Ano schreef:ik heb eigenlijk geen grens meer.
CreaDizzy schreef:Ik heb een nieuwe grens. Alleen nog maar xtc op festivals.
Vet veel festivals gaan bezoeken dus.. ^^
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
MoonLiquid schreef:Prototype schreef:CreaDizzy schreef:Ik heb een nieuwe grens. Alleen nog maar xtc op festivals.
Slim...
Alle tieners zeggen jah tegen mdma .
CreaDizzy schreef:Ik heb een nieuwe grens. Alleen nog maar xtc op festivals.
JongGeleerd schreef:Waarom alleen op festivals? Ik haat t groot geld neer te tellen waarnajeJongGeleerd enkel denkt: Wauw! Ik ging echt lekker!
JongGeleerd schreef:CreaDizzy schreef:Ik heb een nieuwe grens. Alleen nog maar xtc op festivals.
Waarom alleen op festivals? Ik haat t groot geld neer te tellen waarna je enkel denkt: Wauw! Ik ging echt lekker!
Je kan thuis ook lekker gaan en dan heb je nog een festival om over te vertellen
Miss E schreef:JongGeleerd schreef:Waarom alleen op festivals? Ik haat t groot geld neer te tellen waarnajeJongGeleerd enkel denkt: Wauw! Ik ging echt lekker!
Als je zoveel mdma neemt dat je de dag na het festival niets meer herinnert dan dat je lekker ging, heb je gewoon teveel genomen.
MDMA op festivals doen is niets mis mee, maar houd wel de 3 maanden regel aan om het leuk te houden.
supergabbur schreef:Je gaat toch niet thuis je vrienden kwijtraken joh koekwaus
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
supergabbur schreef:Je gaat toch niet thuis je vrienden kwijtraken joh koekwaus
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Wormenkrabber schreef:Mijn grens ligt toch echt bij DMT kristallen roken of ketamine injecteren voor de k-hole..Of ayahuasca drinken.
Wellis
Wellis
azadiyawelat schreef:Ik heb dan weer niks tegen spuiten, maar ben geen persoon voor psychadelica als paddos, lsd, cactussen enz. Gewoon niks voor mij.
Ben jarenlang bang geweest voor hero, maar zit er over te denken het toch ooit eens te proberen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Wormenkrabber schreef:Voor heroïne hoef je niet bang te zijn. In het begin heb je misschien wat last van jeuk en moet je soms wat overgeven, maar dat stopt op ten duur. Dan begint de euforie, de warmte, de verdoving, de diepe trance, dat dromerige roes, dat heerlijke knikkebollende effect Maar het jammere van heroïne is toch wel dat het heel verslavend is, en dat je op ten duur moet gebruiken om niet meer ziek te worden. Terwijl je niet meer dat prettige effect ervan hebt. Dat lijkt mij echt verneukt. Maar af en toe een paar daagjes heroïne =
Albert Einstein schreef:
Wellis
Selem schreef:Voor heroïne niet maar voor de verslaving wel .
Albert Einstein schreef:
azadiyawelat schreef:Ja. Ontestbaar en wil niet weten wat er met me gebeurt als ik betrapt word.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten