. Het hiernamaals is veel beter dan het leven hier op planeet Aarde
Vinnie schreef:Ben nou bezig met een verslaving voor bier te ontwikkelen, heb de afgelopen 3 weken elke dag wel gepilst en ben voorlopig niet van plan daarmee te stoppen
Vinnie schreef:Geen goed plan maar wel een leuk plan
En aan die vitaminen kom ik wel via brood en aardappelen en andere shit
Jcutter schreef:Het hiernamaals is veel beter dan het leven hier op planeet Aarde
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten