djeemen schreef:BigY schreef:Kerel, ik weet echt niet of je me nu in de maling zit te nemen, maar vooruit. Wijsheid komt met de jaren en ik zeg dat de XTC van tegenwoordig veel meer met je hoofd doet dan vroeger. 4 dagen XTC is gewoon dom want je verpest je eigen leuke ervaring met XTC door het zo lang door te nemen en imo heeft het ook geen toegevoegde waarde meer.
Over de twee dagen...soms ontkom je er niet aan en wil je gewoon doorfeesten wanneer die lampen aan gaan op een feestje. Dan ontkom je er niet aan dat je er twee dagen aan zit, maar 4 dagen? Nog nooit gedaan en dat komt simpelweg omdat je lichaam ook rust wilt. Luisteren naar je lichaam is prioriteit nummer 1 met gebruik van XTC. Prioriteit nummer 2 is water drinken. Hou je deze 2 prioriteiten in de gaten dan kom je er vanzelf achter dat 4 dagen niet hetgeen is wat je zoekt.
Bedankt voor je reactie. Ik ga in het voorjaar naar een oostblok festival en zal er 5 dagen zijn. Dus ja welke andere optie heb ik behalve uiteraard 4 dagen helemaal uit mn plaat met de leipste tictacjes van dat moment.
Ik maak me wel een beetje zorgen nu je zegt dat 4 dagen geen goed idee is. Ik ben er namelijk 5 dagen en lever al 1 hele dag in wat me eigenlijk al dwars zit. Liefste zou ik 5 dagen koekiewaus zijn maar ja ik weet het he schade enzo dus daarom maar 4 dagen. Ik heb gehoord dat ik daar op dag 1 bij de ingang een sinaasappel krijg om mn hersenen te beschermen met vitamine c zodat de pillen elke dag gewoon goed werken en mijn hersenen lekker gezond blijven. Nogmaals bedankt voor je advies man. Ik ben er uit. Met die sinaasappel op dag 1 ga ik gewoon voor de volle 5 dagen knallenje leeft maar 1 keer en dood ga je toch ooit, ja toch?
Ik heb met de 5day rave vroeger ook 5 dagen aan de XTC gezeten en ik leef ook nog. Maar slim is het niet. Dat vond ik toentertijd ook niet, maar wilde idd ook niks van het feestje missen. Als je 4 dagen wilt knallen bereidt je dan gewoon goed voor. Neem VEEL vocht want XTC onttrekt vocht uit je lichaam en probeer zo goed en gezond mogelijk te eten tijdens die dagen. Las toch een dag pauze in om fatsoenlijk te kunnen eten en je lichaam de kans te geven even op peil te komen. Chill gewoon op het feest die ene dag met een jointje ofzo of een Gtje of ga gewoon lekker slapen.
En een sinaasappel die je hoofd gaat beschermen? Ik weet gewoon ff niet wat ik lees man. Is dat een grap? 5 dagen XTC nemen betekent ook 5 dagen slecht eten (bij mij smaakt water aan als zand). Een sinaasappel gaat je echt niet redden hoor lol. Zorg er gewoon voor dat je goed drinkt en bedenk je gewoon even als je je pil in je mond wilt doen of het niet verstandiger is om even goed te eten. Ik ga echt niet zeggen dat je het niet moet doen, maar 4 dagen non stop XTC is vragen om bijwerkingen. Probeer deze zoveel mogelijk te beperken. Vit C is inderdaad goed, maar dan heb je aan een sinaasappel echt niet genoeg hahaha.