Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

6-APB of MDMA

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

6-APB of MDMA

Berichtdoor HindaBuilding » di jun 24, 2014 11:46 am

Over 2 weken heb ik een festival waar ik gigantisch uit m'n plaat wil gaan.

Nu twijfel ik over wat ik zal gebruiken.

Normaliter gebruik ik op een festival:

180 mg 4-fa en dan 4/5 uur later een halfje X. Soms nog paar uur later een halfje erbij.

Ik kom hier altijd super een festival mee door en heb ook altijd energie voor tien!

Nu wekt 6-apb mijn interesse ook heel erg. Ik vroeg mij af wat nou toffer is voor een festival?

6-apb of M?

Of misschien de combo 6-apb en M?
Of 4-fa en 6-apb?

Ik ben erg benieuwd! Wil graag iets nieuws proberen! :sweet:
HindaBuilding
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:54 pm

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor frozentoast » di jun 24, 2014 12:28 pm

6-APB is naar mijn mening erg de moeite waard, leuker dan mdma. Verder staan hier nog 50 pagina's aan gebruikerservaringen, doseringen, etc: research-chemicals/benzo-fury-6-apb-t464-1590.html

Zou het wel alvast afraden om 6-apb met iets te combineren, het is van zichzelf al leuk genoeg en bijpakken is nogal funest omdat je snel te hard gaat en het is ook niet echt gezond.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor Partypipo » di jun 24, 2014 2:53 pm

Ik heb hele toffe ervaringen op benzo fury en ook minder spannende ervaringen.
Die pilletjes zagen er wel anders uit toen van dezelfde research Chemical vendor en ik ben er nu eigenlijk van overtuigd dat ik de toffe ervaringen had op 6-apDb en de minder toffe op 6-apb.
Maar misschien ook niet en valt 6-apb de ene keer wel tof en de andere keer niet...
Die lichte twijfel maakt dat ik steeds als mijn serotonine drainer pauze voorbij is toch geen 6-apb of 6-apdb probeer (heb het via een naar mijn idee 10x zo betrouwbare vendor nu alletwee los thuis liggen) maar gewoon XTC doe...
XTC zou ik zelf niet combineren met 4-FA. 4-FA geeft namelijk, net als speed, vooral dopamine vrij. En xtc wordt vele malen slechter voor je hersenen samen met dopamine releasers...
En een halfje xtc nemen en een paar uur later weer een halfje is wat hoeveelheid betreft mogelijk niet te veel, ligt eraan hoe zwaar je pillen zijn en hoeveel je zelf weegt, maar wat timing betreft niet echt de beste methode.
Na een uur of 4-5 krijg je namelijk, ongeacht de hoeveelheid, een acute tolerantie voor xtc, die naar verloop van tijd weer weg zal trekken. Weken, maanden... Bijnemen na een paar uur resulteert daarom niet in dezelfde lekkere gevoelens als bij het eerste halfje, maar in een enorme vaagheid. Onnodig slopen van je hersenen is het gevolg...
Xtc space verlengen gaat wel aardig met 2c-D. Waarom je van xtc wel een acute tolerantie krijgt en dan toch 2c-D nog wel werkt weet ik niet echt, maar het werkt. En 2c-D op zich maakt ook niets op of kapot in je hersenen. Dus is minder slopend voor je hersenen dan xtc bij pakken. Xtc alleen duurt de space zo'n 4 uur van, xtc en daarna 2c-D in totaal zo'n 7 uur.
Je kan ook 2c-D tegelijk met de 4-FA droppen. Dat zou ongeveer de xtc euforie maken van de lichte euforie in het begin van de 4-FA.

Maar dit is alleen uitgaande van euforisch zijn.
Je zegt dat je het hele feest energie hebt van 4-FA + xtc + xtc. Als het puur om de energie gaat voor een heel feest is mijn aanrader speed.
Speed geeft bakken energie. En een dopamine euforie is zeker ook heel erg tof. En op goede speed kan je een heel feest met in totaal maar 100 mg. Minder slopend voor je hersenen, zeker bij zo'n lage dosering.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor Italiano » di jun 24, 2014 3:09 pm

MDMA werkt als releaser, het bindt aan de (heropname) receptoren en laat ze omgekeerd werken. Serotonine wordt in massale hoeveelheden vrijgegeven en put de voorraden (tijdelijk) uit.

2C-D werkt als agonist. Geeft een effect door zelf op de receptoren te gaan zitten ipv het effect via een serotonine release. Put geen voorraden uit.

Simpel uitgelegd hoor, maar volgens mij is dat de reden dat 2C-D wel blijft werken en MDMA niet.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor Partypipo » di jun 24, 2014 3:31 pm

Italiano schreef:MDMA werkt als releaser, het bindt aan de (heropname) receptoren en laat ze omgekeerd werken. Serotonine wordt in massale hoeveelheden vrijgegeven en put de voorraden (tijdelijk) uit.

2C-D werkt als agonist. Geeft een effect door zelf op de receptoren te gaan zitten ipv het effect via een serotonine release. Put geen voorraden uit.

Simpel uitgelegd hoor, maar volgens mij is dat de reden dat 2C-D wel blijft werken en MDMA niet.

Hmm, denk je dat na 4 uur alles op is?
Want 6-apb/6-apdb schijnen méér serotonine vrij te geven van mdma, als ik het goed begrepen heb, en daar kan je makkelijk 2x zo lang lekker op gaan.
Dus klopt het dat 6-apb/6-apdb meer vrijgeven?
Dan is het namelijk niet zo dat de boel al op is na 4 uur xtc, lijkt me.
Is het zo dat je receptoren maximaal naar beneden gereguleerd worden, wat een tolerantie zou kunnen verklaren, maar dan zou je ook bijzonder veel tolerantie moeten hebben voor 2c-d toch? Of werkt dat op net andere serotonine receptoren dan de serotonine die vrijgegeven wordt door mdma?
Of is het zo dat je serotonine axonen vooral maximaal naar beneden gereguleerd worden? Dus dat je geen of weinig tolerantie hebt op je receptoren en daarom 2c-d prima werkt nog, maar dat je axonen gewoon geen nieuwe serotonine meer vrijgeven, ook al is het nog niet helemaal op?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor HindaBuilding » di jun 24, 2014 5:14 pm

Partypipo schreef:Ik heb hele toffe ervaringen op benzo fury en ook minder spannende ervaringen.
Die pilletjes zagen er wel anders uit toen van dezelfde research Chemical vendor en ik ben er nu eigenlijk van overtuigd dat ik de toffe ervaringen had op 6-apDb en de minder toffe op 6-apb.
Maar misschien ook niet en valt 6-apb de ene keer wel tof en de andere keer niet...
Die lichte twijfel maakt dat ik steeds als mijn serotonine drainer pauze voorbij is toch geen 6-apb of 6-apdb probeer (heb het via een naar mijn idee 10x zo betrouwbare vendor nu alletwee los thuis liggen) maar gewoon XTC doe...
XTC zou ik zelf niet combineren met 4-FA. 4-FA geeft namelijk, net als speed, vooral dopamine vrij. En xtc wordt vele malen slechter voor je hersenen samen met dopamine releasers...
En een halfje xtc nemen en een paar uur later weer een halfje is wat hoeveelheid betreft mogelijk niet te veel, ligt eraan hoe zwaar je pillen zijn en hoeveel je zelf weegt, maar wat timing betreft niet echt de beste methode.
Na een uur of 4-5 krijg je namelijk, ongeacht de hoeveelheid, een acute tolerantie voor xtc, die naar verloop van tijd weer weg zal trekken. Weken, maanden... Bijnemen na een paar uur resulteert daarom niet in dezelfde lekkere gevoelens als bij het eerste halfje, maar in een enorme vaagheid. Onnodig slopen van je hersenen is het gevolg...
Xtc space verlengen gaat wel aardig met 2c-D. Waarom je van xtc wel een acute tolerantie krijgt en dan toch 2c-D nog wel werkt weet ik niet echt, maar het werkt. En 2c-D op zich maakt ook niets op of kapot in je hersenen. Dus is minder slopend voor je hersenen dan xtc bij pakken. Xtc alleen duurt de space zo'n 4 uur van, xtc en daarna 2c-D in totaal zo'n 7 uur.
Je kan ook 2c-D tegelijk met de 4-FA droppen. Dat zou ongeveer de xtc euforie maken van de lichte euforie in het begin van de 4-FA.

Maar dit is alleen uitgaande van euforisch zijn.
Je zegt dat je het hele feest energie hebt van 4-FA + xtc + xtc. Als het puur om de energie gaat voor een heel feest is mijn aanrader speed.
Speed geeft bakken energie. En een dopamine euforie is zeker ook heel erg tof. En op goede speed kan je een heel feest met in totaal maar 100 mg. Minder slopend voor je hersenen, zeker bij zo'n lage dosering.


Nuttige informatie! Was al bekend dat 4-FA + X neurotoxisch is voor je bovenkamer.

Ik vind de combinatie zo lekker omdat het me alle euforie geeft die ik nodig heb + de energie.

Speed vind ik niks aan. Paar keer geprobeerd, maar mis de serotonine euforie.

Zou ik dan 4-fa + halfje X + 2C-D kunnen gebruiken om de euforie de verlengen op een 'gezondere' manier?
HindaBuilding
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:54 pm

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor Perry » di jun 24, 2014 5:30 pm

4-FA is de energie van afmetamine + serotonine.
Ik zou er geen X bij gaan gooien.
2C-D kan er wel bij, dit zou het kunnen verlengen, aangezien dat wel zo is bij MDMA.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor HindaBuilding » di jun 24, 2014 6:35 pm

JongGeleerd schreef:4-FA is de energie van afmetamine + serotonine.
Ik zou er geen X bij gaan gooien.
2C-D kan er wel bij, dit zou het kunnen verlengen, aangezien dat wel zo is bij MDMA.


Feesten op 4-fa alleen: duurt te kort en wil later op de avond wel wat vager worden
Feesten op x alleen: te kort en niet zo'n energie als 4-fa
HindaBuilding
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:54 pm

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor Perry » di jun 24, 2014 7:03 pm

Volgens mij wil je gewoon graag lezen wat je wilt horen, maar ik ga dat niet zeggen.
4-FA en MDMA zijn een schadelijke combinatie en als je 4-FA bijpakt duurt het ook langer.
Bovendien is 2C-D ook waarschijnlijk een verlenger van het effect.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor Ali G » di jun 24, 2014 7:08 pm

6-apb
R.E.S.T.E.C.P! Do ya even know wha it spellz?
Avatar gebruiker
Ali G
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 469
Geregistreerd: zo maart 30, 2014 12:20 pm
Woonplaats: Staines Ghetto

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor HindaBuilding » wo jun 25, 2014 4:43 pm

JongGeleerd schreef:Volgens mij wil je gewoon graag lezen wat je wilt horen, maar ik ga dat niet zeggen.
4-FA en MDMA zijn een schadelijke combinatie en als je 4-FA bijpakt duurt het ook langer.
Bovendien is 2C-D ook waarschijnlijk een verlenger van het effect.


Weet wel dat het schadelijk is, maar ik gebruik het ook niet vaak. Laatste keer is alweer 5 maanden geleden. Gebruik ook L-Tryptofaan, Alpha-Lipon, Vitamine C en Multivitamine, Omega 3,6,9 na gebruik.

Heb nu 2C-D besteld. Wil dat graag met de M proberen dan. Wanneer moet ik die 2C-D droppen? Direct na inname van de M? En hoeveel mg? 25?

Bedankt!
HindaBuilding
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:54 pm

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor Partypipo » wo jun 25, 2014 5:17 pm

Als de love gevoelens en eurofie beginnen te dalen, dus na een uurtje of 3-4 ofzo iets van 25 mg 2c-D droppen en terug op zo'n zelfde soort love en eurofie piek terug komen voor weer 3 uur.

Mdma en 2c-D tegelijk wordt ook wel eens gedaan, maar niet om de mdma piek te verlengen dan. Het wordt dan gebruikt om minder dan de maximale dosis mdma van 1,5x tot 2x in mg je lichaamsgewicht in kg te nemen en toch ongeveer net zo hard te gaan. Dan zou je ongeveer 1 mg mdma per kg lichaamsgewicht kunnen pakken, geloof ik, en dan wel een hogere dosis 2c-d. Maar dat heb ik nooit precies uitgezocht. Het ging mij erom om de piek te verlengen zonder extra hersenschade, niet de piek net zo lang te laten duren met minder hersenschade.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 6-APB of MDMA

Berichtdoor frozentoast » wo jun 25, 2014 11:55 pm

DF, een magische plek waar mensen die voor advies komen met nog meer drugs naar huis gaan.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron