Ekte28 schreef:Het is natuurlijk wel heel persoonlijk, maar ik vind de visuals,empathie en de wat heldere space een stuk fijner. Ook ga ik eerlijk gezegd op 6-apb bij de juiste dosering gewoon lekker hard en dat lukte me op Mdma de laatste paar keer niet meer.
Ik vind het inslaan daarin tegen wel weer veel minder fijn dan bij mdma, maar de piek duurt dubbel zolang vergeleken bij mdma. Dus geen 2,5 uur maar 5 a 6 uur. Dan is nog de afterglow veel langer, fijner en stabieler dan ik met mdma heb, en crash ik niet in een keer keihard. De day after is bij alle serotinine releasers even hefitg bij mij, al moet ik wel zeggen dat als ik er 6 maanden tussen houd vaak ook heel weinig last heb van de day after en gebruik ook geen andere drugs na gebruik van 6-apb. En dat deed ik vroeger na Mdma wel, zoals ghb, ketamine, benzo of opiaat. En ook wel eens 5-htp of trypthofaan maar niet in combinatie met drugs natuurlijk! Dat is levens gevaarlijk.
Ik heb altijd bij dit soort stoffen dat ik pas na 2-3 dagen er last van krijg. De twee dagen erna voel ik me meestal redelijk prima en de 3e, 4e en als ik pech heb de 5e erg slecht. Dit is overigens wel met een binge. Wat ik voorlopig niet meer ga doen