Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor frozentoast » ma maart 30, 2015 3:10 pm

6-apb duurt bij mij ook minstens 1-1.5 uur voordat hij opkomt, en sowieso een stuk geleidelijker piekt dan MDMA dus dan zit je inderdaad al snel op 2 uur. Kwestie van timing.
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur

Berichtdoor FRESH » ma maart 30, 2015 4:15 pm

Piotr schreef:Ik ben er nu toch vrij zeker van dat ik geen (zuivere) 6-APB heb gehad twee jaar terug. Er waren wel degelijk verschillen merkbaar, met name het feit dat ik de eerste twee uur niks heb gevoeld was het meest opvallende verschil.

Kan best, er wordt vaak 5-APB of een aanverwant stofje in verwerkt als je pech hebt. Vaak weten die vendors dat zelf niet eens, dus wel tricky vind ik. Of ze zeggen het er gewoon niet bij..
Dat je de eerste twee uur totaal niets merkt zegt weinig over de zuiverheid trouwens. Bij mij heeft het eens bijna 3 uur(!) gekost voor ik de eerste tekenen kreeg. Dat is ook gelijk de reden dat het bij sommige mensen dus helemaal verkeerd valt, want ze denken na 1,5 2 uurtjes wel eens van "laat ik er nog wat bijnemen, misschien was het te weinig want ik voel niets". En dan ineens komt de klap! :lol:
FRESH

Berichtdoor Piotr » wo apr 01, 2015 6:26 pm

FRESH schreef:Dat je de eerste twee uur totaal niets merkt zegt weinig over de zuiverheid trouwens. Bij mij heeft het eens bijna 3 uur(!) gekost voor ik de eerste tekenen kreeg. Dat is ook gelijk de reden dat het bij sommige mensen dus helemaal verkeerd valt, want ze denken na 1,5 2 uurtjes wel eens van "laat ik er nog wat bijnemen, misschien was het te weinig want ik voel niets". En dan ineens komt de klap! :lol:

Ik probeer ook niet te zeggen dat het daarom 'zuiver' is, maar de vorige keer merkte ik toch wel degelijk iets één uur na inname en deze keer pas na ruim twee uur, wat dan wel weer erg typerend zou zijn voor 6-APB.

Des te meer ik terugdenk aan afgelopen zaterdag, des te meer ik 6-APB begin te waarderen. Het zou kunnen komen dat ik erg lekker in mijn LSD trip zat en ik daardoor niet veel push nodig had om het plaatje compleet te maken, maar wat een nacht! En wat een geweldig spul! Door die geleidelijke come-down en milde kater verkies ik dit voortaan toch wel boven MDMA. Als het de volgende keer minstens half zo leuk is ben ik verkocht!
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor blacksheep030 » zo dec 06, 2015 10:53 pm

Ik ben op het internet verschillende vendors tegen gekomen, maar hoor ook dat ze niet allemaal even betrouwbaar zijn. Ik weet dat hier geen directe linkjes geplaatst mogen worden, maar kan iemand mij wellicht een subtiele hint geven voor een goede vendor?
blacksheep030
Newbie

Berichtdoor Perry » zo dec 06, 2015 10:55 pm

Nee, want 't is nu niet meer subtiel.

Oh en:
Nee, beter!
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Lager » zo dec 06, 2015 11:38 pm

Altijd goede ervaringen gehad met de site die ik gebruik.
Lager
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Perry » zo dec 06, 2015 11:43 pm

Lager schreef:Altijd goede ervaringen gehad met de site die ik gebruik.

Wut? Really? :para:
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Lager » zo dec 06, 2015 11:45 pm

Heb daar een aantal keer 6apb en 4fa besteld en was altijd prima in orde. Heb jij er slechte ervaringen mee dan?
Lager
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Perry » ma dec 07, 2015 12:07 am

Nooit besteld na het lezen van pittig wat mix ups
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor cojiro » ma dec 07, 2015 3:36 pm

edit nvm
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
cojiro
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Aebi » ma dec 07, 2015 5:50 pm

6-aebi
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor Bil Naad » di dec 29, 2015 8:32 pm

Voor O&N ga ik voor het eerst 6apb proberen. Nu lees ik hier dat dat de dosering heel erg verschilt, er is niet echt een leidraad. Zelf zat ik te denken aan een dosis van 135mg. Is dit een goede dosis? Ik weeg 85 kilo, 1,89m lang en in 3 jaar tijd 12keer xtc/4fmp met altijd wel 2/3 maanden ertussen. Met xtc neem ik meestal wel 250 mg (met een enkele uitschieter van 400mg) over de hele avond verspreid.
Bil Naad
Newbie

Berichtdoor Bil Naad » wo dec 30, 2015 12:29 am

MoonLiquid schreef:
Bil Naad schreef:Voor O&N ga ik voor het eerst 6apb proberen. Nu lees ik hier dat dat de dosering heel erg verschilt, er is niet echt een leidraad. Zelf zat ik te denken aan een dosis van 135mg. Is dit een goede dosis? Ik weeg 85 kilo, 1,89m lang en in 3 jaar tijd 12keer xtc/4fmp met altijd wel 2/3 maanden ertussen. Met xtc neem ik meestal wel 250 mg (met een enkele uitschieter van 400mg) over de hele avond verspreid.

Dat is echt veel te veel xtc maat.

Ja klopt. En ik moet ook niet elk weekend 15 glazen alcohol wegdrinken... Maar dat was mn vraag niet :#:
Bil Naad
Newbie

Berichtdoor Bil Naad » zo jan 03, 2016 8:38 pm

Had uiteindelijk iets meer dan 130 afgewogen denk ik(weegschaal was niet heel precies), want op het begin ging ik aardig hard of het kwam doordat ik de 3 dagen ervoor een reep 78% pure chocolade had gegeten...
Om kwart voor 1 genomen en rond kwart voor 2/2uur sloeg hij wel echt in. Net iets te hard voor mij haha.
daarna maar een uur gezeten omdat ik me trillerig en heel slap voelde en licht duizelig was als ik opstond, ze hadden chillen banken dus heel erg vond ik t niet.
rond 3 uur voelde ik de energie opkomen en begonnen me benen als een gek te keer en was het tijd om los te gaan.
Daarna tot ongeveer half 6 lekker gegaan, lekker dansen enzo. Muziek was heel chil en de lichten ook, ondanks dat ik toch vrij scherp was. Naar mn telefoon kijken was ook geen probleem. Maar om kwart voor 6 was de energie toch echt wel op. Merkt nog wel na-effecten onderweg naar huis dat alle kerstlichtjes enzo mooi/fel waren.
om half 7 lag ik in bed en slapen lukte aardig (van 7 tot 9 en van half 10 tot half 1). Niet echt plafondienst gehad.
Al met al een zeer leuke ervaring! Behalve dat ik dus het eerste uur vrij weinig kon en dat het bij mij niet zo lang duurde zoals andere zeggen (max 4 uur echt lekker gegaan vanaf het moment dat hij insloeg). Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? En als ik al met 130/140 mg zo hard ga, hoe kan geraldine in spuiten en slikken dan 200 mg overleven!?
Bil Naad
Newbie

Berichtdoor SpeedY » za jan 23, 2016 5:22 pm

dat je van 130mg zo hard gaat verbaasd me eigenlijk wel een beetje.
ik en een aantal anderen begonnen ook met 120-130 en tegenwoordig begin ik meestal met 150
heb ook wel eens 180-200 op maar dat bracht niet echt veel meer waarde eigenlijk behalve dat je wat harder gaat

ook wat ik gewend ben is dat het heel rustig op komt bij mij, meestal heb ik eerst nog een hele tijd van "volgens mij voel ik hem wel maar ik weet het nog niet zeker" totdat je gewoon lekker losgaat op de muziek en het opeens wel heel erg lekker wordt.
ik moet nu ook heel erg wennen aan de inslag van xtc, omdat ik het bijna nooit meer gebruik en het dan veel harder inslaat dan 6apb

bij mij duurt het gewenste effect ook "maar" een uur of 4-5 met op het eind wat schommelingen van wel/niet.
maar ik neem dan ook vaak een redose van de helft (60/70mg 3-4 uur na de 1e dosis, afhankelijk van hoe ik me voel) waarna ik het hele feest wel afmaak tot in de bus.
SpeedY
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor FRESH » zo jan 24, 2016 5:25 pm

SpeedY schreef:dat je van 130mg zo hard gaat verbaasd me eigenlijk wel een beetje.
ik en een aantal anderen begonnen ook met 120-130 en tegenwoordig begin ik meestal met 150
heb ook wel eens 180-200 op maar dat bracht niet echt veel meer waarde eigenlijk behalve dat je wat harder gaat

ook wat ik gewend ben is dat het heel rustig op komt bij mij, meestal heb ik eerst nog een hele tijd van "volgens mij voel ik hem wel maar ik weet het nog niet zeker" totdat je gewoon lekker losgaat op de muziek en het opeens wel heel erg lekker wordt.
ik moet nu ook heel erg wennen aan de inslag van xtc, omdat ik het bijna nooit meer gebruik en het dan veel harder inslaat dan 6apb

bij mij duurt het gewenste effect ook "maar" een uur of 4-5 met op het eind wat schommelingen van wel/niet.
maar ik neem dan ook vaak een redose van de helft (60/70mg 3-4 uur na de 1e dosis, afhankelijk van hoe ik me voel) waarna ik het hele feest wel afmaak tot in de bus.

Ik kan me in jouw bovenstaande verhaal helemaal vinden. Ook ik pak 150/160 omdat daar beneden het gevoel gewoon net niet is, en dan is zonde. Ik ben 80kg en 189 lang.

Mijn redose is wel anders; ik neem 80mg OF ik neem als het begint uit te werken een klein beetje 4-FMP (80mg) en dat lijkt de boel nog wat te verlengen.
FRESH

Berichtdoor spikeycloud » di apr 05, 2016 9:55 pm

Zaterdag miss ook eens aan deze stof wagen (besteld bij SI). Ik pak echter maar een bescheiden dosis van 30 MG. Ga de volgende dag ook nog op stap dus kwil niet te gaar zijn :kleuter:
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » di apr 05, 2016 11:05 pm

Doe het dan niet? :s
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor djeemen » di apr 05, 2016 11:42 pm

30 mg ga je denk ik niks van voelen en dan kun je inderdaad beter gewoon niks nemen.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor FRESH » wo apr 06, 2016 12:26 pm

30mg ga je niets van voelen, en als je er überhaupt al "iets" van mocht voelen dan zit het je denk ik eerder in de weg dan dat het een fijn gevoel is, want het is het namelijk gewoon bij lange na niet dan.
Beter gebruik je niets, zonde van je voorraad serotonine om deze aan te breken voor zoiets als dit.
FRESH

Berichtdoor spikeycloud » wo apr 06, 2016 7:54 pm

FRESH schreef:30mg ga je niets van voelen, en als je er überhaupt al "iets" van mocht voelen dan zit het je denk ik eerder in de weg dan dat het een fijn gevoel is, want het is het namelijk gewoon bij lange na niet dan.
Beter gebruik je niets, zonde van je voorraad serotonine om deze aan te breken voor zoiets als dit.

Hoezo in zon kleine dosis wordt toch veel minder verbruikt? Ik kan soms ook dik plezier hebben op 40 MG 4-FA dus waarom hier niet op :P
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor FRESH » wo apr 06, 2016 8:38 pm

40mg 4-F is wat anders dan 30mg furry ;-)
Ga je niet voelen.
FRESH

Berichtdoor spikeycloud » wo apr 06, 2016 10:36 pm

FRESH schreef:40mg 4-F is wat anders dan 30mg furry ;-)
Ga je niet voelen.

Ik zie wel, en als ik nix voel heb ik pech :P :woeh:
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » zo apr 10, 2016 1:46 pm

Had besloten om alleen een allergy dosis van 1-2 MG te pakken. Daana naar de bios geweest en toen uit. Volgens mij toch een beetje van gevoelt, mijn mood was lichtelijk iets hoger en de muziek klonk lichtelijk beter. Ook zagen de vrouwen er heel mooi uit. Kan placebo zijn geweest. Maar kan me niet herinneren dat ik nuchter ook meer dan de helft van de vrouwen hot vond. (normaal is dat 2-4% maar)

Maar Fresh waarom zou dat bij andere stoffen wel kunnen en hier niet een lage dosis?
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Fool » zo apr 10, 2016 2:00 pm

Placebo dus?
Fool
Stom
Badass Junkie

Berichtdoor Perry » zo apr 10, 2016 2:04 pm

Omdat je een flappie bent
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor spikeycloud » zo apr 10, 2016 2:33 pm

Perry schreef:Omdat je een flappie bent

Ha ha die moeten dr ook zijn :kleuter:
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ekte28 » do mei 12, 2016 3:27 pm

6 Maanden geen apb gedaan en ga binnenkort weer een keer genieten. Maar vroeg met toch af of er nog meer mensen zijn die af en toe een megadose tot zich nemen? Ik doseer al 4 jaar niet meer bij omdat dit voor mij het fijnst is en bij dosering geen nut heeft behalve met 6-apb. ik heb al een lange geschiedenis met MDMA ( 10 jaar en APB 6 Jaar ) dus tolerantie speelt hoog in het vaandel bij mij, maar de laatste 3 jaar heb ik het niet vaker als 1x per 2 a 3 maanden gehad met een dosering van 200 a 250mg zonder bij doseren. Ik ga eigenlijk dan zo lekker als de eerste keer mdma misschien wel beter! terwijl mdma 200mg mij nog wel behoorlijk waus maakt maar ik er eigenlijk niet veel meer aan vind en ook daarom al zeker 2 a 3 jaar niet meer heb gebruikt.

6-apb geeft voor mij iets extra's wat ik bij MDMA de laatste keren gewoon echt miste. Love it :love: :rock:
Ekte28
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor FRESH » vr mei 13, 2016 12:01 pm

Ekte28 schreef:6-apb geeft voor mij iets extra's wat ik bij MDMA de laatste keren gewoon echt miste. Love it :love: :rock:

Wat precies?
FRESH

Berichtdoor Ekte28 » vr mei 13, 2016 3:24 pm

Het is natuurlijk wel heel persoonlijk, maar ik vind de visuals,empathie en de wat heldere space een stuk fijner. Ook ga ik eerlijk gezegd op 6-apb bij de juiste dosering gewoon lekker hard en dat lukte me op Mdma de laatste paar keer niet meer.
Ik vind het inslaan daarin tegen wel weer veel minder fijn dan bij mdma, maar de piek duurt dubbel zolang vergeleken bij mdma. Dus geen 2,5 uur maar 5 a 6 uur. Dan is nog de afterglow veel langer, fijner en stabieler dan ik met mdma heb, en crash ik niet in een keer keihard. De day after is bij alle serotinine releasers even hefitg bij mij, al moet ik wel zeggen dat als ik er 6 maanden tussen houd vaak ook heel weinig last heb van de day after en gebruik ook geen andere drugs na gebruik van 6-apb. En dat deed ik vroeger na Mdma wel, zoals ghb, ketamine, benzo of opiaat. En ook wel eens 5-htp of trypthofaan maar niet in combinatie met drugs natuurlijk! Dat is levens gevaarlijk.
Ekte28
Experimenterende Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals