Druks schreef:-Mana schreef:In dat geval win je een wasmachine.
Dat is je prijs, krijg ik nu een ban? :'(
Sorry ontopic:
Benzo Fury, aanrader of niet?
Zeker. Waar 4-FA speed is met een MDMA randje, is 6-APB MDMA met een speed randje. Het effect houdt veel langer aan, de inslag is geleidelijker (2 uur nodig om in te slaan) en geeft veel energie. Het liefdes gevoel is erg aanwezig maar niet zo aanwezig als bij MDMA.
Zeker een poging waard. Houdt je wel netjes aan de 3 maanden regel natuurlijk.
Piotr schreef:Dat jij nou net onderzoek hebt gedaan naar 6-APDB wil niet zeggen dat dit ook waarschijnlijk 6-APDB betreft. Er zijn ondertussen wel tientallen varianten van 6-APB, de kans dat je nou op de juiste zou gokken is erg klein. De kans dat het gewoon 6-APB blijkt te zijn is ook nog gewoon reëel...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
SpeedY schreef:afgelopen weekend met Supremacy weer 6apb gedaan en dit keer in combo met 6apDb.
sonclusie: facking awesome!
heb eerst 160 mg 6apb genomen om 21:45
het feest begon om 22:00 maar het duurt altijd een tijd voordat het werkt.
om 22:30 liep ik al met een big smile omdat ik er zo'n zin in had en ik wist dat het een gaaf feest ging worden.
ergens rond 23:30 begon in het wel te merken en vanaf toen kon mijn avond gewoon niet meer stuk.
die big smile ging ook niet meer van mijn gezicht af zoals gewoonlijk, ik sta ondertussen bekend als die gozer die altijd lacht.
rond 01:00 50mg 8apDb gedropt
wanneer die insloeg weet ik niet want heb de tijd verder niet echt bijgehouden buiten de tijden dat ik iets innam.
maar op een gegeven moment werden de lichten ineens wel heel erg intens en mooi en moest ik even blijven staan om alles met bewondering te kijken.
verder niet heel veel bijzonders gemerkt, kan komen omdat ik niet bijzonder veel 6apDb ophad of omdat de 6apb de overhand had.
later rond 3 uur nog een keer 50mg 6apDb gehad en rond 6 uur de laatste met 50mg 6apb
dat verlengde vooral het goede gevoel maar ik ging er niet harder door.
het hele feest ontzettend uit mijn plaat gegaan op de muziek en om half 10 stond ik nog te stuiteren met een big smnile in de bus
zal er ongetwijfelt idioot uitgezien hebben maar dat kon mij niet veel schelen want ik voelde me zo blij en goed en gelukkig
later om half 11 een bakkie gedaan in de kroeg, nu was mijn energie wel op, verder voelde ik me totaal niet naar de klote ofzo alleen moe.
dus later heerlijk geslapen. zondag niet veel gedaan en maandag weer fris aan het werk gegaan (van 5 - 19)
0% kater en 100% plezier
highrutosen schreef:Nice! Ben best benieuwd hoe je 6apDb solo vind tegenover 6apb. Binnenkort nog iets op de planning?
Druks schreef:highrutosen schreef:Nice! Ja ik heb de echte 6APB experience nooit gehad. Ik wordt er alleen maar moe van (verschillende batches). Verder wel heel leuk, maar niet echt een partydrug voor mij. Misschien komt het door een tolerantie op andere middelen, maar X en 4FA werken wel gewoon zoals het hoort.
6apb is inderdaad minder neurotoxisch dan mdma, maar is daartegenover wel cardiotoxisch. Kijk dus ook uit met frequent gebruik of wanneer je hart en vaatziekten in je familie hebt zitten.
Bronnen! Ik mis de bronnen!
SpeedY schreef:sowieso werkt ook 6apb bij iedereen anders.
ik heb adhd en ik krijg bij mdma juist geen energie maar dan zit ik meer te chillen
maar cardiotoxisch ken ik dan weer niet. zal eens kijken wat dat is.
- edit -
Ah, "Giftig voor het hart"
klinkt ook niet best haha.
maar ik ga dit jaar nog een MRI scan doen en volgend jaar dacht ik een bloedvat onderzoek dus dan kunnen we gelijk ff kijken haha
SpeedY schreef:met 6apb kom ik eigenlijk nooit verder dan een trillend zicht bij bv lichtlitsen. voor de rest totaal geen visuals
Fool schreef:Desalniettemin zal ik het binnenkort toch maar eventjes inleveren bij een testcentrum.
JongGeleerd schreef:Met een dosis van 130mg 6-APDB kan ik me goed voorstellen dat de visuals echt heel intens zijn, want 90mg gaf bij mij ongeveer gelijke intensiteit als wat 15gr truffels teweegbrengt. Ik denk dat t een mixup is geweest. Overigens is er niet een specifieke psychedelica receptor, maar werken veel klassieke psychedelica op de serotonine receptoren.
Piotr schreef:Zoals JongeGeleerd al zegt, 6-APDB heeft een psychedelisch randje, maar komt waarschijnlijk in de verste verte niet in de buurt van echte psychedelica. De "mindfuck" is juist onderdeel van psychedelica, zonder die headspace stellen tripmiddelen niet veel voor..
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten