alcoholist schreef:bij alcohol helpt vrijwel niks, een douch helpt iets..maar daar houwt t ook echt mee op
Tripper schreef:alcoholist schreef:bij alcohol helpt vrijwel niks, een douch helpt iets..maar daar houwt t ook echt mee op
Af en toe een flink glas water naar binnen gieten helpt tegen een kater.
Bij flink drugsgebruiken helpt het om tussendoor wat te eten en veel water/sapjes te drinken en bij tijds naar huis gaan om te slapen.
alcoholist schreef:Tripper schreef:alcoholist schreef:bij alcohol helpt vrijwel niks, een douch helpt iets..maar daar houwt t ook echt mee op
Bij flink drugsgebruiken helpt het om tussendoor wat te eten en veel water/sapjes te drinken en bij tijds naar huis gaan om te slapen.
water helpt mischien tegen een droge mond,maar niet tegen een kater hoor,je kan hele vatten opzuipen maar beter voel je je niet
Weet je wel wat er gebeurd met je hersenen als je veel alcohol drinkt? Als je de volgende dag pas veel water gaat drinken ben je nogal laat.
Flameon schreef:Vitamine C bruis, vitamine B complex en Multivitamin naar binnen laten glijden na een avondje stappen!
alcoholist schreef:Flameon schreef:Vitamine C bruis, vitamine B complex en Multivitamin naar binnen laten glijden na een avondje stappen!
voel je je dan beter?
alcoholist schreef:Weet je wel wat er gebeurd met je hersenen als je veel alcohol drinkt? Als je de volgende dag pas veel water gaat drinken ben je nogal laat.
we hebben t over een kater niet over gezondheid
kotaku schreef:alcoholist schreef:Weet je wel wat er gebeurd met je hersenen als je veel alcohol drinkt? Als je de volgende dag pas veel water gaat drinken ben je nogal laat.
we hebben t over een kater niet over gezondheid
De kater komt van uitdroging (en volgens mij ook wat andere factoren),
alcoholist schreef:heeeel wat andere factoren,om te beginnen de drug zelf..
kotaku schreef:Toch heeft een beetje eten en een beetje drinken er bij mij voor gezorgd dat ik er nog nooit een kater door heb mogen ervaren;)
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:kotaku schreef:Toch heeft een beetje eten en een beetje drinken er bij mij voor gezorgd dat ik er nog nooit een kater door heb mogen ervaren;)
Dan drink je gewoon niet genoeg alcohol.
Als ik goed ben wezen stappen drink ik erna altijd minimaal een halve liter water. Dit helpt wel tegen de kater maar het zorgt er niet voor dat er helemaal geen kater meer is.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
alcoholist schreef:Tripper schreef:alcoholist schreef:bij alcohol helpt vrijwel niks, een douch helpt iets..maar daar houwt t ook echt mee op
water helpt mischien tegen een droge mond,maar niet tegen een kater hoor,je kan hele vatten opzuipen maar beter voel je je niet
nls schreef:Voor alcohol: een Aquarius drinken voor het slapen gaan kan soms wonderen doen. Aquarius (o.a.) bevatten elektrolyten, die de bevochtiging van de hersenen min of meer helpt te voorzien (via vrij ingewikkelde biochemische processen). Hierbij ook nog eens een glas water drinken kan nog meer voorkomen. Helaas als je enorm veel gedronken hebt zal het uiteraard een minder effect hebben
Ook zoals hierboven gezegd, af en toe eens pauzeren tussen het alcoholgebruik (liefst met water) geeft de lever wat extra tijd om de glazen alcohol te verwerken.
Trouwens bevestigd door zowel m'n prof. Biochemie & m'n prof Celbio
snuifduif schreef:Voor een alcohol kater in de ochtend fris douchen, vette hap naar binnen werken en een nakje speed
endymion schreef:De dag na gebruik: 1 goeie dosis GBL haalt de meeste katers wel weg. Een beetje pep doet vaak ook wonderen.
Kan ook allebei natuurlijk
Keer terug naar Voorstellen voor "vraag van de week"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast