Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fristiboi7 » ma dec 15, 2014 2:20 am

Heb dit goedje zojuist toch nog maar een keer besteld. Vorige keer viel het wel wat tegen om eerlijk te zijn maar heb gelezen dat het per keer anders kan vallen en wil het nog wel een tweede kans geven :)

Misschien wel in combinatie met een 2C'tje.
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » ma dec 15, 2014 5:13 pm

JongGeleerd schreef:Oneens, 2C-E zie ik als een echt & sterk psychedelicum, met een headspace waar je u tegen kan zeggen. Hier beleef ik echter geen mindfucks zoals bij truffels. Als ik over LSD lees zie ik die mindfucks ook nooit ergens terug, wel een trippie headspace. Persoonlijk vond ik Salvia erg lastig, omdat dit bijna alleen maar mindfucks waren (het deel dat ik herinner) al was dit wel helderder dan truffels en daardoor iets beter te handelen. Bij zowel truffels als salvia heb ik op 'n gegeven moment zoiets van: Ok, nu mag 't wel voorbij zijn! 6-APDB is wel een twijfel tussen psychedelisch en een upper, maar ik zou 't een euforisch psychedelicum noemen.


Zo zou ik het ook beschrijven. Ben wel benieuwd naar de exacte werking gezien het behoorlijk overeen komt met 6apb (alleen wat psychedelischer), maar helemaal geen nasleep heeft. Normaal ben ik altijd wel een beetje moe of heb ik een minidip. Bij 6apDb had ik helemaal nergens last van en ging ik toch behoorlijk lekker.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Chevy » vr dec 26, 2014 3:48 pm

Ik heb nog 6apb liggen van ongeveer 3 jaar oud, altijd op kamertemperatuur en donker bewaard. Zal de 6apb in normale dosissen nog goed zijn werk doen, of is er een kans dat het misschien wel niks meer doet of een stuk minder? Erg zonde als bij de jaarwisseling blijkt dat het niks meer doet, kan ik beter iets anders nemen :P
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Henkske » zo dec 28, 2014 7:36 pm

Allen,

IK heb de laatste dagen flink informatie lopen inwinnen over 4-FA, 6-APB etc.
Normaliter gebruik ik zeer weinig drugs (MDMA af en toe of een festival) maar ik heb dit jaar zin om een keer "knallend" het nieuwe jaar in te gaan:)

6-APB lees ik veel verschillende ervaringen mee, maar de praatkick, omgaan met mensen etc spreekt me erg aan omdat ik dit van nature niet heb:)

Ik zat er aan te denken om te starten met 180mg maar ik twijfel erg over met wat ik het moet combineren. Ik lees veel dat 6-APB icm 2C-E een goede combo is maar helaas kan ik niet aan 2C-E komen waardoor deze afvalt.

6-APB met na 3 a 4 uur wat X ?
Starten met 4-FA en dan 2 uur later de 6-APB (misschien nog M1 erbij) ?

Ik snap dat combineren niet optimaal is maar ik wil niet het risico lopen dat de 6-APB bij mij niet optimaal werkt. Daarom wil ik het dus combineren om ervoor te zorgen dat ik zeker een leuke gezellige avond ga hebben:)

Alvast bedankt.
Henkske
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 7:29 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » zo dec 28, 2014 9:41 pm

180mg 6apb is een prima dosis. Ik zou zelf later wat 4fa bijpakken. Gaat erg goed samen en zo houd je het wel de hele nacht uit! ;)

Neem wel een iets lagere dosis 4fa dan wanneer je het los neemt
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » zo dec 28, 2014 10:40 pm

highrutosen schreef:180mg 6apb is een prima dosis. Ik zou zelf later wat 4fa bijpakken. Gaat erg goed samen en zo houd je het wel de hele nacht uit! ;)

Neem wel een iets lagere dosis 4fa dan wanneer je het los neemt

Hoppa 2015 beginnen met gefrituurde hersenen :rock2:
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor TrotseBoer » ma dec 29, 2014 12:51 am

Dag mensen. Ik ga met oud en nieuw naar een techno feest. Mijn plan was om een xtc pil te nemen maar een vriend van me kan nu aan Benzo komen. Ik heb het nog nooit gedaan maar weet wel een beetje wat ik kan verwachten na veel te hebben gelezen. Toch gebruik ik liever nieuwe dingen eerst in een rustige setting zodat het allemaal wat veiliger is. XTC heb ik al best vaak gedaan dus ik weet precies wat ik daar van kan verwachten. Wat raden jullie mij aan om te doen? En wat zou een goede dosis zijn voor mij om 6 uurtjes te genieten? Ik ben een 20 en weeg 90 kilo. Alvast bedankt!
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » ma dec 29, 2014 3:32 pm

Henkske schreef:6-APB met na 3 a 4 uur wat X ?
Starten met 4-FA en dan 2 uur later de 6-APB (misschien nog M1 erbij) ?

Ik snap dat combineren niet optimaal is maar ik wil niet het risico lopen dat de 6-APB bij mij niet optimaal werkt. Daarom wil ik het dus combineren om ervoor te zorgen dat ik zeker een leuke gezellige avond ga hebben:)

Alvast bedankt.


Dit is dus niet de goede instelling om aan 6-APB te beginnen. Het is geen MDMA, verwacht dit dus ook niet. Als je vervolgens MDMA neemt om er toch nog een leuke ervaring van te maken ben je dus niet goed voorbereid. MDMA is leuker dan 6-APB, volgens de meesten. MDMA stand-alone is veel leuker dan 6-APB icm. MDMA, in mijn ogen. Zo'n 4-FA/6-APB/M1 combinatie is al helemaal ondoordacht... Mocht je echt iets willen bijpakken naast de 6-APB dan zou ik, van de drugs die jij noemt, 4-FA kiezen.

Als ik jou was zou ik gewoon helemaal geen 6-APB doen op oud en nieuw.

TrotseBoer schreef:Dag mensen. Ik ga met oud en nieuw naar een techno feest. Mijn plan was om een xtc pil te nemen maar een vriend van me kan nu aan Benzo komen. Ik heb het nog nooit gedaan maar weet wel een beetje wat ik kan verwachten na veel te hebben gelezen. Toch gebruik ik liever nieuwe dingen eerst in een rustige setting zodat het allemaal wat veiliger is. XTC heb ik al best vaak gedaan dus ik weet precies wat ik daar van kan verwachten. Wat raden jullie mij aan om te doen? En wat zou een goede dosis zijn voor mij om 6 uurtjes te genieten? Ik ben een 20 en weeg 90 kilo. Alvast bedankt!


Ligt aan je ervaring met xtc/mdma, wat was je dosis daarvan? Op gevoel zou ik je zo'n 150mg aanraden als startdosis, mits je al wat mdma-tolerantie hebt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor TrotseBoer » ma dec 29, 2014 8:09 pm

Piotr schreef:Ligt aan je ervaring met xtc/mdma, wat was je dosis daarvan? Op gevoel zou ik je zo'n 150mg aanraden als startdosis, mits je al wat mdma-tolerantie hebt.


Thanks voor je antwoord. Meestal neem ik ongeveer 300mg. Soms minder maar nooit meer. De laatste keer was ongeveer 3.5 maand geleden. Nooit negatieve ervaringen gehad. Mijn vriend verteld me dat de caps 150mg bevatten. Dat is dan dus een prima dosis?
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fristiboi7 » ma dec 29, 2014 11:21 pm

Ik denk dat dat prima kan :)
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » di dec 30, 2014 12:33 am

Klinkt wel goed. Met mijn vraag doelde ik eigenlijk op hoeveel mg mdma je neemt als startdosis, 300mg lijkt me wel veel :-P
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor TrotseBoer » di dec 30, 2014 12:04 pm

Dat lijkt mij ook ;) Ik neem 100mg als startdosis en neem dan meestal na een uurtje bij. Voor de piek dus. Ik ga dus 6-ABP doen. Zin in!
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Italiano » wo dec 31, 2014 2:33 pm

Volgens mij maakt t voor de dosis ook uit of je de succinate of de HCl variant hebt. Weet zo uit mijn hoofd alleen niet hoeveel groot het verschil in dosis dan is...
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor highrutosen » wo dec 31, 2014 4:57 pm

Druks schreef:Ik zit beetje te twijfelen over mijn dosis vanavond. Heb 6-APB liggen van ruim een jaar oud. Heb al meer dan een jaar geen MDMA meer gebruikt. Weeg 60 kg, 180cm lang. Ik wil niet te hard gaan, gewoon lekker. Ik dacht aan 130 mg?


130mg zou prima moeten zijn als je geen tolerantie hebt.
Vriend van me ging ook erg lekker op 135mg, maar die heeft ook maar een paar keer mdma en 1 keer 4fa in lage dosis gedaan, dus nog nergens een tolerantie voor.

Ik heb zelf wel 180+mg nodig.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Chevy » wo dec 31, 2014 6:01 pm

Weet iemand of 6apb snel verouderd als het droog en donker en op kamertemperatuur word bewaard? Mijne is 3 jaar oud zoiets en wil misschien vanavond weer eens 6apb nemen... Zonde als het niet goed werkt!
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Chevy » za jan 03, 2015 4:52 am

3 jaar oud maakt geen verschil in de werking ben ik wel achter gekomen, 135mg genomen om 20:00, verbazend genoeg werkte ie om 21:00 bij iedereen al terwijl ik normaal er 2 uur op moet wachten, en heerlijk door geknald tot 3 uur ofzo waarna we nog tot 6 uur met wat extra lachgas en wiet hebben liggen doorspacen. Daarna 2.5mg etizolam genomen en instantly in slaap gevallen en heerlijk 8 uur aan 1 stuk hebben geslapen.

Dus 6apb verouderd iig niet in 3 jaar tijd :P

Had er trouwens ook 2C-D bijgenomen. Geen idee precies hoeveel (toen het op de tafel lag was het een lijntje van 1cm lang en 2 à 3mm breed, en dat in het drinken gegooid), maar een uur later begon ik behoorlijk te trippen ervan, kreeg behoorlijk intense visuals en met lachgas erbij heb ik de meest bizarre hallucinaties gehad. Dat was wel echt een awesome combinatie, ik ging hard en tripte hem behoorlijk tegelijk, zeker een aan te raden combinatie :P
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » ma feb 09, 2015 12:14 am

Ik begin steeds meer te twijfelen of ik écht 6-APB heb gehad die keer dat ik het heb gedaan. In de zomer van 2013 had pellets besteld van 125mg en die een genomen op een festival. Ik lees iedereen hier praten over een geleidelijke come-up die veel minder intens is dan bij MDMA, terwijl ik me een uur na inname van de 6-APB me echt kut heb gevoeld, wat toen nog een uur aanhield. Na dat uur bleef er een flauw effect over. Ik kan nu moeilijk oordelen of dat kwam doordat mijn verwachtingen misplaatst waren of dat in werkelijkheid misschien geen 6-APB heb gehad. Na die teleurstellende ervaring zei ik nog dat ik, als ik het ooit nog eens zou doen, de dosis flink zou opschroeven.

Ik weet nu niet goed hoe ik het wil gaan aanpakken de volgende keer als ik het doe. Ik ben er nu in ieder geval wél zeker van dat ik uitsluitend 6-APB poeder heb. Van MDMA ben ik veel gewend en ongeacht de dosis is me dat nooit tè hard gegaan.

Wat vinden jullie van een lage dosis 6-APB? MDMA of MDA vind ik op lage dosis wel leuk, zelfs zonder die extreme euforie. De euforie is bij 6-APB al wat minder sterk. Hoe pakt dit dan uit als je een lage dosis neemt? Is het effect dan nog wel echt noemenswaardig?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Italiano » ma feb 09, 2015 5:46 pm

Piotr schreef:Ik lees iedereen hier praten over een geleidelijke come-up die veel minder intens is dan bij MDMA, terwijl ik me een uur na inname van de 6-APB me echt kut heb gevoeld, wat toen nog een uur aanhield.

Tijdens een festival in de zomer van 2013 had ik samen met een 3 vrienden 6-APB gedaan. Zelf capsules gemaakt met een dosis van 125 mg. Waar het aan lag weet ik niet maar m'n vrienden voelden zich niet echt heel chill (o.a. misselijkheid). Voelde me hierover best schuldig achteraf, iedereen had er natuurlijk zelf mee ingestemd, maar ik had dit niet verwacht. Temeer omdat ikzelf als enige "lekker" ging. (was wel aardig van de kant, kan me ook niet super veel meer van herinneren :p)

Om maar aan te geven dat het effect per persoon kan verschillen I guess?

Het blijft gek spul. Aan de ene kant vind ik het "helderder" vergeleken met MDMA, aan de andere kant is het juist wat psychedelischer. Ook de energie kan verschillen per trip lijkt t...
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor SpeedY » zo maart 01, 2015 3:26 am

125mg lijkt mij ook wel een normale dosis.
ikzelf neem meestal 150 om te beginnen of 170-180 als ik wat harder wil starten

ik vind nog altijd dat het gewoon veel helderder is, maar je gaat alsnog hard zat.
wel is het erg stemmingsgevoelig. als je erover twijfelt of nog niet zo lekker ga dan zal het ook tegenvallen.
ikzelf heb altijd enorm veel zin en ben blij als ik het feestje op loopt en dat heeft zeker effect op hoe ik mij voel en hoe het aanstlaat.
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Fool » ma maart 02, 2015 12:04 am

Fool schreef:Oke, ik heb gisteravond op een feestje 6-APB genomen(130-140mg) en ongeveer 20 minuten na inname begon ik met hallucineren. Ik was best wel in gedachtes verzonken en kan gerust stellen dat de visuals intenser waren dan een gram of 15 hollandia truffels. Was even met een maat door de stad naar zijn kamer wezen lopen, want op het feest was het echt niet te doen. Na ongeveer 2 uur(2.5 uur na inname) waren de meeste visuals wel weer weg en kon ik gezellig naar het feestje heen.

Heeft iemand hier vaker van gehoord/is er meer bekend over het triggeren van de psychedelicareceptoren door 6-APB? Op een eerder feest gingen maten van mij namelijk wel prima op eenzelfde dosering van dezelfde stash. Desalniettemin zal ik het binnenkort toch maar eventjes inleveren bij een testcentrum.

Oké, dit was dus 5-meo-dalt, stelletje flikkers. :| Raad mensen af nog RC's bij BB.com te bestellen.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » do maart 12, 2015 10:16 am

Stel dat ik een feestje vol willen maken tot 07:00 met 6-APB, zou ik het dan al kunnen nemen om 23:00 met later in de nacht nog een re-dose? Of raden jullie toch aan iets later te beginnen? Ik wil tot het eind van het feest wel kunnen gassen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Italiano » do maart 12, 2015 9:29 pm

Afgaande op het tripreport van Hashja op dit forum moet dat volgens mij wel kunnen..
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » do maart 12, 2015 9:40 pm

Ja het lijkt me ook wel 'te kunnen', maar ik vroeg me meer af of je dan wel echt nog zo veel lol zal hebben tegen het eind. Niet dat je enkel een 'acceptabel' effect overhoudt. Als het na een uur of 5 spacen niet zo heerlijk is begin ik liever wat later, want er volgt waarschijnlijk wel een afterparty en daar komt dat 'acceptabele' effect nog wel van pas! :smokin:

Ik ben gewoon benieuwd hoe lang het nou daadwerkelijk kan werken. Ik vind het niet zo erg om het op het feest enkele uurtjes uit te stellen, maar als ik het gewoon vroeg kan nemen is dat natuurlijk mooi meegenomen! Óf ik neem gewoon MDMA.. twijfels twijfels!
Laatst bijgewerkt door Piotr op wo maart 18, 2015 8:38 am, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor SpeedY » di maart 17, 2015 11:37 pm

ik neem vaak van tevoren al (vanwege de vaak lange inwerktijd) en ga eigenlijk altijd lekker van 23:00 tot ver na 7:00.
dit is dan wel met 2 kleindere redoses

wel ben ik na 7:00 vaak wel moe ondanks dat ik mij nog lekker voel dus meestal kak ik dan toch in.
dus als je een afterparty wil doen zou ik miss wel iets later beginnen
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor FRESH » vr maart 20, 2015 3:04 pm

Dit blijft gewoon best wel bizar spul qua dosering.
Het valt me op dat het zowat iedere keer weer anders valt, en of hier nu veel of weinig tijd tussen zit maakt niet uit, heb van alles geprobeerd. Onder de 100mg doet het vrijwel niets bij me, rond de 150mg ga ik gewoon lekker en heb ik een behoorlijk langdurige piek. Denk ik dan...want de volgende keer voel ik bij 120mg weer enorm veel energie en ga ontzettend lekker. Lekkerder dan bij die 150mg.
Alles is ook uit dezelfde batch en ik gebruik geen andere dingen tussendoor of door elkaar.
Afijn het blijft wel leuk spul :hulde:
FRESH
Offline
 

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » wo maart 25, 2015 10:31 pm

Weet iemand of de doseringen in 6-APB pellets gebaseerd zijn op een gewicht van het 6-APB-zout of op de hoeveelheid werkzame stof (zoals bij xtc-pillen en de testuitslagen daarvan)? Mochten de pellets gebaseerd zijn op een hoeveelheid werkzame stof, dan zou 150mg van mijn poeder ongeveer gelijk staan aan een pellet van 125mg. Verder heb ik geen idee welke zoutvorm mijn 6-APB is, maar ik ga er voor het gemak maar van uit dat het 6-APB.HCl is.

Ik heb eenmaal een pellet van 125mg op. Ditmaal wil ik de dosis wat opschroeven naar 150mg, wat mogelijk een identieke dosis zou kunnen opleveren als ik hiermee geen rekening houd.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Sweetangel » vr maart 27, 2015 1:01 pm

Wat is het effect om 50mg 6-APB te combineren met 35mg MDMA, als je normaal voldoende hebt aan 85mg 6-APB en iets meer euforie wilt?
Sweetangel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma feb 20, 2012 2:40 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Italiano » vr maart 27, 2015 4:35 pm

Ik zou gaan voor één van de twee, of een andere drug.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor FRESH » vr maart 27, 2015 4:37 pm

Piotr schreef:Weet iemand of de doseringen in 6-APB pellets gebaseerd zijn op een gewicht van het 6-APB-zout of op de hoeveelheid werkzame stof

Als het getest is bij via een TC zul je de werkzame stof hebben.
Ik heb er wel eens één weggebracht, maar toen testten ze alleen de inhoud, niet het aantal mg's. Heb vorig jaar nog van iemand vernomen dat ze dat nu wel doen.
FRESH
Offline
 

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Piotr » ma maart 30, 2015 3:06 pm

Uiteindelijk gekozen voor 160mg 6-APB bovenop 100µg LSD afgelopen zaterdag. Door omstandigheden de 6-APB uiteindelijk vrij laat gepakt om 01.00, drie uur na de LSD. Bleek een prima dosis te zijn, niks te veel in ieder geval. De eerste effecten waren wel pas merkbaar om 03.10, om welk tijdstip ik ook twee maal mild heb moeten overgeven. Het effect was erg subtiel, maar ook erg lekker. Euforie duidelijk minder dan bij MDMA, maar dat zie ik niet direct als een minpunt. Je bent veel meer jezelf. Uiteindelijk ook geen re-dose genomen en toch geen merkbaar inkak-moment ervaren. Het effect zwakte heel geleidelijk af tot ik vrij nuchter was. Verder ook nauwelijks last van een kater. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ik ben er nu toch vrij zeker van dat ik geen (zuivere) 6-APB heb gehad twee jaar terug. Er waren wel degelijk verschillen merkbaar, met name het feit dat ik de eerste twee uur niks heb gevoeld was het meest opvallende verschil.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner