Machiavelli schreef:TripAnt schreef:Caffeine ben al 2 weken langzaam aan het afkicken, ben niet van plan definitief te stoppen, maar moet minderen krijg echt zware hoofdpijn en ben heel pissig zonder
Hoeveel bakken drink (en dronk) je per dag dan?
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Bonke schreef:Cafeïne is toch wel een erg geaccepteerde verslaving waar een hoop mensen niet bewust van zijn of het simpelweg niet boeien.
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Prototype schreef:Functioneel te gebruiken uppers in het algemeen
voldie schreef:Ook een door gewinterde stoner
Ano schreef:OKE, ZEG IK DAT DAN?
Full Moon schreef:-snip-
Violet Thunder schreef:drugs
Poseidon schreef:is het mogelijk om Baco-verslaafd te zijn.
Dat je elke dag minimaal 1 baco moet drinken terwijl de rest van het alcoholistische spectrum je geen jota interesseert?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Poseidon schreef:is het mogelijk om Baco-verslaafd te zijn.
Dat je elke dag minimaal 1 baco moet drinken terwijl de rest van het alcoholistische spectrum je geen jota interesseert?
cojiro schreef:Als nuchter zijn saai is doe je iets fout met je leven
KetaMan schreef:Yep begonnen met vast roken op me 12e en zit er nog steeds aanvast. Vind een rook verslaving klote omdat het je doet denken niet fout bezig te zijn.
JongGeleerd schreef:De roes
DLS schreef:tabak is mijn grootste verslaving, inmiddels weer een tijdje getopt. Dat zorgt er ook voor dat ik veeeeeeeel minder behoefte aan wiet en hasj heb. Heb me altijd de tyfus geblowd omdat ik zonder wiet of hasj roken eigenlijk niks vond.
Die tabak verslaving is veel venijniger dan die wiet of hasj. Iemand daar dezelfde ervaring mee?
kaasje schreef:cojiro schreef:Als nuchter zijn saai is doe je iets fout met je leven
Ja, drugs gebruiken.
Mij viel het altijd op dat mensen die stopten met rookten meer joints gingen roken omdat ze eigenlijk behoefte hadden aan nicotine. Maar alleen tabak roken deden ze niet meer, dus werden het maar joints want dat mocht nog wel.DLS schreef:tabak is mijn grootste verslaving, inmiddels weer een tijdje getopt. Dat zorgt er ook voor dat ik veeeeeeeel minder behoefte aan wiet en hasj heb. Heb me altijd de tyfus geblowd omdat ik zonder wiet of hasj roken eigenlijk niks vond.
Die tabak verslaving is veel venijniger dan die wiet of hasj. Iemand daar dezelfde ervaring mee?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten