Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor frozentoast » za sep 20, 2014 12:58 pm

Ga prijsvermeldingen ook lekker quoten enzo :#:
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » za sep 20, 2014 3:13 pm

Druks schreef:
-Mana schreef:In dat geval win je een wasmachine.
Dat is je prijs, krijg ik nu een ban? :'(

Sorry ontopic:
Benzo Fury, aanrader of niet?

Zeker. Waar 4-FA speed is met een MDMA randje, is 6-APB MDMA met een speed randje. Het effect houdt veel langer aan, de inslag is geleidelijker (2 uur nodig om in te slaan) en geeft veel energie. Het liefdes gevoel is erg aanwezig maar niet zo aanwezig als bij MDMA.

Zeker een poging waard. Houdt je wel netjes aan de 3 maanden regel natuurlijk.


Hmm. Heb nu van 2 vendors 6apb geprobeerd en ik krijg er echt geen energie van. Voelt wel heel chill, muziek is geweldig, maar geen energie en ook niet dat echte love gevoel van mdma.

Bij mij duurt het ook maar 5 a 6 uur. combo 5+6 apb had wat meer visuals maar verder hetzelfde en duurde ook maar 6 uur. 3 keer op een feest gedaan en hele feest me ogen dicht gehad haha
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Perry » za sep 20, 2014 3:31 pm

Ik denk dat je 6-APDB ontvangen hebt
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » za sep 20, 2014 6:07 pm

Dat jij nou net onderzoek hebt gedaan naar 6-APDB wil niet zeggen dat dit ook waarschijnlijk 6-APDB betreft. Er zijn ondertussen wel tientallen varianten van 6-APB, de kans dat je nou op de juiste zou gokken is erg klein. De kans dat het gewoon 6-APB blijkt te zijn is ook nog gewoon reëel...
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Ivo » za sep 20, 2014 6:13 pm

Piotr schreef:Dat jij nou net onderzoek hebt gedaan naar 6-APDB wil niet zeggen dat dit ook waarschijnlijk 6-APDB betreft. Er zijn ondertussen wel tientallen varianten van 6-APB, de kans dat je nou op de juiste zou gokken is erg klein. De kans dat het gewoon 6-APB blijkt te zijn is ook nog gewoon reëel...

Inderdaad, ik heb ook meerdere keren dat zelfde effect van 6-APB gehad. Dezelfde drug kan anders vallen, ook bij 1 persoon van dezelfde batch...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » ma sep 22, 2014 10:36 pm

[/quote]

Heb je een MDMA tolerantie?[/quote]

Mja. Ik heb wel een hogere dosis nodig (200mg), maar het doet zijn werk nog prima en ik houd ook me pauzes aan.

4FA ga ik ook super lekker op, dus ik denk dat ik gewoon een natuurlijke tolerantie voor 6apb of ik anders reageer of gewoon 2 kut batches heb.

Ik heb ook nog 6apDb liggen. Misschien dat ik daar beter op ga :)
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » di sep 23, 2014 1:27 am

6APB is geen MDMA, zo moet je het ook niet zien. Ben wel benieuwd wat je van die 6APDB vindt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor noxcoaster » di sep 23, 2014 2:30 pm

zaterdag ga ik weer eens een wedstrijdje van mn cluppie bekijken en ben van plan om een capsule bevattende 5apb 50mg & 6apb 60mg ergens rond de wedstrijd te nemen. van tevoren eerst ff in een kroegje paar biertjes rammen. zou dit goed moeten lukken (icm de alcohol)?
Heb alleen ervaring met 6apb solo en wat bier en dit ging prima.
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor SpeedY » di sep 30, 2014 8:40 pm

afgelopen weekend met Supremacy weer 6apb gedaan en dit keer in combo met 6apDb.

sonclusie: facking awesome!

heb eerst 160 mg 6apb genomen om 21:45
het feest begon om 22:00 maar het duurt altijd een tijd voordat het werkt.
om 22:30 liep ik al met een big smile omdat ik er zo'n zin in had en ik wist dat het een gaaf feest ging worden.
ergens rond 23:30 begon ik het wel te merken en vanaf toen kon mijn avond gewoon niet meer stuk.
die big smile ging ook niet meer van mijn gezicht af zoals gewoonlijk, ik sta ondertussen bekend als die gozer die altijd lacht.

rond 01:00 50mg 8apDb gedropt
wanneer die insloeg weet ik niet want heb de tijd verder niet echt bijgehouden buiten de tijden dat ik iets innam.
maar op een gegeven moment werden de lichten ineens wel heel erg intens en mooi en moest ik even blijven staan om alles met bewondering te kijken.
verder niet heel veel bijzonders gemerkt, kan komen omdat ik niet bijzonder veel 6apDb ophad of omdat de 6apb de overhand had.

later rond 03:00 nog een keer 50mg 6apDb gehad en rond 06:00 de laatste met 50mg 6apb
dat verlengde vooral het goede gevoel maar ik ging er niet harder door.

het hele feest ontzettend uit mijn plaat gegaan op de muziek en om 09:30 stond ik nog te stuiteren met een big smile in de bus
zal er ongetwijfeld idioot uitgezien hebben maar dat kon mij niet veel schelen want ik voelde me zo blij en goed en gelukkig

later om 10:30 een bakkie gedaan in de kroeg, nu was mijn energie wel op, verder voelde ik me totaal niet naar de klote ofzo alleen moe.
dus later heerlijk geslapen. zondag niet veel gedaan en maandag weer fris aan het werk gegaan (van 5 - 19)

0% kater en 100% plezier! :D
Laatst bijgewerkt door SpeedY op di sep 30, 2014 8:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » di sep 30, 2014 8:44 pm

SpeedY schreef:afgelopen weekend met Supremacy weer 6apb gedaan en dit keer in combo met 6apDb.

sonclusie: facking awesome!

heb eerst 160 mg 6apb genomen om 21:45
het feest begon om 22:00 maar het duurt altijd een tijd voordat het werkt.
om 22:30 liep ik al met een big smile omdat ik er zo'n zin in had en ik wist dat het een gaaf feest ging worden.
ergens rond 23:30 begon in het wel te merken en vanaf toen kon mijn avond gewoon niet meer stuk.
die big smile ging ook niet meer van mijn gezicht af zoals gewoonlijk, ik sta ondertussen bekend als die gozer die altijd lacht.

rond 01:00 50mg 8apDb gedropt
wanneer die insloeg weet ik niet want heb de tijd verder niet echt bijgehouden buiten de tijden dat ik iets innam.
maar op een gegeven moment werden de lichten ineens wel heel erg intens en mooi en moest ik even blijven staan om alles met bewondering te kijken.
verder niet heel veel bijzonders gemerkt, kan komen omdat ik niet bijzonder veel 6apDb ophad of omdat de 6apb de overhand had.

later rond 3 uur nog een keer 50mg 6apDb gehad en rond 6 uur de laatste met 50mg 6apb
dat verlengde vooral het goede gevoel maar ik ging er niet harder door.

het hele feest ontzettend uit mijn plaat gegaan op de muziek en om half 10 stond ik nog te stuiteren met een big smnile in de bus
zal er ongetwijfelt idioot uitgezien hebben maar dat kon mij niet veel schelen want ik voelde me zo blij en goed en gelukkig

later om half 11 een bakkie gedaan in de kroeg, nu was mijn energie wel op, verder voelde ik me totaal niet naar de klote ofzo alleen moe.
dus later heerlijk geslapen. zondag niet veel gedaan en maandag weer fris aan het werk gegaan (van 5 - 19)

0% kater en 100% plezier :D


Nice! Ben best benieuwd hoe je 6apDb solo vind tegenover 6apb. Binnenkort nog iets op de planning?
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor SpeedY » di sep 30, 2014 8:58 pm

highrutosen schreef:Nice! Ben best benieuwd hoe je 6apDb solo vind tegenover 6apb. Binnenkort nog iets op de planning?


Met Qlimax ga ik weer.

ik merkte wel dat toen de 6apDb insloeg ik even niet meer kon dansen omdat ik te afgeleid was door alles.
verder was het ook iets zwaarder om te verwerken dan gewoon 6apb, maar stond dan ook midden in de massa

hieruit concludeer ik dat het (voor mij) leuker is voor thuis of in een rustigere omgeving. (of als combi :grin: )
als je los wilt gaan op de muziek tussen de mensen kan je beter niet teveel nemen of eerst ff achteraan gaan staan waar het rustiger is

verder blijf ik 6apb gewoon het beste vinden omdat:

1. het duurt lang
2. het geeft mij energie
3. Ik kan bijnemen zonder heftige bijwerkingen (geen overdreven hoeveelheden natuurlijk)
4. Ik chrash totaal Niet aan het eind.
5. Ik merk op tijd dat ik moe ben en heb dan ok geen zin meer om bij te nemen
6. Ik vermoed dat het minder schadelijk is dan X (is niet wetenschappelijk bewezen maar goed)

enigste nadeel vind ik dat je geestelijk behoorlijk helder blijf ookal zie je er zo niet uit.

dat is gelijk de enigste reden waarom ik 6apDb erbij deed, omdat dat meer visueel en trippy zou zijn, wat dus klopt.
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » wo okt 01, 2014 6:36 pm

Nice! Ja ik heb de echte 6APB experience nooit gehad. Ik wordt er alleen maar moe van (verschillende batches). Verder wel heel leuk, maar niet echt een partydrug voor mij. Misschien komt het door een tolerantie op andere middelen, maar X en 4FA werken wel gewoon zoals het hoort.

6apb is inderdaad minder neurotoxisch dan mdma, maar is daartegenover wel cardiotoxisch. Kijk dus ook uit met frequent gebruik of wanneer je hart en vaatziekten in je familie hebt zitten.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » wo okt 01, 2014 9:58 pm

MDMA is ook cardiotoxisch en goede kans dat 4-FMP dat ook heel erg is :s
6-APB kan vermoedelijk wel meer chemisch knutselwerk van je lichaam verdragen, waardoor de neurotoxiciteit mogelijk lager is :D
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » do okt 02, 2014 7:39 pm

Druks schreef:
highrutosen schreef:Nice! Ja ik heb de echte 6APB experience nooit gehad. Ik wordt er alleen maar moe van (verschillende batches). Verder wel heel leuk, maar niet echt een partydrug voor mij. Misschien komt het door een tolerantie op andere middelen, maar X en 4FA werken wel gewoon zoals het hoort.

6apb is inderdaad minder neurotoxisch dan mdma, maar is daartegenover wel cardiotoxisch. Kijk dus ook uit met frequent gebruik of wanneer je hart en vaatziekten in je familie hebt zitten.

Bronnen! Ik mis de bronnen!


Ja. Ik heb het ook maar onthouden van verschillende andere sites. Ik weet wel nog dat de grootste boosdoener agonisme voor 5-HT2B is en wat ik begreep is dat de schade ook bij mdma is, maar bij 6apb erger.

Dat het minder neurotoxisch is wordt vooral anekdotisch ''bewezen'' . Het is wel ontwikkeld om minder of niet neurotoxisch te zijn door David Nichols, maar of het echt zo is valt inderdaad te betwisten. Voorlopig is het gokwerk en kun je beter dezelfde regel als bij mdma aanhouden en er vanuitgaan dat de schade ongeveer gelijk is.

Voor hetzelfde geld blijkt later dat het nog schadelijker is en op gevoel afgaan is natuurlijk geen bewijs. :geek:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor SpeedY » vr okt 03, 2014 8:48 pm

sowieso werkt ook 6apb bij iedereen anders.
ik heb adhd en ik krijg bij mdma juist geen energie maar dan zit ik meer te chillen

maar cardiotoxisch ken ik dan weer niet. zal eens kijken wat dat is.

- edit -

Ah, "Giftig voor het hart"
klinkt ook niet best haha.

maar ik ga dit jaar nog een MRI scan doen en volgend jaar dacht ik een bloedvat onderzoek dus dan kunnen we gelijk ff kijken haha
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » zo okt 05, 2014 12:59 pm

SpeedY schreef:sowieso werkt ook 6apb bij iedereen anders.
ik heb adhd en ik krijg bij mdma juist geen energie maar dan zit ik meer te chillen

maar cardiotoxisch ken ik dan weer niet. zal eens kijken wat dat is.

- edit -

Ah, "Giftig voor het hart"
klinkt ook niet best haha.

maar ik ga dit jaar nog een MRI scan doen en volgend jaar dacht ik een bloedvat onderzoek dus dan kunnen we gelijk ff kijken haha


Succes! Zal vast van een paar tripjes geen schade oplopen. Denk vooral bij regelmatig gebruik :)
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor crusser0 » ma okt 06, 2014 10:33 pm

Ik ga met ADE voor het eerst 6-APB proberen, wat voor dosis raden jullie aan? Ik zit met XTC en 4FA ook meestal redelijk hoog (zo rond de 400-500 mg over de avond :kleuter: ). Is bijnemen te doen of raden jullie dit af? Ik wil wel rond 10 uur in de morgen kunnen slapen en ben van plan rond 11 te nemen. (slapen is altijd een drama bij mij, ook bij lagere dosering 4FA)

Ik heb mijn 6-APB wel al bijna driekwart liggen zou dit iets uit kunnen maken voor de potentie?

Alvast bedankt :wave:
Avatar gebruiker
crusser0
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: ma jan 20, 2014 10:09 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor SpeedY » di okt 07, 2014 8:16 am

ikzelf begin meestal met een dosis van 160 - 180.
aangezien jij best (te) veel mdma neemt zou deze dosis wel prima zijn voor je 1e keer.

bijnemen werkt veel beter met 6apb. met 50-80mg redose ga ik een aantal uur langer door op ongeveer dezelfde piek.
alleen slapen wordt wel een probleem aangezien je start dosis al 6-8 uur kan werken en je in die tijd zeker niet zal slapen.

dus wil je om 10 uur slapen dan zou ik het alleen bij de start dosis houden.

en ik heb het ook al een tijdje liggen maar volgens mij was het een vrij stabiele stof.
zolang je het maar goed bewaar (droog, donker en luchtdicht)
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fool » zo nov 09, 2014 5:10 pm

Oke, ik heb gisteravond op een feestje 6-APB genomen(130-140mg) en ongeveer 20 minuten na inname begon ik met hallucineren. Ik was best wel in gedachtes verzonken en kan gerust stellen dat de visuals intenser waren dan een gram of 15 hollandia truffels. Was even met een maat door de stad naar zijn kamer wezen lopen, want op het feest was het echt niet te doen. Na ongeveer 2 uur(2.5 uur na inname) waren de meeste visuals wel weer weg en kon ik gezellig naar het feestje heen.

Heeft iemand hier vaker van gehoord/is er meer bekend over het triggeren van de psychedelicareceptoren door 6-APB? Op een eerder feest gingen maten van mij namelijk wel prima op eenzelfde dosering van dezelfde stash. Desalniettemin zal ik het binnenkort toch maar eventjes inleveren bij een testcentrum.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor SpeedY » zo nov 16, 2014 6:24 pm

dat klinkt mij meer als 6apdb. zeker als je zulke sterke Visuals had. laat het even testen voor de zekerheid.
met 6apb kom ik eigenlijk nooit verder dan een trillend zicht bij bv lichtlitsen. voor de rest totaal geen visuals
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor zornax » zo nov 16, 2014 8:11 pm

SpeedY schreef:met 6apb kom ik eigenlijk nooit verder dan een trillend zicht bij bv lichtlitsen. voor de rest totaal geen visuals


Op Decibel aan de 6apb nadat ik de dag ervoor aan de 4fmp had gezeten en bijna niet heb geslapen wat grotendeels kwam door de kou en dat kut tentje waar ik in lag.

Ik had 180 mg genomen, sloeg BIZAR hard in. Terwijl ik die dosis al 2x eerder had genomen zonder enige moeite. En het kwam uit hetzelfde zakje dus weet zeker dat het 6apb is. Maar het komt denk ik door weinig slaap etc. Flink de weg kwijt, maar ik kon gelukkig ff zitten. En was na 10min ergste wel weg.

Toen dat over was kreeg ik toch wel flinke hallucinaties, alles ging golven. Als ik naar een boom keek zag ik er allemaal gezichten in. De rimpeltjes op het water gingen er ook heel anders utizien en zag er vanalles in. Soort van 2cb hallucinaties. Was op dat moment gelukkig echt wel tof :) Heerlijk over het festival terrein lopen, mensen kijken, verschillende stages bezoeken. En na 2 uurtjes was het ergste wel weg en was het gewoon ouderwets knallen op de 6abp :D
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Perry » zo nov 16, 2014 10:16 pm

Met een dosis van 130mg 6-APDB kan ik me goed voorstellen dat de visuals echt heel intens zijn, want 90mg gaf bij mij ongeveer gelijke intensiteit als wat 15gr truffels teweegbrengt. Ik denk dat t een mixup is geweest. Overigens is er niet een specifieke psychedelica receptor, maar werken veel klassieke psychedelica op de serotonine receptoren.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fool » ma nov 17, 2014 12:15 am

Thanks voor jullie input!

@jg, ja ik doelde stiekem op de serotonine-subreceptor(en) die verantwoordelijk zijn voor de psychedelische effecten van klassieke psychedelica. Ik wist niet uit mijn hoofd welke dit waren. :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » ma nov 17, 2014 12:23 am

Fool schreef:Desalniettemin zal ik het binnenkort toch maar eventjes inleveren bij een testcentrum.


Erg benieuwd naar de uitslag! Mensen die direct 6-APDB opperen moeten echt wat verder kijken dan hun neus lang is. Er zijn zo veel APB-varianten, die allemaal wel een psychedelisch randje hebben. Om aan te nemen dat het 'waarschijnlijk' 6-APDB is, vind ik te kort door de bocht.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fool » ma nov 17, 2014 12:28 am

Ja, zodra ik het weet zal ik het hier posten, voor hetzelfde geld werkt 6-APB gewoon iets heftiger op mij. Zal binnenkort het testcentrum maar eens een telefoontje doen. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » ma nov 17, 2014 3:40 pm

JongGeleerd schreef:Met een dosis van 130mg 6-APDB kan ik me goed voorstellen dat de visuals echt heel intens zijn, want 90mg gaf bij mij ongeveer gelijke intensiteit als wat 15gr truffels teweegbrengt. Ik denk dat t een mixup is geweest. Overigens is er niet een specifieke psychedelica receptor, maar werken veel klassieke psychedelica op de serotonine receptoren.


Hoe is de headspace? Een vriend van me gaat namelijk altijd bad op truffels, maar ik wilde hem 6apDb laten proberen omdat het een mdma gevoel geeft. Het lijkt hem namelijk super vet om te hallucineren , maar de mindfuck kan hij gewoon niet handelen.

Ik heb zelf nooit last van badtrips, dus kan het niet echt voor hem inschatten.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Perry » ma nov 17, 2014 3:50 pm

Ik kan zelf ook niet meer tegen truffels door de mindfucks. Het euforische van 6-APDB maakt t eigenlijk geen psychedelica imo, want je tript niet echt, je hallucineert terwijl je fucking blij bent. 2C-E kan ik trouwens ook gewoon nog handelen, vind ik zelfs een super mooie drug, terwijl die toch vrij heftig kan zijn. Het heeft gewoon die mindfucks niet.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » di nov 18, 2014 1:18 am

Zoals JongeGeleerd al zegt, 6-APDB heeft een psychedelisch randje, maar komt waarschijnlijk in de verste verte niet in de buurt van echte psychedelica. De "mindfuck" is juist onderdeel van psychedelica, zonder die headspace stellen tripmiddelen niet veel voor..
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Perry » di nov 18, 2014 2:38 am

Oneens, 2C-E zie ik als een echt & sterk psychedelicum, met een headspace waar je u tegen kan zeggen. Hier beleef ik echter geen mindfucks zoals bij truffels. Als ik over LSD lees zie ik die mindfucks ook nooit ergens terug, wel een trippie headspace. Persoonlijk vond ik Salvia erg lastig, omdat dit bijna alleen maar mindfucks waren (het deel dat ik herinner) al was dit wel helderder dan truffels en daardoor iets beter te handelen. Bij zowel truffels als salvia heb ik op 'n gegeven moment zoiets van: Ok, nu mag 't wel voorbij zijn! 6-APDB is wel een twijfel tussen psychedelisch en een upper, maar ik zou 't een euforisch psychedelicum noemen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Italiano » wo nov 19, 2014 1:32 am

Piotr schreef:Zoals JongeGeleerd al zegt, 6-APDB heeft een psychedelisch randje, maar komt waarschijnlijk in de verste verte niet in de buurt van echte psychedelica. De "mindfuck" is juist onderdeel van psychedelica, zonder die headspace stellen tripmiddelen niet veel voor..

Goed omschreven :)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner