Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Pazkall » za feb 26, 2011 9:03 am



Het toptic voor alles wat met dit goedje te maken heeft. Heb je vragen, heb je ervaringen die je wil delen of wil je er gewoon iets over kwijt.....Post It! :love:



Dosis oraal:
mild> 50-100 mg
normaal> 100-150 mg
sterk > 150-300+ mg
(dosis gebaseerd op persoonlijke ervaringen!!)

Hebt je op/aanmerkingen of aanvulling wat betreft dit topic? PB me! 8)
Laatst bijgewerkt door Pazkall op vr aug 26, 2011 6:49 pm, in totaal 4 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Pazkall
what you feel is what you get
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 602
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:42 pm
Woonplaats: Immer Gerade Aus

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Catatonic » zo feb 27, 2011 6:43 pm

Even mijn ervaring, gekopieerd van 'de andere kant':

*Edit: Achteraf twijfel ik of ik Benzo Fury heb gehad. Naar alle waarschijnlijkheid is het MDPV geweest.
Bij een smartshop hadden ze ook zogenaamd Benzo Fury binnen. Capsules met wit poeder.

Samen met een vriend eerst beide één genomen rond een uur of vijf 's middags, de come-up leek een beetje op die van xtc / mephedrone, na ongeveer een half uurtje.
Na een uurtje effecten die het midden hielden tussen xtc en paddo's. Niet onaangenaam op zich. Wel een druk op de borst, en tintelingen. Licht visuele effecten.

Een ENORME openhartige praatdrang. Hier was het nog gezellig...

Rond een uur of 22:00 nog begonnen de effecten wat af te nemen,en we hadden nog een tweede capsule liggen, deze maar genomen.

Het hele verhaal begon van voren af aan, maar minder euforisch en empatisch als xtc. Niet de mindfuck van de paddo's, maar wel een beetje de visuele effecten.

En weer praten, praten, praten.

En toen begon de ellende...

Van de praatdrang raakte ik totaal schor en uitgeput. ik KON niet meer, en liet het praten maar aan vriend over. Ik kreeg mijn gedachten niet meer onder woorden, maar luisteren naar zijn verhalen was nog wel aangenaam.

Het werd later en later, maar het effect werd maar niet minder. Eerst is dat leuk, maar rond een uur of 6 in de morgen wilden we echt wel tot rust komen. Blowen leek het effect juist te versterken, een diazepammetje had geen effect.

Toch maar op bed gaan liggen, en plafonddienst gehad tot een uur of 11:00. Niet persé onanagenaam (vrije zondag), maar ik begon het steeds vreemder te vinden dat het effect (de 'buzz', visuals en high) niet echt minder werd. Het begon echt vermoeiender te worden, en ik wilde zo langzamerhand wel weer helder worden in mijn hoofd.

's Avonds laat nog steeds, ik begon me zorgen te maken over de volgende werkdag. Ik heb best een gecompliceerde baan waarbij concentratie nodig is, maar dat was totaal verstoord.
Een totale negatieve motivatie overheerste. Het simpelste leek te veel en een onoverkomelijke, helse klus.

Samengevat kon ik nog twee dagen de schijn ophouden, toen de grote Depressie kwam. Daarbij de ene angstaanval na de andere. Vriend rapporteerde ook depressieve gevoelens, welliswaar zonder de angstaanvallen.

Al met al ben ik twee weken echt dusdanig van de kaart geweest dat ik niet optmimaal kon functioneren. Er waren momenten waarop ik ervan overtuigd was dat ik mijn leven voorgoed verkloot had.

Gelukkig trok het na een paar weken langzaam weg, maar het echte herstellen heeft zeker een week of 6 geduurd.

De reden dat ik nooit, maar dan ook NOOIT meer als RC-proefkonijn ga fungeren.

Ik ben door het oog van de naald gekropen, en heb een hele wijze les gehad.

Achteraf betwijfel ik of het de echte benzofury was, omdat ik uiteraard heel veel research heb gedaan naar soortgelijke ervaringen, en ontdekte dat er veel 'neppers' op de markt zijn.

Ik ben er helemaal klaar mee, en stiekem wel blij dat aan mijn regelmatige recreatieve gebruik een einde is gekomen. De eye-opener waar ik stiekem al op hoopte, en geloof me; ik heb 'm gehad. En goed ook.

Dit nooit meer!

Voor mij alleen nog truffels en geteste mdma-kristallen.
Laatst bijgewerkt door Catatonic op do apr 21, 2011 7:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Catatonic
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:45 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » ma apr 18, 2011 12:20 pm

@ Catatonic: Ik denk dat je verhaal hier niet geheel op z'n plek is. Gezien dit waarschijnlijk MDPV was, toch?

Ik heb hier wat van liggen en ga het dit weekend samen met een vriend proberen.
Het is niet van de smartshop dus ik weet dat het 6-APB is. Van official vendor.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Catatonic » ma apr 18, 2011 8:02 pm

Mja... je hebt gelijk. Dat heb ik later uitgevonden, maar toen stond dit hier al.

Misschien dat een mod het kan verplaatsen?
Avatar gebruiker
Catatonic
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:45 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » ma apr 18, 2011 8:05 pm

Of je zet het er gewoon even bij. ;)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Catatonic » do apr 21, 2011 7:09 pm

Verrek, dat kan hier ook!

...

Done!
Avatar gebruiker
Catatonic
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:45 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » do apr 21, 2011 10:15 pm

Ik heb 2 testers weten te bemachtigen van 100+mg 6-APB per zakje. (van official vendor)
Ik moet het nog even nawegen.

Het is een bruine poeder met een chemische geur. Zaterdag ontmaagding, ik ga 100mg in een capsule doen. :D

Edit:
Poeder is licht bruin, de smaak doet denken aan salmiak. Het ruikt bekend maar ik kan mijn vinger er niet op leggen... :|
Ik ga een capsule van 100mg droppen en houd er eentje van 50mg achter de hand. Een vriend van me doet hetzelfde. Report zal volgen.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » di apr 26, 2011 2:19 pm

Nou, ik heb mijn ervaring met deze stof gehad! :love:

Mijn volledige report kun je hier lezen.

Verder vond ik dit een fantastische stof. Ik ben begonnen met 100mg en heb later nog 50mg bijgedoseerd. De stof komt met vlagen, dus pas op met wanneer je bij doseert, bij mij ging het namelijk net goed! Ook als je niet helemaal zeker van je dosis bent, gezien de lange inslag zou ik aanraden toch een aanzienlijk tijdje te wachten met bij-doseren! Denk aan een uurtje of 2/2,5.

De euforie hield ongelofelijk lang aan! Het heeft echt veel weg van MDMA en duurt sowieso langer! Het had ook wat weg (op visueel gebied) van lichte 2c-B. De wereld om mij heen 'ademde' heel lichtjes en kleuren waren erg opvallend en helder. Ik geloof dat de gemiddelde piek (van 1 keer doseren) zo'n 3 uur duurt en het totale effect zeker zo'n 6 uur.
Na een tijde komt de 6-APB met onregelmatige vlagen terug. Vergis je daarom niet met bij-doseren. Bij ons pakte dit nog goed uit, maar het had ook flink mis kunnen gaan, vooral omdat het een RC is.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Davinci » za mei 14, 2011 8:41 pm

Hashja schreef:Nou, ik heb mijn ervaring met deze stof gehad! :love:

Mijn volledige report kun je hier lezen.

Verder vond ik dit een fantastische stof. Ik ben begonnen met 100mg en heb later nog 50mg bijgedoseerd. De stof komt met vlagen, dus pas op met wanneer je bij doseert, bij mij ging het namelijk net goed! Ook als je niet helemaal zeker van je dosis bent, gezien de lange inslag zou ik aanraden toch een aanzienlijk tijdje te wachten met bij-doseren! Denk aan een uurtje of 2/2,5.

De euforie hield ongelofelijk lang aan! Het heeft echt veel weg van MDMA en duurt sowieso langer! Het had ook wat weg (op visueel gebied) van lichte 2c-B. De wereld om mij heen 'ademde' heel lichtjes en kleuren waren erg opvallend en helder. Ik geloof dat de gemiddelde piek (van 1 keer doseren) zo'n 3 uur duurt en het totale effect zeker zo'n 6 uur.
Na een tijde komt de 6-APB met onregelmatige vlagen terug. Vergis je daarom niet met bij-doseren. Bij ons pakte dit nog goed uit, maar het had ook flink mis kunnen gaan, vooral omdat het een RC
is.

Hoe lang was het geleden dat je aan de mdma zat?
Verkies je het boven mdma?
Je report is trouwens goddelijk :)
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Veggol » zo mei 15, 2011 11:58 am

Wel grappig dat deze stof gewoon online te bestellen is. In een flinke pure vorm =]
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » zo mei 15, 2011 12:54 pm

Net zoals een hoop andere RC's :rock2:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Veggol » zo mei 15, 2011 12:56 pm

Einstein schreef:Net zoals een hoop andere RC's :rock2:


:rock:
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » ma mei 16, 2011 12:53 pm

Davinci schreef:Hoe lang was het geleden dat je aan de mdma zat?

De laatste keer dat ik MDMA heb gehad was nog in 2010.
Davinci schreef:Verkies je het boven mdma?

Dat ligt er dus aan. Ik vind MDMA op feestjes niet zo geschikt omdat ik dan helemaal de weg kwijt ben, dat is hier toch wat minder mee. Hoewel je soms redelijk 'bekken aan het trekken' bent, vind ik het er minder ernstig uitzien als op MDMA.
Anderzijds, vind ik juist het leuke aan MDMA dat je er zo extreem van de kaart van raakt. En dat is goddelijk als je met een paar vrienden thuis zit!
al met al, 6-APB lijkt me veel geschikter op feestjes, het duurt langer en is ontzettend euforisch. en thuis vind ik 6-APB maar nèt iets onderdoen voor MDMA, en dat alleen omdat ik van de vaagheid houdt.

Davinci schreef:Je report is trouwens goddelijk :)

Dank je! :grin:
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Jumbo » ma mei 16, 2011 8:07 pm

Door die verhalen van Hashja word ik er echt enthousiast over :love: :love:
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Pazkall » wo mei 18, 2011 5:31 pm

Jumbo schreef:Door die verhalen van Hashja word ik er echt enthousiast over :love: :love:


En niet onterrecht....ik vind het echt superspul...ik verkies het boven MDMA en 2C-B.... :love:
Avatar gebruiker
Pazkall
what you feel is what you get
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 602
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:42 pm
Woonplaats: Immer Gerade Aus

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Jumbo » do mei 19, 2011 7:17 pm

Pazkall FM schreef:
Jumbo schreef:Door die verhalen van Hashja word ik er echt enthousiast over :love: :love:


En niet onterrecht....ik vind het echt superspul...ik verkies het boven MDMA en 2C-B.... :love:


oh shit :rock2: :love: :love: :love: moet dat spul hebben

een vriend van me las dit topic, en dan dat eerste bad-trip verhaaltje over een andere drugs van Catatonic
en nu wil hij die 6-APB niet meer nemen omdat er staat 'waarschijnlijk had ik het niet'
maar het kan dus wel :#:
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Spoednick » do mei 19, 2011 8:17 pm

Zolang ze hun prijzen kunstmatig zo be-lach-e-lijk hoog houden kunnen ze oprotten met hun "Benzo Fury".
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor MDMC » do mei 19, 2011 9:15 pm

Ja dat viel mij ookal op, erg ziekelijk geprijsd!
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Jumbo » do mei 19, 2011 9:40 pm

Spoednick schreef:Zolang ze hun prijzen kunstmatig zo be-lach-e-lijk hoog houden kunnen ze oprotten met hun "Benzo Fury".


Als je het goed bekijkt valt het wel mee hoor.

Als ik het report van Hashja goed begrijp is 100mg ruim genoeg om een avondje goed op te gaan :grin:
Met mdma zit ik vaak alweer aan de 200mg.

En aangezien benzo fury twee keer de prijs van mdma is (prijzen mag ik denk ik niet neerzetten) is het niet zo'n gekke prijs.

Of zeg ik nou iets heel geks? :beer:
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor MDMC » do mei 19, 2011 9:41 pm

2x de prijs van mdma? Dan weet ik niet waar jij die dure mdma koopt... :lol: :grin:
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Jumbo » do mei 19, 2011 9:46 pm

Weinig aanbod hier.. PB gestuurd over welke prijs ik over praat trouwens :P
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Spoednick » do mei 19, 2011 11:23 pm

Het is volgens mij slechts een kwestie van tijd vooraleer anderen deze stof gaan synthetiseren en goedkoper gaan aanbieden.
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » do mei 19, 2011 11:35 pm

.. en er vervolgens MDPV of andere rommel doorheen mengen. Ik weet het niet, maar de official vendors vertrouw ik wat meer met al die meuk op de markt de laatste tijd. Maar wie weet komt er wel goed spul binnenkort, ja.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » vr mei 20, 2011 9:18 pm

Spoednick schreef:Het is volgens mij slechts een kwestie van tijd vooraleer anderen deze stof gaan synthetiseren en goedkoper gaan aanbieden.


Ik zelf heb nog 6-APB van een Chinese vendor liggen. Maar naar overleg met mijn RC handelaar zie ik er vanaf dit te gebruiken. Het is sowieso vervuild en god mag weten met wat.

Dus...
Einstein schreef:.. en er vervolgens MDPV of andere rommel doorheen mengen. Ik weet het niet, maar de official vendors vertrouw ik wat meer met al die meuk op de markt de laatste tijd. Maar wie weet komt er wel goed spul binnenkort, ja.

Dit. :grin:
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor overalennergens » ma jun 20, 2011 6:55 pm

Ik krijg als het goed is deze week ook een kleine hoeveelheid van deze stof binnen. Het valt me op dat de reports alle kanten op gaan. Sommigen gaan er heel slecht op, anderen vinden het weer superspul. Het helpt ook niet dat (in het begin in ieder geval) veel positieve reports van verkopers kwamen of van mensen waarvan men op de fora dacht dat het verkopers waren.

Ik ben erg nieuwsgierig maar ergens ook een beetje huiverig moet ik eerlijk zeggen. :grin:
overalennergens
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: do jun 09, 2011 6:36 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor FRESH » di jun 21, 2011 11:46 am

Ik heb ook nog steeds liggen. Wil het binnenkort toch écht eens gaan proberen, alleen nog even een geschikte datum prikken. Wil er namelijk echt even de tijd voor maken.
Zowieso zal het in een thuissetting zijn :-)
FRESH
Offline
 

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » di jun 21, 2011 2:05 pm

Ik kan me goed voorstellen dat mensen dit niets vinden.
Drugs zijn nou eenmaal sterk persoonsgebonden en als je kijkt naar wat dit met je doet. De werking is gruwelijk lang voor een euforische stimulant, en het is ook nog eens hard imo.
En het bovenstaande met name waneer de paniek toe slaat. Ik ben dan ook van mening dat het niet een stof is voor beginners. Ervaring met hoge dosissen MDMA (120-180mg in één keer) waren bij mij geen overbodige luxe ervaringen toen ik dit probeerde. Het hielp me mezelf te kalmeren toen ik 4uur uur ná het nemen van 100mg nog eens 50mg nam. Er kwamen veel onbekende en sterk aanwezige symptomen. Weg rollende ogen, moeite met praten, ontzettende tintelingen in mijn onderarmen en handen. (als of ze sliepen, alleen dan nog net prettig).

Ik vind het helemaal geweldig, maar voorzichtigheid en ervaring zijn geboden!
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor FRESH » di jun 21, 2011 2:16 pm

Het lijkt mij een mooi stofje, maar liever houden op een dosis van 100mg per keer. En dan bedoel ik ook echt per keer. Of niet?
FRESH
Offline
 

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Inhalicus » di jun 21, 2011 2:52 pm

Hashja schreef:Ik kan me goed voorstellen dat mensen dit niets vinden.
Drugs zijn nou eenmaal sterk persoonsgebonden en als je kijkt naar wat dit met je doet. De werking is gruwelijk lang voor een euforische stimulant, en het is ook nog eens hard imo.
En het bovenstaande met name waneer de paniek toe slaat. Ik ben dan ook van mening dat het niet een stof is voor beginners. Ervaring met hoge dosissen MDMA (120-180mg in één keer) waren bij mij geen overbodige luxe ervaringen toen ik dit probeerde. Het hielp me mezelf te kalmeren toen ik 4uur uur ná het nemen van 100mg nog eens 50mg nam. Er kwamen veel onbekende en sterk aanwezige symptomen. Weg rollende ogen, moeite met praten, ontzettende tintelingen in mijn onderarmen en handen. (als of ze sliepen, alleen dan nog net prettig).

Ik vind het helemaal geweldig, maar voorzichtigheid en ervaring zijn geboden!


Dat is allemaal makkelijk op te lossen door een kleinere dosis te nemen, neem ik aan?
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor MDMC » di jun 21, 2011 4:41 pm

Persoonlijk trekt 6-APB mij wel en ben ik er steeds nieuwsgieriger door geworden. Het enige nadeel vind ik is dus dat je er misselijk van kan worden!! Voor de rest lijkt het mij een super stof. :mrgreen:
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron