Lex Talionis schreef:Gewoon mee nokken dan, wat is het nut van een middel gebruiken waarvan je hoort te ontspannen als je er para van wordt?
Geniet of ga niet!
triptune schreef:Lex Talionis schreef:Gewoon mee nokken dan, wat is het nut van een middel gebruiken waarvan je hoort te ontspannen als je er para van wordt?
Geniet of ga niet!
Natuurlijk, daarom ben ik ook gestopt.
Kon goed zijn dat er een 'oplossing' voor was of iets dergelijke,
maar bij deze stop ik dus helemaal haha
SjaakT schreef:Ik word, als ik alleen ben, ook vaak paranoia van wiet/hasj. Wanneer ik goed stoned ben dan. Met andere mensen erbij niet echt, want dan gaan m'n gedachten niet zo diep, en wordt er veel meer gelachen.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Fackell schreef:Ik blow juist vaker alleen. Ik heb het gevoel dat drugs het enige is wat echt, van mij is(samen met me gedachten). Het is een momentje voor mij alleen. Even ontspannen, noem het vluchten. Ik ben gemindert, merkte dat de pisitieve werking een negatieve wending begon te nemen.
Toch denk ik dat je "aanleg" nodog hebt om dergelijke psychoses te krijgen? Dat gebeurt toch niet zomaar denk ik.
dadalife schreef:Ik heb wel dat als ik geblowd heb dat als ik dan over straat loop dat als iemand me dan ziet dat hij kan zien dat ik geblowd heb, is dit ook begin van psychose of hebben meerderen dit?
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:dadalife schreef:Ik heb wel dat als ik geblowd heb dat als ik dan over straat loop dat als iemand me dan ziet dat hij kan zien dat ik geblowd heb, is dit ook begin van psychose of hebben meerderen dit?
Dit is volgens mij redelijk standaard.
Aalpoepert schreef:Ik ga van wiet altijd te diep nadenken en wordt helemaal treurig en neerslachtig. Niet meer doen dus.
Jules schreef:Als ik blow wantrouw ik mijn eigen paranoia.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast