Piotr schreef:Ik ben er nu toch vrij zeker van dat ik geen (zuivere) 6-APB heb gehad twee jaar terug. Er waren wel degelijk verschillen merkbaar, met name het feit dat ik de eerste twee uur niks heb gevoeld was het meest opvallende verschil.
FRESH schreef:Dat je de eerste twee uur totaal niets merkt zegt weinig over de zuiverheid trouwens. Bij mij heeft het eens bijna 3 uur(!) gekost voor ik de eerste tekenen kreeg. Dat is ook gelijk de reden dat het bij sommige mensen dus helemaal verkeerd valt, want ze denken na 1,5 2 uurtjes wel eens van "laat ik er nog wat bijnemen, misschien was het te weinig want ik voel niets". En dan ineens komt de klap!
Lager schreef:Altijd goede ervaringen gehad met de site die ik gebruik.
MoonLiquid schreef:Bil Naad schreef:Voor O&N ga ik voor het eerst 6apb proberen. Nu lees ik hier dat dat de dosering heel erg verschilt, er is niet echt een leidraad. Zelf zat ik te denken aan een dosis van 135mg. Is dit een goede dosis? Ik weeg 85 kilo, 1,89m lang en in 3 jaar tijd 12keer xtc/4fmp met altijd wel 2/3 maanden ertussen. Met xtc neem ik meestal wel 250 mg (met een enkele uitschieter van 400mg) over de hele avond verspreid.
Dat is echt veel te veel xtc maat.
SpeedY schreef:dat je van 130mg zo hard gaat verbaasd me eigenlijk wel een beetje.
ik en een aantal anderen begonnen ook met 120-130 en tegenwoordig begin ik meestal met 150
heb ook wel eens 180-200 op maar dat bracht niet echt veel meer waarde eigenlijk behalve dat je wat harder gaat
ook wat ik gewend ben is dat het heel rustig op komt bij mij, meestal heb ik eerst nog een hele tijd van "volgens mij voel ik hem wel maar ik weet het nog niet zeker" totdat je gewoon lekker losgaat op de muziek en het opeens wel heel erg lekker wordt.
ik moet nu ook heel erg wennen aan de inslag van xtc, omdat ik het bijna nooit meer gebruik en het dan veel harder inslaat dan 6apb
bij mij duurt het gewenste effect ook "maar" een uur of 4-5 met op het eind wat schommelingen van wel/niet.
maar ik neem dan ook vaak een redose van de helft (60/70mg 3-4 uur na de 1e dosis, afhankelijk van hoe ik me voel) waarna ik het hele feest wel afmaak tot in de bus.
FRESH schreef:30mg ga je niets van voelen, en als je er überhaupt al "iets" van mocht voelen dan zit het je denk ik eerder in de weg dan dat het een fijn gevoel is, want het is het namelijk gewoon bij lange na niet dan.
Beter gebruik je niets, zonde van je voorraad serotonine om deze aan te breken voor zoiets als dit.
FRESH schreef:40mg 4-F is wat anders dan 30mg furry
Ga je niet voelen.
Perry schreef:Omdat je een flappie bent
Ekte28 schreef:6-apb geeft voor mij iets extra's wat ik bij MDMA de laatste keren gewoon echt miste. Love it
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten