Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2 dagen achter elkaar XTC

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor BigY » vr nov 21, 2014 10:31 pm

djeemen schreef:
BigY schreef:Kerel, ik weet echt niet of je me nu in de maling zit te nemen, maar vooruit. Wijsheid komt met de jaren en ik zeg dat de XTC van tegenwoordig veel meer met je hoofd doet dan vroeger. 4 dagen XTC is gewoon dom want je verpest je eigen leuke ervaring met XTC door het zo lang door te nemen en imo heeft het ook geen toegevoegde waarde meer.

Over de twee dagen...soms ontkom je er niet aan en wil je gewoon doorfeesten wanneer die lampen aan gaan op een feestje. Dan ontkom je er niet aan dat je er twee dagen aan zit, maar 4 dagen? Nog nooit gedaan en dat komt simpelweg omdat je lichaam ook rust wilt. Luisteren naar je lichaam is prioriteit nummer 1 met gebruik van XTC. Prioriteit nummer 2 is water drinken. Hou je deze 2 prioriteiten in de gaten dan kom je er vanzelf achter dat 4 dagen niet hetgeen is wat je zoekt.


Bedankt voor je reactie. Ik ga in het voorjaar naar een oostblok festival en zal er 5 dagen zijn. Dus ja welke andere optie heb ik behalve uiteraard 4 dagen helemaal uit mn plaat met de leipste tictacjes van dat moment.

Ik maak me wel een beetje zorgen nu je zegt dat 4 dagen geen goed idee is. Ik ben er namelijk 5 dagen en lever al 1 hele dag in wat me eigenlijk al dwars zit. Liefste zou ik 5 dagen koekiewaus zijn maar ja ik weet het he schade enzo dus daarom maar 4 dagen. Ik heb gehoord dat ik daar op dag 1 bij de ingang een sinaasappel krijg om mn hersenen te beschermen met vitamine c zodat de pillen elke dag gewoon goed werken en mijn hersenen lekker gezond blijven. Nogmaals bedankt voor je advies man. Ik ben er uit. Met die sinaasappel op dag 1 ga ik gewoon voor de volle 5 dagen knallen :rock: je leeft maar 1 keer en dood ga je toch ooit, ja toch? :love:


Ik heb met de 5day rave vroeger ook 5 dagen aan de XTC gezeten en ik leef ook nog. Maar slim is het niet. Dat vond ik toentertijd ook niet, maar wilde idd ook niks van het feestje missen. Als je 4 dagen wilt knallen bereidt je dan gewoon goed voor. Neem VEEL vocht want XTC onttrekt vocht uit je lichaam en probeer zo goed en gezond mogelijk te eten tijdens die dagen. Las toch een dag pauze in om fatsoenlijk te kunnen eten en je lichaam de kans te geven even op peil te komen. Chill gewoon op het feest die ene dag met een jointje ofzo of een Gtje of ga gewoon lekker slapen.

En een sinaasappel die je hoofd gaat beschermen? Ik weet gewoon ff niet wat ik lees man. Is dat een grap? 5 dagen XTC nemen betekent ook 5 dagen slecht eten (bij mij smaakt water aan als zand). Een sinaasappel gaat je echt niet redden hoor lol. Zorg er gewoon voor dat je goed drinkt en bedenk je gewoon even als je je pil in je mond wilt doen of het niet verstandiger is om even goed te eten. Ik ga echt niet zeggen dat je het niet moet doen, maar 4 dagen non stop XTC is vragen om bijwerkingen. Probeer deze zoveel mogelijk te beperken. Vit C is inderdaad goed, maar dan heb je aan een sinaasappel echt niet genoeg hahaha.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » vr nov 21, 2014 10:33 pm

Als je dit soort overduidelijke sarcasme nog niet snapt dan heeft M toch meer kapot gemaakt dan dat je denkt :#:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor BigY » vr nov 21, 2014 10:39 pm

Prototype schreef:Als je dit soort overduidelijke sarcasme nog niet snapt dan heeft M toch meer kapot gemaakt dan dat je denkt :#:


Laat maar kerel, ik stop er maar mee. Ik bedoel het alleen maar goed, maar schijnbaar is het verkloten van nieuwe leden belangrijker dan gewoon serieus een discussie aan te gaan. Fijn weekend.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor djeemen » vr nov 21, 2014 10:41 pm

Godverdomme. Dacht ik toch echt dat die sinaasappel mijn redding zou zijn. Mooi kut man. En prototype waar de fuck heb jij het over ik ben helemaal niet sarcasmanatisch of wat de fuck je ook bedoelt. XTC doet vooral goede dingen kijk maar naar al die liefde op feestjes dat kun je toch niet ontkennen man?? Sjongejonge sommige mensen he, BigY? :stoned: Die protype is zelf gewoon een prototype malloot! Ha heb ik je daar mooi tuk.

Maarre als die sinaasappel niet uit maakt dan pleur ik die gewoon in de vuilnisbak en neem alsnog gewoon die 4 dagen lekker me snoepie. YOLO
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Partypipo » za nov 22, 2014 2:15 am

Hmm, 2 dagen achter elkaar XTC is echt een heel slecht plan. Je hersenen gaan er echt behoorlijk stuk van.
Dat je zulke dingen 20 jaar geleden gedaan hebt en nog steeds leeft en een eigen bedrijf hebt en 2 kinderen en een vrouw hebt is natuurlijk allemaal heel erg fijn voor je. Maar er werd volgens mij ook nergens beweerd dat je met kapotte hersenen geen eigen bedrijf kan hebben, of geen kinderen meer kan krijgen, of niet meer kan trouwen.
Misschien ben je op je 60e zo dement dat je jezelf niet meer herkent in de spiegel door die hersenbeschadigingen... Misschien ook wel niet. Er bestaan ook mensen die iedere dag roken sinds hun 12e en toch nog 100 worden. Maar alsnog sterven er gigantisch veel mensen aan de gevolgen van roken. Roken is dodelijk, maar niet iedereen gaat er dood van. XTC zorgt voor hersenbeschadiging, maar niet iedereen krijgt daar last van. Dat maakt het gevaar niet minder reëel.
Zoals gezegd: de tweede dag xtc ga je niets merken van het serotonine gedeelte, alleen nog maar van de dopamine en noradrenaline deel. Je zou daarom dus beter iets kunnen nemen wat niet met je serotonine kloot. Ik kan me ook niet voorstellen hoe lang ik kapot en kapot moe zou zijn na 2 dagen xtc. Pfff, ik denk dat ik zou sterven van uitputting!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Perry » za nov 22, 2014 7:54 am

Ik vind dit topic super mooi. Genieten. Serieus, laat niet meer mensen zo falen als ik ooit deed. Geen laffe borrelaars
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » za nov 22, 2014 3:31 pm

djeemen schreef:Godverdomme. Dacht ik toch echt dat die sinaasappel mijn redding zou zijn. Mooi kut man. En prototype waar de fuck heb jij het over ik ben helemaal niet sarcasmanatisch of wat de fuck je ook bedoelt. XTC doet vooral goede dingen kijk maar naar al die liefde op feestjes dat kun je toch niet ontkennen man?? Sjongejonge sommige mensen he, BigY? :stoned: Die protype is zelf gewoon een prototype malloot! Ha heb ik je daar mooi tuk.

Maarre als die sinaasappel niet uit maakt dan pleur ik die gewoon in de vuilnisbak en neem alsnog gewoon die 4 dagen lekker me snoepie. YOLO


Hahahaha :hulde:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » za nov 22, 2014 3:41 pm

BigY schreef:
Prototype schreef:Als je dit soort overduidelijke sarcasme nog niet snapt dan heeft M toch meer kapot gemaakt dan dat je denkt :#:


Laat maar kerel, ik stop er maar mee. Ik bedoel het alleen maar goed, maar schijnbaar is het verkloten van nieuwe leden belangrijker dan gewoon serieus een discussie aan te gaan. Fijn weekend.


Goed gedaan prototype, hij is er net 2 dagen en jij hebt hem al weer weggejaagd :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » za nov 22, 2014 3:53 pm

Was toch geen zinvolle toevoeging, mensen blijven vertellen dat je best 2 a 3 dagen M achter elkaar kunt doen ben ik liever kwijt dat rijk :beer:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » za nov 22, 2014 4:02 pm

Het enige wat hij zegt is als je 2 dagen achter elkaar M doet drink dan voldoende, luister naar je lichaam en neem 5hpt, allemaal dingen die wel verstandig zijn.
Bovendien zegt die dat een keer 2 dagen M niet meteen resulteert tot merkbare hersenschade, iets wat ook klopt.
Ik denk dat je de boodschap compleet gemist hebt, mss het gevolg van jou vele pep misbruik :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » za nov 22, 2014 4:21 pm

:lol:
Is goed jongu
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » za nov 22, 2014 4:25 pm

Hopelijk snap je de spiegel die ik voor probeer te houden :p
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » za nov 22, 2014 4:32 pm

Of gewoon geen 2 dagen aan de M...
Maar je hebt wel gelijk dat ik een wat kort lontje had.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Aebi » za nov 22, 2014 6:00 pm

Prototype schreef:Was toch geen zinvolle toevoeging, mensen blijven vertellen dat je best 2 a 3 dagen M achter elkaar kunt doen ben ik liever kwijt dat rijk :beer:

Jij bent hier godverdomme de baas niet.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Partypipo » za nov 22, 2014 6:11 pm

voldie schreef:Het enige wat hij zegt is als je 2 dagen achter elkaar M doet drink dan voldoende, luister naar je lichaam en neem 5hpt, allemaal dingen die wel verstandig zijn.
Bovendien zegt die dat een keer 2 dagen M niet meteen resulteert tot merkbare hersenschade, iets wat ook klopt.
Ik denk dat je de boodschap compleet gemist hebt, mss het gevolg van jou vele pep misbruik :#:

2 dagen achter elkaar je hersenen frituren hoeft niet te leiden tot hersenschade die je zelf opmerkt op korte termijn.
Dat wil niet zeggen dat er geen schade is.
En het wil zeker niet zeggen dat het gewoon kan, 2 dagen achter elkaar.
2 dagen achter elkaar aan de XTC, dan ben je na 3 maanden nooit genoeg hersteld. En de meesten houden zelfs maar een week of 6 pauze. Je hebt dan te maken met een enorme tolerantie de volgende keer. Dus heb je 2 of 3 zware pillen nodig. De keer daarna ben je nog steeds niet genoeg hersteld, want 3 maanden na zulk misbruik is de boel nog steeds alleen maar moes in je hoofd. Dus je hebt 5 zware pillen nodig. En dan val je ineens dood neer. RaRa politiepet, hoe kan dat nou?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » za nov 22, 2014 6:24 pm

Aebi schreef:
Prototype schreef:Was toch geen zinvolle toevoeging, mensen blijven vertellen dat je best 2 a 3 dagen M achter elkaar kunt doen ben ik liever kwijt dat rijk :beer:

Jij bent hier godverdomme de baas niet.

Ik geef een mening, maak geen regels :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » za nov 22, 2014 7:02 pm

Partypipo schreef:
voldie schreef:Het enige wat hij zegt is als je 2 dagen achter elkaar M doet drink dan voldoende, luister naar je lichaam en neem 5hpt, allemaal dingen die wel verstandig zijn.
Bovendien zegt die dat een keer 2 dagen M niet meteen resulteert tot merkbare hersenschade, iets wat ook klopt.
Ik denk dat je de boodschap compleet gemist hebt, mss het gevolg van jou vele pep misbruik :#:

2 dagen achter elkaar je hersenen frituren hoeft niet te leiden tot hersenschade die je zelf opmerkt op korte termijn.
Dat wil niet zeggen dat er geen schade is.
En het wil zeker niet zeggen dat het gewoon kan, 2 dagen achter elkaar.
2 dagen achter elkaar aan de XTC, dan ben je na 3 maanden nooit genoeg hersteld. En de meesten houden zelfs maar een week of 6 pauze. Je hebt dan te maken met een enorme tolerantie de volgende keer. Dus heb je 2 of 3 zware pillen nodig. De keer daarna ben je nog steeds niet genoeg hersteld, want 3 maanden na zulk misbruik is de boel nog steeds alleen maar moes in je hoofd. Dus je hebt 5 zware pillen nodig. En dan val je ineens dood neer. RaRa politiepet, hoe kan dat nou?


Heel leuk scenario maar stel jij neemt 2 avonden achter elkaar pillen ga je toch niet 6 weken later 3 zware pillen nemen?
Nee niet? Waarom zouden anderen het dan wel doen :#:
Je bent nu gewoon een dom verhaaltje aan het verzinnen
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Partypipo » za nov 22, 2014 7:24 pm

Ik niet nee, want ik doe geen 2 dagen achter elkaar XTC en ik doe ook minimaal 3 maanden pauze en ik doe ook niet meer dan 2mg mdma per kg lichaamsgewicht.
Maar dan nog, als je denkt dat 2 dagen XTC kan heb je echt wel langer dan 3 maanden nodig om te herstellen. Dus als je je na 2 dagen XTC aan de 3 maanden regel houdt en 3 maanden later klap je een pil denk je: hmm, ik voel me niet zo lekker als normaal met XTC. Dus je gooit er nog eentje bij. Je bent fucking waus, maar nog steeds niet zo lekker als normaal op XTC, dus je gooit er nog eentje bovenop. Je gaat een high najagen die je niet kan krijgen, omdat je de boel verneukt hebt door een keer 2 dagen achter elkaar XTC te doen.
En dan ga je of 3 maanden later, of misschien 4, een extra maandje herstel om te kijken of dat helpt, weer aan de pillen. 1 geeft niet dat gevoel wat je zoekt, 2 niet, 3 niet, 4 niet... Je sterft aan een overdose, of je hebt zo'n gigantische kater hierna van weken of maanden dat je tegen iedereen moet gaan vertellen hoe kut XTC is en dat je daar nooit aan moet beginnen.
Die mdma magie verliezen door 2 dagen achter elkaar te pakken, maar toch de magie willen beleven. Een recept voor ongelukken. Nee, waarschijnlijk sterf je niet direct na 2 dagen achter elkaar XTC. Maar als jij denkt dat iemand die zo onverstandig met XTC omgaat door het twee dagen achter elkaar te doen wel gewoon even een half jaar of jaar geen XTC doet om compleet te herstellen, dan denk ik dat je bedrogen uit gaat komen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Aebi » za nov 22, 2014 7:29 pm

Partypipo schreef:Ik niet nee, want ik doe geen 2 dagen achter elkaar XTC en ik doe ook minimaal 3 maanden pauze en ik doe ook niet meer dan 2mg mdma per kg lichaamsgewicht.
Maar dan nog, als je denkt dat 2 dagen XTC kan heb je echt wel langer dan 3 maanden nodig om te herstellen. Dus als je je na 2 dagen XTC aan de 3 maanden regel houdt en 3 maanden later klap je een pil denk je: hmm, ik voel me niet zo lekker als normaal met XTC. Dus je gooit er nog eentje bij. Je bent fucking waus, maar nog steeds niet zo lekker als normaal op XTC, dus je gooit er nog eentje bovenop. Je gaat een high najagen die je niet kan krijgen, omdat je de boel verneukt hebt door een keer 2 dagen achter elkaar XTC te doen.
En dan ga je of 3 maanden later, of misschien 4, een extra maandje herstel om te kijken of dat helpt, weer aan de pillen. 1 geeft niet dat gevoel wat je zoekt, 2 niet, 3 niet, 4 niet... Je sterft aan een overdose, of je hebt zo'n gigantische kater hierna van weken of maanden dat je tegen iedereen moet gaan vertellen hoe kut XTC is en dat je daar nooit aan moet beginnen.
Die mdma magie verliezen door 2 dagen achter elkaar te pakken, maar toch de magie willen beleven. Een recept voor ongelukken. Nee, waarschijnlijk sterf je niet direct na 2 dagen achter elkaar XTC. Maar als jij denkt dat iemand die zo onverstandig met XTC omgaat door het twee dagen achter elkaar te doen wel gewoon even een half jaar of jaar geen XTC doet om compleet te herstellen, dan denk ik dat je bedrogen uit gaat komen...

Niet dat ik verder bemoei met de discussie, maar alinea's maken je verhalen leesbaarder. Het is altijd zo lang :p
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor BigY » zo nov 23, 2014 12:51 pm

Partypipo schreef:Misschien ben je op je 60e zo dement dat je jezelf niet meer herkent in de spiegel door die hersenbeschadigingen...


Funny, ik heb inmiddels allang door dat mijn hersenen nog beter functioneren dan de meesten in dit topic hier. Ik probeer tenminste nog te relativeren ipv als een dom schaap een topic aan te halen met "regels" over gebruik van XTC terwijl de werkelijkheid gewoon anders ligt.

De maatschappij is inmiddels al zo ver dat men tegenwoordig iedereen dingen op wilt leggen ipv een ander te helpen. Kijk maar naar dat stomme zwarte pieten gedoe of die selfie van de jongens van het Nederlands elftal.

Misschien moet men eens inzien dat ieder zijn eigen leven wilt lijden (ja, met lange ij ja) ipv regeltjes opgelegd krijgen door een ander die schijnbaar alleen maar de bedoeling hebben om de ander te vernederen ipv met een goede bedoeling iemand te helpen. Wellicht dat dan de wereld er weer een stukje beter op wordt, maar daar heb ik behoorlijk mijn twijfels over.

Ik wens iedereen een mooi, gezond en vooral gelukkig leven toe met de dingen hoe hij of zij het zelf wilt invullen. Mijn zegen hebben jullie en ik hoop hiermee een start te kunnen maken in het bewustzijn van een persoon naar een ander toe. Zoals ze in de jaren 70 zeiden: Peace :stoned: en bedenk dan, deze mensen leven ook nog, ondanks dat hun nog geen topic met regels hadden waar zich men volgens bepaalde dictators zich aan dienden te voldoen.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Perry » zo nov 23, 2014 2:16 pm

Het lijkt misschien een persoonlijke aanval, maar zo is het totaal niet bedoeld en de gevolgen van MDMA misbruik zijn echt heel naar. Enkelen van ons hebben hier wat heerlijke effecten van mogen ervaren en willen zoveel mogelijk mensen behoeden voor diezelfde fout.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » zo nov 23, 2014 2:58 pm

Partypipo schreef:Ik niet nee, want ik doe geen 2 dagen achter elkaar XTC en ik doe ook minimaal 3 maanden pauze en ik doe ook niet meer dan 2mg mdma per kg lichaamsgewicht.
Maar dan nog, als je denkt dat 2 dagen XTC kan heb je echt wel langer dan 3 maanden nodig om te herstellen. Dus als je je na 2 dagen XTC aan de 3 maanden regel houdt en 3 maanden later klap je een pil denk je: hmm, ik voel me niet zo lekker als normaal met XTC. Dus je gooit er nog eentje bij. Je bent fucking waus, maar nog steeds niet zo lekker als normaal op XTC, dus je gooit er nog eentje bovenop. Je gaat een high najagen die je niet kan krijgen, omdat je de boel verneukt hebt door een keer 2 dagen achter elkaar XTC te doen.
En dan ga je of 3 maanden later, of misschien 4, een extra maandje herstel om te kijken of dat helpt, weer aan de pillen. 1 geeft niet dat gevoel wat je zoekt, 2 niet, 3 niet, 4 niet... Je sterft aan een overdose, of je hebt zo'n gigantische kater hierna van weken of maanden dat je tegen iedereen moet gaan vertellen hoe kut XTC is en dat je daar nooit aan moet beginnen.
Die mdma magie verliezen door 2 dagen achter elkaar te pakken, maar toch de magie willen beleven. Een recept voor ongelukken. Nee, waarschijnlijk sterf je niet direct na 2 dagen achter elkaar XTC. Maar als jij denkt dat iemand die zo onverstandig met XTC omgaat door het twee dagen achter elkaar te doen wel gewoon even een half jaar of jaar geen XTC doet om compleet te herstellen, dan denk ik dat je bedrogen uit gaat komen...


Ja wtf man nu doe je precies hetzelfde, je bent gewoon aan het fantaseren hoe het met iemand zou gaan als die een keer in ze leven 2x achter elkaar M doet. Als je zo gaat redeneren kan je beter helemaal geen drugs gebruiken :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Schepje » zo nov 23, 2014 3:07 pm

BigY schreef:
Partypipo schreef:Misschien ben je op je 60e zo dement dat je jezelf niet meer herkent in de spiegel door die hersenbeschadigingen...


Funny, ik heb inmiddels allang door dat mijn hersenen nog beter functioneren dan de meesten in dit topic hier. Ik probeer tenminste nog te relativeren ipv als een dom schaap een topic aan te halen met "regels" over gebruik van XTC terwijl de werkelijkheid gewoon anders ligt.

De maatschappij is inmiddels al zo ver dat men tegenwoordig iedereen dingen op wilt leggen ipv een ander te helpen. Kijk maar naar dat stomme zwarte pieten gedoe of die selfie van de jongens van het Nederlands elftal.

Misschien moet men eens inzien dat ieder zijn eigen leven wilt lijden (ja, met lange ij ja) ipv regeltjes opgelegd krijgen door een ander die schijnbaar alleen maar de bedoeling hebben om de ander te vernederen ipv met een goede bedoeling iemand te helpen. Wellicht dat dan de wereld er weer een stukje beter op wordt, maar daar heb ik behoorlijk mijn twijfels over.

Ik wens iedereen een mooi, gezond en vooral gelukkig leven toe met de dingen hoe hij of zij het zelf wilt invullen. Mijn zegen hebben jullie en ik hoop hiermee een start te kunnen maken in het bewustzijn van een persoon naar een ander toe. Zoals ze in de jaren 70 zeiden: Peace :stoned: en bedenk dan, deze mensen leven ook nog, ondanks dat hun nog geen topic met regels hadden waar zich men volgens bepaalde dictators zich aan dienden te voldoen.


Ze laten mensen denken dat ze slim zijn als ze enkel reageren met iets wat ze al denken te weten. Om maar te zorgen dat ze altijd te dom zullen zijn om iets te denken, anders dan precies wat ze moeten denken.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor JongeSnuifDuif15 » zo nov 30, 2014 6:14 pm

Ik heb t met mn eigenwijze hoofd toch gedaan (zaterdags en zondags) alleen kwas zondag na 2,5 uur ongeveer al weer nuchter, maandags werd ik om 5 uur sochtends wakker terwijl mn wekker om 6 uur gaat, ik had gelijk veel energie, ik was dus niet chagrijnig, Depressief of wat dan ook
JongeSnuifDuif15
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 27, 2014 5:28 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo nov 30, 2014 6:31 pm

BigY schreef:
Partypipo schreef:Misschien ben je op je 60e zo dement dat je jezelf niet meer herkent in de spiegel door die hersenbeschadigingen...


Funny, ik heb inmiddels allang door dat mijn hersenen nog beter functioneren dan de meesten in dit topic hier. Ik probeer tenminste nog te relativeren ipv als een dom schaap een topic aan te halen met "regels" over gebruik van XTC terwijl de werkelijkheid gewoon anders ligt.

De maatschappij is inmiddels al zo ver dat men tegenwoordig iedereen dingen op wilt leggen ipv een ander te helpen. Kijk maar naar dat stomme zwarte pieten gedoe of die selfie van de jongens van het Nederlands elftal.

Misschien moet men eens inzien dat ieder zijn eigen leven wilt lijden (ja, met lange ij ja) ipv regeltjes opgelegd krijgen door een ander die schijnbaar alleen maar de bedoeling hebben om de ander te vernederen ipv met een goede bedoeling iemand te helpen. Wellicht dat dan de wereld er weer een stukje beter op wordt, maar daar heb ik behoorlijk mijn twijfels over.

Ik wens iedereen een mooi, gezond en vooral gelukkig leven toe met de dingen hoe hij of zij het zelf wilt invullen. Mijn zegen hebben jullie en ik hoop hiermee een start te kunnen maken in het bewustzijn van een persoon naar een ander toe. Zoals ze in de jaren 70 zeiden: Peace :stoned: en bedenk dan, deze mensen leven ook nog, ondanks dat hun nog geen topic met regels hadden waar zich men volgens bepaalde dictators zich aan dienden te voldoen.


Ik weet niet hoor, maar met vrouw en kinderen zou je toch zo'n 'jongesnuifduif15', die je overigens helemaal niet kent, willen behoeden voor domme acties? 8-)

Maakt niet uit dat de kans heel klein is dat er ellende komt, als je tegen een vreemde zo op jouw feitjes gedrukt staat (en bovendien zelf een depressie hebt meegemaakt tijdens XTC-gebruik en dit wijt aan 5-htp wat ook in vis en zo zit :roll: ) dan vind ik je maar een rare man. 8-)

Het gaat niet om gelijk hebben want XTC regeltjes worden hier wel een beetje strikt genomen in verhouding met met andere drugs en combinaties waarbij hier nog veel dommere dingen worden aangeraden met middelen waar niks over bekend is, maar ondanks dat je gelijk hebt over die dubbele standaard vind ik je nog steeds een idioot. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » zo nov 30, 2014 6:33 pm

dat is ook een vrij simpele mening thomas :s
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo nov 30, 2014 6:34 pm

Komt er nog een toelichting of wat Voldie? 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » zo nov 30, 2014 6:36 pm

je vind mensen met een iets afwijkende mening wel erg snel een idioot, bovendien heeft deze man de mening dat je soms wel iets van die m regels kan afwijken, als je iemand om zo mening al idioot vindt ben je redelijk kortzichtig :s
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo nov 30, 2014 7:16 pm

Die mening hebben is geen probleem. 8-)

Die mening kostte wat kost uiten als volwassene als en kind een vraag stelt over wat verstandig is, dat is idioot. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » zo nov 30, 2014 7:21 pm

nee jij vindt dat idioot, maar dat vind je bij alles dus dat zegt niet zoveel :p
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner