Er zijn best een hoop stoffen die ik nooit wil doen om best uiteenlopende redenen en het zou aanzienlijk korter te zijn op te schrijven wat ik wel doe en nog van plan ben dan de hele lijst van dingen die ik niet wil doen, maar ik heb wel zin om veel te typen zonder goede rede, dus hier komt de hele zooi. Op volgorde van minste afkeer naar grootste afkeer
Speed: Ik heb al veel energie van mezelf en kan makkelijk doorhalen en dan lijkt bij speed de fysieke gevolgen me de voordelen niet waard. Zou wel overwegen het medicinaal te doen ooit tegen ADHD mocht studeren zonder medicatie echt niet lukken, vandaar dat deze als eerste op de lijst komt.
2c-i: Kan door het jood molecuul problemen opleveren met de schildklier en ik hou van mijn schildklier dus met veiligere 2c'tjes beschikbaar laat ik deze maar zitten.
2c-t-7: Te grote kans om dood te gaan bij een niet eens absurd hoge overdosis, en zou onprettige bijwerkingen hebben, vooral de kans om dood te gaan staat me niet aan.
2c-t-2: Vermoedelijk vergelijkbare kans dood te gaan als bij 2c-t-7, dus zie ik ook niet zitten.
MDMA: Effect spreekt me serieus niet aan, en ik heb van mezelf een hele stabiele serotonine voorraad in mijn brein die altijd op hoog staat; ik ben bang dat als ik ooit een serotonine release stof neem ik dan m'n stabiliteit op dat vlak in gevaar breng en dat lijkt me 4 uurtjes lol echt niet waard.
Methylone: Zie mdma voor de rede.
Mephedrone en alle analogen: Sowieso niet echt geïnteresseerd in stimulanten maar al zeker niet in zeer bingy stimulanten waar men problemen van krijgt met de bloedsomloop na dosissen die veel vaker voorkomen dan mensen zelf zouden willen.
5-meo-AMT: Zijn mensen van dood gegaan; en je kan ook trippen zonder risico op dood gaan, dus dan doe ik dat liever.
Nog wat RC's die ik niet ga doen: Betwistbare veiligheid; dus áls me er een echt interessant lijkt wacht ik sowieso tot er iets meer bekend is.
Coke: Duur, en het wordt per definitie in konten gesmokkeld en werkt heel kort en verhoogt de kans op een hersen infarct aanzienlijk, ook allemaal redenen om geen interesse te hebben.
Meth-amfetamine: Zelfde redenen als speed, maar dan sterker, want ik beschouw het ook een beetje als 'speed, maar dan sterker'.
Hier eindigt het deel van de lijst van stoffen waar ik verder niks tegen heb behalve dat ik ze zelf niet wil; mensen kunnen dit gewoon ín mijn huis gebruiken en ik ga echt niet klagen of preken of wat de fuck dan ook, hun lichaam, hun keuze, zolang ze de mijne om het níet te doen ook maar respecteren.
Crack: Als coke me al niks lijkt, dan lijkt crack me al helemaal niks
(sterke) Opiaten: Behoorlijk enorm grote afkeer tegen; ik heb in Engeland heroine junks meegemaakt; een hele vriendenkring die in de loop van 2 jaar verslaafd raakte en ik heb die mensen nog al goed kunnen bekijken vóór en tijdens hun verslaving en wat ik zag was heel erg onprettig en afschrikwekkend. Net alsof die lui al dood waren maar toevallig nog rond liepen, hele lege ogen, en een deel raakte ook dakloos, begon te stelen etc. Echt geen coole ontwikkeling. Ik had er daarvoor al iets tegen, maar daarna zijn al mijn vooroordelen hard bevestigd en ik wil het liefst geen opiaten in mijn wijde omgeving tegenkomen, bij voorkeur ook niet bij vrienden al zou ik ze graag helpen als ze er aan raken en er weer vanaf willen; maar ik denk dat ik hier tegen de grootst mogelijke afkeer heb binnen het hele psychoactieve spectrum.
Kan zijn dat ik wat stoffen vergeet, dus om het toch kort en duidelijk te maken; het enige wat ik wél doe zijn LSD, 2c-b, paddo's, ketamine, lachgas, hasj, wiet en alcohol en de enige dingen waar ik nog interesse in heb maar nooit gedaan heb zijn DMT, 4-ho-mipt, 4-aco-dmt, nog wat andere daar nauw aan verwante tryptamines, PCP, mogelijk binnen een paar jaar wat PCP-analogen als daar meer over bekend is, misschien ooit mescaline.. zoiets.
Wat routes van inname betreft: ik ben niet van plan ooit drugs in mijn kont te stoppen; voornamelijk omdat het me oncomfortabel lijkt. Shotten zie ik ook niet snel gebeuren, maar mocht ik ooit een steriele(!) geprepareerde naald ketamine krijgen en iemand die precies weet hoe je zo'n ding moet zetten dan weet ik niet of ik dat af zou slaan, maar tot dus ver vind ik oraal, sub-linguaal, nasaal en over de longen wel prima