Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » zo dec 18, 2011 5:38 pm

De tijd gewoon normaal? Dat vond ik toen ik het eens nam dus juist echt niet. Op centerparcs, we gingen naar het zwembad. Eerst douchen binnen. Daarna rondje lopen door het zwembad. Wildwaterbaan. Rondje. Stroomversnelling, nog een keer en nog een keer stroomversnelling, rondje lopen, bubbelbad, rondje lopen, onder de warme lampen zitten chillen en kletsen, rondje lopen, glijbaan, zwemmen, rondje lopen, douchen, omkleden, terug naar het huisje. Voor ons gevoel echt 3 uur verder. Keken op de klok: sinds we weg gingen was het ongeveer 50 minuten verder.... Tijd ging traaaaaaaaag. Wat helemaal niet erg was :p
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Erwinat0r » zo dec 18, 2011 10:57 pm

Haha, ik ken het. ongeveer 6 uur op een feestje rondgelopen. en echt het gevoel hebben dat je er drie dagen rondloopt. Superfijn.
Erwinat0r
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma okt 31, 2011 2:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » ma dec 19, 2011 4:04 am

In ieder geval ging de tijd niet verschrikkelijk snel als met mdma :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor westergas » vr dec 23, 2011 2:28 pm

Enjoy schreef:Het poeder zag er inderdaad zo uit. Het is opgestuurd naar het lab, tevens ook de pil die ik gewend ben is opgestuurd naar het lab. Ze wisten niet zeker of ze het konden testen, ik hoop van wel.


En heb je al uitslag?
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hakvlees » za dec 24, 2011 12:07 am

jezus, ik heb nu 120mg 6-apb op, en ik ga me toch een partij lekker hard. het is echt als een hele goeie mdma trip, de vlagen lijken wat korter te zijn en vaker te komen, echt heel goed te handlen en een perfect euforisch gevoel met tegelijkertijd nog wel een geestelijke helderheid. wow echt vet spul dit, zit nu maar een beetje de tijd vol te typen totdat een vet livesetje klaar is met downloaden oh kijke daar is ie vet cool bedankt voor jullie aandacht en een fijne avond toegewenst van euforia 2.0
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hakvlees » za dec 24, 2011 12:39 am

en inderdaad dik relaxed dat de tijd een stuk langzamer gaat dan mdma. had het idee dat het al uren geleden is dat ik dat hier net gepost, maar het is nog geen drie kwartie :kleuter: :woeh: :wave: :keta:
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » za dec 24, 2011 3:37 am

Hakvlees schreef:en inderdaad dik relaxed dat de tijd een stuk langzamer gaat dan mdma. had het idee dat het al uren geleden is dat ik dat hier net gepost, maar het is nog geen drie kwartie :kleuter: :woeh: :wave: :keta:

Hahahaha, niiiiiicccceee!
Veel plezier nog
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Karhu » za dec 24, 2011 4:52 pm

Een maat van mij heeft dat hij MDMA niet goed kan afbreken en heeft na MDMA veel pijn en dergelijken in klieren. Zou hij dit wel kunnen gebruiken? Volgens mij ging het om een bepaald enzyme dat de MDMA af breekt (naar MDA?), maar deze stof wordt niet omgezet naar MDA dus zou dit enzyme niet nodig zijn.
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Einstein » za dec 24, 2011 6:05 pm

Goede vraag. Het enzym dat MDMA omzet naar MDA werkt ook op 6-APB, denk ik, maar de rest van het metabolisme verloopt bij 6-APB vermoedelijk anders. Het hangt er een beetje vanaf welk enzym bij hem niet werkt en hoe het probleem in elkaar zit. Kan er niet heel veel over zeggen :#: Over 6-APB is op dat vlak ook wat te weinig bekend.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » zo dec 25, 2011 1:12 pm

Ik moet zeggen, de 6-APB kater vind ik echt heerlijk i.v.m. mdma ;) Na een stevig avondje m was ik altijd naar de klote de dag erna, nauwelijks eten, steevast hoofdpijn, nergens zin in... Maar nu 2 x 6-APB gedaan en beide keren gewoon moeie benen van het dansen, maar verder nog wel best zin om dingen te ondernemen en niet moe/ziek/zwak/misselijk/hoofdpijn.. Echt een verademing!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Ranko » di dec 27, 2011 4:24 pm

Vanavond grote vuurdoop met dit stofje. Ga wss voor capsule met 100mg en evt 50mg redose. Hoop dat het wat is, stond al lang op mijn probeerlijstje :)
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » di dec 27, 2011 4:27 pm

Ik merk wel dat je niet moet wachten tot ie inslaat omdat het dan best wel kan tegenvallen... Je moet gewoon gaan partyen en dan sluipt het erin en ga je lekker!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Zout » di dec 27, 2011 8:01 pm

Ik ga het vanavond ook proberen! Vind het stiekem toch vrij spannend maar heb er echt zin in. Zit nu een beetje reports te lezen erover en dat maakt mijn zin wel groter haha :P. Ik twijfel alleen nog steeds of ik een hele of een halve pil moet nemen. Ik denk dat ik toch een hele doe, omdat ik ook al wel redelijke ervaring heb met xtc. Ik denk dat ik liever ietsje te hard ga, dan dat ik amper wat voel, dat vind ik altijd zo rot bij xtc.
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » di dec 27, 2011 9:39 pm

Een hele kan best.. Wel kans dat je lekker gaat zweten :P Maar ja zoals ik zei, de sfeer moet er goed in zitten dan voel je m lekker.. Als de muziek en de sfeer kut is merk ik dat ik ook niet echt lekker ga.. Maar ja succes ermee en have fun :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Zout » di dec 27, 2011 11:29 pm

Haha! Het is nu meer dan anderhalfuur na inname en het begint een beetje te komen denken we. Liedje opgezet, beetje chillen. We vinden het wachten echt moeiiiilijk!! Het duurt maar en duurt maar, en je wilt zoo graag haha :P.

Ik wou trouwens 2 keer een halfje genomen, maar ahad perongeluk maar een heel klein stukje afgesneden, dus heb denk ik ongeveer 100mg genomen, als hij zo helemaal inslaat neem ik dat kleine stukje er nog wel bij. Eerst maar eens kijken hoe hard we gaan.

Ik voel me al lekker warm, en hij ook, en als de muziek aan staat en je staat recht op dat moet je gewoon dansen, ohja, en ik wil echt super graag heel veel typen hahaha :P. Ik kan echt niet stoppen, best chill!

Ik heb wel een heel klein beetje pijn in mijn hoofd, maar dat kan ook door andere dingen komen, en wiebelvingers hahaha, damn, ik voel me best niiiceeee!! :D :D
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Squirrie » vr dec 30, 2011 1:29 am

Misschien vinden jullie het interessant om te lezen, heb het uit een wetenschappelijk vakblad! Om gezeur te voorkomen zal ik even netjes de auteurs vermelden voordat ik ze ga citeren, bedankt heren James DA, Hill S, Holmes P, Spears R, Thomas SHL.

Objective: 6-(2-aminopropyl)benzofuran (6-APB, ‘benzo fury’) is a substituted methylenedioxyamfetamine drug used recreationally because of its stimulant and enactogenic properties. This research was conducted to document the clinical features of toxicity related to the recreational use of 6-APB in the United Kingdom as reported in recent enquiries to the National Poisons Information Service (NPIS). Methods: Data from records of telephone enquiries to the NPIS, recorded on the United Kingdom Poisons Information Database (UKPID), were assessed up until 15th September 2010. The first case on our data set was 19th August 2010. Results: There were 32 telephone enquiries relating to 6-APB. Of these, 28 (87%) telephone enquiries concerned Benzo Fury alone, one each in combination with alcohol, mephedrone, sildenafil and dimethocaine. Common clinical features reported included tachycardia (n = 13, 41%), agitation or aggression (n = 12, 37.5%), hypertension (n = 7, 22%), insomnia (n = 8, 25%), anxiety (n = 6, 19%) and palpitations (n = 5, 16%). Fever or sweating were reported in 5 (16%), paraesthesiae in 4 (12%) and hallucinations in 4 cases. Chest pain was reported in 2 cases and ST elevation in one case. Syncope was described in one patient. Clinical features were reported to persist, for more than 24 hours post exposure in 18 cases (56%) and more than 48 hours in 17 (53%). NPIS use the Poisons Severity Score (PSS) system for qualitatively defining the severity of poisoning. In this case series 2 cases had a moderate PSS (37.5%) and 20 had minor PSS (62.5%). Conclusion: Clinical features of 6-APB toxicity appear similar to those of amfetamines and cathinones and can be prolonged. Analytical confirmation is not available in these cases which is a limitation considering the common discrepancies between product descriptions and laboratory analysis for other legal highs.


edit: hoor net van iemand dat deze tekst er al keer heeft opgestaan?! Of in ieder geval al veel bekend is.. Nja sorry als het een repost is :roll:
Squirrie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:38 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » za dec 31, 2011 8:36 pm

Tijdje terug 130mg genomen, was wel leuk, bij nemen is niet verstandig, vriend van mij wel gedaan en die had behoorlijk last van paniekaanvallen. Lijkt het op MDMA, Nee! lijkt eerder op MDA, Love feeling is ver te zoeken, euforie was ook minimaal, llichte hallucinaties, en licht trip effect, vond het helaas tegen vallen.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » za dec 31, 2011 9:00 pm

Yokibeer schreef:Tijdje terug 130mg genomen, was wel leuk, bij nemen is niet verstandig, vriend van mij wel gedaan en die had behoorlijk last van paniekaanvallen. Lijkt het op MDMA, Nee! lijkt eerder op MDA, Love feeling is ver te zoeken, euforie was ook minimaal, llichte hallucinaties, en licht trip effect, vond het helaas tegen vallen.


Ik hallucineer niks, maar merk wel dat het effect heel sfeergevoellig is.. Is het een beetje saai, doen merk ik ook bijna geen effect van de benzo. Is het leuk ergens, dan voel ik hem gaan als mdma...
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » za dec 31, 2011 9:05 pm

gyan007 idd zonder gepaste muziek was er niet veel aan, was het nu bij jouw tegen gevallen?
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » za dec 31, 2011 9:09 pm

Een vraagje trouwens,als je The lost of magic hebt van mdma, zou 6-ApB ook wel anders werken op de serotonine receptoren en neurotransmitters toch? mensen al hier ervaring mee?
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » zo jan 01, 2012 9:07 am

Ik zit nu na te spacen in de auto van 2 x 125mg :P Het was heel geslaagd! Valt me tot nu toe altijd mee omdat ik niet ga wachten tot de 6apb de sfeer maakt, Als je gewoon plezier gaat hebben dan sluipt de 6apb erin en versterkt t je plezier! Echt een topproduct vind ik!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor scheef » zo jan 01, 2012 1:14 pm

ik zou ook eens wat willen bestellen via de vendor alleen vraag ik me af of je het ook in een kiala punt [afhaalpunt voor online bestellingen ]kunt afhalen...

bij voorbaat dank
Avatar gebruiker
scheef
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: vr apr 29, 2011 6:52 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Ranko » zo jan 01, 2012 3:50 pm

Hmm, 6-APB op een afterparty bij iemand thuis, na een feest gehad te hebben op enorm veel MDMA; is dat te doen of is het zonde?
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Zout » di jan 03, 2012 10:58 pm

Vorige week dinsdag dus benzo genomen. Het duurde inderdaad lang tot het werkte. Toen het werkte vond ik het wel gaaf. Inderdaad een beetje het mdma gevoel, echter toen ik van het weekend xtc op had vond ik dat toch wel weer héél anders en veel fijner eigenlijk!

Wat ik erg rot vond was dat ik absoluut niet kon slapen. Terwijl ik op xtc gewoon prima kan slapen, heb ik op benzo tot 3 uur 's middags wakker gelegen, om 9 uur de vorige avond had ik het genomen!

Ik had heel de nacht geen hallucinaties, maar toen ik in bed ging liggen begon licht van kleur te veranderen en te flikkeren. De gordijnen kwamen naar me toe, de kamer werd breder en dan weer langer, en alle klokken kwamen naar me toe. Ook begon ik dingen in een raar soort 3D te zien en voelde het beenhaar van mijn vriendje als stekeltjes :p.

Het was best een leuke avond, maar ik vind het dus echt niet te tippen aan xtc!
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor westergas » do jan 05, 2012 6:45 pm

6-APB>MDMA No contest!!

Heb afgelopen zaterdag zo gruuwelijk gespeest op die shit echt niet normaal meer. Als ik zo hard had willen speesen op MDMA was ik nu in een zware depressie beland, nu totaal geen last van. Tikkie prikkelbaar en een beetje een vreemd gevoel maar verder ok. MDMA voelt ook veel giftiger dan 6-APB.

Het gevoel, euforisch (niet normaal meer, meer dan MDMA denk ik), sociaal, gezellig, vrolijk. Niet zweten of vies of rare trekbek zoals MDMA. Enige nadeel, ik was op een techno feest maar had geen zin om te dansen, er is niet veel stimulatie. Maar ja boeien naar de lasers kijken was al een feest.

Toe het een beetje af begon te zakken (uurtje of 8 in de ochtend vanaf 01:00) heb ik er wat diazepam in geknalt en nog redelijk kunnen slapen, dat scheelt. Anders had ik zeker wakker gelegen. Dag daarna beetje zombie maar dat komt ook denk door de diazepam (30mg).

Ps geen hallucinaties/visuals hier. Alleen dacht ik steeds dat er iemand naast me stons toen ik thuis aan het douchen was. Dat bleek een handdoek hihi.
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » do jan 05, 2012 10:03 pm

Had een week geleden 4-fmp gebruikt, en vandaag 200mg 6-APB, ik had de vorige keer 130mg, en was tegen gevallen, neem mijn mening in de vorige post zeker terug! 200mg is een betere dosis voor mij blijkbaar, komt denk ik door mijn mdma tolerantie, maar wat was het heerlijk, 14:00 bommetje gedropt en kwam precies half 4 opzetten, vond het deze keer net zo lekker als een van de eerste keren mdma, alleen duurt de piek zeker 2 uur langer en is wat stabieler als die van mdma, nu is het wel uitgewerkt helaas, maar kan straks zeker wel lekker slapen, vind dit tot op heden persoonlijk de meest lekkere mdma vervanger, vooral omdat mdma al niet zo heel goed meer bij mij werkt.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » vr jan 06, 2012 12:53 am

Ik heb met bijdoseren ook het idee dat je met een klein beetje meer, vaak veel effect erbij krijgt..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Enjoy » vr jan 06, 2012 1:15 am

Enjoy schreef:
westergas schreef:
Enjoy schreef:Ja, niet helemaal.. Vriend van mij blijft ervan overtuigd dat het wel 6-apb was. Ik hoop dat de testservice het tegendeel bewijst. Anders weet k niet of ik het stofje nog wel zo leuk vind. Als dat dan zou betekenen dat het ook zo kan vallen...


Het was een capsule toch? Hoe zag het poeder er uit dat er in zat?
6-APB poeder hoort fijn lichtbruin te zijn en een heel klein beetje klonterig.


Het poeder zag er inderdaad zo uit. Het is opgestuurd naar het lab, tevens ook de pil die ik gewend ben is opgestuurd naar het lab. Ze wisten niet zeker of ze het konden testen, ik hoop van wel.

Ik heb afgelopen zaterdag weer gewoon mijn 6-apb in pilvorm genomen, zoals ik die gewend ben. Niets aan het handje, heerlijk genoten. Als vanouds.. Toch benieuwd als het wel dezelfde stof is waar dat verschil nou ligt.


Uiteindelijk kwamen beide stofjes als 6-apb uit te stof. Misschien toch ook net als dat mdma en xtc heel verschillende kan uitpakken (vind ik zelf en met mij velen anderen) dat ook dit vanwege het verschil in poeder (capsule) of pil anders uitpakt?
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Hashja » vr jan 06, 2012 5:19 pm

Er kan wel verschil in zitten. Als een capsule oplost komt de inhoud er vaak meteen volledig uit, en als poeder lost dit goed op. Een pil is samen gedrukt en lost wat geleidelijker op. Dit ligt er natuurlijk ook aan hoe hard de pil gedrukt is en wat je maaginhoud is.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » vr jan 06, 2012 7:05 pm

Volgens mij lost zon pil best snel op? Ik had een keer een roze ibuprofen geslikt en moest na een kwartiertje kotsen, 10000 roze stukjes kwamen dr uit in de plee :P Al helemaal uit elkaar gevallen..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner