Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » vr jan 06, 2012 9:25 pm

toch wel een dipje na, 6APB, net zoals ik met mdma heb, als ik na het uitgewerkt is ga slapen, no problem, maar als ik het vroeg neem zoals in de ochtend of begin middag, heb ik andere dope nodig om me de rest van de dag fijn te voelen of te vermaken helaas.
Beste vervanger voor MDA tot op heden! Mdma is en blijft mdma, zou ook nooit veranderen na mijn ervaringen met bijna alle RC chemicaliën, veel komt in de buurt de eerste keren met de juiste RC chemicaliën, 6-APB komt toch wel heel erg in de buurt, heb helaas afscheid genomen van mdma, was na juiste gebruik toch na 133 keer toch wel genoeg, er zijn minder giftige varianten op de markt, maar als je nog nooit mdma hebt gebruikt probeer dat eerst! blijft meester boven alles zeker zonder tolerantie!
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Davinci » za jan 07, 2012 3:44 pm

Hoe verschilt 6-APB eigenlijk van MDA?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » za jan 07, 2012 4:04 pm

Minder waus .. Geen wervelwinden in je hoofd en draaiende ogen (bij hoge dosissen wel een beetje), en je ledematen worden niet superlicht. Je hebt wel wat meer energie en enorme zin om te dansen dus dat doe je toch wel en is ook nog leuk..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » za jan 07, 2012 4:44 pm

gyan007 schreef:Minder waus .. Geen wervelwinden in je hoofd en draaiende ogen (bij hoge dosissen wel een beetje), en je ledematen worden niet superlicht. Je hebt wel wat meer energie en enorme zin om te dansen dus dat doe je toch wel en is ook nog leuk..


Mda nooit op, wel mdma.
Bij mij mdma, kristallen, steeds een of twee kristalletjes ieder uur op een feestje geeft euforie en praat zin, totdat ik in een mega lekkere space kom (eventueel met zonnebrillen, hekjes enzo). Hoe meer ik ga spacen, hoe leger mijn hoofd en hoe moeilijker om een gesprek te voeren en ook hoe moeilijker om te dansen ofzo. Ik zit in mn eigen wereld, volledig opgaand in de muziek.

Bij mdma, een xtc pil, klapt de inslag meestal zo hard in dat ik 2 uur lang niet meer aanspreekbaar ben, praten is onmogelijk, dansen ofzo ook. Dan wordt de piek minder en krijg ik een beetje energie, praatkick en zin om te dansen. Maar ja, dan pak ik nooit meer bij, want ik zit er dan net lekker in, heb al 2 uur ergens zitten spacen en wil dan bij mn vrienden blijven en niet riskeren weer 2 uur te moeten gaan zitten spacen. Maar ik heb na zo'n heftige inslag nog nóóit bijgepakt, dus geen idee of je dan weer zo hard gaat spacen...

Bij 6 apb, 125 mg pilletje, kreeg ik juist MEGA veel energie, enorme praatkick, super helder in mn hoofd dus kon gemakkelijker gesprekken voeren dan normaal (en dat kan ik al goed :p) ook over diepere dingen, wat bij mij op mdma echt onmogelijk is. Ledematen waren juist super licht! En veel meer en veel langer uber euforisch, 5 uur lang ofzo, en toen het daalde weer een 125 mg erin en het was zo weer voor uren lang terug! En de energie en lichte ledematen bleef ook enzo.
Later toen het begon te zakken weer een halfje erbij en weer alles terug!
En nog steeds niet vaag (wel ietsjes minder helder als na het eerste pilletje). Xtc pil erna was goddelijk en ga ik de volgende keer zeker weer doen. Xtc komt heeeeeeeel langzaam in. Dus langzaam aan steeds vager en moeilijk aanspreekbaar en alleen nog maar sit en space behoefte, met goddelijke gevoelens :D
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » za jan 07, 2012 9:33 pm

Dan ervaar jij het wel anders zeg. Ik btw ook alleen met MDMA ervaring. Ik ben altijd redelijk aanspreekbaar met mdma, zie er altijd vrij normaal uit ook zelfs als ik knetterhard ga. Moet zeggen met oud en nieuw had ik veel 6-APB op en ik voelde me wel best wel van de wereld.. Met iets normalere dosissen is het inderdaad heel helder. Het werkt dan ook veel meer op de achtergrond heb ik het idee. Je merkt niet heel duidelijk dat het er is, maar toch ben je heel blij en lijkt de sfeer supergoed. Bijpakken met mdma moet ik doen voordat ik te ver over de top ben, anders werkt het niet meer. Bij 6-APB kan ik op elk moment bijnemen.. Blijft gewoon werken.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Karhu » zo jan 08, 2012 2:33 am

onderweg naar hier :D
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor scheef » ma jan 09, 2012 10:20 am

5 gram aangekomen hopelijk is het niet te schadelijk voor het lichaam anders ben ik zwaar gesjost :wave:

nu nog scale fixe en afwege in porties van 200 mg en goaan
Avatar gebruiker
scheef
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: vr apr 29, 2011 6:52 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » ma jan 09, 2012 1:47 pm

scheef schreef:5 gram aangekomen hopelijk is het niet te schadelijk voor het lichaam anders ben ik zwaar gesjost :wave:

nu nog scale fixe en afwege in porties van 200 mg en goaan


Alles wat je neuronen overmatig stimuleert zorgt ervoor dat je hersenen zichzelf daar tegen gaan beschermen en minder hard gaan reageren (tolerantie)... Dus veel en vaak is daar in ieder geval nooit goed voor...

Verder bijwerkingen gelijkwaardig aan mdma en/of speed (hoge hartslag, bloeddruk, lichaamstemperatuur omhoog, geen eten weg kunnen krijgen, etc, etc).

Dus nee, het is niet goed voor je lichaam... Doe het dus met mate.
200 mg per dosis is best veel, ik en een vriendin gingen al erg goed op 125 mg (en een paar keer bijgepakt op 12 uur tijd ofzo). Vriend met achterlijke mdma tolerantie (ook al gebruikt hij het vrijwel nooit meer en heeft hij het ook een periode van 5 jaar nooit meer gedaan na veelvuldig gebruik) voelde pas iets van 250 mg.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » ma jan 09, 2012 6:28 pm

Mijn Vriendin nam altijd minimaal 6 maanden tussen pauze met mdma al 5 jaar lang, had 200mg genomen, en is 55kg en ging zeker niet te hard! denk dat mdma tolerantie zo groot verschil maakt met 6-APB doseren, echt persoonlijk dus, en mensen zonder mdma tolerantie 100mg al meer als voldoende zou moeten zijn net zoals bij xtc 80 a 100mg de eerste keer meer dan voldoende is.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » ma jan 09, 2012 10:22 pm

Ik denk dat je met 6apb omdat je niet vaag wordt niet snel het gevoel hebt te hard te gaan... Maar dat wil niet zeggen dat je op minder niet net zo lekker gaat en je neuronen beter heel houdt. Maar dat denk ik, ik weet het dus niet zeker of je op de helft net zo lekker gaat...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Saikedellik » di jan 10, 2012 11:51 am

Idd, ik heb soms ook best een redelijke mdma-tolerantie, of ook wel eens vrij vaak 6-apb gebruikt (laatste 1,5 maand 5x gebruikt bv), en ik ga nog steeds heerlijk van 1 pilletje. Alleen na 4-5 uur wil ik nog wel eens redosen, maar beginnen met 200mg lijkt me vrij veel meteen eigenlijk,.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » di jan 10, 2012 12:46 pm

Hey Miele, Heeft bij nemen na de piek bij jouw nog veel effect? Bij mij is het met mdma, dat bij nemen niks meer toevoegt en alleen de startdosis precies goed moet zijn om lekker space te zijn.
Heb nog niet geprobeerd met 6-APB bij te nemen i.v.m. voorzichtigheid met RC's.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » di jan 10, 2012 12:59 pm

Bijnemen heeft zeker effect. Kleine hoeveelheden na de piek zijn al genoeg om weer een flinke tijd door te gaan..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Saikedellik » di jan 10, 2012 2:05 pm

Yokibeer schreef:Hey Miele, Heeft bij nemen na de piek bij jouw nog veel effect? Bij mij is het met mdma, dat bij nemen niks meer toevoegt en alleen de startdosis precies goed moet zijn om lekker space te zijn.
Heb nog niet geprobeerd met 6-APB bij te nemen i.v.m. voorzichtigheid met RC's.

Zeker, met mdma moet ik idd ook altijd vrij snel bijnemen (liefst iets voor de piek) om harder te gaan, maar met 6-APB maakt het eigenlijk niet uit wanneer ik bijneem, ik ga gewoon hoe dan ook weer hard.

Heb het vermoeden dat 6-apb maar relatief weinig serotonine verbruikt, zodat je voorraden tijdens een avond niet geheel opraken, en dat daarom bijnemen nog zo goed werkt.

Dit zou ook verklaren waarom er weinig sprake is van tolerantie, ik kan zelfs 2 avonden achter mekaar gebruiken en nog steeds even hard gaan van 1 pilletje.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » di jan 10, 2012 7:42 pm

oke, bedankt voor je ervaring, ik vond zelf ook al dat het weinig serotonine verbruikt, had na de eerste 6-APB ervaring 125mg een week later een speaker 180mg mdma op party genomen en ging redelijk hard.
Zijn er nog geen feiten over hoeveel serotonine 6-APB verbruikt en welke receptoren en neurotransmitters precies worden geactiveerd door dit best tamelijk potente stofje als je het mij vraagt.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor scheef » di jan 10, 2012 10:48 pm

ja hoor lekker spul geen idee hoeveel ik heb maar ga lekker hard :woeh:
Avatar gebruiker
scheef
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: vr apr 29, 2011 6:52 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Taxi. » di jan 10, 2012 11:43 pm

ILoveMDMA schreef:Xtc pil erna was goddelijk en ga ik de volgende keer zeker weer doen. Xtc komt heeeeeeeel langzaam in. Dus langzaam aan steeds vager en moeilijk aanspreekbaar en alleen nog maar sit en space behoefte, met goddelijke gevoelens :D


Maarr.. heeft xtc na 6-APB nog zin ? Dan zou dat fantastisch zijn voor feesten. Want normaal als je alleen X neemt, kan je het gevoel met bijdoseren maar een beetje verlengen. Maar als je dus eerst 6-APB zou doen en later als dat uit begint te werken een half wit speakertje erin zou gooien dan zou je dus veel langer hard gaan ? :rock:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » di jan 10, 2012 11:51 pm

Ik heb met kerst eerst 6-APB genomen, toen dat op was zon 70 mg mdma kristallen bijgenomen.. Toen die insloeg voelde ik me wel helemaal waus. Had niet zoveel genomen maar voelde m hard en lang, dus ik denk dat dat wel kan ja :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » wo jan 11, 2012 2:26 am

MushRockker schreef:
ILoveMDMA schreef:Xtc pil erna was goddelijk en ga ik de volgende keer zeker weer doen. Xtc komt heeeeeeeel langzaam in. Dus langzaam aan steeds vager en moeilijk aanspreekbaar en alleen nog maar sit en space behoefte, met goddelijke gevoelens :D


Maarr.. heeft xtc na 6-APB nog zin ? Dan zou dat fantastisch zijn voor feesten. Want normaal als je alleen X neemt, kan je het gevoel met bijdoseren maar een beetje verlengen. Maar als je dus eerst 6-APB zou doen en later als dat uit begint te werken een half wit speakertje erin zou gooien dan zou je dus veel langer hard gaan ? :rock:

Op 6 apb kan je sowieso heeeeeeel lang hard gaan! Langer dan een feest duurt in ieder geval ging Ik hard op 2,5 pilletje 125mg. Uurtje of 14 denk ik. En daarna nog een paar uur op 1 xtc pilletje. Ook langer dan normaal, omdat de piek heeeeeeel langzaam opbouwde. Normaal bij xtc voel je een beetje tintelingen, je krijgt het gevoel dat ie gaat komen en BAM daar is ie en 2 uur later is ie weer weg. Met eerst 6apb en als die piek een klein beetje daalt en je gooit er xtc op dan duurt het 2 uur voordat ie piekt na je eerste tintelingen en de piek duurde ook gewoon een paar uur, alleen viel ik op een gegeven moment in slaap na zo lang wakker te zijn... Dus piek van de xtc duurt langer na 6 apb en de piek bouwt veel geleidelijker op, wat ik persoonlijk echt super vond!
Zo ervaarden we het alle drie toen ik dit met 2 vrienden deed.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Karhu » wo jan 11, 2012 5:18 am

ben blij dat dit eind van de week binnen komt, klinkt echt goddelijk goed!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » wo jan 11, 2012 11:08 am

Ik vind wel dat je zelf ervoor moet zorgen dat het leuk is.. Als je op een kutfeestje bent en je dropt een 180 mg qdance wordt het vanzelf leuk.. Ik denk dat als ik dan 6-APB zou nemen dat het niet vanzelf leuk wordt.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Doc » wo jan 11, 2012 11:16 am

gyan007 schreef:Ik vind wel dat je zelf ervoor moet zorgen dat het leuk is.. Als je op een kutfeestje bent en je dropt een 180 mg qdance wordt het vanzelf leuk.. Ik denk dat als ik dan 6-APB zou nemen dat het niet vanzelf leuk wordt.


als het goed is ga je ook niet naar feesten om drugs te gebruiken zodat het leuk is.

iig ik ga toch echt liever naar feesten waarbij drugs bijzaak is.

anders krijg je het concept: "het was niet zo'n leuk feest, toen nam ik een pilletje en was het supergezellig en iedereen was aardig!"
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » wo jan 11, 2012 11:26 am

Ja maar soms valt een feestje tegen ;) Wel eens gehad dat het veel minder druk was dan verwacht... Daar doe je niet zoveel aan.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Partypipo » wo jan 11, 2012 12:41 pm

Ik ga altijd naar feestjes met mijn vrienden. En dan is ieder feest gezellig! Mijn vrienden hebben ook wel eens tijd alleen nodig met hun relatie enzo (zelfs als ze beide feestgangers zijn :p) dus feesten zijn vooral een excuus om met de club bij elkaar te zijn.
Dus aan gezelligheid nooit gebrek.
Soms is de muziek wel te traag, dus niet echt dansbaar... En soms is het te druk om fatsoenlijk te dansen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Karhu » wo jan 11, 2012 3:45 pm

Zo, dit is binnen samen met de 4fmp! Best wel grote zakken eigenlijk :P.
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » wo jan 11, 2012 3:50 pm

neus in de zak en snuiven maar
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » vr jan 13, 2012 4:32 pm

Heb rond 14:15 200mg 6-ABP genomen van een andere bron, zou tweede batch moeten zijn.
Het komt nu op, trapsgewijs, vind het tot nu toe deze keer meer op 2c-b lijken.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Yokibeer » vr jan 13, 2012 4:49 pm

Deze keer minder mdma gevoel, wel nu licht last van mn kaken en kleuren zijn stuk feller, lichamelijk goed van de kaart maar geestelijk valt het nog wel mee. Vind het toch wel meer trippen deze keer maar kan ook door de dosis komen.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Stefaan » vr jan 13, 2012 7:49 pm

200 mg is ook vrij veel!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Joh » vr jan 13, 2012 10:30 pm

Ben momenteel voor de eerste lekker aan het gaan (heel licht, dat wel, maar zeer aangenaam) op 6-APB, maar heb wel continu schuim (?) in mijn mond. Niet smerig ofzo, maar wel apart want ik had daar niets over gelezen in de trip-reports enzo. Iemand meer hier wel eens last van?

Mijn eerste post op dit forum trouwens, na wekenlang hier lekker veel gelezen te hebben. :hulde:

Oh, heb trouwens een pil van 125 mg anderhalf uur geleden genomen.
Avatar gebruiker
Joh
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 9:31 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner