LuchtiNgtoetje schreef:Amfetamine, ketamine, nicotine, alcohol.
Daarnaast sex, werken en gamen.
Daarnaast, andermans problemen. (Ja dit kan heel verslavend zijn, in de zin van anderen helpen om je eigen leven zin te geven).
Zoals je ziet ben ik behoorlijk verslavingsgevoelig
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Snater schreef:Kracht training
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Wiet, tijd voor de zoveelste stoppoging. Stiekem ben ik wel goed verslaafd
Vraag me af waar ik het nu weer mee ga vervangen. Zolang ik maar niet terug begin te drinken.
Ivo schreef:Vraag me af waar ik het nu weer mee ga vervangen.
Rudolph schreef:Ivo schreef:Wiet, tijd voor de zoveelste stoppoging. Stiekem ben ik wel goed verslaafd
Vraag me af waar ik het nu weer mee ga vervangen. Zolang ik maar niet terug begin te drinken.
Ik was ook weer dagelijks bezig, te weinig verantwoordelijkheden de laatste tijd. Maar nu weer 2 dagen niets, voelt aan als een goed moment om weer even te kappen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Eko schreef:Tijd om uw nuchtere creativiteit los te laten!
Druks schreef:Robinnl92 schreef:Na 2-3 jaar bijna dagelijks SOS genomen te hebben. Nu meer dan een jaar verlost ervan. Cold turkey gedaan in mijn eentje. Al rook ik nog wel en af en toe biertje.
Al merk ik wel dat het wel wat psychologische schade heeft achtergelaten. Is een nog lange weg voor mij, maar heb weer een beetje hoop dat het wat kan worden.
Heel lang geleden dat ik hier geweest ben zeg, kon me oude account niet meer herinneren.
Ik vraag me altijd af hoe je in godsnaam een sos verslaving kan financieren... . Fijn in ieder geval dat je er nu vanaf bent!
Robinnl92 schreef:Druks schreef:Robinnl92 schreef:Na 2-3 jaar bijna dagelijks SOS genomen te hebben. Nu meer dan een jaar verlost ervan. Cold turkey gedaan in mijn eentje. Al rook ik nog wel en af en toe biertje.
Al merk ik wel dat het wel wat psychologische schade heeft achtergelaten. Is een nog lange weg voor mij, maar heb weer een beetje hoop dat het wat kan worden.
Heel lang geleden dat ik hier geweest ben zeg, kon me oude account niet meer herinneren.
Ik vraag me altijd af hoe je in godsnaam een sos verslaving kan financieren... . Fijn in ieder geval dat je er nu vanaf bent!
Daar zeg je wat ja. Nou door zo dom te zijn een creditcard met een bestedings limiet van 3000 euro genomen te hebben. En dar ik driekwart van mijn loon er aan uitgaf. Daar ben ik nog wel een 1-2 jaar mee bezig terug te betalen.
Ja her heeft me alleen maar shit achtergelaten.
Maarja, het komt wel weer goed uiteindelijk.
& seksUser1337 schreef:Masturberen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten