Erwinat0r schreef:Hij heeft echter zijn hele wangen kapot gekauwd en heeft momenteel nog steeds pijnlijke kaken. Ook geeft hij aan zich nu enigszins 'down' te voelen, zoals hij het omschrijft erg herkenbaar met mijn xtc-dipje, alleen iets heftiger. (ter informatie; 4 dagen na inname dus) Tot zover de inleiding op mijn vraag. Zijn dit herkenbare dingen? is dit normaal?
Nog even ter informatie, de lieve schat heeft flink zitten dakpannen, en heeft 2 pillen geslikt á 125mg. oftewel een belachelijke dosis als ik de bovenstaande verhalen mag horen. Hij is wel een grote jongen, zo'n 110 kilo schat ik, dus kan natuurlijk wel wat hebben.
250mg is inderdaad een enorme dosis, ook voor iemand van 110kg, dus ik vind het niet gek dat hij zo'n kater heeft. Tegen het down gevoel kan hij wat 5-HTP nemen, dat zal waarschijnlijk een stuk helpen. Over de kaak- en wang pijn, dat zal zijn eigen lichaam moeten oplossen.
Erwinat0r schreef:Ik ben van plan om 1 pil te gaan slikken á 125mg en weeg 95 kilo. Kan ik deze gevolgen verwachten of zijn deze te verwaarlozen bij een 'gezonde' dosis?
Bij voorbaat dank!
Dat is een prima dosis. Een kater zul je misschien wel hebben, maar niet zo heftig als die van je vriend.

Tegen het down gevoel kun je zoals ik al zei wat 5-HTP nemen (wel pas minimaal 12uur na laatste inname)! Ik weet niet of je gevoelig bent voor 'kauwen' en 'malen' met je mond, maar relatief zal het wel meevallen.
Veel plezier!