Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2 dagen achter elkaar XTC

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo nov 30, 2014 7:28 pm

Gebeurt inderdaad vaak op een drugsforum waar er altijd mensen zijn die overdrijven en zo. 8-)

Hoop dat jij niet hetzelfde motto hebt als die man. Zou niet willen dat er kinderen op deze wijze opgevoed werden. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » zo nov 30, 2014 7:54 pm

Ik ga mijn kinderen op hun 14de vol douwe met M :rock: , puur om te voorkomen dat ze zo als jou worden, dan maar kapotte hersennen
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo nov 30, 2014 7:59 pm

Ja ik denk dat je kinderen dan wel net als jij worden. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » zo nov 30, 2014 8:01 pm

aightt beter, een wereld vol voldie's :rock:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » zo nov 30, 2014 8:12 pm

juist wel, verdienen ze lekker veel geld :smokin:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » zo nov 30, 2014 8:35 pm

Druks schreef:Denk niet dat de bevoorrading dat kan bij houden :s :stoned:

Waar vraag is komt aanbod :smokin:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor JongeSnuifDuif15 » ma dec 01, 2014 11:16 am

ik weet zelf ook wel dat t niet de slimste keuze was maar omdat juist iedereen zei je moet het niet doen je krijgt er allemaal klachten enzo deed ik het juist wel , en niet te zuinig ( Groene heineken ) zaterdag zelfs op een lege maag ;p maar goed het is dus allemaal goed gegaan, als je vrij zelf verzekerd bent over drugs is de kans ook kleiner dat t niet goed gaat ben k nu wel achtergekomen
JongeSnuifDuif15
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 27, 2014 5:28 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Partypipo » ma dec 01, 2014 12:37 pm

JongeSnuifDuif15 schreef:ik weet zelf ook wel dat t niet de slimste keuze was maar omdat juist iedereen zei je moet het niet doen je krijgt er allemaal klachten enzo deed ik het juist wel , en niet te zuinig ( Groene heineken ) zaterdag zelfs op een lege maag ;p maar goed het is dus allemaal goed gegaan, als je vrij zelf verzekerd bent over drugs is de kans ook kleiner dat t niet goed gaat ben k nu wel achtergekomen

Gast, stop dan ook niet bij twee dagen. Iedere dag een paar pillen poppen. Is vet goed voor je.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » ma dec 01, 2014 12:38 pm

Het gaat ook niet meteen fout, maar het levert je gewoon erg veel extra hersenschade op > extra nare gevolgen.
Maar goed, jouw lichaam en jouw leven. :smokin:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor User1337 » ma dec 01, 2014 4:16 pm

Wel eens gedaan, maar was nou niet echt bijzonder ofzo. :shock:
User1337
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: di sep 23, 2014 1:57 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Partypipo » ma dec 01, 2014 7:47 pm

Prototype schreef:Het gaat ook niet meteen fout, maar het levert je gewoon erg veel extra hersenschade op > extra nare gevolgen.
Maar goed, jouw lichaam en jouw leven. :smokin:

Nee, niet echt. Als het fout gaat is het niet zijn schuld, maar de onze, volgens hem. Want hij moet precies doen wat we zeggen wat je niet moet doen en zegt dan ook dat dat de reden is om het te doen. Dus hij neemt de verantwoordelijkheid over zijn eigen leven niet.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » ma dec 01, 2014 7:49 pm

Partypipo schreef:
Prototype schreef:Het gaat ook niet meteen fout, maar het levert je gewoon erg veel extra hersenschade op > extra nare gevolgen.
Maar goed, jouw lichaam en jouw leven. :smokin:

Nee, niet echt. Als het fout gaat is het niet zijn schuld, maar de onze, volgens hem. Want hij moet precies doen wat we zeggen wat je niet moet doen en zegt dan ook dat dat de reden is om het te doen. Dus hij neemt de verantwoordelijkheid over zijn eigen leven niet.

Ik voel me wel pittig verantwoordelijk nu :roll2:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma dec 01, 2014 7:56 pm

JongeSnuifDuif15 schreef:ik weet zelf ook wel dat t niet de slimste keuze was maar omdat juist iedereen zei je moet het niet doen je krijgt er allemaal klachten enzo deed ik het juist wel , en niet te zuinig ( Groene heineken ) zaterdag zelfs op een lege maag ;p maar goed het is dus allemaal goed gegaan, als je vrij zelf verzekerd bent over drugs is de kans ook kleiner dat t niet goed gaat ben k nu wel achtergekomen


Laat me raden. 8-)

Je vindt je ouders de stomste mensen die er zijn en je hoeft ze later nooit meer te zien. 8-) Je bent de enige op de wereld die niet irritant is en fuck iedereen. 8-) je denkt fuck de toekomst boeit toch allemaal niet, Niet?

Je bent niet de enige die zo'n man is. 8-) Er lopen er nog duizenden van jouw soort. 8-) Je bent niet uniek, je bent alleen heel kinderachtig want dit komt door jouw hormonen meneer. 8-) Ik hoop niet dat je het verder voor jezelf verpest. 8-) Niet eens zozeer om die 2 keer XTC want daar kom je wel overheen maar meer je instelling die je kan laten sneuvelen voor de rest van je leven. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Partypipo » ma dec 01, 2014 8:32 pm

Tomjour schreef:
JongeSnuifDuif15 schreef:ik weet zelf ook wel dat t niet de slimste keuze was maar omdat juist iedereen zei je moet het niet doen je krijgt er allemaal klachten enzo deed ik het juist wel , en niet te zuinig ( Groene heineken ) zaterdag zelfs op een lege maag ;p maar goed het is dus allemaal goed gegaan, als je vrij zelf verzekerd bent over drugs is de kans ook kleiner dat t niet goed gaat ben k nu wel achtergekomen


Laat me raden. 8-)

Je vindt je ouders de stomste mensen die er zijn en je hoeft ze later nooit meer te zien. 8-) Je bent de enige op de wereld die niet irritant is en fuck iedereen. 8-) je denkt fuck de toekomst boeit toch allemaal niet, Niet?

Je bent niet de enige die zo'n man is. 8-) Er lopen er nog duizenden van jouw soort. 8-) Je bent niet uniek, je bent alleen heel kinderachtig want dit komt door jouw hormonen meneer. 8-) Ik hoop niet dat je het verder voor jezelf verpest. 8-) Niet eens zozeer om die 2 keer XTC want daar kom je wel overheen maar meer je instelling die je kan laten sneuvelen voor de rest van je leven. 8-)

Eensch met deze meneer
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Ivo » ma dec 01, 2014 10:45 pm

JongeSnuifDuif15 schreef:als je vrij zelf verzekerd bent over drugs is de kans ook kleiner dat t niet goed gaat ben k nu wel achtergekomen

...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Perry » ma dec 01, 2014 11:09 pm

Zo werkt dat Ivo, ik kan ook prima dronken rijden, omdat ik erin geloof dat ik t kan!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Vinnie » di dec 02, 2014 1:42 am

je kan er wel grappen over gaan maken maar bij sommige drugs ( vooral psychedelica ) werkt het zo wel, als je er heel onzeker over bent is er veel meer kans dat je bad gaat dan als je gewoon zelfverzekerd bent. alleen bij M lijkt met me inderdaad niet zo verstandig om heel overmoedig te worden :p
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Perry » di dec 02, 2014 1:47 am

voldie schreef:je kan er wel grappen over gaan maken maar bij sommige drugs ( vooral psychedelica ) werkt het zo wel, als je er heel onzeker over bent is er veel meer kans dat je bad gaat dan als je gewoon zelfverzekerd bent. alleen bij M lijkt met me inderdaad niet zo verstandig om heel overmoedig te worden :p

Alleen op het mentale vlak (paranoïa, bad gaan etc.) heeft je instelling invloed, logisch dat psychedelica dus het meeste profijt hebben van geloven in jezelf. De schade en gevaren als inschattingsfouten en reactievermindering worden niet plotseling beter en schade is het punt waar we hem op wijzen waarna hij zegt dat het 'goed ging' (sure, hij had een leuke 2e avond) terwijl hij zijn hersenen gewoon gefrituurd heeft.

Ik geloofde er ook heilig in dat ik een uitzondering op de regel was en dat ik wel wat frequenter kon gebruiken, omdat ik geen negatieve effecten merkte. Wat men hier in dit topic probeert duidelijk te maken is dat dit soort stunts uithalen totdat je de negatieve effecten merkt, niet de way to go is, omdat het dan al te laat is.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » di dec 02, 2014 8:32 am

Zou wat zijn, hersenschade kunnen wegdenken omdat je er vertrouwen in hebt :rock:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor JongeSnuifDuif15 » wo dec 03, 2014 6:26 pm

Partypipo schreef:
Prototype schreef:Het gaat ook niet meteen fout, maar het levert je gewoon erg veel extra hersenschade op > extra nare gevolgen.
Maar goed, jouw lichaam en jouw leven. :smokin:

Nee, niet echt. Als het fout gaat is het niet zijn schuld, maar de onze, volgens hem. Want hij moet precies doen wat we zeggen wat je niet moet doen en zegt dan ook dat dat de reden is om het te doen. Dus hij neemt de verantwoordelijkheid over zijn eigen leven niet.


dat zeg ik niet maar iedereen (ook buiten dit forum om vooral) deed er heel erg overdreven om, en kwou gewoon laten zien ( aan de mensen buiten dit forum) dat je niet persee out hoeft te gaan, depressief hoeft te worden of heel chaggerijnig als je dus 2 dagen achter elkaar gebruikt, en dan vraaf jij je natuurlijk af waarom heb je dit forum dan aangemaakt? omdat ik t niet geloofde, en omdat k eigenwijs ben. end of discussion
JongeSnuifDuif15
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 27, 2014 5:28 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » wo dec 03, 2014 6:37 pm

Je hebt gelijk, jij bent duidelijk de uitzondering op de regel en dit soort gebruik blijft zeker goedgaan :roll2:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor JongeSnuifDuif15 » wo dec 03, 2014 6:44 pm

Prototype schreef:Je hebt gelijk, jij bent duidelijk de uitzondering op de regel en dit soort gebruik blijft zeker goedgaan :roll2:


ik snap zelf ook wel dat dit een keer fout kan gaan alleen een keertje kan in de meeste gevallen geen kwaad, nu al tijdje bezig genoeg serotine op te bouwen voor oud en nieuw
JongeSnuifDuif15
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 27, 2014 5:28 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Prototype » wo dec 03, 2014 6:51 pm

Krapjes aan anderhalve maand, niet genoeg.
Snap ook dat je dat niet uit maakt, dus veel plezier :xtc:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor djeemen » wo dec 03, 2014 7:09 pm

JongeSnuifDuif15 schreef:ik snap zelf ook wel dat dit een keer fout kan gaan alleen een keertje kan in de meeste gevallen geen kwaad, nu al tijdje bezig genoeg serotine op te bouwen voor oud en nieuw


Hou jezelf in elk geval niet voor de gek kerel, wees een vent en geef gewoon toe dat je te vaak gebruikt maar er bewust voor kiest om je gezondheid, hersenen en mentale stabiliteit op het spel te zetten omdat je het gewoon te leuk vind. Dat hebben de meeste op dit forum wel eens, of vaker gedaan dus schaam je daar niet voor. Maar als je jezelf voorhoudt dat het allemaal wel mee valt met de schade en het wel los loopt allemaal dan steek je gewoon je kop in het zand. Dus nogmaals, doe jezelf een plezier en wees eerlijk tegen jezelf en ons.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo dec 03, 2014 7:12 pm

Ik begin me nu ook een beetje te ergeren dat mensen alleen bij XTC misbruik zo'n extreme preek krijgen door van die nep wetenschappers die toevallig het woordje serotonine hebben gelezen. :#:

De rest van de drugs daar weten deze quasi wetenschappers geen neurotransmitter bij te noemen dus dat zal wel goed zijn. Zoals elke dag etizolam bijvoorbeeld. :#:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Ivo » wo dec 03, 2014 7:18 pm

JongeSnuifDuif15 schreef:kwou gewoon laten zien ( aan de mensen buiten dit forum) dat je niet persee out hoeft te gaan, depressief hoeft te worden of heel chaggerijnig als je dus 2 dagen achter elkaar gebruikt

Iedereen zegt ook dat het de eerste keer niet slecht hoeft af te lopen... Nu denk je dat 2 dagen na elkaar perfect lukt, anderhalve maand is dan ook niet zo veel. Je voelt nog steeds genoeg dus een maand zal ook wel lukken, zelfde voor 2 weken. En dan voel je ineens niks meer, ben je een week depressief en kom je hier vragen hoe dat mogelijk is.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor JongeSnuifDuif15 » wo dec 03, 2014 7:19 pm

Prototype schreef:Krapjes aan anderhalve maand, niet genoeg.
Snap ook dat je dat niet uit maakt, dus veel plezier :xtc:


niet helemaal nee maar het is beter dan elk weekend gebruiken
JongeSnuifDuif15
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 27, 2014 5:28 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Partypipo » wo dec 03, 2014 7:22 pm

JongeSnuifDuif15 schreef:
Prototype schreef:Krapjes aan anderhalve maand, niet genoeg.
Snap ook dat je dat niet uit maakt, dus veel plezier :xtc:


niet helemaal nee maar het is beter dan elk weekend gebruiken

Ja, maar elke week gebruiken is beter dan iedere dag, daarom kan dat dus wel :wave:
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo dec 03, 2014 7:23 pm

JongeSnuifDuif15 schreef:
Prototype schreef:Krapjes aan anderhalve maand, niet genoeg.
Snap ook dat je dat niet uit maakt, dus veel plezier :xtc:


niet helemaal nee maar het is beter dan elk weekend gebruiken


Hahahaha wie maakt hier een variant op? 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 2 dagen achter elkaar XTC

Berichtdoor JongeSnuifDuif15 » wo dec 03, 2014 7:25 pm

Ivo schreef:
JongeSnuifDuif15 schreef:kwou gewoon laten zien ( aan de mensen buiten dit forum) dat je niet persee out hoeft te gaan, depressief hoeft te worden of heel chaggerijnig als je dus 2 dagen achter elkaar gebruikt

Iedereen zegt ook dat het de eerste keer niet slecht hoeft af te lopen... Nu denk je dat 2 dagen na elkaar perfect lukt, anderhalve maand is dan ook niet zo veel. Je voelt nog steeds genoeg dus een maand zal ook wel lukken, zelfde voor 2 weken. En dan voel je ineens niks meer, ben je een week depressief en kom je hier vragen hoe dat mogelijk is.


ik ben niet iemand die elke week of elke maand gebruikt, op feesten oud en nieuw en als t gewoon zo n 1,5/2 maanden geleden is het kan een keer voorkomen dat ik 2 keer redelijk snel achter elkaar gebruik maar ik zorg er dan zelf wel voor dat dat geen 3 keer word
JongeSnuifDuif15
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 27, 2014 5:28 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner