Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drugs katers minimaliseren.

Heb je een vraag die je graag beantwoord zou zien door een professional van het Trimbos instituut? Post deze dan hier.

Re: Drugs katers minimaliseren.

Berichtdoor Enjoy » ma jul 25, 2011 7:01 pm

endymion schreef:De dag na gebruik: 1 goeie dosis GBL haalt de meeste katers wel weg. Een beetje pep doet vaak ook wonderen.
Kan ook allebei natuurlijk ;-)


De tweede keer dat ik GHB gebruikte heb ik ook enorme hoeveelheden andere drugs weggewerkt(iets wat ik nooit gedaan had) en 48 uur zonder slaap doorgebracht, ik verwachtte een mega-kater, maar kreeg niets.. Ik zwaar verbaasd tegen een vriend... eeh komt de kater later ofzo? Hij zei dat die niet meer zou komen "kracht van de G", ik geloofde het niet, maar heb het uiteindelijk wel moeten geloven
want een kater heb ik niet meer gehad. Nu doe ik dus vaak een g'tje voor het slapen gaan, na een feestje :) En daarnaast de standaard vitamientjes en l-tryptofaan!
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Drugs katers minimaliseren.

Berichtdoor Sublimo » ma jul 25, 2011 9:41 pm

Exceptional Insight schreef:Naast drugsgebruik een gezonde levensstijl hebben. Vocht (isotoon, niet alleen water). En voor de dag erna; A little bit of this and that to get you down.


So true! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Voorstellen voor "vraag van de week"

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron