Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma feb 20, 2012 4:42 pm

Bedankt gyan007,

Is het iets om aan te raden voor iemand die nog nooit drugs heeft gebruikt? Ik dacht zelf om een 125mg pellet te bestellen en de heft te nemen. 62,5mg lijkt mij sterk zat voor mij.

Re: Benzo Fury (6-APB)

ma feb 20, 2012 5:37 pm

Is prima om mee te beginnen. Afhankelijk van hoe je je voelt en of je verder wilt gaan, andere helft later ook innemen.

Meeste mensen hun eerste drugservaring is een pilletje (XTC / MDMA). 6-APB is daar een prima alternatief op wat mij betreft.

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 21, 2012 6:07 am

Sweetangel schreef:Op Engelstalige forums lees ik dat gebruikers van 6-APB 24 tot 72 uur na gebruik grote pupillen blijven houden. Is dit ook jullie ervaring?



Ik heb zelf eens flink staan feesten op een flinke hoeveelheid (190 mg op 95 kilo - oraal) 's avonds om een uur of 9 ingenomen, de volgende dag werd ik rond 1 uur wakker en merkte ik nog enigszins grotere pupillen. Echter niet alsof je zwaar aan de drugs zit, gewoon net iets groter dan normaal.

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 21, 2012 10:07 am

Bedankt voor jullie info. Mijn zorg is dat ik het zaterdag neem en maandag iedereen mij aankijkt van "Ben jij high?"

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 21, 2012 11:41 am

Daar hoef je je niet druk om te maken, tenzij je het hele weekend door wilt halen.

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 21, 2012 1:36 pm

Bij mij is het vooral belangrijk dat ik wat slaap... Dan worden mijn pupillen snel kleiner.

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 21, 2012 5:57 pm

Mensen die zich altijd maar druk maken over hun pupillen...

De meeste mensen die zelf nooit drugs hebben gedaan valt zoiets niet eens op vaak dus...

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 21, 2012 6:00 pm

Italiano schreef:Mensen die zich altijd maar druk maken over hun pupillen...

De meeste mensen die zelf nooit drugs hebben gedaan valt zoiets niet eens op vaak dus...


Dat is wel waar. Maar denk dat meeste mensen de 'better safe then sorry'-taktiek toepassen. Als je in een anti-drugsomgeving leeft, en ze komen erachter dat je soms wat gebruikt krijg je al snel een stempel op je voorhoofd. Terwijl je ouders thuis lekker op de zaterdagavond 2 flessen wijn weg tikken.

Re: Benzo Fury (6-APB)

di feb 21, 2012 6:16 pm

Italiano schreef:Mensen die zich altijd maar druk maken over hun pupillen...

De meeste mensen die zelf nooit drugs hebben gedaan valt zoiets niet eens op vaak dus...


Het valt inderdaad meestal niet zoveel op, maar zoal gyan007 zegt: die stempel is verschrikkelijk.
Slapen helpt echt wel enorm als je je pupillen weer normaal wil.

Re: Benzo Fury (6-APB)

wo feb 22, 2012 4:18 pm

Mijn eerste ervaring met 6APB was leuk, maar viel ergens wel een beetje tegen. Vooral met wat ik hier hoor.
Ik denk toch door de setting waar we in zaten. We zaten met z'n 3e op de bank, een beetje te praten en muziek te luisteren, heel loom.
We hebben er nog een paar liggen, dus ik denk toch dat ik er eens eentje meeneem naar een feestje, ben benieuwd hoe anders dat is!

Ik vond persoonlijk de waus heel fijn, echt lekker. Alleen wat de ervaring mij toch wel heeft afgedaan was dat ik zodra ik in bed lag visuals begon te krijgen, ik heb dit nog nooit gehad en ik vond het niet per se beangstigend, maar ik kon er ook niet door slapen. Heel de tijd dat verdomde gordijn dat naar me toe kwam, en de klokken die me aankeken van kijk, het is al 2 uur 's middags en je hebt nog niet geslapen he?! De volgende keer neem ik dus denk ik een halve pil. :mrgreen:

Re: Benzo Fury (6-APB)

wo feb 22, 2012 6:59 pm

Set & setting vind ik redelijk belangrijk bij 6-APB, een ubernice feestje is bijna een must.
In thuissetting vind ik er niet bijster veel aan.

Re: Benzo Fury (6-APB)

wo feb 22, 2012 7:06 pm

Met de lange werkingsduur had je wel rekening kunnen houden :P Zal in andere gevallen ook wel gunstig zijn, me dunkt.

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr feb 24, 2012 7:55 pm

Man/65kg/180mg
Gisteren voor het eerst 6-APB getest. Het begon thuis, iets minder dan een half pilletje genomen rond 12u (ca. 50mg) om evt. allergie te testen :wave: . Uur later 0 effect, andere halfje er in gegooid nog een half uur verder; grotere ogen maar niet echt effect. Naar de stad gelopen en onderweg merkte ik al dat ik gigantisch veel zin kreeg om met vreemde lui te ouwehoeren. Eenmaal in de technoscene, gelijk lekker in de sfeer maar ik had het gevoel dat het nog wel iets harder kon. Rond ong 2u nog een halfje genomen en toen kwam die hoor! Hele avond gedanst en gepraat. Rond half 6 ging de kroeg dicht, nog met iemand meegelopen en vinyl gedraaid. Weer buiten kwam ik weer "bekenden" tegen en heb ik bij hun thuis jointje gerookt. Uiteindelijk half 9 thuis terwijl ik om half 2 moest werken, geen oog dicht gedaan(!). Vrij gevraagd uiteraard en gekregen, ik had niet het gevoel dat ik me heel slecht voelde en heb een paar bananen kunnen eten. Nu nog steeds grote pupillen (17u na laatste inname), sinds ongeveer 14:00 uur is mijn piemel weer terug en ik heb nu uiteindelijk 3 uurtjes geslapen. Effect voor mij was dat je makkelijk in de sfeer komt en veel energie hebt, geen vaagheid zoals met MDMA (wat ik juist wel leuk vind aan MDMA). Hierdoor heb ik wel gewoon namen onthouden! Iets wat met MDMA gebruik ondenkbaar zou zijn. Vrijwel hele avond scherp geweest. Waar MDMA een 10 zou scoren geef ik 6-APB een 6.. maar het is een erg leuke, en echte partydrug! :rock:

Re: Benzo Fury (6-APB)

vr feb 24, 2012 8:15 pm

Interessant report, thx for sharing :)
180mg lijkt mij een hoge dosis.
Persoonlijk vind ik dat 6-apb echt mega set/setting-afhankelijk is.
Hoe zit het met je mdma tolerantie?

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 12:15 am

Ik ga het vanavond ook nog eens een keertje proberen! Ik neem zo 3 kwart pil, en dan gaan we naar een technofeestje. Ik heb ook nog XTC mee voor erna/er tijdens. Ben benieuwd, heb er super zin in! :D :D

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 12:25 am

Thnx voor de kudo's. Ik heb een redelijke tolerantie opgebouwd. Wel een week gepreload met 5-htp en vitamine's. Laatste keer(3 weken geleden) had ik 180mg mdma nodig voor een goede mdma roll. Hopelijk kun je hier wat mee.. Ik ben me bewust van tolerantie mr denk nu ff fuck it, volgende week 2 feestjes, 4fmp gaat dan getest worden en dan ff rustig tot het festivalseizoen.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 12:26 am

Deze rc lijkt me nog steeds heel interessant.Zal hem binnenkort ook maar eens bestellen.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 8:26 am

Zo net thuis. Ik neem al mijn twijfels terug die ik ooit had over 6-APB terug!
Het is echt een ontzettende leuke drug om lekker de stad mee in te gaan, naar een feestje! Ik heb daarna nog een halve pil erbij genomen. Nou ik had me nog nooit zo lekker gevoeld, het was zelfs beter dan mijn eerste keer xtc! Suuuper avondje gehaaadddd. Zit hier nu nog te knauwen en te draaien met mijn ogen haha ;P

Oh, en verder kan ik nog even niks zinnigs uit mezelf laten komen! Morgen/vanmiddag wel weer :)

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 9:43 am

Oke, slapen zit er hier niet echt in. Heb heel de nacht geen last gehad van mijn kaken, maar nu dus wel. Naja, dan maar gewoon even op de bank liggen, ik val vanzelf wel eens in slaap.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 12:35 pm

Slapen was 8 uur na laatste inname nog steeds niet mogelijk voor mij dus pas er een beetje mee op als je moet werken de volgende dag. Tenzij je een stapel benzo's hebt liggen. Blowen hielp mij in ieder geval niet :kleuter:. Had jij zout trouwens ook last van oprispingen de hele tijd? Ik moest aan het eind heel de tijd boeren en merkte in bed ook nog eens behoorlijke flatulentie. Vraag me af of dit door de drug komt, of door de cola i.c.m. lege maag (met x nooit gemerkt), of door mijn voedingspatroon.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 12:48 pm

Destudent schreef:Slapen was 8 uur na laatste inname nog steeds niet mogelijk voor mij dus pas er een beetje mee op als je moet werken de volgende dag. Tenzij je een stapel benzo's hebt liggen. Blowen hielp mij in ieder geval niet :kleuter:. Had jij zout trouwens ook last van oprispingen de hele tijd? Ik moest aan het eind heel de tijd boeren en merkte in bed ook nog eens behoorlijke flatulentie. Vraag me af of dit door de drug komt, of door de cola i.c.m. lege maag (met x nooit gemerkt), of door mijn voedingspatroon.

Ja! Ik heb precies het zelfde! Dat ik best vaak moet boeren enzo ertijdens. Maar de vrienden waar ik het mee doe hebben daar geen last van. Ik heb er trouwens ook last van als ik veel heb gegeten en geen koolzuur heb gedronken.

De mannen liggen hier beneden diep in slaap geloof ik. De bank is mijn domein en soms waag ik even een tukje, heb alleen geen idee hoeveel ik eigenlijk al geslapen heb!

Ik had vannacht weer dat toen ik in bed lag ik dingen begon te zien, niet heel duidelijk. Maar dat als ik net mijn ogen open deed er heel snel beestjes over de muren liepen. En ik zag sommige dingen in 3d, was niet echt vervelend, best wel leuk ook, maar ik kan dan dus echt niet in bed blijven liggen zuchten dat ik niet kan slapen :P met naast mij een vriend liggen die om elke beweging van mij zeurt :P.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 4:30 pm

Hmm jij gaat volgens mij veel harder op 1,5e pallet dan ik ging, Ik heb niet met m'n bek lopen kauwen of met mijn ogen lopen draaien en ik had al helemaal geen visuals! Hoe zit het eigenlijk met je mdma-tolerantie?

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 4:43 pm

Ik ging eerste keer ook niet zo hard, 2,5 pellets op in totaal (over 12 uur verspreid ofzo) in een thuissessie.
2e keer op een druk en warm feest, hardbass, ging ik anderhalf uur kneiterhard, lekker wazig, ogen rollen, en daarna weer net als de eerste keer. Maar toen nog 1 erbij geknald, want zo hard gaan voelde lekker. Toen de rest van hardbass kneiterhard gegaan en bijhoorlijke bekken getrokken ook.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 5:01 pm

ILoveMDMA schreef:Ik ging eerste keer ook niet zo hard, 2,5 pellets op in totaal (over 12 uur verspreid ofzo) in een thuissessie.
2e keer op een druk en warm feest, hardbass, ging ik anderhalf uur kneiterhard, lekker wazig, ogen rollen, en daarna weer net als de eerste keer. Maar toen nog 1 erbij geknald, want zo hard gaan voelde lekker. Toen de rest van hardbass kneiterhard gegaan en bijhoorlijke bekken getrokken ook.


Ik vind 6-apb redelijk set/setting afhankelijk, daarom dat het veel beter lijkt op feestjes.

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 5:16 pm

200% eens met Davinci! Maar dit is een goede partydrug hoor! :love: Hoop dat er heel snel meer bekend is over neurotoxische effecten etc. Niet dat ik er nu wakker van lig :roll:

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 5:57 pm

Destudent schreef:200% eens met Davinci! Maar dit is een goede partydrug hoor! :love: Hoop dat er heel snel meer bekend is over neurotoxische effecten etc. Niet dat ik er nu wakker van lig :roll:


Ik dacht dat er al eens waarden opgedoken waren. 6-APB zou nog selectiever op serotonine werken dan mdma :woeh: Of de bron van deze waarden betrouwbaar is, is natuurlijk mega discutabel...

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 8:09 pm

Heb idd ook alles gelezen wat er ong. online over te vinden was maar kwam niet echt tot conclusies behalve dan dat het wel leuk zou zijn;)

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 8:11 pm

Ook belangerijk!

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 11:38 pm

Ik heb een aantal dagen geleden 4 pilletjes van een bekende Nederlandse vendor binnen gekregen. Ik heb ze donderdag naar het testcentrum gebracht. De zuurtest was goed, want die liet namelijk een paarse verkleuring zien, al verkleurde de vloeistof wel erg langzaam. Volgens mij komt dat een beetje overeen met wat andere mensen rapporteren over de zuurtest icm 6-apb. Als het goed is krijg ik komende donderdag een uitgebreider uitslag vanuit het lab.

Een vraagje aan jullie: Hoe zien jullie 6-apb pilletjes eruit? Ben benieuwd of we dezelfde hebben. Volgens de vendor zou er 125mg per pil in zitten. Ze hebben een beige kleur en hebben een vorm van een 6-hoek. Verder zitten er geen breuklijnen op. Klinkt bekend?

Re: Benzo Fury (6-APB)

za feb 25, 2012 11:52 pm

Held schreef:Ik heb een aantal dagen geleden 4 pilletjes van een bekende Nederlandse vendor binnen gekregen. Ik heb ze donderdag naar het testcentrum gebracht. De zuurtest was goed, want die liet namelijk een paarse verkleuring zien, al verkleurde de vloeistof wel erg langzaam. Volgens mij komt dat een beetje overeen met wat andere mensen rapporteren over de zuurtest icm 6-apb. Als het goed is krijg ik komende donderdag een uitgebreider uitslag vanuit het lab.

Een vraagje aan jullie: Hoe zien jullie 6-apb pilletjes eruit? Ben benieuwd of we dezelfde hebben. Volgens de vendor zou er 125mg per pil in zitten. Ze hebben een beige kleur en hebben een vorm van een 6-hoek. Verder zitten er geen breuklijnen op. Klinkt bekend?


Dat zijn de nieuwe versies ja. Eerst waren het groene ronde dingen, nu bruine zeshoekjes. Ze doen het net zo goed iig!
Plaats een reactie