Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo Fury (6-APB)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Benzo Fury (6-APB)

Berichtdoor Held » za maart 03, 2012 3:22 am

ILoveMDMA schreef:Met iets teveel mdma ben ik de weg volledig kwijt. Met 125 mg 6-apb kan ik redelijk waus worden voor even en daarna vet veel energie hebben of juist vanaf het begin af aan veel energie krijgen. Net een beetjwaus maar niet compleet de weg kwijt vind ik een erg lekkere staat van zijn... Dus als ik piek zonder dat wause randje zou ik er zelfs nog een hele bovenop doen. Maar sommige vrienden van mij gaan dan juist veel te hard 8 uur lang, terwijl ze wel 3x zoveel mdma op eten dan ik zonder de weg kwijt te raken. Alleen 1 meisje van volgens mij nog geen 50 kilo ging van 1x 125 mg te hard en de rest van de groep gaat op 1 allemaal heerlijk... Dus als je het mij vraagt is 1 hele bijna altijd een mooie startdosis... Maar bij iedereen, per keer, pakt het weer anders uit. Je kan het alleen maar ervaren denk ik...

Ok, ja dat had ik er dus ook al van begrepen, dus dacht inderdaad wel dat het goed zou komen met 125mg. Ik vind dat waus zijn met mdma ook altijd heeerlijk :hulde: Maar hoe zit het met visuals? Ik hallucineer altijd wel een beetje met MDMA, en heb 1 keer 2C-B gedaan in een thuis-setting, dus beetje visuals krijgen vind ik niet erg, het lijkt me juist extra vet! Maar keihard trippen lijkt me dan wel weer een beetje veel van het goede zo voor de eerste keer op een feest. Maar volgens mij valt dat wel mee met 125mg, toch?
Held
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » za maart 03, 2012 7:42 am

125 mg geeft mij geen echte visuals. En als de ene pil afzwakt na 5 uur ofzo en je gooit er één bij, dan nog steeds niet. Maar als ie nog piekt en je gooit er dan bij, dan wel! Staantafels, hekjes, zonnebrillen, etc. Love it!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Karhu » za maart 03, 2012 3:11 pm

Wordt 6-APB dan ook omgezet in MDA?
Karhu
Badass Junkie

Berichtdoor Saikedellik » za maart 03, 2012 3:44 pm

Nee volgensmij niet echt.. Het is meer een beetje psychedelisch trippen.

Heb zelf ooit iets meer dan 300mg 6-APB gehad, en toen zag ik overal patronen en fellere kleuren in... Schermpje van mn telefoon had ineens diepte, dat soort dingen.. Maar allemaal heel lichtjes. Vond het iig niet te vergelijken met de visuals die je van veel MDMA wel eens hebt...
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Einstein » za maart 03, 2012 4:11 pm

Het wordt sowieso niet tot MDA omgezet, maar dat hoeft ook niet om visuals tevoorschijn te halen :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Saikedellik » za maart 03, 2012 5:38 pm

Iemand eigenlijk ooit al iets van tolerantie gemerkt met dit spul?

Heb het de laatste tijd eigenlijk best wel vaak gebruikt, denk gemiddeld elke 2-3 weken wel.. Weet wel dat dit te vaak is, maar ik merk echt niks van tolerantie, 1 pil is nog altijd genoeg om 6 uur lang te knallen!
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Held » zo maart 04, 2012 10:18 am

Okeee, wauwwwww! Héél erg vet! XTC/MDMA is de eerste plek verloren! Nu eerst proberen te slapen, tripreport volgt!
Heel erg bedankt voor alle informatie van te voren! Zou niet mogelijk geweest zijn zonder jullie ;)
Held

Berichtdoor Saikedellik » zo maart 04, 2012 12:13 pm

Klinkt alsof je het naar je zin hebt gehad, mooi man :)
Junk.
Saikedellik
Donateur

Berichtdoor Zout » zo maart 04, 2012 12:53 pm

Haha, leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ik ben benieuwd naar je revieuw.

Hier worden er ook maar weer eens een paar bijgekocht, het bevalt mij ook echt gigantisch!
Zout
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Sunseed » ma maart 05, 2012 12:37 am

Miele schreef:Iemand eigenlijk ooit al iets van tolerantie gemerkt met dit spul?

Heb het de laatste tijd eigenlijk best wel vaak gebruikt, denk gemiddeld elke 2-3 weken wel.. Weet wel dat dit te vaak is, maar ik merk echt niks van tolerantie, 1 pil is nog altijd genoeg om 6 uur lang te knallen!

Bij mij toch wel. Eerste keer 100 mg en ging knetterhard. Daarna nog eens 100 gedaan een aantal weken later en het was niet meer zo wauw. laatste keer 130 gedaan en dat deed het dan weer wel :D Heerlijk stofje

Ik merk ook helemaal niets van een serotonine tekort de dagen erna, voel me gewoon kiplekker. Ik vraag me af of het veel van je serotonine wegsnoept :p
En ook hoe het zou zitten met spierafbraak e.d. waar MDMA en amfetamine koningen in zijn :p

Oh ja, weet iemand hoe het zit me klaarkomen en je kleine vriend daar beneden? Op (meer dan 100 mg) MDMA bakt de mijne er niets meer van. Heb de kans nog niet gekregen met furan :p
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Sunseed
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » ma maart 05, 2012 1:17 am

Je kleine vriend tussen de benen zal ongeveer hetzelfde functioneren als op mdma. Het kán, maar dan moet je dat arme meisje helemaal kapot sexen :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Davinci » ma maart 05, 2012 8:47 am

Miele schreef:Iemand eigenlijk ooit al iets van tolerantie gemerkt met dit spul?

Hoe zijn je voedings- en leefgewoonten?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Held » ma maart 05, 2012 7:52 pm

Bij dezen mijn beloofde report van mijn nacht op het feest Energy op 6-APB. Het is een erg lange tekst, maar ik denk wel dat het de moeite waard is voor de mensen die geïnteresseerd zijn in 6-APB om te lezen. Veel leesplezier! ;)

Ok, wauwww, waar moet ik überhaupt beginnen? Laat ik beginnen met wat zaken vooraf. Ik heb woensdag-, donderdag- en vrijdagavond voor het slapen gaan 1.5g L-Tryptofaan gepreload. Ik heb L-Tryptofaan en 6-APB allebei nog nooit eerder gebruikt, dus ik weet niet of het wat aan mijn ervaring heeft toegevoegd, maar ik denk dat het het vermelden waard is. Omdat je lichaam L-Tryptofaan omzet naar vitamine B3 als je daar niet genoeg van hebt, waardoor er dus minder omgezet wordt naar serotonine, zat er ook vitamine B3 bij de L-Tryptofaan. Ook zit er vitamine B6 bij, wat nodig is bij de omzetting van L-Tryptofaan naar serotonine. Dit is het product wat ik gebruikt heb: http://www.xxlnutrition.nl/l-tryptofaan/xxl-nutrition

Als maaltijd vooraf heb ik bij Hasekura Utrecht Parkhaven all-you-can-eat sushi gegeten. Een grote aanrader voor sushi liefhebbers! Echt heel erg goede sushi, en ik ben in mijn leven vrij veel Japanse sushi restaurants afgeweest ;) Natuurlijk heb ik mijzelf goed volgepropt, want een goede bodem is natuurlijk ook erg belangrijk.

Iets voor 10 kwamen we aan bij jaarbeurs Utrecht om naar Energy te gaan. Ik ben nog nooit bij een feest geweest in de jaarbeurs, maar alles was heel erg goed geregeld. Konden overal zo goed als meteen doorlopen en alles was lekker ruim ingedeeld. De 3 aparte areas zaten door middel van wat gangen aan elkaar vast, wat het heel makkelijk maakte om de juiste zaal te vinden in een eventueel wazige bui ;) Ik had al wat biertjes vooraf gedronken bij Hasekura en we besloten om dit voort te zetten bij Energy. Natuurlijk niet te veel, maar in ieder geval voldoende om even lekker in de sfeer te komen. Dit was erg goed gelukt, want er werd lekker gedraaid en dit is ook echt typisch mijn muziek.

Rond een uurtje of 12 toen iedereen al lekker aan het loos gaan was, spraken mijn vrienden af om over een half uurtje hun eerste dosis XTC te droppen. Omdat de inslag van 6-APB een stuk langer zou duren en het effect ook langer zou aanhouden, besloot ik om maar meteen mijn eerste pil (125mg) in te nemen. Dit deed ik voornamelijk om te zorgen dat we allemaal rond dezelfde tijd zouden pieken.

Een half uurtje later leek het of ik iets begon te voelen, maar dit kon ook goed placebo zijn. Ik ben toch altijd wel een klein beetje gespannen als ik iets nieuws probeer, dus het was lastig te zeggen of het gevoel door de drugs kwam of door de spanning. Dit was ook het moment dat mijn vrienden hun XTC namen. Een kleine drie kwartier na inname begon het wel echt te werken. Ik voelde mijn spieren zich wat aanspannen, en de lichtshow begon ineens een stuk mooier te worden. Ik voelde me goed, maar dat voelde ik me sowieso al door de grote groep vrienden die mee waren en de heerlijke muziek. Dit was ook het moment dat ik een verhoging van energie voelde. De stimulatie lijkt tot nu toe voornamelijk lichamelijk te zijn. Er was iets van bodyload waar te nemen in de vorm van misselijkheid. Misschien kwam dit ook door het bier wat ik genuttigd had.

Een uur na inname begon het echte werk! Perfecte timing, want ook mijn vrienden kregen de keiharde inslag van XTC te verwerken. Lichten werden voor mij nog mooier en dit effect was zeker op het niveau van XTC. Prachtig! De coming up van 6-APB was wel erg apart te noemen. Er zaten voor mijn gevoel meerdere plateaus in de coming up, met bij elke overgang van een plateau naar de volgende een “mini-inslag”. Erg fijne manier om in stapjes de effecten steeds verder te verkennen. Ik moet zeggen dat ik de hele harde inslag van XTC vaak wel fijn vind, maar het kan ook af en toe een beetje overweldigend zijn. Dit was absoluut niet het geval bij 6-APB. De misselijkheid begon inmiddels af te zwakken, maar was nog wel lichtjes aanwezig. Ik begon me ook euforisch te voelen. Niet op het niveau van XTC, maar kwam verrekte in de buurt. Wat was dit lekker! Knuffelen was erg fijn, maar ik had niet een hele grote drang om te knuffelen zoals ik die weleens bij XTC heb. Die drang hadden mijn vrienden natuurlijk wel, dus er werd alsnog op los geknuffeld, haha ;) Ook werd een nog verdere toename van energie waargenomen.

Nog een kwartiertje later en het effect was echt ongelofelijk goddelijk. Wow, ik had niet gedacht dat XTC in euforie verslagen kon worden, en ik kon het eigenlijk zelf niet eens geloven. Dit was echt heeeerlijk. Ook de misselijkheid was volledig verdwenen, nice! Maar dit ging zelfs verder! Niet alleen werd XTC op het gebied van euforie verslagen, maar ook de beleving van de lichten en lasers was naar mijn mening beter te noemen. Waarschijnlijk door het hele lichte “trippy” randje van dit spul. Absoluut niet overweldigend, en naar mijn mening is ervaring met psychedelica niet nodig om 6-APB op een feest te gebruiken. Randen van objecten leken iets te golven als je er op focuste, en kleuren van lichten en objecten leken iets over te vloeien naar naburige gebieden en objecten. Ook waren er ietwat closed eyes visuals waar te nemen. Lichten die in mijn eigen wereldje verder gingen, en wat grappige gekleurde patronen, maar zeker niet de moeite waard om lang aandacht aan te besteden en met je ogen dicht loos te gaan. Dan kun je beter voor iets zoals 2C-B gaan. Ook de waarneming van muziek werd erg merkbaar beter, maar niet op het niveau van XTC.

Jezus, wat heb ik me lang zo goddelijk goed gevoeld. Echt niet normaal meer. Niet alleen duurden de effecten veel langer, ook mijn tijdsbesef leek vertraagd te zijn. Ik heb voor mijn gevoel zo ontzettend lang lopen genieten van de effecten. De energie was heel erg duidelijk aanwezig, en ik was geen moment moe te krijgen. Deze extra energie was niet gejaagd zoals bij amfetamines het geval is, maar echt op een hele fijne manier. Alsof je op wolkjes aan het dansen was en aan het lopen was. Door de euforie wilde ik maar blijven loos gaan en genieten, en door de naar mijn gevoel onuitputtelijke bron van energie was dit ook heel goed mogelijk. Waar ik op XTC vaak momenten heb dat het een beetje overweldigend wordt, en ik wat rustiger aan doe en meer begin te spacen dan loos gaan, heb ik dit overweldigende gevoel niet bij 6-APB ervaren, ondanks dat ik me beter voelde op 6-APB dan op XTC.

Ik plaats hier wel even een waarschuwing. Door je vertraagde tijdsbesef, de erg lange werking en dat het gevoel net zoals bij XTC in golven/vlagen komt, en daardoor af en toe minder lijkt te worden, is er een reële kans dat je te snel bij neemt als je op gevoel gaat doseren. Houd er dus rekening mee dat je altijd even naar de tijd kijkt, voordat je bij gaat nemen. Ook lijkt dit spul minder gevoelig dan XTC bij de timing van het bijdoseren. Bij het bijnemen was ik zeker al 1, 2 of misschien zelfs 3 plateaus lager. Ik heb in dit verslag lang niet alle plateaus beschreven, omdat het erg lastig is om in woorden onderscheid te maken tussen die verschillende plateaus. Maar als je het zelf een keer geprobeerd hebt, snap je denk ik wel wat ik bedoel. Na het bijnemen kwam ik gemakkelijk terug naar de piek.

Het bijnemen deed ik om half 4, wat dus op 3,5 uur na inname neerkomt. Dit was zeker niet perse nodig, maar ik vind het persoonlijk altijd wel interessant om ook deze effecten te verkennen. Ik voelde me op dat moment nog steeds erg lekker en euforisch, al was het gevoel wel een stuk milder te noemen. Zoals de inslag ook met plateaus werkte, was dit ook waarneembaar bij het uitwerken, alleen was het onderscheid wel een stuk lastiger te maken. Maar van een crash zoals bij XTC was absoluut geen sprake, erg fijn dus! Ik had nog steeds erg veel energie, maar ik begon mijn benen op dit moment erg goed te voelen, waardoor het dansen waar ik nog steeds ontzettend veel behoefte aan had wat minder goed lukte. Een half uurtje later begon ook de tweede pil te werken.

Rond 4 uur begon dus de tweede pil van 125mg zijn werk te doen. Dit ging weer gepaard met een klein beetje vreemde bodyload. Niet heel vervelend, maar zeker niet prettig of iets dergelijks te noemen. Ook dit kon weer de spanning zijn, omdat het hier wel om een wat stevigere dosis gaat voor de eerste keer. Een kwartier tot een klein half uurtje later was dit gelukkig weer als sneeuw voor de zon verdwenen. En wow wat voelde ik me weer lekker. Zeker niet zo goed als bij de eerste pil qua euforie, maar het kwam goed in de buurt. Het kreeg nu ook een stuk meer spacey karakter, zonder dat het overweldigend werd. Hierdoor kon ik tóch door blijven gaan met loos gaan, en tevens lekker wegspacen op de lichtjes en muziek, die door de tweede dosis zelfs nog beter werden gewaardeerd dan bij de eerste dosis. Weer 1 woord: Prachtig!!! Ook mijn benen waren weer getransformeerd naar wolkjes ;)

Het grote verschil met XTC is wel dat ik met dit spul helder in mijn hoofd blijf qua gedachtegang. Waar ik echt onzinnige dingen kan opmerken of bedenken met XTC achter de kiezen, had ik hier geen “last” van. Tussen aanhalingstekens, want dit wazige gevoel heeft ook wel weer wat. Het voordeel hiervan is wel dat ik niet gedesoriënteerd werd, wat bij XTC maar al te vaak voorkomt, met het niet kunnen vinden van de groep als gevolg :p

Dit lekkere gevoel hield weer lekker lang aan. Het haalde gemakkelijk het einde van het feest. De eindshow scheen erg vet geweest te zijn, maar die heb ik helaas moeten missen. Dit kwam omdat 1 vriend van ons die voor het eerst XTC deed erg hard crashte en zich niet zo lekker voelde. Hiermee ben ik dus een kwartier voor het einde rustig ergens apart gaan zitten in de gangen van de jaarbeurs, weg van de muziek en de drukte. Waar ik sommige drugs erg opdringerig vind stimuleren, kon ik prima rustig eventjes zitten en rustig een logisch gesprek houden, ondanks dat ik nog heel erg strak stond.

Waarbij mijn vrienden bijna allemaal wel in die ontzettend klote XTC comedown zaten tijdens de treinreis, voelde ik me nog erg lekker. Wel begon ik op dat moment erg moe te worden, want het was alweer 8 uur op de klok gepasseerd. Eenmaal thuis gekomen rond een uurtje of 9 à half 10 kwam ik voor de zowat onmogelijke opgave te staan: Slapen. Waarbij ik met XTC altijd binnen 5 minuutjes in slaap val, en goed kan doorslapen, was slapen na 6-APB echt verrekte lastig. Zelfs met 250mg 4-FMP op kon ik nog redelijk goed slapen, want ik ben niet echt een moeilijke slaper. Ik heb tot een uurtje of half 3 in bed gelegen, waarbij ik denk ik 1 à 2 uurtjes max heel erg licht heb geslapen. Het is meer ingedommeld te noemen. Ik werd ook erg vaak tussendoor wakker.

Bij XTC heb ik de dag erna vaak erg honger, maar zit ik voor mijn gevoel na 2 happen vol, en moet ik mijzelf dwingen om meer te eten. Bij 6-APB was dit eigenlijk net andersom. Ik had totaal geen hongergevoel, maar ik wist dat het in mijn eigen belang was om toch wat proberen te eten. Ik kreeg het eten echter heel erg makkelijk weg, en smaakte nog lekker ook. Prima! Ik had in totaal 2 broodjes, een grote kom cornflakes met melk, een banaan, een appel en een sinaasappel als “ontbijt” op.

De echte “crash” kwam pas rond een uurtje of 4 à half 5 ’s middags. Ik voelde me eigenlijk nog steeds best prima, maar ik was echt verrekte moe ineens. Slapen zou waarschijnlijk wel gelukt zijn, maar ik wilde mijn ritme niet verneuken door nu te gaan slapen. Ik ben rond 7 uur wel een klein uurtje ingedut op de bank, waarna ik me al een stuk beter voelde. Ik at gisteren bij mijn ouders, en helaas hadden zij friet op het menu staan, niet het meest gezonde na zo’n zware nacht. Het smaakte mij wel weer goed, en ik kreeg een groot bord met friet en 2 frikadellen met gemak weg. De uren daarna heb ik nog meerdere stukken fruit weggewerkt.

Voor het slapen begon ik met het postloaden, en nam ik weer 1.5g L-Tryptofaan. En ik heb echt heerlijk geslapen! Vanaf 11 uur tot 12 uur in één stuk doorgeslapen, en ik werd vrij uitgerust wakker. Vandaag nog wel ietwat moe, maar de kater valt me echt reuze mee! Ik voel me niet chagrijnig of depressief, iets wat ik de laatste paar keren bij XTC helaas wel begon te merken. Die kater had ik vroeger bij XTC eigenlijk ook nooit. Of ik wel een kater zou krijgen als ik 6-APB vaker zou gebruiken is nu nog lastig te zeggen. Hoewel 6-APB absoluut de moeite waard is om te herhalen, wil ik dit niet te vaak gaan doen, aangezien de lange termijn effecten nog onbekend zijn.

Al met al echt een super ervaring, en ik kan het iedereen die wel van experimenteren houdt aanraden om een keer te proberen. Verder lees ik bijna overal dat de effecten wat kunnen tegenvallen in bijvoorbeeld een thuissetting of alleen. Het schijnt een stofje te zijn die erg afhankelijk is van de setting waarin je het gebruikt. Naar mijn mening is het de perfecte partydrug, dus ik denk ook wel dat een groot feest met een grote gezellige groep vrienden de beste setting is om het te gebruiken.

Mijn excuses voor de gigantische lap tekst, maar ik vind dat dit stofje wel wat meer duidelijke beschrijvingen verdient dan de kleine hoeveelheid die nu op het internet te vinden is. Als er verder nog vragen zijn over mijn ervaring, of 6-APB in het algemeen, stel ze dan hier gerust! Ik zal mijn best doen om zo duidelijk mogelijk antwoord te geven. Bedankt voor het lezen!
Held

Berichtdoor Pff » ma maart 05, 2012 10:20 pm

Jij hebt me weten overtuigen!
Aanstaande zaterdag tijdens een feestje gaat dit genuttigd worden!
Reality is for people who can't handle drugs
Pff
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Held » ma maart 05, 2012 10:22 pm

Pff schreef:Jij hebt me weten overtuigen!
Aanstaande zaterdag tijdens een feestje gaat dit genuttigd worden!

Heel veel plezier! Ik denk dat de sfeer goed te pakken krijgen voor het innemen van de 6-APB heel erg bepalend kan zijn voor je ervaring! Dat is tenminste het idee wat ik krijg als ik de vele verschillende ervaringen lees. Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Laat je ook een reportje achter? :)

Edit: En natuurlijk laten testen. Volgens mij is er veel troep verkocht als 6-APB, wat geen 6-APB was. Zonde om niet te doen, het is toch gratis op het kleine beetje dat je moet inleveren voor de test na.
Held

Berichtdoor Taxi. » ma maart 05, 2012 11:24 pm

Setting is dus blijkbaar wel erg belangrijk ? Mijn ouders gaan namelijk over een maandje weg, en dit leek mij dé perfecte timing om eens 6-APB te bestellen en te testen met wat vrienden bij mij thuis. Maar aangezien het in een thuis setting een stuk minder is, is het dus een afrader ?
Ik vind xtc namelijk wel gruwelijk om thuis te doen met vrienden.
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur

Berichtdoor Held » ma maart 05, 2012 11:32 pm

MushRockker schreef:Setting is dus blijkbaar wel erg belangrijk ? Mijn ouders gaan namelijk over een maandje weg, en dit leek mij dé perfecte timing om eens 6-APB te bestellen en te testen met wat vrienden bij mij thuis. Maar aangezien het in een thuis setting een stuk minder is, is het dus een afrader ?
Ik vind xtc namelijk wel gruwelijk om thuis te doen met vrienden.

Yep, veel verhalen van mensen die het met vrienden doen thuis eindigden in een teleurstelling. Vrij mild en niet heel bijster interessant. De verhalen van 6-APB op feesten en in clubs zijn dan weer wel overwegend positief. Ik zou als ik jou was gewoon bij XTC houden in zo'n geval. Het heeft geen haast om 6-APB te gebruiken, en je eerste keer met elke drug is bijna altijd wel de beste. Dus beter in 1 keer goed doen naar mijn mening ;)
Held

Berichtdoor DonnieDarko1979 » di maart 06, 2012 12:27 am

Ik moet de 6-apb toch nog maar eens een herkansing geven geloof ik.
Every living creature on earth dies alone
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » di maart 06, 2012 12:28 am

DonnieDarko1979 schreef:Ik moet de 6-apb toch nog maar eens een herkansing geven geloof ik.

De ene keer voel ik nauwelijks iets duidelijks, de andere keer knal ik erop of ik een q'tje heb gegeten..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor DonnieDarko1979 » di maart 06, 2012 12:33 am

De eerste keer merkte ik er echt helemaal niets van (cap van 100 mg).
Vond het zeer teleurstellend.
Binnenkort nog maar eens een poging wagen.
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Stefaan » di maart 06, 2012 12:45 am

Ik heb het idee dat tussen de 100 en de 150 een beetje een grijs gebied zit.. Eigenlijk moet je minimaal 125 mg tenzij je een klein persoon bent. Ikzelf ben 1.96 en neem minimaal 125 mg pilletje, en soms nog een klein nibbeltje van een 2e pilletje erbij. Wat ik ook soms doe is een halve in de auto richting het feestje, en als ik binnen ben ruim een halve met mn vrienden (die dan een hele nemen) droppen. Dan voel ik me al chill als ik binnen kom.. Mn vrienden zeuren nogal eens omdat ze op de inslag wachten. Ik vind dat je of niet moet zeuren of gewoon eerder wat moet nemen :p
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Inhalicus » di maart 06, 2012 12:53 am

Ongeveer 1 week geleden is een vriendin van mij heel erg misselijk/ziek geworden van 6-APB.
Ze heeft meer dan 4 uur lang bij de wc of kotsbak gezeten en regelmatig overgeven. Ook al was haar maag, ze bleef maar overgeven.
Kortom, het was een hele nare nacht voor haar. Het ging om ongeveer 190 mg 6-APB.

Ik wil hierbij mensen waarschuwen dat het ook heel vervelend uit kan pakken.
Zijn er meerdere gevallen bekend dat mensen zó erg en lang misselijk worden van deze drug?
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor DonnieDarko1979 » di maart 06, 2012 1:02 am

Ik had zelf caps gemaakt.
Ga voor de volgende keer toch wat zwaardere maken.
Misschien toch wat te voorzichtig geweest de eerste keer.
Maar ja, eerste keer is toch even afwachten hoe je reageert op zo'n stofje.
Komt goed, de volgende keer.
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Davinci » di maart 06, 2012 10:36 am

Inhale schreef:Ongeveer 1 week geleden is een vriendin van mij heel erg misselijk/ziek geworden van 6-APB.
Ze heeft meer dan 4 uur lang bij de wc of kotsbak gezeten en regelmatig overgeven. Ook al was haar maag, ze bleef maar overgeven.
Kortom, het was een hele nare nacht voor haar. Het ging om ongeveer 190 mg 6-APB.

Ik wil hierbij mensen waarschuwen dat het ook heel vervelend uit kan pakken.
Zijn er meerdere gevallen bekend dat mensen zó erg en lang misselijk worden van deze drug?

Was het getest? 6-APB werd wegens een droogte door velen verkocht met een andere RC erin...
Gman007 schreef:
DonnieDarko1979 schreef:Ik moet de 6-apb toch nog maar eens een herkansing geven geloof ik.

De ene keer voel ik nauwelijks iets duidelijks, de andere keer knal ik erop of ik een q'tje heb gegeten..

Idem, set en setting zijn oh zo belangrijk bij 6-apb
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur

Berichtdoor Inhalicus » di maart 06, 2012 1:14 pm

Davinci schreef:Was het getest? 6-APB werd wegens een droogte door velen verkocht met een andere RC erin...

Nee het was niet getest. Bij andere vrienden die het hadden genomen was er overigens niks aan de, gaf een goed MDMA achtig effect.
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Zout » wo maart 07, 2012 10:32 am

Mijn eerste keer viel ook erg tegen.
Als ik de revieuw lees van held, dat lijkt echt precies op wat ik heb meegemaakt de 2e keer dat ik het probeerde (zonder het bijslikken dan). Heel gaaf, en dit ga ik zeker vaker gebruiken. Maar wel echt alleen op feestjes.
Zout
Belezen Gebruiker

Berichtdoor BOOBS » wo maart 07, 2012 12:26 pm

Maar in Theorie zou het 1,5x zoveel serotonine verbruiken als MDMA, maaarrrr dat is nog niet bewezen?
BOOBS
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » wo maart 07, 2012 1:14 pm

Zover ik weet is er maar 1 producent, die zn formules niet vrij wilt geven, en mede daardoor is het niet bekend of de cijfers die de producent opgeeft wel of niet kloppen. Of zit ik nou heel fout?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Stefaan » wo maart 07, 2012 1:18 pm

Gevoelsmatig verbruikt 6-apb minder serotonine. Je wordt ook minder waus wat (als ik het goed herinner) door de sertonine overload veroorzaakt wordt? De helderheid in je hoofd.. of het gebrek eraan bij mdma.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie

Berichtdoor Zout » wo maart 07, 2012 1:53 pm

Gevoelsmatig zou ik inderdaad ook eerder zeggen dat het minder serotonine verbruikt. Ik heb niet zo last van de dip, en het geluksgevoel van de mdma is ook wel anders en ik denk ook wel minder dan bij de 6apb. Maar dit kan natuurlijk ook wel komen omdat ik een veel lagere dosis 6apb heb gebruikt op een avond dan ik normaal doe bij mdma.
Zout
Belezen Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals