Exceptional Insight schreef:Wanneer je je hele persoonlijkheid ophangt aan welke drugs je allemaal wel niet gebruikt. En daar zijn er hier een boel van. Althans, zo doen ze het lijken.
Winehouse schreef:Maar daar is dit forum toch ook voor? Het gaat voornamelijk over en om drugs
Flameon schreef:Als je leeft voor de drugs
Flameon schreef:Als je leeft voor de drugs (scoren, gebruiken, aan geld komen op een illegale manier om drugs te kopen) en je niks anders meer interseert
Flameon schreef:En liegen is ook een eigenschap van een echte junk, nonstop liegen!
Hoort bij het junky-syndroom
Exceptional Insight schreef:Wanneer je je hele persoonlijkheid ophangt aan welke drugs je allemaal wel niet gebruikt. En daar zijn er hier een boel van. Althans, zo doen ze het lijken.
Flameon schreef:Als je leeft voor de drugs (scoren, gebruiken, aan geld komen op een illegale manier om drugs te kopen) en je niks anders meer interseert
Deviance schreef:Exceptional Insight schreef:Wanneer je je hele persoonlijkheid ophangt aan welke drugs je allemaal wel niet gebruikt. En daar zijn er hier een boel van. Althans, zo doen ze het lijken.
Drugselitisten die stiekem neerkijken op mensen die ''alleen maar'' blowen.
Exceptional Insight schreef:een drugsverslaafde dakloze.
seth schreef:junk = afval,
je bent een junk van zodra je door mensen als dusdanig gezien word. Niet jijzelf maar andere plakken je het label junk op. Je word naast de maatschappij geplaatst, en vanaf daar is het een neerwaartse spiraal.
Flameon schreef:Exceptional Insight schreef:een drugsverslaafde dakloze.
Dat is hetgeen wat je ziet. Een drugsverslaafde zwerver noem je idd een junk. Maar binnenshuis zitten meer dan genoeg junks. Of mensen die in de verslavings-werkwereld zo worden "betiteld"
Lµs. D schreef:Ei is wel goed op weg ben ik bang .
seth schreef:junk = afval,
je bent een junk van zodra je door mensen als dusdanig gezien word. Niet jijzelf maar andere plakken je het label junk op. Je word naast de maatschappij geplaatst, en vanaf daar is het een neerwaartse spiraal.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Je bent het niet, je wordt zo enkel beschouwd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten