FRESH schreef:Het enige dat ECHT aangeraden wordt is niets gebruiken, laat dat duidelijk zijn
Verder ken jij je lichaam het beste en als je gezond verstand gebruikt (wat lang niet iedereen heeft, of gebruikt) weet je van andere stoffen wel of je gevoelig bent of niet.
Ik ken aardig wat mensen die 6-APB gebruikt hebben en ik heb er nog niet één gehoord die slecht ging op 6-APB in de zin van dat het veel en veel teveel werd.
Bij MDMA hoor je wel eens andere geluiden.
Enige dat ik wel eens hoor is dat mensen na de hand wat misselijk zijn, maar dat is niet helemaal representatief, want van die personen weet ik ook dat ze uiteindelijk nog MDMA gebruikt hebben en/of GHB en niet uitsluitend de 6-APB.
Edit: psychedelica kan je dan wel ervaring mee hebben, maar dat zegt 0,0 wat over 6-APB.
Snater schreef:+ Lang!! Effect, zeker 4 uur piek
+ Tijd gaat vrij langzaam
+ heel mdma-achtig, maar zelf te sturen, gesprekken voeren ging ook prima, om vervolgens weer verloren te gaan in de muziek
- Lange inslag
- Bodyload, niet zo zeer vervelend, wel steeds aanwezig
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Yomabo schreef:Snater schreef:+ Lang!! Effect, zeker 4 uur piek
+ heel mdma-achtig, maar zelf te sturen, gesprekken voeren ging ook prima, om vervolgens weer verloren te gaan in de muziek
- Lange inslag
Precies wat je zegt: verloren gaan in de muziek. Dat is iets waar ik me heel goed ik kan verplaatsen.
Ik vond het ook hinderlijk om aan te geven wanneer het nou echt uitgewerkt was. Had jij het zelfde?
spikeycloud schreef:Yomabo schreef:Snater schreef:+ Lang!! Effect, zeker 4 uur piek
- Lange inslag
Precies wat je zegt: verloren gaan in de muziek. Dat is iets waar ik me heel goed ik kan verplaatsen.
Ik vond het ook hinderlijk om aan te geven wanneer het nou echt uitgewerkt was. Had jij het zelfde?
Hebben andere mensen deze stof wel eens gemicrodosed en dan bedoel ik echt doses van 2-4 MG. De eerste keer dat ik dat had gedaan 2 MG, had ik best een leuke avond met paar biertjes erbij.
De 2e en 3e keer in micro dose, was het wat minder maar toen had ik het ook gecombineerd met een micro dose DOC en de andere keer met 6 MG 2C-B. Welke beide wat minder goed vielen. Natuurlijk zullen mindset en setting ook meegespeeld hebben.
De reden voor microdoses is voornamelijk tolerantie vermindering en een milde tot geen kater (niet zeker of dit zo is). Ook vind ik het wel fijn als niemand ziet dat ik wat op heb.
spikeycloud schreef:Yomabo schreef:Snater schreef:+ Lang!! Effect, zeker 4 uur piek
- Lange inslag
Hebben andere mensen deze stof wel eens gemicrodosed en dan bedoel ik echt doses van 2-4 MG. De eerste keer dat ik dat had gedaan 2 MG, had ik best een leuke avond met paar biertjes erbij.
De 2e en 3e keer in micro dose, was het wat minder maar toen had ik het ook gecombineerd met een micro dose DOC en de andere keer met 6 MG 2C-B. Welke beide wat minder goed vielen. Natuurlijk zullen mindset en setting ook meegespeeld hebben.
De reden voor microdoses is voornamelijk tolerantie vermindering en een milde tot geen kater (niet zeker of dit zo is). Ook vind ik het wel fijn als niemand ziet dat ik wat op heb.
Yomabo schreef:Snater schreef:+ Lang!! Effect, zeker 4 uur piek
- Lange inslag
- Lange inslag
FRESH schreef:Niet bewust, maar ik krijg wel een soort van microdosering binnen als ik het afweeg, want het verstuif behoorlijk. Niet bij stilgestaan eigenlijk..Ik heb meestal wel een vreemd gevoel, alsof ik inderdaag "iets" genomen heb. Kan hier dus best mee te maken hebben.
spikeycloud schreef:Nee had t over oraal. Het is lastig om te zeggen of ik er wat van voelde de 1e keer leek dit wel zo. De andere keren leek het niet maar toen had ik gecombineerd. Wellicht binnenkort nog eens alleen apb proberen...
spikeycloud schreef:Nee had t over oraal. Het is lastig om te zeggen of ik er wat van voelde de 1e keer leek dit wel zo. De andere keren leek het niet maar toen had ik gecombineerd. Wellicht binnenkort nog eens alleen apb proberen...
FRESH schreef:Ik had het over nasaal.
Ik bedoel, nasaal zal 6-APB intenser zijn dan een orale dosis. Dus als je het afweegt en dan toch wat poeder opneemt via de luchtwegen door het afwegen, kan ik me voorstellen dat je er meer van merkt dan dat je eenzelfde dosis oraal zal innemen.
Snater schreef:+ Lang!! Effect, zeker 4 uur piek
- Lange inslag
Yomabo schreef:Precies wat je zegt: verloren gaan in de muziek. Dat is iets waar ik me heel goed ik kan verplaatsen.
SpeedY schreef:Snater schreef:+ Lang!! Effect, zeker 4 uur piek
- Lange inslag
ik herken mij heel erg in je pluspunten en minpunten! leuk dat je het ook zo positief ervaar.Yomabo schreef:Precies wat je zegt: verloren gaan in de muziek. Dat is iets waar ik me heel goed ik kan verplaatsen.
ik vind het ook lastig om aan te geven wanneer het uit gaat werken, meestal heb ik ineens het idee dat ik nuchter ben, waardoor ik moeilijk weer terug in mijn roes kom, vaak pak ik dan ook te snel bij.
gelukkig is dat niet zo'n ramp in tegenstelling tot mdma
Yomabo schreef:FRESH schreef:Ik had het over nasaal.
Ik bedoel, nasaal zal 6-APB intenser zijn dan een orale dosis. Dus als je het afweegt en dan toch wat poeder opneemt via de luchtwegen door het afwegen, kan ik me voorstellen dat je er meer van merkt dan dat je eenzelfde dosis oraal zal innemen.
Zal? Heb je het ooit nasaal gebruikt? Ik kan nergens iets vinden over mensen die 6-apb snuiven.
Afca_Remy schreef:Dacht dat dit spul niet meer te verkrijgen was?? Hmm toch even verder zoeken =)
Yomabo schreef:Afca_Remy schreef:Dacht dat dit spul niet meer te verkrijgen was?? Hmm toch even verder zoeken =)
Best makkelijk eigelijk. Bij de juiste RC vendor is het ook best goedkoop.
SpeedY schreef:als je niet eens 100mg af kan wegen zal ik een betere weegschaal kopen, dat is de enigste juiste optie.
het verschil tussen 100mg en 120mg is nog geen ramp, maar 100-200mg is uiteraard wel een groot verschil.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
parafernalia schreef:Heb een gram besteld. Alleen mijn weegschaal is niet nauwkeurig genoeg om 100 mg af te wegen. Weet iemand hoe ik dit oplos? Heb wel 100 mg caps, maar dan weet ik alsnog niet hoeveel erin moet
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:parafernalia schreef:Heb een gram besteld. Alleen mijn weegschaal is niet nauwkeurig genoeg om 100 mg af te wegen. Weet iemand hoe ik dit oplos? Heb wel 100 mg caps, maar dan weet ik alsnog niet hoeveel erin moet
Om alles wat hierboven gezegd is even te beamen en de stap nog makkelijker voor je te maken:
http://www.dx.com/nl/p/digital-precisio ... 9-9G-dFrBK
Ga niet kloten met RC's zonder dat je een dergelijke degelijke weegschaal hebt.
omerobert schreef:Ja eh, beter toegankelijke prijs en dan nog een redelijk product dan mensen afschrikken.
Vind dat ding voor z'n prijsklasse prima. Ben wel op zoek naar een upgrade voor matreaal onder de 12-15 mg, dus thanks voor de link
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten