Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » za apr 09, 2016 5:02 pm

Wat is het slechtse 2dagen achter elkaar XTC (pillen van 150mg) of 2 pillen op 1 avond?
Laatst bijgewerkt door Fuzzy05 op zo apr 10, 2016 12:27 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » za apr 09, 2016 9:15 pm

Druks schreef:Het is beide slecht.

Een van beide is toch slechter dan de andere geloof ik?
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fool » za apr 09, 2016 9:19 pm

De ene veroorzaakt meer acute risico's, de kans dat het OP DAT MOMENT mis gaat, de ander veroorzaakt meer langdurigere risico's, concentratieproblemen e.d.

Welk van de twee erger is valt niet zo eenduidig te zeggen, lijkt me. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor fredrik » za apr 09, 2016 9:24 pm

Als je 80 Kg weegt en je pillen bevatten 80 mg, dan is 2 pillen op een avond het minst schadelijk.

Ik denk dat 2 dagen achter elkaar schadelijker voor je is dan 2 pillen op een avond, er vanuit gaande dat je pillen bedoelt met een minimum van 180 mg. Je lichaam word dan maar 1x uitgeleefd en kan daarna uitrusten. Overigens zal je waarschijnlijk weinig positieve effecten merken op de 2e dag, aangezien je je serotonine voorraad op dag 1 al hebt verneukt.

Neem als man zijnde niet meer dan 2mg per kilo lichaamsgewicht, als vrouw zijnde 1.5mg per kilo. Neem het ook niet vaker dan eens in de 3 maanden, en wanneer je een half jaar niet gebruikt wil dat niet zeggen dat je 2x mag. Als je dit negeert en veel vaker en veel meer pakt, gaat de lol er vanzelf af en ga je spijt krijgen dat je hier niet naar geluisterd hebt.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 434
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » za apr 09, 2016 10:09 pm

Fool schreef:De ene veroorzaakt meer acute risico's, de kans dat het OP DAT MOMENT mis gaat, de ander veroorzaakt meer langdurigere risico's, concentratieproblemen e.d.

Welk van de twee erger is valt niet zo eenduidig te zeggen, lijkt me. :)


Bedankt! Wat bedoel je met "OP DAT MOMENT" bad gaan van de MDMA? Voor een overdosis MDMA moet je toch echt een clown zijn? Wat ik al wel al heb meegemaakt is toen dat 1.5 pil insloeg dat ik echt misselijk werd, en wazig begon te kijken en soort van angstaanvallen omdat je denkt dat je te hard gaat gaan maar die klachten waren weg na ong. 20 minuten.


fredrik schreef:Als je 80 Kg weegt en je pillen bevatten 80 mg, dan is 2 pillen op een avond het minst schadelijk.

Ik denk dat 2 dagen achter elkaar schadelijker voor je is dan 2 pillen op een avond, er vanuit gaande dat je pillen bedoelt met een minimum van 180 mg. Je lichaam word dan maar 1x uitgeleefd en kan daarna uitrusten. Overigens zal je waarschijnlijk weinig positieve effecten merken op de 2e dag, aangezien je je serotonine voorraad op dag 1 al hebt verneukt.

Neem als man zijnde niet meer dan 2mg per kilo lichaamsgewicht, als vrouw zijnde 1.5mg per kilo. Neem het ook niet vaker dan eens in de 3 maanden, en wanneer je een half jaar niet gebruikt wil dat niet zeggen dat je 2x mag. Als je dit negeert en veel vaker en veel meer pakt, gaat de lol er vanzelf af en ga je spijt krijgen dat je hier niet naar geluisterd hebt.


Ik denk het zelfde, beide zijn sowieso slechter dan hard gaan op 1pill op 1 avond. Wel die regel van 2mg per kilo lichaamsgewicht word wel snel vergeten mijn begin dosis is toch wel tussen de 200 en 250mg. :P

Druks schreef:Ja de ene doet 6 schade, de ander 7.


Toch liever de ene met 6 schade dan. :)
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor fredrik » za apr 09, 2016 10:21 pm

Neem eens max 2 mg per kilo lichaamsgewicht, en begin met 2/3 van je dosis, en na 1-1.5 uur pak je de andere 1/3. Je zult merken dat je de love feeling dan ook goed te pakken hebt zonder de nadelige effecten zoals die extreme vaagheid. Ik heb gemerkt dat als je het op deze manier pakt je het effect enigszins kan verlengen.

Op feestjes moet je ook niet te vroeg beginnen als je aan de MDMA wilt. Het werkt gewoon niet zo super lang. Als je naar een feestje gaat dat tot 07:00 duurt, neem dan je eerste dosis pas na 02:00. Wanneer het meerendeel van de bezoekers is veranderd in een zombie met beperkt bewustzijn, ga jij lekker en geniet je nog volop. Je maakt dan ook het einde van feestjes mee, en je zult merken dat de lekkerste setjes gedraaid worden in de laatste uurtjes.

Wanneer je op deze manier niet genoeg effect hebt word het tijd om eens een jaartje pauze in te lassen.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 434
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » za apr 09, 2016 10:36 pm

fredrik schreef:Neem eens max 2 mg per kilo lichaamsgewicht, en begin met 2/3 van je dosis, en na 1-1.5 uur pak je de andere 1/3. Je zult merken dat je de love feeling dan ook goed te pakken hebt zonder de nadelige effecten zoals die extreme vaagheid. Ik heb gemerkt dat als je het op deze manier pakt je het effect enigszins kan verlengen.

Op feestjes moet je ook niet te vroeg beginnen als je aan de MDMA wilt. Het werkt gewoon niet zo super lang. Als je naar een feestje gaat dat tot 07:00 duurt, neem dan je eerste dosis pas na 02:00. Wanneer het meerendeel van de bezoekers is veranderd in een zombie met beperkt bewustzijn, ga jij lekker en geniet je nog volop. Je maakt dan ook het einde van feestjes mee, en je zult merken dat de lekkerste setjes gedraaid worden in de laatste uurtjes.

Wanneer je op deze manier niet genoeg effect hebt word het tijd om eens een jaartje pauze in te lassen.


Ik ga volgende keer gewoon rustig beginnen met een hele pil (150mg) inderdaad. Ik heb schrik om te zacht te gaan. Ik weet wel dat een dosis van 75mg te weinig voor me is en om daarna nog een halve pil te nemen is het niet hetzelfde effect als een hele pil in slaagt. Ik denk ook wel dat ik beter wat meer pauze moet in lassen tussen mijn gebruik. Meestal is het 2 pillen elk weekend op 1 avond. Denk wel dat ik een tolerantie heb. En verder voelt het gewoon het zelfde als de andere keren maar de eerste keer... ja die komt niet meer terug. :(
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor fredrik » za apr 09, 2016 10:43 pm

[quote="Fuzzy05"
Ik ga volgende keer gewoon rustig beginnen met een hele pil (150mg) inderdaad. Ik heb schrik om te zacht te gaan. Ik weet wel dat een dosis van 75mg te weinig voor me is en om daarna nog een halve pil te nemen is het niet hetzelfde effect als een hele pil in slaagt. Ik denk ook wel dat ik beter wat meer pauze moet in lassen tussen mijn gebruik. Meestal is het 2 pillen elk weekend op 1 avond. Denk wel dat ik een tolerantie heb. En verder voelt het gewoon het zelfde als de andere keren maar de eerste keer... ja die komt niet meer terug. :([/quote]

Hoelang doe je dit al?

Dat je tolerantie hebt weet ik wel zeker, of het nog goed komt is maar de vraag. Gebruik minimaal 1 jaar geen serotonine releasers, langer is beter. Ik denk dat het grootste deel van dit forum de regel wel eens overtreden heeft, bij velen gaat het goed zolang het maar een korte periode is. Andere houden het zelf een langere tijd vol. Maar de meeste hebben niet meer het lekkere XTC gevoel en zullen dit ook nooit meer bereiken.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 434
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » za apr 09, 2016 10:48 pm

fredrik schreef:
Fuzzy05 schreef:Ik ga volgende keer gewoon rustig beginnen met een hele pil (150mg) inderdaad. Ik heb schrik om te zacht te gaan. Ik weet wel dat een dosis van 75mg te weinig voor me is en om daarna nog een halve pil te nemen is het niet hetzelfde effect als een hele pil in slaagt. Ik denk ook wel dat ik beter wat meer pauze moet in lassen tussen mijn gebruik. Meestal is het 2 pillen elk weekend op 1 avond. Denk wel dat ik een tolerantie heb. En verder voelt het gewoon het zelfde als de andere keren maar de eerste keer... ja die komt niet meer terug. :(


Hoelang doe je dit al?

Dat je tolerantie hebt weet ik wel zeker, of het nog goed komt is maar de vraag. Gebruik minimaal 1 jaar geen serotonine releasers, langer is beter. Ik denk dat het grootste deel van dit forum de regel wel eens overtreden heeft, bij velen gaat het goed zolang het maar een korte periode is. Andere houden het zelf een langere tijd vol. Maar de meeste hebben niet meer het lekkere XTC gevoel en zullen dit ook nooit meer bereiken.


Ik neem nu al wekelijks voor 1 maand dus dat valt nog wel mee als ik hier naar andere topics/reacties kijk. Daarvoor was het 2 keer per maand met altijd een week pauze er tussen.
Ik heb nog altijd het lekkere gevoel hoor anders zou ik het niet meer gebruiken.
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor fredrik » za apr 09, 2016 11:02 pm

Fuzzy05 schreef:
fredrik schreef:
Fuzzy05 schreef:Ik ga volgende keer gewoon rustig beginnen met een hele pil (150mg) inderdaad. Ik heb schrik om te zacht te gaan. Ik weet wel dat een dosis van 75mg te weinig voor me is en om daarna nog een halve pil te nemen is het niet hetzelfde effect als een hele pil in slaagt. Ik denk ook wel dat ik beter wat meer pauze moet in lassen tussen mijn gebruik. Meestal is het 2 pillen elk weekend op 1 avond. Denk wel dat ik een tolerantie heb. En verder voelt het gewoon het zelfde als de andere keren maar de eerste keer... ja die komt niet meer terug. :(


Hoelang doe je dit al?

Dat je tolerantie hebt weet ik wel zeker, of het nog goed komt is maar de vraag. Gebruik minimaal 1 jaar geen serotonine releasers, langer is beter. Ik denk dat het grootste deel van dit forum de regel wel eens overtreden heeft, bij velen gaat het goed zolang het maar een korte periode is. Andere houden het zelf een langere tijd vol. Maar de meeste hebben niet meer het lekkere XTC gevoel en zullen dit ook nooit meer bereiken.


Ik neem nu al wekelijks voor 1 maand dus dat valt nog wel mee als ik hier naar andere topics/reacties kijk. Daarvoor was het 2 keer per maand met altijd een week pauze er tussen.
Ik heb nog altijd het lekkere gevoel hoor anders zou ik het niet meer gebruiken.


Door de frequentie en dosering zal het niet lang duren voordat dat gevoel stukken minder word, of permanent afwezig blijft. Wanneer je in een keer 2mg per kg in neemt, of 3mg per kg verspreid over 12-24 uur, kun je al hersenschade oplopen.

In Jip en Janneke taal uitgelegd heb je een emmertje met serotonine in je hoofd. Wanneer je XTC neemt kiepert dat emmertje om, waarna hij in de weken erna weer vol druppelt. Dit zou 6 weken duren. Jou serotonine voorraad is dus nog niet aangevuld voordat je weer XTC neemt, waardoor je het een en het ander nogal erg uitput. XTC nemen in deze frequentie kan voor nogal voor lange termijn problemen lijden.

Ik zou het maar niet meer doen voorlopig.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 434
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » za apr 09, 2016 11:15 pm

fredrik schreef:
Fuzzy05 schreef:
Ik neem nu al wekelijks voor 1 maand dus dat valt nog wel mee als ik hier naar andere topics/reacties kijk. Daarvoor was het 2 keer per maand met altijd een week pauze er tussen.
Ik heb nog altijd het lekkere gevoel hoor anders zou ik het niet meer gebruiken.


Door de frequentie en dosering zal het niet lang duren voordat dat gevoel stukken minder word, of permanent afwezig blijft. Wanneer je in een keer 2mg per kg in neemt, of 3mg per kg verspreid over 12-24 uur, kun je al hersenschade oplopen.

In Jip en Janneke taal uitgelegd heb je een emmertje met serotonine in je hoofd. Wanneer je XTC neemt kiepert dat emmertje om, waarna hij in de weken erna weer vol druppelt. Dit zou 6 weken duren. Jou serotonine voorraad is dus nog niet aangevuld voordat je weer XTC neemt, waardoor je het een en het ander nogal erg uitput. XTC nemen in deze frequentie kan voor nogal voor lange termijn problemen lijden.

Ik zou het maar niet meer doen voorlopig.


Inderdaad, ik blijf gewoon elke avond een capsule 5-HTP (100mg) nemen en zeker een pauze van minimaal 3 maanden en dan nog eens proberen als dan 1 pil niet genoeg is om lekker te gaan. Kan ik beter stoppen voor een paar jaar of zo. :P
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor fredrik » za apr 09, 2016 11:25 pm

Waarom slik je 5-HTP?
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 434
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » za apr 09, 2016 11:35 pm

fredrik schreef:Waarom slik je 5-HTP?


Om de XTC kater te verminderen en heb gehoord dat het helpt om serotonine aan te maken.
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor fredrik » za apr 09, 2016 11:48 pm

Ik weet niet meer waarom, maar iets staat me bij dat 5-HTP dagelijks nemen niet zonder risico is en je het sws niet langer dan 12 weken mag nemen. Ik kan het even niet vinden maar zal dit van de week eens uitzoeken. Wel weet ik dat 5-HTP na XTC erg gevaarlijk is en kan lijden tot een Serotoninesyndroom, iets wat je ten alle tijden wilt vermijden.

3 maanden pauze is wat je tussen elk gebruik zou moeten laten, en zal dus niet je misbruik van de laatste tijd compenseren. Een bijkomend voordeel van de 3 maanden regel is dat de katers ook veel minder heftig worden.

Mocht je vaker feestjes of gelegenheden hebben waar je echt drugs wilt gebruiken, kun je beter speed gebruiken. Speed is niet zo zwaar belastend voor je serotonine, en kun je dus vaker nemen. Zo kun je de 3 maanden volmaken.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 434
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » zo apr 10, 2016 12:07 am

fredrik schreef:Ik weet niet meer waarom, maar iets staat me bij dat 5-HTP dagelijks nemen niet zonder risico is en je het sws niet langer dan 12 weken mag nemen. Ik kan het even niet vinden maar zal dit van de week eens uitzoeken. Wel weet ik dat 5-HTP na XTC erg gevaarlijk is en kan lijden tot een Serotoninesyndroom, iets wat je ten alle tijden wilt vermijden.

3 maanden pauze is wat je tussen elk gebruik zou moeten laten, en zal dus niet je misbruik van de laatste tijd compenseren. Een bijkomend voordeel van de 3 maanden regel is dat de katers ook veel minder heftig worden.

Mocht je vaker feestjes of gelegenheden hebben waar je echt drugs wilt gebruiken, kun je beter speed gebruiken. Speed is niet zo zwaar belastend voor je serotonine, en kun je dus vaker nemen. Zo kun je de 3 maanden volmaken.


Komt helemaal goed, op lang durende feestjes zal ik zeker een paar lijntjes speed naar binnen werken of wat keta :keta: , Je mag pas 10 uur na XTC gebruik 5-HTP nemen anders krijg je inderdaad serotonine vergiftiging. Ik heb verschillende artikels gelezen over 5-HTP en nergens staat er dat er risico's aan verbonden zitten mits je een normale dosis gebruikt.
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor fredrik » zo apr 10, 2016 12:15 am

mij is geleerd dat als je zaterdag avond/nacht xtc neemt, je pas zondag avond voor het slapen 5-HTP neemt en dat alles eerder het risico verhoogt.

Hierover bestaat ook een goed topic op dit forum http://drugsforum.info/vraag-vd-week/wat-doet-5-htp-week-43-2010-t442.html
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 434
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » zo apr 10, 2016 12:27 am

fredrik schreef:mij is geleerd dat als je zaterdag avond/nacht xtc neemt, je pas zondag avond voor het slapen 5-HTP neemt en dat alles eerder het risico verhoogt.

Hierover bestaat ook een goed topic op dit forum http://drugsforum.info/vraag-vd-week/wat-doet-5-htp-week-43-2010-t442.html


Tot nu toe heb ik geen last gehad van 5-HTP te nemen, Ik neem ook maar een kleine dosis van 100mg per dag voor het slapen gaan.
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fool » zo apr 10, 2016 3:04 pm

Fuzzy05 schreef:
Fool schreef:De ene veroorzaakt meer acute risico's, de kans dat het OP DAT MOMENT mis gaat, de ander veroorzaakt meer langdurigere risico's, concentratieproblemen e.d.

Welk van de twee erger is valt niet zo eenduidig te zeggen, lijkt me. :)


Bedankt! Wat bedoel je met "OP DAT MOMENT" bad gaan van de MDMA? Voor een overdosis MDMA moet je toch echt een clown zijn? Wat ik al wel al heb meegemaakt is toen dat 1.5 pil insloeg dat ik echt misselijk werd, en wazig begon te kijken en soort van angstaanvallen omdat je denkt dat je te hard gaat gaan maar die klachten waren weg na ong. 20 minuten.

Ik bedoel niet alleen bad gaan, ik bedoel mis gaan. Als je stimulanten gebruikt loop je gewoon een risico op overbelasting van je lichaam, als je er meer gebruikt loopt je een groter risico op overbelasting van je lichaam. Je hoeft echt geen clown te zijn om een beetje ongeluk te hebben. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » zo apr 10, 2016 4:39 pm

Fool schreef:
Fuzzy05 schreef:
Fool schreef:De ene veroorzaakt meer acute risico's, de kans dat het OP DAT MOMENT mis gaat, de ander veroorzaakt meer langdurigere risico's, concentratieproblemen e.d.

Welk van de twee erger is valt niet zo eenduidig te zeggen, lijkt me. :)


Bedankt! Wat bedoel je met "OP DAT MOMENT" bad gaan van de MDMA? Voor een overdosis MDMA moet je toch echt een clown zijn? Wat ik al wel al heb meegemaakt is toen dat 1.5 pil insloeg dat ik echt misselijk werd, en wazig begon te kijken en soort van angstaanvallen omdat je denkt dat je te hard gaat gaan maar die klachten waren weg na ong. 20 minuten.

Ik bedoel niet alleen bad gaan, ik bedoel mis gaan. Als je stimulanten gebruikt loop je gewoon een risico op overbelasting van je lichaam, als je er meer gebruikt loopt je een groter risico op overbelasting van je lichaam. Je hoeft echt geen clown te zijn om een beetje ongeluk te hebben. ;)


Als ik op 1 avond 2 pillen slik voel ik de dag erna hetzelfde als ik in die avond 1 pil had geslikt. Alleen mijn kaken zijn wat strakker. Ik geloof wel dat het heel erg merkbaar is als je veel speed op hebt op 1 avond.
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fool » zo apr 10, 2016 4:40 pm

Ik denk niet dat je humeur een goede maatstaaf is voor schade. :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » zo apr 10, 2016 4:42 pm

Fool schreef:Ik denk niet dat je humeur een goede maatstaaf is voor schade. :P

Kan best. :lol:
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor djeemen » zo apr 10, 2016 4:54 pm

Mijn kater zou beduidend heftiger zijn als ik een dubbele dosis zou nemen op XTC.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fool » zo apr 10, 2016 4:56 pm

Daar durf ik geen uitspraak over te doen, ik heb nog nooit een echte kater van MDMA-achtige stoffen ervaren. Maargoed, ik heb dan ook nog nooit de opwelling gehad om anderhalve pil in mijn mik te gooien. :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » zo apr 10, 2016 5:04 pm

djeemen schreef:Mijn kater zou beduidend heftiger zijn als ik een dubbele dosis zou nemen op XTC.


Nooit wat van gemerkt.

Fool schreef:Daar durf ik geen uitspraak over te doen, ik heb nog nooit een echte kater van MDMA-achtige stoffen ervaren. Maargoed, ik heb dan ook nog nooit de opwelling gehad om anderhalve pil in mijn mik te gooien. :P


Ik heb ook nooit echt dat ik zeer depressief ben. In mijn dipje heb ik gewoon een wat korter lontje en dat duurt ong. 3 dagen. De dag erna zit ik meestal nog lekker na te genieten. Als je normale dosis 200mg is en je hebt de volgende keer pillen van 100mg dan neem ik er toch gewoon lekker 2 (Getest naturlijk).
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fool » zo apr 10, 2016 5:05 pm

Ja, als 200 milligram je normale dosis is zou je inderdaad 2x 100 milligram nemen. :P

Ik ben een beetje een mietje wat MDMA betreft, ik vind het spul al snel niet zo leuk meer. :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Fuzzy05 » zo apr 10, 2016 5:10 pm

Fool schreef:Ja, als 200 milligram je normale dosis is zou je inderdaad 2x 100 milligram nemen. :P

Ik ben een beetje een mietje wat MDMA betreft, ik vind het spul al snel niet zo leuk meer. :P


Snap ik zoals de eerste keer zal het jammer genoeg nooit meer voelen. Ik vind het nog altijd fijn maar is wel een stuk minder geworden. Heb wel wat teveel gebruikt in 1 maand tijd, nu ga ik eens een lekker lange pauze inlassen.
Avatar gebruiker
Fuzzy05
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 09, 2016 4:53 pm

Re: 2 dagen na elkaar XTC of 2 pillen op een avond

Berichtdoor Chocoloco » do apr 14, 2016 7:45 pm

Druks schreef:Ja de ene doet 6 schade, de ander 7.

Maar na 2 dagen is die 7 schade wel super effective, heb je dat meegerekend?
Avatar gebruiker
Chocoloco
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 844
Geregistreerd: di maart 11, 2014 6:33 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron