en nog een tip, neem geen acid na een nachtje, of meerdere doorgefreaked te zijn op de pep mdma en whatever er allemaal langs je neus voorbij is gekomen en erin geraakt hahaha, mijn ergste psychosetrips heb ik gehad door na zulke toestanden er nog ff een trippie in te mikken, op een kwartje shiva heb ik echt 1 van m'n zwaarste trips gehad!!! harder als dat ben ik nooit meer gegaan, zelfs niet na ontelbare druppels en papertripjes.. dus hoeveelheid zegt o[p zich ook niet zoveel wat dat betreft als je aan de combi's ben.. en doe het met een goed fijn vertrouwd tripmaatje, dat maakt dingen ook altijd een stuk rielexter en vertrouwder! met een groepje kan het al snel raar worden als je teveel in je koppie zit, maar een echt tripmaatje, dat moet gewoon goed komen lijkt me!
Ik neem zelfs tegenwoordig nauwelijks trips meer in tegenstelling tot vroeger, hoogstens 1 a 2 keer per jaar nog, meestal als ik op reis ben, of op een leuk festival, of gewoon lekker alleen, ergens buiten opeen mooie en rustige plek, bijvoorbeeld het strand en de duinen, bos, langs de oever van een meertje of riviertje, tussen de weilanden de dijken vol met koetjes en schaapjes enzo, dieren en natuur zijn zo rustgevend als je een solo trip maakt, geen verwarrende gesprekken maar gewoon puur gevoel en emoties, dat is vaak een stuk helderder dan verwarrende gesprekken, ik heb gemerkt juist door het niet goed begrijpen van communicatie zoals in een gesprek of vreemde chaotische lichaamstaal op feestjes en afters enzo, dat echt een trigger kan zijn om in angst of verwarrings gedachten te schieten..of in een groepje bijvoorbeeld, grapjes en lachen gieren brullen, opeens niet meer snappen hoe of wat, alles op jezelf gaan betrekken, en opeens zit je tussen de duiveltjes, en lijkt het alsof al die grapjes en slap gelul over jou gaan, en de dingen in je karakter die je eigenlijk minder tof vind van jezelf, voor je het weet hele deja vu achtige toestanden, matrix achtige situaties, flashforwards, dingen denken die vervolgens gebeuren, en als je er bent geweest snap je wel wat ik bedoel, als je daar eenmaal in schiet kom je er niet zo snel meer uit en is het gewoon uitzitten totdat je stopt met dat eindeloze gepieker in je hoofd en ff goed slaapt en weer nuchter wakker word...
het is me een keertje overkomen dat ik helemaal schijtlollig was na een weekendje feesten, toen we thuis kwamen kwam een vriendin op het idee om de pep md en keta die we hadden te mixen, en een trippie te doen, want ze had 't hele weekend nuchter gefeest, en brak op dat moment haha, en wij allwemaal zo maf dat iedereen zoiets had van, ja goed idee, doen!
hoppa, zonder nadenken was het gebeurd, ging mij goed af, had het naar m'n zin, maar ik werd zo melig en lomp, en was vage grapjes en gedachtekronkels aant uitkramen, en dat viel verkeerd bij een goeie vriend van me, maar niemand had het door, totdat ie opeens in z'n eentje op 't dakterras zat te huilen, voelde me zo'n klootzak toen 't kwartje eindelijk viel, gelukkig met een hele dikke knuffel kon hij weer praten en uitleggen wat er was gebeurd en was hij gelukkig eruit..
en we waren allemaal mensen met behoorlijk wat ervaring, maar hoeveel en vaak je ook getript heb, wat je ook gecombineerd hebt, dat het spelen met vuur is zoals iemand eerder zei, daar sluit ik me wel bij aan, je weet gewoon nooit wat voor wending iets kan nemen van tevoren.. ik heb zelfs de mensen die al jaren flink veel tripten en altijd beweerden dat fout gaan/of zwaar of hoe je het wil noemen niet bestaat en heb ze op een dag toch zien breken of flippen... of controle zien verliezen, dus zo hard gaan dat je niet meer weet wat je aan het doen ben, of hebt gedaan... freaky is dat, is me 1 keer overkomen ook op mdma en acid, gelukkig had ik de hele nacht staan spelen met astrojax en pois voor de speaker, en leek het of het feestje na 5 minuten al afgelopen was toen de muziek uitging en een par tl balken aan, zo maf! helemaal kwijt gewoon, dik 8 uren! dus take care people! ik was ook wel heel roekeloos vroeger moet ik zeggen.. maar wilde dit toch ff delen
hoop dat mensen er iets aan hebben, of dingen herkennen.. gelukkig is het met mij goed afgelopen, ik ken ook best wat mensen waarbij dat niet zo is, ben me later echt gaan realiseren dat ik gewoon mazzel heb gehad! dus pas goed op jezelf!