JongGeleerd schreef:Oneens, 2C-E zie ik als een echt & sterk psychedelicum, met een headspace waar je u tegen kan zeggen. Hier beleef ik echter geen mindfucks zoals bij truffels. Als ik over LSD lees zie ik die mindfucks ook nooit ergens terug, wel een trippie headspace. Persoonlijk vond ik Salvia erg lastig, omdat dit bijna alleen maar mindfucks waren (het deel dat ik herinner) al was dit wel helderder dan truffels en daardoor iets beter te handelen. Bij zowel truffels als salvia heb ik op 'n gegeven moment zoiets van: Ok, nu mag 't wel voorbij zijn! 6-APDB is wel een twijfel tussen psychedelisch en een upper, maar ik zou 't een euforisch psychedelicum noemen.
highrutosen schreef:180mg 6apb is een prima dosis. Ik zou zelf later wat 4fa bijpakken. Gaat erg goed samen en zo houd je het wel de hele nacht uit!
Neem wel een iets lagere dosis 4fa dan wanneer je het los neemt
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Henkske schreef:6-APB met na 3 a 4 uur wat X ?
Starten met 4-FA en dan 2 uur later de 6-APB (misschien nog M1 erbij) ?
Ik snap dat combineren niet optimaal is maar ik wil niet het risico lopen dat de 6-APB bij mij niet optimaal werkt. Daarom wil ik het dus combineren om ervoor te zorgen dat ik zeker een leuke gezellige avond ga hebben:)
Alvast bedankt.
TrotseBoer schreef:Dag mensen. Ik ga met oud en nieuw naar een techno feest. Mijn plan was om een xtc pil te nemen maar een vriend van me kan nu aan Benzo komen. Ik heb het nog nooit gedaan maar weet wel een beetje wat ik kan verwachten na veel te hebben gelezen. Toch gebruik ik liever nieuwe dingen eerst in een rustige setting zodat het allemaal wat veiliger is. XTC heb ik al best vaak gedaan dus ik weet precies wat ik daar van kan verwachten. Wat raden jullie mij aan om te doen? En wat zou een goede dosis zijn voor mij om 6 uurtjes te genieten? Ik ben een 20 en weeg 90 kilo. Alvast bedankt!
Piotr schreef:Ligt aan je ervaring met xtc/mdma, wat was je dosis daarvan? Op gevoel zou ik je zo'n 150mg aanraden als startdosis, mits je al wat mdma-tolerantie hebt.
Druks schreef:Ik zit beetje te twijfelen over mijn dosis vanavond. Heb 6-APB liggen van ruim een jaar oud. Heb al meer dan een jaar geen MDMA meer gebruikt. Weeg 60 kg, 180cm lang. Ik wil niet te hard gaan, gewoon lekker. Ik dacht aan 130 mg?
Piotr schreef:Ik lees iedereen hier praten over een geleidelijke come-up die veel minder intens is dan bij MDMA, terwijl ik me een uur na inname van de 6-APB me echt kut heb gevoeld, wat toen nog een uur aanhield.
Fool schreef:Oke, ik heb gisteravond op een feestje 6-APB genomen(130-140mg) en ongeveer 20 minuten na inname begon ik met hallucineren. Ik was best wel in gedachtes verzonken en kan gerust stellen dat de visuals intenser waren dan een gram of 15 hollandia truffels. Was even met een maat door de stad naar zijn kamer wezen lopen, want op het feest was het echt niet te doen. Na ongeveer 2 uur(2.5 uur na inname) waren de meeste visuals wel weer weg en kon ik gezellig naar het feestje heen.
Heeft iemand hier vaker van gehoord/is er meer bekend over het triggeren van de psychedelicareceptoren door 6-APB? Op een eerder feest gingen maten van mij namelijk wel prima op eenzelfde dosering van dezelfde stash. Desalniettemin zal ik het binnenkort toch maar eventjes inleveren bij een testcentrum.
Piotr schreef:Weet iemand of de doseringen in 6-APB pellets gebaseerd zijn op een gewicht van het 6-APB-zout of op de hoeveelheid werkzame stof
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten