Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Azgaza » do feb 24, 2011 2:20 am

Hier een topic over JWH-018 en JWH-073; beide stoffen zijn synthetische cannabinoïden en hebben in de hersenen een vergelijkbare binding aan gewone THC. Ze worden in smartshops en dergelijken wereld wijd verkocht, gemengd met werkloze kruiden als cannabis alternatief, maar ik ken ook enkele mensen die deze stoffen los en puur hebben gebruikt. Ik heb er zelf geen ervaring mee en geen directe ambitie een van deze twee stoffen te proberen, maar ik vroeg me af of mensen op dit forum er ervaring mee hadden, zo ja, dit is het topic er voor :)

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor SjaakT » ma feb 28, 2011 11:26 pm

Ik heb er een paar dagen geleden over gelezen, en ik vroeg me hetzelfde af: Heeft iemand hier 1 van deze 2 stoffen al geprobeerd? En zo ja, was het effect noemenswaardig verschillend, of niet?
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Ginoo » wo maart 02, 2011 6:06 pm

Vraag me af waarom je zoiets zou gebruiken als je ook gewoon naar de shop kan en 'echte THC' kopen.
Ginoo
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di maart 01, 2011 11:48 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Hashja » wo maart 02, 2011 6:46 pm

Ginoo schreef:Vraag me af waarom je zoiets zou gebruiken als je ook gewoon naar de shop kan en 'echte THC' kopen.


Nieuwsgierigheid?
En voor buitenlanders, naja, die kunnen er al snel minder goed aan komen als wij. :)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Dennenboom » vr maart 04, 2011 10:10 pm

Wat is dit dan... een poeder?
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Sublimo » vr maart 04, 2011 11:12 pm

Ik begin er eigenlijk wel nieuwsgierig naar te worden, vraag me af in hoe verre het te vergelijken is met THC.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor TeKNoZem » di maart 08, 2011 4:07 pm

Ginoo schreef:Vraag me af waarom je zoiets zou gebruiken als je ook gewoon naar de shop kan en 'echte THC' kopen.


Er zijn zat mensen die niet tegen THC kunnen. Die worden dan behoorlijk ziek en paranoïde tijdens gebruik, een soort van THC-allergie dus. Cannabinoide zoals de JWH series zouden dit effect niet hebben, alhoewel er wel paranoia op de hoek ligt bij overmatig gebruik.


¿uɐʞ ʞɾıןıǝoɯ ʇǝɥ sןɐ uǝop ʞɾıןǝʞʞɐɯ ɯoɹɐɐʍ : oʇʇoɯ
TeKNoZem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:23 am

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Oppepper » di maart 08, 2011 4:12 pm

Het is me laatst aangeboden, dit goedje zou 60,- voor een gram kosten ongeveer.
Al heb ik het niet gekocht, mischien toch eens proberen -puur uit nieuwsgierigheid- om te kijken in hoevere het te vergelijken is met Wiet.
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor TeKNoZem » di maart 08, 2011 9:15 pm

The_Upsetter schreef:Het is me laatst aangeboden, dit goedje zou 60,- voor een gram kosten ongeveer.
Al heb ik het niet gekocht, mischien toch eens proberen -puur uit nieuwsgierigheid- om te kijken in hoevere het te vergelijken is met Wiet.


Let op dosering en weet welke JWH je krijgt. Bovendien is het over het algemeen meer geaccepteerd om van de stof een zogenaamde 'blend' te maken met rookbaar plantmateriaal (Spice was zo'n product, dat bevatte JWH-018).

Ik adviseer je gewoon eerst wat onderzoek te doen naar het spul alvorens het te kopen, er is zat informatie te vinden over het maken van blends en andere manieren van toediening via google.


¿uɐʞ ʞɾıןıǝoɯ ʇǝɥ sןɐ uǝop ʞɾıןǝʞʞɐɯ ɯoɹɐɐʍ : oʇʇoɯ
TeKNoZem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:23 am

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Tomaat » di maart 08, 2011 9:18 pm

Klinkt iets bizar dit. Aangezien smaak bij wiet ook wel vrij belangrijk is, hoe zit dit daarmee bij dit goedje?
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor TeKNoZem » wo maart 09, 2011 2:14 am

Tomaat schreef:Klinkt iets bizar dit. Aangezien smaak bij wiet ook wel vrij belangrijk is, hoe zit dit daarmee bij dit goedje?


Zover ik heb meegekregen heeft JWH-018, en ik neem aan de rest van de JWHs en andere synthetische cannabinoïden, een iets wat plastic-achtige smaak wanneer het gerookt wordt. Dit is dacht ik ook een van de redenen waarom er over het algemeen blends van gemaakt worden in plaats van dat het goedje zo gerookt wordt.

Bovendien kan er, en wordt er, vaak gebruik gemaakt worden van plantmateriaal welke een lichte psychoactieve werking heeft zoals damiana en kattenkruid.


¿uɐʞ ʞɾıןıǝoɯ ʇǝɥ sןɐ uǝop ʞɾıןǝʞʞɐɯ ɯoɹɐɐʍ : oʇʇoɯ
TeKNoZem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:23 am

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Dopey » wo maart 09, 2011 12:57 pm

Aan welke dosissen mag je bij dit denken dan?
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor TeKNoZem » wo maart 09, 2011 5:34 pm

Chris Pontius schreef:Aan welke dosissen mag je bij dit denken dan?


Heb ff een beetje rond gekeken en volgens wikipedia ligt de gebruikelijke dosis tussen de 3 en 20mg bij oraal gebruik. Wanneer je het rookt of vaporised zijn de effecten al merkbaar vanaf 1mg. Dit lijkt overeen te komen met info die ik van een ander forum lees.

Hier nog de ervaring van een lid van een forum, dit kwam ik via google tegen.

1-2mg is just a light relaxation/just a little bit of 'comforting', not a huge effect
3-4 is getting there, should start to get some faint visuals/'fuzz', can feel an effect on the body as well

5-7 - nicely stoned, usually what I'd go for as I'm still able to talk to people pretty easily with a little effort and don't look too stoned but still having a nice fun time, the visuals get a bit more clearer and more 'glowing', still mainly just random small patterns, with closed eyes for a while you might start to get some slightly more complex ones; more intricate patterns.

~10 - more bodyload, quite a strong 'buzzing' feeling, people will probably be able to tell you're stoned by this point, red eyes will be pretty prominent, has a bit of loss of coordination, usually don't do this much ..

~15 - heavy bodyload, can be pretty uncomfortable at times, start to get clear 'peripheral' OEV's of random objects, start to get some distortion of my actual vision with some swirls etc, some 'tracers', but not in the sense of clear trails but alterations in the patterns behind it, very red eyes

bron:http://www.zoklet.net/bbs/showpost.php?s=e4b61b6048a1cc297b3109edfea8e390&p=796731&postcount=13


Let op, het gaat hier specifiek over JWH-018. De andere uit diezelfde reeks kunnen een andere dosis hebben.


¿uɐʞ ʞɾıןıǝoɯ ʇǝɥ sןɐ uǝop ʞɾıןǝʞʞɐɯ ɯoɹɐɐʍ : oʇʇoɯ
TeKNoZem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:23 am

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor PoisonDrink » vr maart 11, 2011 9:37 pm

Misschien is dit al in een ander topic gepost, maar 'koppen' heeft een korte reportage over synthetische cannabis gemaakt:

Koppen - Synthetische cannabis in opmars

Ondanks er weer zo'n typisch 'duister' muziekje onderstaat alsof het de ergste drugs van de wereld is, lijkt het me best iets interessant. :smokin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Einstein » za maart 12, 2011 3:22 pm

Haha, wat een lekker dik aangezet filmpje. Dit spul moet ik hebben 8-)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Ketalar » za maart 12, 2011 4:32 pm

Tsss, voor de eerste keer wordt zoiets gemaakt en het is direct al
"het ziet ernaar uit dat België een draaischijf kan worden van synthetische cannabinoïden".

Maar ik snap niet waarom het 'opgedoekt' is. Ze doen toch niets illegaals?
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Ketalar » za maart 12, 2011 4:36 pm

En sjah, natuurlijk een direct gevolg van de illegaliteit van cannabis. 1 oplossing -> legaliseren en goed spul goedkoop maken
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Tomaat » za maart 12, 2011 4:42 pm

NorthernLightBE schreef:Tsss, voor de eerste keer wordt zoiets gemaakt en het is direct al
"het ziet ernaar uit dat België een draaischijf kan worden van synthetische cannabinoïden".

Maar ik snap niet waarom het 'opgedoekt' is. Ze doen toch niets illegaals?


Waarschijnlijk omdat ze er hun beroep van maakten, en dan een two-nummer enzovoort moeten hebben. iets in mij zegt dat ze dat niet hadden.
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Ketalar » za maart 12, 2011 4:52 pm

Ik wordt er knettergek van die stuntjournalistiek. Rotzooi :puke: , bekijk die Cocaïne met antiwormiddel aflevering eens. De expert die zegt " moest je echt zuivere 100% cocaïne snuiven dan is het risico op overdosering te groot".

100% coke, sure..en alsof mensen het versnijden om het risico op OD te verkleinen :roll2:
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor PoisonDrink » za maart 12, 2011 5:00 pm

NorthernLightBE schreef:Maar ik snap niet waarom het 'opgedoekt' is. Ze doen toch niets illegaals?


Ik las gisteren in de krant dat de politie het opgedoekt heeft, maar dat ze alles terug hebben moeten geven. Aangezien het niet illegaal is, konden ze deze producenten niet vervolgen voor drugsbezit/handel. Enkel een aanklacht omdat ze in het zwart werkten en nog een andere kleinigheid.

Het zal ze worst wezen als je ziet hoeveel ze verdienen per week. :roll2:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor WhoisThatGuy » di maart 22, 2011 7:49 am

iemand die ik ken van een ander irc netwerk heeft me keertje paar gram gestuurd :smokin:
leuk spull hoor dat "knock out" zo als ze het in cali noemen maar ach de shop is om de hoek en die meuk kost nog best wel wat en ik werd der maar raar stoned van wl echt super stoned als of iemand een paar pammetjes in me drankje had gedaan en et smaakt niet echt lekker dus doe mij maar lekker wiet hoor tis ook net zo duur en de groote stikker met Not for human consumption hielp ook niet echt mee :stoned:

"van lijm snuifen word je ook stoned"
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor TeKNoZem » di maart 22, 2011 6:04 pm

WhoisThatGuy schreef:iemand die ik ken van een ander irc netwerk heeft me keertje paar gram gestuurd :smokin:
leuk spull hoor dat "knock out" zo als ze het in cali noemen maar ach de shop is om de hoek en die meuk kost nog best wel wat en ik werd der maar raar stoned van wl echt super stoned als of iemand een paar pammetjes in me drankje had gedaan en et smaakt niet echt lekker dus doe mij maar lekker wiet hoor tis ook net zo duur en de groote stikker met Not for human consumption hielp ook niet echt mee :stoned:

"van lijm snuifen word je ook stoned"


Duur? 25-45 euro voor een gram van het spul en de dosis gesmoked ligt al vanaf 1mg. Dat zijn 1000 dosissen ouwe, dat trek je niet uit 25, en ook niet uit 45 eurie aan wiet. :beer:


¿uɐʞ ʞɾıןıǝoɯ ʇǝɥ sןɐ uǝop ʞɾıןǝʞʞɐɯ ɯoɹɐɐʍ : oʇʇoɯ
TeKNoZem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:23 am

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Azgaza » di maart 22, 2011 6:13 pm

Ik heb voor erowid massa's reports van deze stoffen getriaged (door lezen en rating geven van A+ t/m F, waar A+ een report met drie sterren is, die zie je echt bijna nooit, en F gewoon weer verwijderd wordt, de meeste reports vallen tussen C+ en D, en dat gebeurt dan door twee mensen traigers genoemd, daarna gaan ze naar een 'admin' en die zetten ze vervolgens online in de experience vault en de rating bepaald waar in de lijst en wel of geen sterren er bij), en wat ik er van las is in ieder geval dat ze sterker zijn dan cannabis, maar de effecten wel heel erg overeen komen. Verschillen in effect lijken klein behalve de overheersendheid wat sommige mensen doet schrikken van de JWH-018 stoffen terwijl de 'nadelen' die ze dan noemen op zich ook gewoon voorkomen bij een hoge dosering gewoon THC. Best interessant, omdat THC heel lang de enige in zijn soort was, om eens wat structureel afwijkend vergelijksmateriaal te hebben dat op de zelfde receptoren werkt.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor bosma » wo mei 04, 2011 1:08 pm

TeKNoZem schreef:Bovendien kan er, en wordt er, vaak gebruik gemaakt worden van plantmateriaal welke een lichte psychoactieve werking heeft zoals damiana


Heeft iemand er al ervaring mee?
bosma
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 3:59 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Adreno » di jul 26, 2011 11:54 am

Oraal geeft t wel een vette buzz voor een aantal uur, roken van dit spul vind ik toch minder, doe dan maar n wietje of hasje, maar oraal is lekker space!
Avatar gebruiker
Adreno
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 12:38 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor bigfatrik » ma aug 29, 2011 6:30 pm

ik hebdit al meerdere malen gedaan en ben er zeer positief over, vooral in combi met alcohol :love: het is een rush die binnen 5 seconden na het roken op komt zetten waar je erg lacherig van kan worden en als je meer rookt kan het een soort van tripperig worden.
ik vind he zelf erg fijn dat het een rush van 15min-half uur is en daarna weer nagenoeg normaal bent, handig als je moet rijden enzo.
kwa smaak vind ik het niks aan en als de gene langs je het rookt stinkt het echt enorm.
ik zeg: zeker proberen, bij voorkeur as je lekker op de bank aat zuipen bent :kleuter:
done: alcohol, wiet, hasj, mdma, lsd, dethoxetamine, keta, ghb, speed, coke, salvia, n2o, cafeine, nicotine, paddos, truffels, mephedrone, 2cb
to do(soon): 2ci, dmt,
bigfatrik
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 7:14 pm
Woonplaats: veldhoven

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor psych-out » do okt 27, 2011 7:29 pm

laatste JWH 122 geprobeerd,
Vind het een leuke high (buzzy feeling) en de smaak vond ik heel goed meevallen.
tja het proeft wat chemischer maja daar kan je je snel genoeg over heen zetten eens je de effecten waarneemt. zeker een aanrader alleen gevaarlijk bij het doseren. Ik had het poeder en je hebt echt niet veel nodig van dit spul om wat te voelen.
Avatar gebruiker
psych-out
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 45
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 12:41 am
Woonplaats: de maan, krater 25

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Sunseed » do okt 27, 2011 7:33 pm

Haze incense blend (AM-2201 & AM-694) rook ik bijna dagelijks, is wel leuk.
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Einstein » do okt 27, 2011 7:44 pm

Volgens mij kan ik dit bespottelijk goedkoop krijgen, nu ben ik hier dus ook wel benieuwd naar :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: JWH-018 en andere synthetische cannabinoïden

Berichtdoor Sunseed » do okt 27, 2011 8:44 pm

Einstein schreef:Volgens mij kan ik dit bespottelijk goedkoop krijgen, nu ben ik hier dus ook wel benieuwd naar :rock:

Dezelfde website dan jij mij eens hebt aanbevolen? Of nieuwe sources?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron