No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Jan schreef:Ik heb een half jaar geleden een metalen snuifbuisje gekocht, ik heb het nog niet eens gebruikt. Ik haat snuiven.
knolselderij schreef:Jan schreef:Ik heb een half jaar geleden een metalen snuifbuisje gekocht, ik heb het nog niet eens gebruikt. Ik haat snuiven.
waarom koop je zo'n buis dan.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
muz1k schreef:Ik vind snuiven juist leuk om te doen. Slaat veel sneller in, je voelt je dosering beter aan en het is ook gewoon tof om te doen .
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:muz1k schreef:Ik vind snuiven juist leuk om te doen. Slaat veel sneller in, je voelt je dosering beter aan en het is ook gewoon tof om te doen .
+1 en vind het hele ritueel van fijn hakken, lijntjes leggen en dan opsnuiven ook gewoon iets cools hebben.
Ik maak meestal mijn snuifbuisjes van op lengte geknipte rietjes en dan lijntjes leggen op een spiegel of cd/dvd hoesje.
Drientje schreef:Ben ik de enige die snuiven leuk vind maar het fysiek niet kan?
Ik voel meteen het poeder achter in mijn keel (hoe langzaam en voorzichtig ik ook snuif)
1 Aprilfiets schreef:Ik snuif eigenlijk alleen ketamine, en dat gaat meestal met de bullet. Soms wel eens lijntjes met mijn snuifbuis.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:1 Aprilfiets schreef:Ik snuif eigenlijk alleen ketamine, en dat gaat meestal met de bullet. Soms wel eens lijntjes met mijn snuifbuis.
Vind je die bullets echt zo prettig werken? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar vond het echt super onhandig snuiven. In ieder geval minder fijn als gewoon een lijntje.
1 Aprilfiets schreef:Dione schreef:1 Aprilfiets schreef:Ik snuif eigenlijk alleen ketamine, en dat gaat meestal met de bullet. Soms wel eens lijntjes met mijn snuifbuis.
Vind je die bullets echt zo prettig werken? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar vond het echt super onhandig snuiven. In ieder geval minder fijn als gewoon een lijntje.
Vind het zelf alleen maar makkelijker. Kost minder tijd, makkelijk mee te nemen, en is nog te gebruiken als ik enorm vaag ben.
Dione schreef:Vind je die bullets echt zo prettig werken? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar vond het echt super onhandig snuiven. In ieder geval minder fijn als gewoon een lijntje.
Dione schreef:Vind je die bullets echt zo prettig werken? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar vond het echt super onhandig snuiven. In ieder geval minder fijn als gewoon een lijntje.
LuchtiNgtoetje schreef:Oh ja, 2C-B snuiven is alleen voor helden weg gelegd
Jules schreef:LuchtiNgtoetje schreef:Oh ja, 2C-B snuiven is alleen voor helden weg gelegd
OD :')
2C-b snuiven zonder dat je drinken hebt =
Eko schreef:2C-B snuiven, da's gewoon
Dat brandend gevoel durft wel eens aanhouden en op die manier de trip een beetje verpesten.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast